DumpStats voor nergens_goed_voor

79,058 +90839 -11781

Kudos

#618 (Top 0.1934%)

Kudos/dag 46.45
Kudos/reaguursel 9.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 4011
Minste kudos op 1 reaguursel -683

7,915

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.65
Topreaguursels 15
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 59
Geregistreerd op 26-10-2021
Eerste reactie op 26-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 11:10:35 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Ik zie dan toch meer die stripper uit Southpark voor me op dat Dumpertfeestje. 'Dance, anyone like a dance'

3 kudos 2026-06-24 03:34:50 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
@pannekoekmetmosterd | 23-06-26 | 21:27: En Mbappe pakt het record van meest gescoord op een wk ook wel. Staat nog maar 2 goals onder Messi en is nog maar 27.

0 kudos 2026-06-23 02:39:50 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
@Goorpijp | 22-06-26 | 20:32: Ik snap hoe mensen over Ronaldo denken, maar toch, hij is waar hij is door keihard trainen. En z'n cijfers maken hem toch 1 vd beste allertijden. Ook geeft hij vele miljoenen weg aan goede doelen zonder daar een Instagramfestijn van te maken. Het is een jankbal, dat is, maar toch heb ik respect voor hem.

7 kudos 2026-06-22 01:13:57 op We zijn voor Turkije
Jaja, stel als ooit, dan wel. Je woont gewoon hier, en dat is een fundamenteel verschil....

-3 kudos 2026-06-19 15:37:45 op Nieuwe beelden uit Moskou
@Farthdater | 19-06-26 | 09:17: Dat is lekker makkelijk praten. Zoiets weet je pas als je in die situatie zit. Het gaat dan wel over leven en dood, dat is iets wat wij niet kunnen bevatten.

1 kudos 2026-06-19 15:27:42 op Motor skipt de file
@John McClane | 19-06-26 | 11:42: Waarom is dat lastig bij een stilstaande file? Je kan prima ongeveer 10 rijden hoor.

1 kudos 2026-06-19 10:19:35 op Nieuwe beelden uit Moskou
@CtrlAltDepeche | 19-06-26 | 09:08: Maar 2 x letterlijk... Ik had ook nog wel een oprechtje erbij verwacht.

-1 kudos 2026-06-19 10:17:26 op Hydratatiepauze voor cobra
@WeerWolfWillem | 19-06-26 | 09:24: Het verschil merk je als je het sproeikopje er in klikt.

10 kudos 2026-06-19 10:16:10 op Motor skipt de file
@Espesbes | 19-06-26 | 10:13: Als je zo goed weet dat filteren mag, dan weet je ons ook het maximale snelheidsverschil uit te leggen?

-1 kudos 2026-06-19 10:15:05 op Motor skipt de file
@metdedeurinhuis | 19-06-26 | 10:00: Ach, laat ze ook eens nut hebben.

0 kudos 2026-06-18 06:58:33 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
@strijkijzerblaar | 17-06-26 | 21:40: Dan kan het toch nog wel familie zijn? De neef van Hitler was ook geen massamoordenaar.

-2 kudos 2026-06-17 21:32:37 op Ga harderrrr!
@Superjeap | 17-06-26 | 20:14: En dan vergeet je een hoofdletter aan het begin!

14 kudos 2026-06-17 19:09:25 op Ga harderrrr!
@Satria | 17-06-26 | 19:08: Daar heb je oprecht en letterlijk gelijk in.

-3 kudos 2026-06-17 18:06:05 op Popo mag het wel
Het is een kneus, maar hij draait wel goeie muziek.

-1 kudos 2026-06-17 17:54:36 op Roestig roestig!
@ikvindhelemaalmooi | 17-06-26 | 17:41: Kak!

0 kudos 2026-06-17 17:28:26 op Roestig roestig!
Wat een onzin zeg. Supporters van het Nederlandse elftal vindt je in elke laag van de samenleving.

-1 kudos 2026-06-17 08:12:41 op Viespeuk drinkt asbak
@piet selderie1116675 | 16-06-26 | 22:30: Maar dat wordt vergoed!

1 kudos 2026-06-15 19:23:58 op Wat klopt hier niet?
Achter de voorgevel? Je zet toch geen schutting in je woonkamer?

1 kudos 2026-06-15 17:28:58 op Hotdogdate
Die van mij is ook dun en flexibel. En als ik opgewonden ben is hij niet meer flexibel.

0 kudos 2026-06-15 16:21:16 op Koprol met wielrenfiets
@Grondgebondezoogdier | 15-06-26 | 15:34: Ik ga dat uitleggen voor je. Als mensen het niet leuk of grappig, kwetsend, of ze zijn het er niet mee eens, dan klikken ze op 'min'
Daarentegen, vind je het wel leuk? Ben je het er wel mee eens? Dan klik je 'plus'!
Simpel toch? Als er nog iets is, horen we het graag!