1,552 +1699 -147
Kudos
#29157 (Top 9.1235%)
| Kudos/dag | 36.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1162 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
1,552 +1699 -147
Kudos
#29157 (Top 9.1235%)
| Kudos/dag | 36.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1162 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
88
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.1 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 17.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 26-04-2026 |
| Eerste reactie op | 14-05-2026 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-21 10:22:18 door BlauwePlatvink op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Exterieur ontbreekt er weinig aan, dat dan weer wel....
0 kudos 2026-06-17 03:05:06 door Wiccalicious op Luchtballon heeft moeite met opstijgen
Je verkoopt weer een hoop hete lucht inderdaad!
2 kudos 2026-06-15 12:30:31 door Creatieloos op Ik hoor hier niet thuis
@Dump-Pie-Dump | 15-06-26 | 12:40: Het zou zomaar het levensdoel van een reaguurder kunnen zijn.
1 kudos 2026-06-15 10:40:10 door Dump-Pie-Dump op Ik hoor hier niet thuis
*dol op poesjes
-1 kudos 2026-06-14 15:08:42 door dikkejenkie op Staan jullie er goed op?
Precies. Je kunt zelfs een foto maken van en stoel en zeggen: "die staat er goed op". Sterker nog, helemaal apart gaan praten omdat iemand in een rolstoel zit is duizend miljoen keer minder inclusief dan gewoon lekker normaal tegen zo'n iemand doen. Hij of zij (of hen) hoort er gewoon bij. Vrede op aarde lieve mensen!
0 kudos 2026-06-13 18:41:52 door Diwa88 op Toy Story Challenge
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-13 08:54:06 door Dump-Pie-Dump op Fiets gestolen door kurwa's
@Uhoortnogvanons | 13-06-26 | 10:38: oh sorry hoor, het is nog vroeg. Vergeef me mijn taalfoutjes, maar volgens mij is de boodschap helder toch!?
0 kudos 2026-06-13 08:38:21 door Uhoortnogvanons op Fiets gestolen door kurwa's
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-13 08:36:45 door Ben-nie-gek op Fiets gestolen door kurwa's
Mag voor mij ook een slagaderlijke bloeding veroorzaken, lekker afgelegen daar dan gaan het hele lange seconden worden voordat je bent leeggelopen zodat het besef er met karma ingewreven word.
0 kudos 2026-06-13 08:09:21 door Neronick2 op Fiets gestolen door kurwa's
Denk dat we hem ook wel kunnen missen.
-2 kudos 2026-06-13 07:47:07 door Superjeap op Fiets gestolen door kurwa's
*belandt
4 kudos 2026-06-13 07:28:16 door Eduardo5000 op Fiets gestolen door kurwa's
Denken?
10 kudos 2026-06-10 06:40:17 door LordFido op Twerktrauma
Ik mis het grappige gedeelte...
2 kudos 2026-06-05 23:05:52 door Dump-Pie-Dump op Ja hoe dan?!
Joris! Er zijn tal van reaguursels die de truc uitleggen... wat is je probleem nou eigenijk met mijn mijn reactie? Verwijder de rest dan ook ff...
-11 kudos 2026-06-04 22:49:33 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
Nadenken over de beste zin,kost idd een paar maanden. Hahaa
-1 kudos 2026-06-03 21:48:38 door Dump-Pie-Dump op Woordgrap van de dag #2
@GraafSteno | 03-06-26 | 14:26: Ik snap hem niet?? Ik geloof dat het een haar is wie de grap maakt ;)....
0 kudos 2026-06-03 19:14:21 door Rabarbershop op Woordgrap van de dag #2
Autisme niet verwarren met het gebrek aan humor aan de andere kant,,,,
1 kudos 2026-06-03 19:07:19 door DanWeetUDat op Woordgrap van de dag #2
@JFJC | 03-06-26 | 20:49: Daar valt over te twisten
0 kudos 2026-06-03 18:49:08 door JFJC op Woordgrap van de dag #2
Een grap heeft ook iets te maken met smaak. Dat heb jij dus niet!
12 kudos 2026-06-03 12:26:31 door GraafSteno op Woordgrap van de dag #2
Nee, jij snapt hem niet. Dat is wat anders.
2 kudos 2026-06-03 05:52:08 door xel01 op 130 op de vluchtstrook
Iets met capaciteit CBR, er zijn meer van dit soort initiatieven geopperd. Deze zullen zeker ten goede komen van het verkeer. Helaas voor niet uitvoerbaar
7 kudos 2026-06-02 21:22:36 door Tiszoalstis op 130 op de vluchtstrook
Ik ben al heel lang van mening dat je gewoon iedere 5 jaar je theorie opnieuw moet halen. Zak je 3 keer, heel je rijbewijs opnieuw halen. Zijn we ook van veel files verlost.
0 kudos 2026-06-02 20:47:17 door Dump-Pie-Dump op Almelo aanhouding politie slaat collega
@Keesbeest | 02-06-26 | 17:07: Je leeft op foute interpretaties en aannames. Ik zeg helemaal nergens dat deze agent niet boos mag worden, maar er naar handelen is niet zo slim hรจ. Allemaal van die emotioneel ongereguleerde mensen zoals jij is gewoon niet zo handig bij de politie ;)!
1 kudos 2026-06-02 15:11:58 door Saekerhett op Almelo aanhouding politie slaat collega
Weet je wat ook niet handig is? Als je geen werkwoorden kan vervoegen. Met je 'gebeurd'. Pannenkoek.
8 kudos 2026-06-02 15:07:32 door Keesbeest op Almelo aanhouding politie slaat collega
Dus een agent mag niet boos worden?Zijn toch ook gewoon mensen. Maarja, Dumpie sukkeltje vindt er wat van. Totdat hij ze zelf nodig heeft.
2 kudos 2026-05-31 23:02:20 door hdhshdmfmfccc op Brake-check du jour
Ja
58 kudos 2026-05-14 08:03:07 door Wakemeister op Marokkaanse NL-ers missen wat
@Ilovefatchicks | 14-05-26 | 09:55: Bij hem ligt het nog steeds aan de tafel.
153 kudos 2026-05-14 07:55:31 door Ilovefatchicks op Marokkaanse NL-ers missen wat
Inderdaad, die Mehmetali van FC Ulu Spor vond ook dat hij niks fout deed.