175,806 +213149 -37343
Kudos
#209 (Top 0.0654%)
| Kudos/dag | 41.05 |
| Kudos/reaguursel | 14.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -653 |
175,806 +213149 -37343
Kudos
#209 (Top 0.0654%)
| Kudos/dag | 41.05 |
| Kudos/reaguursel | 14.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -653 |
11,843
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.77 |
| Topreaguursels | 25 |
| Woorden per reaguursel | 17.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 35 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 05-07-2007 |
| Eerste reactie op | 02-10-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
13 kudos 2026-06-24 18:44:23 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Gelukkig volgende week een graadje of 23, 24, prima tepratuurtje
3 kudos 2026-06-24 15:29:16 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
De gemiddelde temperatuur in ze zomer van 1976 was 18,4 graden, die zomer staat op plek 6 van warmste zomers
nr 1 is de zomer van 2018 met gemiddeld 18,9 gevolgd door 2003(18,7), 2022(18,6), 2006(18,5) en 2019(18,5)
2 kudos 2026-06-23 21:07:33 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
@Mauptie | 23-06-26 | 20:52:
Doelstraat is een zijstraat van het Doelwater en gaat ook langs het bureau
-1 kudos 2026-06-23 20:07:51 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Als ik het blad aan de bomen en op de bodem zie is dat waarschijnlijk wel november geweest
12 kudos 2026-06-23 20:01:41 op 121 jaar geleden..
Einstein was een wetenschapper, we weten allemaal dat Trump niks met wetenschap heeft, daarom is zijn reflecting pool renovatie van 14 miljoen ook uitgelopen op een ramp.
Maar hij vond het belangrijker om met zijn hele stoet auto's over de pas aangebrachte coating te rijden om leuke beelden te krijgen dan om die coating de tijd te geven uit te harden.
Ook kan iedereen die er een beetje verstand van heeft je vertellen dat met zo'n donkerblauwe coating het water warmer wordt en je dus sneller alg krijgt, zeker als je ook nog het filtersysteem verwijdert(maar dat was onder Obama aangelegd, dus dat kon volgens Trump nooit goed zijn)
3 kudos 2026-06-23 18:07:21 op Dames hebben een mening
@grappige_naam_999 | 23-06-26 | 16:40:
Nee, want met discrimineren doe je dus WEL kwaad
12 kudos 2026-06-23 17:20:51 op En hoe is dat nou om door te zijn Erling?
@nassischijf | 23-06-26 | 17:19:
Waarschijnlijk wel
https://www.instagram.com/isab...
3 kudos 2026-06-23 14:47:49 op Dames hebben een mening
@Freddie M | 23-06-26 | 14:34:
Furry's zijn helemaal niet zo extreem, er zijn mensen in pretparken die betaald worden om zo'n pak te dragen
0 kudos 2026-06-23 07:08:29 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
@kecay35826 | 22-06-26 | 21:33:
Ze komen waarschijnlijk uit Roemenië, dat is een EU land en dus krijgen ze geen asiel
190 kudos 2026-06-22 09:34:49 op Consumentenprogramma Kassa stopt
De NPO is juist de plek waar programma's als Kassa, Radar en KVW uitgezonden moeten worden , niet het soort "reality" en spelprogramma's die net zo goed op de commerciële omroep kunnen
8 kudos 2026-06-22 07:26:04 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
En hij mocht na dit incident in de kwalificatie dus niet starten in de GP, hij werd geschorst voor de wedstrijd
48 kudos 2026-06-21 18:55:15 op Oranjemassa krijgt verrassing
Voorlopig alleen maar leuke beelden van fan groepen daar, feestende mensen zonder rottigheid
Laat het een voorbeeld zijn voor het clubvoetbal, we zien nu hoe leuk voetbal kan zijn zonder hooligans.
23 kudos 2026-06-21 17:21:06 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
Amerikanen zijn het niet gewend te lopen, die nemen normaal de auto voor 2 mijl
30 kudos 2026-06-21 17:19:38 op Wheelie mag toch gewoon?
Kom je zo'n aandacht tekort dat je dit op een drukke snelweg gaat doen?
Beetje zielig
11 kudos 2026-06-21 16:36:02 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Maar wat als je als witte man nu queer bent?
Wat moet je dan met dat soort tegenstrijdige instructies?
1 kudos 2026-06-21 13:21:31 op Heel mooi Zweeds bakje
Het is IKEA dus die hadden het een tårsamlare genoemd
0 kudos 2026-06-21 12:52:29 op Nederland pakt alvast de beker
Ze hebben wel veelonderdelen over
3 kudos 2026-06-21 08:20:08 op Verkeerde afslag
Ik zie hier in dit filmpje ook een Skoda en geen Subaru
Maar weet je hoeveel Subaru's er in 2026 verkocht zijn in Nederland? 43, ja drieenveertig
Dat tegenover 13.000 Kia's, 10.000 Toyota's en 10.000 VW's
-1 kudos 2026-06-20 17:57:29 op Auto uitladen in Afrika
Een oude Yaris?
Welnee, gewoon verkocht aan Afrika omdat niemand in Europa die auto meer wil hebben
35 kudos 2026-06-20 16:34:16 op Leuk project met zwarte tape
Ik denk niet dat dit binnenkort bij de C&A ligt
-3 kudos 2026-06-20 13:21:11 op Vanavond afgelast
Een hele vrachtwagen vol dozen voor 2 doelen?
11 kudos 2026-06-20 11:10:42 op Geen blije tuters dit WK
Marokko is al ongeveer door na een gelijkspel tegen Brazilië en winst tegen Schotland
44 kudos 2026-06-20 10:20:36 op Scheids met kramp
Te weinig gedronken?
Tijd voor nog meer drinkpauzes!
6 kudos 2026-06-19 22:05:59 op Natuur doet leuk in Rotterdam
Ben je er wel eens geweest?
Vast niet
1 kudos 2026-06-19 19:04:12 op Verdrietig
De originele Ernie is er ook al sinds 1990 niet meer(Jim Henson)
5 kudos 2026-06-19 19:02:26 op Donnie geeft Medal of honour
Een normaal mens oefent even voor zo'n uitreiking of vraagt aan ervaren mensen hoe het moet
0 kudos 2026-06-19 16:53:05 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
In sommige culturen wel ja
https://www.youtube.com/watch?...
12 kudos 2026-06-19 16:36:59 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Pikes Peak was vroeger veel gevaarlijker, toen was het nog niet geasfalteerd
https://www.youtube.com/watch?...
7 kudos 2026-06-19 08:21:37 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@StevenQ | 19-06-26 | 08:08:
Ik hoop dat de mensen die minnen geen rijbewijs hebben en er nooit 1 halen
12 kudos 2026-06-19 08:08:36 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Ze mogen daar niet eens rijden, ze rijden tegen het verkeer in
16 kudos 2026-06-18 16:15:47 op Zo, eindelijk vakantie..
En zoveel schiet hij er niet mee op aangezien dit allemaal vanuit 1 auto gefilmd is.
7 kudos 2026-06-18 16:13:50 op Messi in de McDonalds
Het is inderdaad vaak messy bij de McDonalds
8 kudos 2026-06-17 16:38:17 op Gratis airfryer, af te halen in Veendam
Hoe lang moet je een airfryer NIET schoonmaken voor hij er zo gaat uitzien?
1 kudos 2026-06-16 18:42:14 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Ze kijken misschien alleen naar de titel van degene die het plan gemaakt heeft en gaan er dan van uit dat het plan goed is?
2 kudos 2026-06-16 18:41:28 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Het plan is misschien niet eens goed bekeken omdat ze er vanuit gingen dat het door een deskundig persoon gemaakt was
23 kudos 2026-06-16 18:39:09 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
In Amerika zijn ze iedere 5 minuten reclame gewend
1 kudos 2026-06-16 18:37:38 op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Dit is juist 1 van de redenen dat dat vuurwerkverbod er kwam
Mensen die niet verantwoordelijk met vuurwerk kunnen omgaan
3 kudos 2026-06-16 18:36:53 op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Nee, dit is 1 van de redenen dat dat vuurwerkverbod er gekomen is.
3 kudos 2026-06-16 14:54:17 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Voor een evenement als een marathon heb je een EHBO plan nodig ja en daarvoor heb je dus een deskundig iemand nodig
8 kudos 2026-06-15 20:41:59 op Belgen over Koeman en Depay
Brobbey heeft in 31 wedstrijden Premier League 7 keer gescoord, dat is 1 doelpunt op meer dan 4 wedstrijden en dat is dus ook niet heel best
En Weghorst? die blinkt vooral uit in gefrustreerd gedrag
0 kudos 2026-06-15 17:27:00 op Japanners zijn goed opgevoed
@owikzegmaarwat | 15-06-26 | 14:04:
Er wonen ongeveer 1,3 miljoen Japanners elders in de wereld waarvan 400.000 in de VS en 10.000 in China, 60.000 in de UK, 40.000 in Frankrijk en ook zo'n 40.000 in Duitsland
In Nederland wonen iets meer dan 10.000 Japanners
0 kudos 2026-06-15 13:15:21 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Ik zag een review die zei: "Als Tatjana Simic de beste actrice is in je serie heb je een probleem"
4 kudos 2026-06-15 08:34:35 op Japanners zijn goed opgevoed
Waarom zouden Japanners vluchten?
het is geen 1945 meer
2 kudos 2026-06-14 17:49:57 op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Dit zijn fans van Reijnders , die is van Molukse afkomst aan moeders kans
10 kudos 2026-06-14 11:57:39 op Honden arriveren bij het zwembad
Als je goed kijkt is dit zwembad speciaal voor honden
4 kudos 2026-06-13 19:07:44 op Stukje rijden
Dat doen ze in IJsland met echte auto's
https://www.youtube.com/watch?...
4 kudos 2026-06-13 12:29:17 op Kinderbrommer op je auto
Je mag met de meester elektrische steps sowieso niet op de openbare weg
11 kudos 2026-06-12 20:27:26 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Pols was wel voorzitter van die ASF, niet zomaar lid
14 kudos 2026-06-12 20:11:10 op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:
Waarom is hij volgens jij links?
Het probleem met mensen die rechts populistische stemmers is dat ze altijd elke journalist die zich bij feiten houd "links" vinden.
Dat is hetzelfde als Trump die alle journalisten die hem factchecken "Fake News " noemt
70 kudos 2026-06-12 20:09:05 op Stroperigheid bij de NPO
Het grote probleem met de publieke omroep is dat ze teveel geld uitgeven aan programma's als "Boer zoekt vrouw", "Beste zangers" en "de musicalawards" die eigenlijk niet het soort programmma's zijn waar de publieke omroep voor is.
De publieke omroep moet zich bezig houden met Nieuws en actualiteiten, onderzoeksjournalistiek en consumentenprogramma's
En al die verschillende omroepen zijn ook niet nodig, de UK heeft ook maar 1 BBC in het publieke bestel en Duitsland heeft ook maar 2 landelijke publieke omroepen, dus waarom hebben wij er nog steeds 11?