1,552 +1699 -147
Kudos
#29157 (Top 9.1235%)
| Kudos/dag | 36.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1162 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
1,552 +1699 -147
Kudos
#29157 (Top 9.1235%)
| Kudos/dag | 36.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1162 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
88
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.1 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 17.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 26-04-2026 |
| Eerste reactie op | 14-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 23:08:04 op Hé, hallo, jij ook hier?
Ik wil weten hoe dit afloopt!! Geen aannames graag, gewoon de beelden.
-7 kudos 2026-06-24 23:06:24 op Wat is het heet hè?!
Bagagedrager vol. Rugtas vol. Geen plek meer voor de jas. Tja, dan maar aantrekken toch...
-7 kudos 2026-06-24 15:08:07 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Je bent zelf net zo een pauper. Ga Nederlands leren!
0 kudos 2026-06-24 11:06:27 op Vetzakken in de sportschool
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-23 22:50:55 op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Hond hond hond...
-7 kudos 2026-06-23 22:47:13 op Aardverschuiving in India
Hartstikke nep...
0 kudos 2026-06-21 23:08:58 op Ruzie met meeuw
-weggejorist-
10 kudos 2026-06-21 12:20:17 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Ik ben bang dat de motorrijder zelf (helaas) niet één van de (zwaar) gewonden is....!?
22 kudos 2026-06-21 12:02:18 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Met zo'n uitspraak krijg je toch het gevoel dat in haar interieur e.e.a. ontbreekt.
5 kudos 2026-06-19 00:04:02 op Eend is knetter
Ik zie deze filmende helden er voor aan om exact hetzelfde te doen wanneer ze langs een spiegel lopen. Kkkkkanslozen.
-4 kudos 2026-06-18 19:03:06 op Reaguurder gaat naar het strand
Je moet wel aan de juiste kant gaan liggen. Beetje rekening met haar houden mag ook wel de volgende keer! Nu deed ze haar ogen open en schrok zich meteen rot. Das ook nie fijn hè...
0 kudos 2026-06-17 17:27:01 op Maaike op de stuntstep
That's one small step for a woman, one giant leap for mankind.
7 kudos 2026-06-17 17:23:17 op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
Gelukkig is dit geen huisdier!
6 kudos 2026-06-16 23:41:10 op Verdwaalde reaguurder
Zo voelt mijn leven nou ook.
19 kudos 2026-06-16 23:37:44 op Viespeuk drinkt asbak
Ik mag hopen dat hem dit toch op zijn minst nog een paar honderd euro van die zogenaamde en trieste vrienden van hem heeft opgeleverd.
0 kudos 2026-06-16 23:17:43 op Luchtballon heeft moeite met opstijgen
op voorhand sorry, 't is niet mijn beste werk, maar ik kan het niet laten.... De eigenaar van die auto zal wel flink ballon!
8 kudos 2026-06-15 22:07:00 op Ongelukkig kusje
Ik vermoed dat hij de beelden voor zichzelf heeft gehouden!
5 kudos 2026-06-15 19:37:32 op Wat klopt hier niet?
Wat hier (tijdelijk) niet klopt(e) is het hart van de poster, met zuurstofgebrek in de bovenkamer tot gevolg....
1 kudos 2026-06-15 12:40:10 op Ik hoor hier niet thuis
*dol op poesjes
10 kudos 2026-06-15 12:39:07 op Ik hoor hier niet thuis
Zo zie je maar weer, mens of dier, nauwelijks verschil, uiteindelijk zijn we allemaal doel op poesjes.
16 kudos 2026-06-15 11:02:48 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik zou graag een paar extra kudos kunnen uitdelen voor deze. +10 wat mij betreft.
2 kudos 2026-06-14 11:43:48 op Bijzondere motorstandaard
Mijn volgende motor wordt een Tiger. Godverdomme wat is dat ding sterk!! Of... is deze foto niet helemaal echt misschien...!?
46 kudos 2026-06-14 11:36:13 op Staan jullie er goed op?
Hele normale uitdrukking "er goed op staan". Een goede woordgrap is leuk, maar in die categorie valt dit niet. +1 voor de rolstoeler, +1 voor de interviewer, -1 voor de poster.
0 kudos 2026-06-13 19:58:05 op Achterop bij de stunt
fatbike
1 kudos 2026-06-13 10:54:06 op Fiets gestolen door kurwa's
@Uhoortnogvanons | 13-06-26 | 10:38: oh sorry hoor, het is nog vroeg. Vergeef me mijn taalfoutjes, maar volgens mij is de boodschap helder toch!?
6 kudos 2026-06-13 10:11:54 op Ritje met het reuzenrad
Compleet doorgedraaid deze gast.
130 kudos 2026-06-13 10:10:18 op Toy Story Challenge
Leuk :)! Knap! En dat roze plastic pakje maakt het af. Ik kan dit wel waarderen.
13 kudos 2026-06-13 09:19:21 op Fiets gestolen door kurwa's
Ik hoop op zo'n moment dan toch altijd dat de slijptol uitschiet in z'n hand of de schijf knapt en in z'n bakkes beland. Niet levensbedrijgend, maar wel voldoende om die gek even tot denken aan te zetten.
17 kudos 2026-06-12 09:15:29 op Joyritje gaat fout
"vliegen over de kop" ???
Zelfs dat lukt ze niet.
3 kudos 2026-06-12 00:01:41 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Dat zegt veel over jou en je omgeving. Sterkte!
0 kudos 2026-06-11 23:58:00 op Beste domino everooit
Domino no no
1 kudos 2026-06-11 22:41:06 op Traditie in Mazatlan..
Hij heeft wel een rotsvast vertrouwen in zijn eigen kunsten.
-1 kudos 2026-06-11 22:27:26 op Al me dierbare persoonen
Zoek de oger....
25 kudos 2026-06-11 22:25:08 op Binnenbocht pakken
Die man die daar met het vingertje staat te wijzen heeft, heeft wel een vervelende glijbaan.
4 kudos 2026-06-11 22:21:38 op Deur? Welke deur?
Niks an de hand, gewoon deurgaon
2 kudos 2026-06-10 09:07:14 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
Wel eerlijk! Daar houd ik van.
1 kudos 2026-06-10 08:57:35 op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
'Spoorvorming' (een scheur of iets dergelijks) in de trap is de reden dat hij onderuit gaat. Niet de auto.
Al was de klap op de auto niet veel lekkerder geweest vermoed ik :)
1 kudos 2026-06-10 08:54:30 op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
dat is niet de reden dat hij viel!
-2 kudos 2026-06-10 08:13:03 op Twerktrauma
Verontrustend hoe weinig mensen door hebben dat deze meid gewoon even een grappig videootje probeert te maken en dat het dus geacteerd is.
2 kudos 2026-06-09 16:17:34 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Een aardbeving niet, maar velen hebben wel eens andere heftige situaties meegemaakt toch.... Ik vind deze reactie niet erg emotioneel volwassen.
4 kudos 2026-06-09 16:11:07 op De rijdende rukker
Maar wat heeft hij nou in z'n hand dan...?
0 kudos 2026-06-09 09:57:03 op Doe maar een tattoetje
voor een zo volledig mogelijk beeld van de tatoeage misschien ;)
4 kudos 2026-06-09 09:55:22 op Doe maar een tattoetje
Je hoeft ook niet over haar als mens te oordelen, maar je kan prima een oordeel hebben over deze 'subtiele' tatoeage en/of je het bijvoorbeeld lichaamsverminking vindt. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.
4 kudos 2026-06-07 23:52:17 op Man doet lijm in sleutelgat
@Omnium3 | 07-06-26 | 23:08: Je corrigeert een ander terwijl je eigen interpunctie niet goed is en je zinsopbouw ook niet heel erg lekker is. Oh en misschien wel, omdat je gewoon zit te zeuren.
-15 kudos 2026-06-06 17:57:12 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
ALL LIVES MATTER!!
Dus ja, white ook, en black ook... Blijf gewoon een beetje lief voor elkaar mensen :) En doorrrr
0 kudos 2026-06-06 12:37:51 op Zwaan word lijp
Heb je het nu over die zwaan of ... ?
-5 kudos 2026-06-06 12:15:36 op Zwaan word lijp
Ik vind er echt niks zwaan.
2 kudos 2026-06-06 01:05:52 op Ja hoe dan?!
Joris! Er zijn tal van reaguursels die de truc uitleggen... wat is je probleem nou eigenijk met mijn mijn reactie? Verwijder de rest dan ook ff...
0 kudos 2026-06-05 22:11:26 op Ja hoe dan?!
-weggejorist-
11 kudos 2026-06-05 22:05:54 op Ja hoe dan?!
Dit is doorgestoken kaart.