182,134 +203538 -21404
Kudos
#190 (Top 0.0595%)
| Kudos/dag | 49.39 |
| Kudos/reaguursel | 22.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3509 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -704 |
182,134 +203538 -21404
Kudos
#190 (Top 0.0595%)
| Kudos/dag | 49.39 |
| Kudos/reaguursel | 22.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3509 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -704 |
7,930
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.15 |
| Topreaguursels | 60 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 47 |
| Aantal x weggejorist | 62 |
| Geregistreerd op | 19-05-2016 |
| Eerste reactie op | 19-05-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 19:13:16 op Debieltje in Polo
Ik snap het ook niet, maar denk dat autovlogger met groot lucht heeft geseind. Dan nog zou ik zelf gewoon doorrijden, hoe irritant dat ook is.
2 kudos 2026-06-24 15:24:49 op AIRCO besteld bij Temu
Dit is de binnen-unit voor op het toilet. De rest komt nog.
39 kudos 2026-06-24 15:13:21 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Tja, vikingen. Die worden nog altijd geëerd. Ook logisch, die hebben veel vaarroutes in kaart gebracht, nieuwe technologie in de scheepsbouw gebracht, etc. Maar goed, die hebben ook volkeren uitgemoord, beroofd, verkracht, dorpen uitgebrand, en mensen tot slaaf gemaakt. Dan vraag ik me af waarom wij niet zo trots mogen zijn op de VOC. Die hebben nog veel meer goede dingen gebracht, het was het eerste beursgenoteerde bedrijf. Ook de Nederlanders die er werkten waren ruig, net als vikingen. De hele dag roeien, in erbarmelijke omstandigheden. Scheurbuik, dysenterie, malaria, tyfus, cholera, en ga zo maar door. Ja, ook de VOC heeft iets met slaven te maken. In plaats van mensen tot slaaf maken, heeft de VOC Afrikaanse slaven gekocht van Afrikanen slavenhandelaren. Dat is niet goed te praten, maar past wel in hetzelfde plaatje als de zwarte geschiedenis van vikingen. Dus, ik pleit voor meer positieve herdenking aan de VOC, eenzelfde optreden van het Nederlands elftal, als de Noren doen om vikingen te eren en ik hoop nog steeds op een Netflix serie van meerdere seizoenen en een vervolg.
-1 kudos 2026-06-24 09:56:06 op Drinkpauze van de Duutsers
Voor één van de vaders, die de jongens straks weer thuisbrengt.
0 kudos 2026-06-24 09:49:41 op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Doet me hier aan denken. https://m.youtube.com/watch?v=...
6 kudos 2026-06-24 09:33:41 op Goedendag, meneer
Tot op zekere hoogte.. Ik had graag mijn leven ingevuld als werkloze miljardair, maar helaas.
3 kudos 2026-06-22 17:43:23 op Haast?
Dit stuk stond ook op een andere site. Hier stond in de titel dat het om een automobilist met een beperking zou gaan. Maar in het stuk wordt daar verder niet meer aan gerefereerd. Maar een beperking heb je in dit geval zeker. https://www.waldnet.nl/wn/nieu...
8 kudos 2026-06-22 17:41:02 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Onder verdachte omstandigheden, aan giftige paddestoelen overlijden, is wel heel onverdacht.
-27 kudos 2026-06-22 09:38:11 op Wat denkt je kat
Theo Maassen is dan van de derde soort, die dit patroon herkent, en daarmee zijn eigen stelling ontkracht.
2 kudos 2026-06-21 23:00:54 op Ruzie met meeuw
@PSHH | 21-06-26 | 22:38: Volgens mij is er iets aan vooraf gegaan.
-4 kudos 2026-06-21 22:14:45 op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik dacht dat we een hittegolf kregen.
-5 kudos 2026-06-21 22:07:54 op Ruzie met meeuw
Hoe krijg je nou weet ruzie met een meeuw?
42 kudos 2026-06-21 20:01:41 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Zo gaat het altijd. Eerst worden de spelers en de coach afgezeken. Dan is er een wedstrijd met een monsterscore, vervolgens hoor je diezelfde mensen ineens zeggen dat we misschien wel wereldkampioen worden. Uiteindelijk liggen we er in de kwart- of halve finale weer uit en wachten we weer tot de volgende keer.
8 kudos 2026-06-21 18:01:07 op Nick Kyrgios is een gekkie
Een goede tennisser met een harde service. Maar ook iemand die zich niet goed kan concentreren en overal moet reageren. Ik vind het maar een vervelend ventje.
1 kudos 2026-06-21 13:32:42 op Nederland - Zweden
Weet je wat het is? De wereld draait om de jeugd. Op een gegeven moment zit je in een generatie die er niet meer toe doet, ook al voelt dat soms wel zo en draag je je steentje bij aan de maatschappij. Maar je weet het gewoon. Dingen die hip zijn, vind je niet meer leuk. Het enige wat je nog kunt doen is de algemeen bekende en reeds populaire drie letters, afsluitend met een vraagteken typen: Wie? Natuurlijk weet je wel wie het is, of had je dat binnen twee seconden op kunnen zoeken, maar het is gewoon een makkelijke manier om te scoren, met nul procent kans op falen. En iedereen die op + drukt zit in hetzelfde schuitje. Je weet dondersgoed wie het is, het is de man die laat zien dat je oud bent en er niet meer toedoet.
-12 kudos 2026-06-21 12:29:16 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Werd gisteren ook al gezegd bij een ander filmpje van hem. Heeft helaas niet geholpen zo te zien.
-16 kudos 2026-06-21 12:24:03 op Nederland - Zweden
Tegenwoordig behoort hij tot de grootste streamers ter wereld, met tientallen miljoenen abonnees op YouTube. Zijn content gaat niet meer alleen over gamen, maar ook over reizen, sport, muziek en ontmoetingen met beroemdheden. Of was het geen serieuze vraag?
4 kudos 2026-06-21 12:05:22 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Hij heeft een keer een handjob gedaan. Ha, Gaaay!
10 kudos 2026-06-21 12:02:30 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Fag!
66 kudos 2026-06-21 12:01:35 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Welke racist viel het gelijk op dat hij een donkere huidskleur heeft?
33 kudos 2026-06-21 11:59:12 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Die krijg wel weer een nieuwe van papa en mama. Als ze hier zelf vier jaar voor had gespaard, was ze vast wat minder blij.
-7 kudos 2026-06-19 22:52:45 op Bezorger gooit pakket over het hek
Dan had er wel 'breekbaar' op gestaan.
-13 kudos 2026-06-19 19:49:30 op Donnie geeft Medal of honour
En toch, ik hoop dat ik ooit zijn leeftijd zal halen en dan nog zo kwiek ben als hij.
0 kudos 2026-06-19 19:21:25 op Zie je nou wel
Als dat zo was, dan was meneer niet zo overstuur.
-5 kudos 2026-06-18 17:10:59 op Nog steeds gezellig in Oekraïne
@flame_me | 18-06-26 | 14:48: Welkom in de wereld van oorlog. De vijand doodt alleen kinderen en oude vrouwen en eigen troepen schieten per dag 1000 vijanden dood en doen niks verkeerd. Dat is wat ieder land z'n eigen bevolking en andere landen probeert wijs te maken.
10 kudos 2026-06-16 21:21:10 op How het gemaakt is
Inderdaad! Wordt eens tijd dat al die andere plastic tassen ook extra gaan kosten..
-13 kudos 2026-06-16 20:43:39 op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Bij deze ontvang je er wel 50 cent bij.
-2 kudos 2026-06-16 17:38:51 op Slimme collega’s..
Ik betwijfel of je er volledig in past.
-8 kudos 2026-06-15 21:10:36 op Belgen over Koeman en Depay
@revelations | 15-06-26 | 21:05: Het leuke is dat je nooit zult weten dat de anderen gelijk hadden. Wie weet had Nederland dan wel verloren.
-17 kudos 2026-06-15 20:44:05 op Belgen over Koeman en Depay
Ach, iedereen weet het altijd beter, na de wedstrijd.
3 kudos 2026-06-15 20:17:50 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Dit is een beetje eng. Praktisch op hetzelfde moment, dezelfde gedachte.
3 kudos 2026-06-15 19:49:21 op Kokhalzen
@Weef | 15-06-26 | 19:35: ik had verder niks gevraagd over de maatvoering.
47 kudos 2026-06-15 19:16:46 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Hoe noem je fans van de Knicks? Knickers?
11 kudos 2026-06-15 19:15:47 op Kokhalzen
Hoe weet jij dat een ongewassen pielemuis naar zout smaakt?
24 kudos 2026-06-15 19:14:01 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Learn Japanese, motherfuckers. Is wat hij zei in het Japans, denk ik.
4 kudos 2026-06-15 19:12:45 op Bakkie op?
Dit lijkt me wel iets wat een rijdende rechter zou moeten weten. Dus ik geloof je.
30 kudos 2026-06-15 11:50:13 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Iemand bij de FIFA is er ingetrapt en kan niet zijn/haar verlies.
17 kudos 2026-06-14 23:02:34 op Concessies doen
Inderdaad, vaak zijn het de partijen die pleiten voor een samenleving waar mensen niet uit worden gesloten op basis van ras, gender, politieke of seksuele voorkeur, etc. Maar ondertussen een complete partij, oftewel honderdduizenden, tot miljoenen mensen, omdat ze een andere politieke voorkeur hebben, wel uitsluiten. De ironie...
-4 kudos 2026-06-14 20:39:36 op BDS!
Euhm, dat was geen drop. Maar wel mooi zo te zien.
39 kudos 2026-06-14 20:34:13 op Concessies doen
Mooizo, nu werkt het uitsluiten tegen de partij, die daar voor koos. Partijen op voorhand uitsluiten - 1.
16 kudos 2026-06-14 20:02:21 op De leraar die een voetballegende maakte
Prachtig. Ik kan dit stukje elke maand wel zien.
2 kudos 2026-06-14 19:23:59 op Oranjebus fanwalk
Het is ook een beetje uit protest. Amerika is helemaal geen voetballand. Op vrouwenvoetbal na dan. Het slaat nergens op dat het daar wordt georganiseerd. Net als toen in Qatar.
1 kudos 2026-06-14 19:08:29 op Ook al heb je geen Japans toilet
In het Engels...
-9 kudos 2026-06-14 18:55:35 op Oranjebus fanwalk
Wel leuk om alvast een sfeerimpressie mee te krijgen, want ik ga echt niet om 22.00 de hele wedstrijd kijken. Morgen gewoon weer werken..
1 kudos 2026-06-14 18:54:52 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Het lijkt wel of alle volkssporten een weerspiegeling van de samenleving aantrekken, waar dus ook een groot deel aan gefrustreerde mannetjes aan deelneemt, die alles moeten slopen, wanneer 'hun' team verloren heeft.
1 kudos 2026-06-14 18:47:04 op Nog meer party in Dallas
Populist. Je gebruikt zeker ook geen Google, Microsoft, Apple, of welk ander Amerikaans bedrijf dan ook? Laat die mensen lekker genieten.
2 kudos 2026-06-14 18:43:46 op Het WK op de Duitse televisie
Als er gestreden moet worden, doen ze wel vaker een verzoekje bij de Italianen.
14 kudos 2026-06-14 17:58:25 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Die twee kunnen het niet zijn geweest. Ze kwamen pas aanzetten nadat de ruiten waren ingegooid...
11 kudos 2026-06-14 17:56:43 op Crash F18
Of een oorlog 'legaal' of 'illegaal' is, ligt er alleen maar aan welke kant je staat..
-1 kudos 2026-06-14 17:40:17 op Voorspelling voor Nederland - Japan
Ik had in de poule een 1-0 voor Nederland. Maar ik heb tot nu toe ook maar zo'n 30% goed.