17,324 +20543 -3219
Kudos
#4137 (Top 1.2945%)
| Kudos/dag | 11.6 |
| Kudos/reaguursel | 12.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1783 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
17,324 +20543 -3219
Kudos
#4137 (Top 1.2945%)
| Kudos/dag | 11.6 |
| Kudos/reaguursel | 12.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1783 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
1,369
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.92 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 18-05-2022 |
| Eerste reactie op | 23-05-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-19 18:29:33 door darkracer125 op Motor skipt de file
@Uncle Paulie | 19-06-26 | 14:41:
uit stapt?
je snapt dat ie de motor rijder aan heeft ziet komen en expres de deur open gooit om de motorrijder letsel aan te brengen onder het idee van "ik zal hem eens even een lesje leren" toch? dat snap je toch wel?
-2 kudos 2026-06-19 16:39:01 door Nutellaspekpannekoek op Nieuwe beelden uit Moskou
ja zodat ze nog meer het westen gaan haten, en poetin kan zeggen: zie je nou wel hoe evil ze in het westen zijn
2 kudos 2026-06-19 14:39:23 door Wayfaring stranger op Nieuwe beelden uit Moskou
@Farthdater | 19-06-26 | 14:51: De oligarchen draaien Vlad al langzaam de rug toe. Met deze Oekraïense aanvallen erbij verliest-ie nog meer steun, ook van de eigen bevolking, en kan het wel eens einde oefening gaan worden voor die hufter.
4 kudos 2026-06-19 12:51:31 door Farthdater op Nieuwe beelden uit Moskou
@Free_Ranfred | 19-06-26 | 14:08: Mooi, zodra de normale Rus moet bloeden ipv gedetineerden, Noord-Koreanen of Tjetsjenen is het snel klaar met de steun voor Puta
-3 kudos 2026-06-19 12:41:43 door Uncle Paulie op Motor skipt de file
En terecht. Even in de spiegel kijken voor je uitstapt was teveel moeite?
15 kudos 2026-06-19 12:39:08 door Dunne_tet op Nieuwe beelden uit Moskou
@Free_Ranfred | 19-06-26 | 14:08:
Inderdaad! Hoe meer hoe beter, voelen die Russen ook eens wat hun eigen leider in een ander land uitvoert. Misschien komt er dan eindelijk eens verandering als de bevolking zich tegen hem keert.
Ben je nou echt zo dom om de Russen te verdedigen?
-22 kudos 2026-06-19 12:08:12 door Free_Ranfred op Nieuwe beelden uit Moskou
Inderdaad, laten we burgerslachtoffers maken onder de bevolking die totaal niets kan doen aan het feit dat Putin een oorlog is gestart!
10 kudos 2026-06-17 13:33:59 door nappie86 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Je beseft dat als je achterin zo'n wagen aan het reanimeren bent dat het niet handig is als hij als Max Verstappen ervandoor gaat?
11 kudos 2026-06-17 12:26:31 door Ossoss op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Ga terug naar tiktok en kom terug als je je aan de norm kunt houden
44 kudos 2026-06-17 11:21:28 door Madco3 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Glijdend rijden....
Waarschijnlijk een zwaargewond persoon welke niet te veel mag bewegen onderweg naar het ziekenhuis. dus ook niet abrupt optrekken en remmen.
3 kudos 2026-05-26 11:15:54 door NLDarkCloud op Bizar bloedgevecht in de trein
watje
-18 kudos 2026-03-27 16:58:03 door HendigeHarrie1 op Bedrijfsbusje heeft haast
@Fa-king | 27-03-26 | 17:38: Dat het verboden is langzamer dan 30 te rijden….
13 kudos 2026-03-27 16:38:58 door Rest in privacy op Bedrijfsbusje heeft haast
Jij weet wel meer niet. Wat betekent een rond bord met een rode rand en daarin een 3 en een 0 ook al weer?
5 kudos 2026-02-26 12:12:22 door Tijnewijn op Politie gebruikt pepperspray op scooterjochies
Guarda civil is de Spaanse versie van de Marechaussee, die doen in Nederland ook niet aan "eerst vriendelijk vragen".
9 kudos 2025-12-16 18:59:07 door KabbelendKontwater op Het perfecte vakantiekiekje schieten
Niet met deze nee
0 kudos 2025-12-10 14:07:04 door Uncle Paulie op Fatbikeknulletjes gaan vol over de motorkap
-weggejorist-
1 kudos 2025-12-04 22:31:30 door HarrieDeBoswachter op Linksplakker doet brakecheck
Hoezo niet? Die trut in de aygo zit op haar telefoon te spelen en is niet bezig met autorijden. Er zat 15 seconden tussen dat ze naar rechts had moeten gaan en de eerste keer met groot licht seinen. Is claxoneren beter?
2 kudos 2025-11-30 20:07:23 door Schraalhans op Challenge gaat fout
Ik krijg meteen het beeld van zo'n potvis die vanuit de lucht weer in het water splasht!
-1 kudos 2025-11-30 19:29:44 door TriesteZooi79 op Challenge gaat fout
Opblaaspop bedoel je.
5 kudos 2025-11-08 19:25:10 door Witteke3991 op BMW jankt 'm ervoor
Even bekomen van de schrik natuurlijk.
1 kudos 2025-10-29 23:07:03 door Driverofthedqy op Spoorbomen zijn onzin, ook in Winterswijk
Dat is ook eenzaam voor vaders, maar mondje of kontje was een betere keuze geweest
1 kudos 2025-10-27 18:59:21 door rechtvoorzijnraap123 op Normale werkdag voor Braziliaanse chauffeur
Van Aliexpress dan, want deze loopt toch niet over water.
0 kudos 2025-10-24 16:05:02 door Badderbeest! op Je bent jezelf niet als je trek hebt
Eens, maar wellicht is er sprake van een verzachtende omstandigheid. Bijvoorbeeld als je kind een verkeersongeval heeft gehad en naar de spoedeisende hulp is afgevoerd. Of als je huis in brand staat, of als je moeder op het punt staat om gebruik te maken van je afwezigheid en dan je zolderkamer tracht te betreden om de boel te kuisen.
-5 kudos 2025-10-19 22:52:39 door AlexanderGrote85 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
@Alex7777: hij doet wel wat fout, aangezien de pijlen op het wegdek de richting rechtdoor aangeven op het punt waar hij rijdt. Hij mag dus niet meer linksaf slaan
5 kudos 2025-10-19 20:58:34 door Alex7777 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
Hij doet eigenlijks niets fout. De dikke blokken geven aan dat het 2 verschillende wegen zijn en mag je langzamer of sneller gaan rijden om bijvoorbeeld in te voegen. Daarnaast rijdt de filmer met poesje toch echt teveel links.
0 kudos 2025-10-08 18:06:13 door H.J.W. op Matten met blote vuisten
@T33N | 08-10-25 | 14:52: Is al je eens bedoelt. Over tokkie gesproken.
-1 kudos 2025-10-08 12:52:39 door T33N op Matten met blote vuisten
Ach laat ze lekker. Zij doen alleen elkaar wat kwaad... Vergelijk het is met voetbal, dat is pas een tokkie magneet
3 kudos 2025-10-06 22:16:58 door AlexP1981 op Rode lijn demo Amsterdam
@Fritzz44 | 06-10-25 | 21:41:
Nogmaals: er is geen genocide. Wel een genocidaal oprichtingsmanifest van Hamas en andere vriendelijke Palestijnse clubjes.
Yam Israël chai!
-5 kudos 2025-10-06 19:41:27 door Fritzz44 op Rode lijn demo Amsterdam
De belangrijkste stelling van de demonstratie was "Stop de genocide in Israël". Ik ben blij dat daar 250.000 mensen achter staan. Onafhankelijk van religie of achtergrond zou elke genocide gedemonstreerd moeten worden, zeker als Nederland een van de grootste investeerders is in dat land.
9 kudos 2025-09-25 12:09:54 door MiesNootAap op Opgefokte BMW rijder test mijn remmen
Ja inderdaad ga naar links....
-4 kudos 2025-09-24 11:09:59 door Hetzaltochniet op Kerst cancelen = cultuur cancelen!
Ze zijn antifa maar zijn zelf de nieuwe fascisten! Dulden geen andere mening.
-1 kudos 2025-09-20 21:43:48 door HendigeHarrie1 op Pepperspray en vliegende pilsjes
@ewi_1 | 20-09-25 | 22:40: Natuurlijk weet ik dat wel, anders zeg ik het toch niet?
2 kudos 2025-09-20 21:03:15 door Ethervreter op Pepperspray en vliegende pilsjes
@ewi_1 | 20-09-25 | 22:40: Je hebt de afgelopen jaren onder een berg geleefd?
3 kudos 2025-09-20 20:40:33 door ewi_1 op Pepperspray en vliegende pilsjes
absurde import, je weet niet waar je het over het, hou toch op!
0 kudos 2025-09-08 22:33:41 door kcikno op De date ging niet helemaal zoals gehoopt
@Spacevogel Ik snap niet zo goed wat een boek met Italiaanse recepten hiermee te maken heeft, maar als jij het zegt.
-11 kudos 2025-09-08 10:46:23 door SpaceVogel op De date ging niet helemaal zoals gehoopt
Ga eens een boek lezen, verdiep je eens ergens in.
-13 kudos 2025-09-02 20:05:52 door HendigeHarrie1 op Idioot in Parkstad
@TurboTinus | 02-09-25 | 21:32: Nee hoor, cocktailworstje
7 kudos 2025-09-02 19:32:10 door TurboTinus op Idioot in Parkstad
Domme reactie zeg... Knakworst
4 kudos 2025-08-29 19:25:11 door ILoveHawkTuahChicks op Is dit normaal??
That's the spirit Harrie!
-15 kudos 2025-08-29 18:39:24 door Godjeminaz op Is dit normaal??
Beter een 100-homo dan een 130 kloothommel.
15 kudos 2025-08-24 11:52:21 door MR.Crumble op Scooter door me tuin
Eigenlijk is dat best netjes.
0 kudos 2025-08-23 20:48:20 door Theovanhiernaast op Dieven aangepakt en opgepakt
-weggejorist-
0 kudos 2025-08-23 16:22:14 door Erwaseenseen op Persco over vermoorde meisje
Ik snap ook helemaal niet wat zo'n kloothommel midden in de nacht op straat te zoeken heeft. Hij zit toch in de opvang? Hou hem daar dan ook!
0 kudos 2025-08-18 18:04:53 door HendigeHarrie1 op Kneusje heeft haast
@Peerke16 | 18-08-25 | 12:55: Niet van mijn auto
6 kudos 2025-08-18 10:55:06 door Peerke16 op Kneusje heeft haast
Je bedoelt de maximumsnelheid overdag?
-2 kudos 2025-08-14 12:05:36 door nergens_goed_voor op U komt een BMW tegen op de weg
'my' fucking god zegt hij, dus jij hebt er niks mee te maken.
11 kudos 2025-08-08 11:18:43 door Peerke16 op Caravan haalt even in
Je mag daar ook naar 90 op de linkerbaan, en mag pas na het knooppunt naar rechts.
1 kudos 2025-08-07 06:48:08 door nergens_goed_voor op Polestar pauper heeft haast
Nou, volgens mij zie ik in het begin toch duidelijk dat de auto een drempel afrijdt, Ik weet niet hoe hard jij daar normaal over heen gaat?
0 kudos 2025-07-31 15:50:06 door Ontspannen_Badeend op Klassiekert: Midas Dekkers verklapt geheim bij P&W
Mensen die geloven hebben vaak iets heftigs meegemaakt wat ze hoop en richting doet zoeken bij iets. Religie is een geweldige vorm van storytelling die bij heel veel mensen aanslaat omdat het hoop en richting geeft. Ik vind het veel gedoe.
0 kudos 2025-07-31 14:01:34 door lidjelid op Klassiekert: Midas Dekkers verklapt geheim bij P&W
Ik ken ook meerdere artsen die geloven. Maar dan toch wel de bijbel met een flinke korrel zout nemen. Met name in de liefdeleer geloven van het 2e testament, en niet zozeer in alle onzin van met name 1e testament (dat de aarde in 6 dagen in gecreëerd bijvoorbeeld).