DumpStats voor Puinruimer 👶

4,975 +7242 -2267

Kudos

#13844 (Top 4.3319%)

Kudos/dag 8.81
Kudos/reaguursel 3.66
Meeste kudos op 1 reaguursel 222
Minste kudos op 1 reaguursel -61

1,360

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.41
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 05-12-2024
Eerste reactie op 06-12-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-09 21:07:51 op Rare koe
Goed dat je d'r vooruit durft te komen

27 kudos 2026-06-08 06:28:11 op Auto-opener
Dit kunnen mijn matties wel gebruiken.
Kan je de auto er ook mee starten en werkt hij op Audi?
Groetjes
Mo

-16 kudos 2026-06-06 14:35:26 op Wat kan je hond allemaal
Ruim je zooi toch eens een keer op.
Ik ben een hulp hond, wat niet inhoudt dat ik opruim
Die vloer is vies voor me achterpoten

-1 kudos 2026-06-01 18:21:48 op Trucje jongens!
Van je vrienden moet je het hebben

1 kudos 2026-05-31 19:39:53 op Wat is je geheim
Leuke dame, ze heeft het syndroom van Gilles de la Tourette en is pas geleden getrouwd

-1 kudos 2026-05-31 19:36:31 op Hoofdpijn
Hij zag het niet aankomen

1 kudos 2026-05-30 20:04:13 op Vissen, toch leuk
Vraag twee hoe ze jou aanpakt als je naar bed bent en je sokken niet hebt opgeruimd

8 kudos 2026-05-30 19:57:33 op Batsen in de tent
En toen kwamen Rick en Piet uit de tent. Prima toch?

0 kudos 2026-05-30 17:59:32 op Ik neuq je op
GTA 4 flashbacks… CJ.. all you needed is to follow that train

6 kudos 2026-05-30 16:21:24 op Ff tanken
Hij heeft i.i.g. een volle tank als hij hem ophaalt

-5 kudos 2026-05-30 15:42:51 op Bus vs rijinstructeur
I.i.g. ben want hij wist van het bestaan van een knipperlicht

1 kudos 2026-05-26 19:52:49 op Snelweg-terreur
Wat een strijders om de vraag wie de kleinste heeft

-1 kudos 2026-05-26 18:29:51 op Volgende halte:
Met 30graden Celsius vind ik dit zeer begrijpelijk.