DumpStats voor lamlulgenie 👶

-19 +124 -143

Kudos

#271523 (Top 84.9619%)

Kudos/dag -1.9
Kudos/reaguursel -0.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 33
Minste kudos op 1 reaguursel -47

26

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.6
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 23
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 08-06-2026
Eerste reactie op 14-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

21 kudos 2026-06-24 08:18:09 op Debieltje in Polo
Altijd haast om nergens te zijn...

17 kudos 2026-06-24 08:07:58 op Naam bij je beroep v2834
En een boomer die in dialect praat heeft meer karakter dan een roomblanke zoomer die een Mocro wil zijn.

-47 kudos 2026-06-21 07:25:22 op Breaking: de man is nutteloos!
Het is niet alsof ie het op voorhand niet kon weten, ofzo. Het is namelijk ook belangrijk om aan je contractvoorwaarden te houden. Toch het risico nemen en je teamgenoten laten stikken is egoïsme, maakt me niet uit of dat populair is om te vinden of niet.

-26 kudos 2026-06-21 07:22:58 op Breaking: de man is nutteloos!
Maar met de technologie van tegenwoordig kun je zoiets beter uitrekenen. Om dan vervolgens het risico te nemen om tóch te gaan, is egoïsme - hij had ook kunnen weigeren op voorhand.

-3 kudos 2026-06-19 06:54:28 op Oekraïne slaat weer toe
En laten we hier een les uit nemen dat oorlog voeren anno 2026 kansloos is, en al verloren is vanaf het begin. Hamas kan erover meepraten, alleen jammer van al die mensen met een selectief geheugen altijd...

0 kudos 2026-06-19 06:52:46 op WK kijken in stijl in Jordanië
Welke van de vier? Maar sowieso nee, anders krijgen we weer van die kudtvragen over buitenspel en moet de zweep er weer over...

-1 kudos 2026-06-17 10:42:40 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
Misschien had de pizzabezorger juist in de tuin moeten graven, dan hadden we misschien de grap gevonden..!

-4 kudos 2026-06-17 02:55:29 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Iedereen praat wel altijd over die Algerijnen en zo, maar die Argentijnen... Dat zijn ook geen lieverdjes hoor! Weten jullie nog het WK van '22?

-3 kudos 2026-06-17 02:53:18 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Want die Argentijnen zijn wel heel sociaal hè, dat hebben we toen wel mogen zien met het vorige WK toen ze expres een bal in onze spelersbank schopten, en Messi nog onze keeper zat uit te lokken aan het eind van die wedstrijd (nadat de scheidsrechter zijn overduidelijke hands niet eens had afgestraft)...

-26 kudos 2026-06-15 00:02:38 op Zit klaar voor de TV
Alle hype voor een 2-2 om in dezelfde poel te eindigen als Marokko, die aan een veel sterkere tegenstander tipte. Hopen dat Zweden een slechte dag heeft, en Tunesië zich laat kennen.

1 kudos 2026-06-15 00:00:31 op Mega heftige crash op dashcam
@realhustler | 14-06-26 | 23:20: de witte overschrijdt een verdrijvingsvlak. Dat telt denk ik wel mee in de uiteindelijke schadebeoordeling.

33 kudos 2026-06-14 23:57:14 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
3:06 er staat een militair bij. Er wordt iemand in uniform aangevallen door een invasieve exoot. Wat doet hij? Hij stond erbij en keek ernaar. Hopen maar dat het geen oorlog wordt, dat overleven we niet met dit soort zoomers in dienst...

0 kudos 2026-06-14 23:53:23 op Ondertussen op Fox Local
Ach, zo was er een Hollander die in Mexico werd geholpen om de tol te betalen. Kreeg zomaar peso's in zijn handen geduwd. Hij kon nog niet eens bedanken, stond alleen maar stom te staren. Toen dacht ik: dat niveau van die Hollanders, zucht...