DumpStats voor StevenQ

175,806 +213149 -37343

Kudos

#209 (Top 0.0654%)

Kudos/dag 41.05
Kudos/reaguursel 14.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 3121
Minste kudos op 1 reaguursel -653

11,843

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.77
Topreaguursels 25
Woorden per reaguursel 17.6
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 35
Aantal x weggejorist 41
Geregistreerd op 05-07-2007
Eerste reactie op 02-10-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 15:29:16 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
De gemiddelde temperatuur in ze zomer van 1976 was 18,4 graden, die zomer staat op plek 6 van warmste zomers


nr 1 is de zomer van 2018 met gemiddeld 18,9 gevolgd door 2003(18,7), 2022(18,6), 2006(18,5) en 2019(18,5)

12 kudos 2026-06-23 20:01:41 op 121 jaar geleden..
Einstein was een wetenschapper, we weten allemaal dat Trump niks met wetenschap heeft, daarom is zijn reflecting pool renovatie van 14 miljoen ook uitgelopen op een ramp.

Maar hij vond het belangrijker om met zijn hele stoet auto's over de pas aangebrachte coating te rijden om leuke beelden te krijgen dan om die coating de tijd te geven uit te harden.

Ook kan iedereen die er een beetje verstand van heeft je vertellen dat met zo'n donkerblauwe coating het water warmer wordt en je dus sneller alg krijgt, zeker als je ook nog het filtersysteem verwijdert(maar dat was onder Obama aangelegd, dus dat kon volgens Trump nooit goed zijn)

3 kudos 2026-06-23 18:07:21 op Dames hebben een mening
@grappige_naam_999 | 23-06-26 | 16:40:

Nee, want met discrimineren doe je dus WEL kwaad

3 kudos 2026-06-23 14:47:49 op Dames hebben een mening
@Freddie M | 23-06-26 | 14:34:

Furry's zijn helemaal niet zo extreem, er zijn mensen in pretparken die betaald worden om zo'n pak te dragen

190 kudos 2026-06-22 09:34:49 op Consumentenprogramma Kassa stopt
De NPO is juist de plek waar programma's als Kassa, Radar en KVW uitgezonden moeten worden , niet het soort "reality" en spelprogramma's die net zo goed op de commerciële omroep kunnen

8 kudos 2026-06-22 07:26:04 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
En hij mocht na dit incident in de kwalificatie dus niet starten in de GP, hij werd geschorst voor de wedstrijd

48 kudos 2026-06-21 18:55:15 op Oranjemassa krijgt verrassing
Voorlopig alleen maar leuke beelden van fan groepen daar, feestende mensen zonder rottigheid

Laat het een voorbeeld zijn voor het clubvoetbal, we zien nu hoe leuk voetbal kan zijn zonder hooligans.

30 kudos 2026-06-21 17:19:38 op Wheelie mag toch gewoon?
Kom je zo'n aandacht tekort dat je dit op een drukke snelweg gaat doen?

Beetje zielig

1 kudos 2026-06-21 13:21:31 op Heel mooi Zweeds bakje
Het is IKEA dus die hadden het een tårsamlare genoemd

3 kudos 2026-06-21 08:20:08 op Verkeerde afslag
Ik zie hier in dit filmpje ook een Skoda en geen Subaru

Maar weet je hoeveel Subaru's er in 2026 verkocht zijn in Nederland? 43, ja drieenveertig

Dat tegenover 13.000 Kia's, 10.000 Toyota's en 10.000 VW's

-1 kudos 2026-06-20 17:57:29 op Auto uitladen in Afrika
Een oude Yaris?

Welnee, gewoon verkocht aan Afrika omdat niemand in Europa die auto meer wil hebben

-3 kudos 2026-06-20 13:21:11 op Vanavond afgelast
Een hele vrachtwagen vol dozen voor 2 doelen?

11 kudos 2026-06-20 11:10:42 op Geen blije tuters dit WK
Marokko is al ongeveer door na een gelijkspel tegen Brazilië en winst tegen Schotland

44 kudos 2026-06-20 10:20:36 op Scheids met kramp
Te weinig gedronken?

Tijd voor nog meer drinkpauzes!

1 kudos 2026-06-19 19:04:12 op Verdrietig
De originele Ernie is er ook al sinds 1990 niet meer(Jim Henson)

5 kudos 2026-06-19 19:02:26 op Donnie geeft Medal of honour
Een normaal mens oefent even voor zo'n uitreiking of vraagt aan ervaren mensen hoe het moet

16 kudos 2026-06-18 16:15:47 op Zo, eindelijk vakantie..
En zoveel schiet hij er niet mee op aangezien dit allemaal vanuit 1 auto gefilmd is.

1 kudos 2026-06-16 18:37:38 op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Dit is juist 1 van de redenen dat dat vuurwerkverbod er kwam

Mensen die niet verantwoordelijk met vuurwerk kunnen omgaan

8 kudos 2026-06-15 20:41:59 op Belgen over Koeman en Depay
Brobbey heeft in 31 wedstrijden Premier League 7 keer gescoord, dat is 1 doelpunt op meer dan 4 wedstrijden en dat is dus ook niet heel best

En Weghorst? die blinkt vooral uit in gefrustreerd gedrag

0 kudos 2026-06-15 17:27:00 op Japanners zijn goed opgevoed
@owikzegmaarwat | 15-06-26 | 14:04:

Er wonen ongeveer 1,3 miljoen Japanners elders in de wereld waarvan 400.000 in de VS en 10.000 in China, 60.000 in de UK, 40.000 in Frankrijk en ook zo'n 40.000 in Duitsland

In Nederland wonen iets meer dan 10.000 Japanners

4 kudos 2026-06-13 12:29:17 op Kinderbrommer op je auto
Je mag met de meester elektrische steps sowieso niet op de openbare weg

14 kudos 2026-06-12 20:11:10 op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:

Waarom is hij volgens jij links?

Het probleem met mensen die rechts populistische stemmers is dat ze altijd elke journalist die zich bij feiten houd "links" vinden.

Dat is hetzelfde als Trump die alle journalisten die hem factchecken "Fake News " noemt

70 kudos 2026-06-12 20:09:05 op Stroperigheid bij de NPO
Het grote probleem met de publieke omroep is dat ze teveel geld uitgeven aan programma's als "Boer zoekt vrouw", "Beste zangers" en "de musicalawards" die eigenlijk niet het soort programmma's zijn waar de publieke omroep voor is.

De publieke omroep moet zich bezig houden met Nieuws en actualiteiten, onderzoeksjournalistiek en consumentenprogramma's

En al die verschillende omroepen zijn ook niet nodig, de UK heeft ook maar 1 BBC in het publieke bestel en Duitsland heeft ook maar 2 landelijke publieke omroepen, dus waarom hebben wij er nog steeds 11?