DumpStats voor Greenhorn

181,915 +203000 -21085

Kudos

#190 (Top 0.0595%)

Kudos/dag 49.55
Kudos/reaguursel 23.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 3509
Minste kudos op 1 reaguursel -704

7,854

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.14
Topreaguursels 60
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 47
Aantal x weggejorist 62
Geregistreerd op 19-05-2016
Eerste reactie op 19-05-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-07 15:34:54 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Ja gaat amper aan de kant. Je blijft gedeeltelijk op de linker rijstrook, gaat vervolgens veel te vroeg weer naar links, waardoor je praktisch heel even bumperkleeft. Vervolgens ga je belerend staan lopen seinen. Brakecheck is nooit het juiste antwoord, maar jij lokt het uit.

3 kudos 2026-06-07 14:57:13 op Pride Utrecht 2026
Deze mensen willen helemaal niet normaal gevonden worden. Dat is hun probleem. Als homo de standaard zou worden, zouden ze spontaan hetero worden.

1 kudos 2026-06-07 13:53:30 op Tijd voor een dansje
Wel grappig, jij doet zoals die linker olifant, maar het ziet eruit als het rechter varken.

12 kudos 2026-06-07 10:25:14 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Je gaat daar toch zelf staan, wetende dat daar de politie-auto langs gaat rijden? Half de weg blokkeren met je auto en dan zelf aan de andere kant van de weg gaan staan. Dit deed je voor een mooie shot. Die heb je gekregen... Zeur dan niet. En waarom film je trouwens, meneer de fotograaf?

-5 kudos 2026-06-07 10:14:52 op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Op deze manier heb ik ook een keer met oranje gespeeld en vond ik mijn eerste keer Ziggo Dome erg spannend. Nog nooit geweten dat je als publiek gewoon meetelt.

-10 kudos 2026-06-06 18:07:11 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
In ga er maandag ook naartoe. Tickets waren allang geboekt, voordat ik überhaupt door had dat er enige controverse was. Totdat ineens land na land hem ging boycotten. Nog steeds interesseert het me niet zoveel wat hij heeft gezegd. Ik vind het mooi dat NL niet meedoet aan die cancelcultuur, alleen om woorden die uit iemands mond zijn gekomen, jaren geleden.. Lekker belangrijk.

-4 kudos 2026-06-05 22:32:45 op Bochtje pakken
Je hoort een piepende banden en een motorgejank van jewelste. Vervolgens bekijk je de beelden van je home cinema set en lig je waarschijnlijk dubbel van het lachen. Dus toch geen Ferrari, ging er ven door je heen...

12 kudos 2026-06-05 22:13:42 op Ja hoe dan?!
De Q en 9 liggen eerst beide rechtop, daarna de Q op de kop, maar de 9 wel rechtop. Die 9 had hij dubbel in zijn hand, een zichtbaar, de andere onder de Q.

-5 kudos 2026-06-05 21:29:44 op Inhalen voor gevorderen
@Pi_LePape | 05-06-26 | 21:17: Klopt die afslag wel, de afslag eerder niet. Ik refereer meer naar rotondes waar ik dagelijks mee te maken heb.

2 kudos 2026-06-05 21:27:14 op Stevig windje
@pietjanklaashenk | 05-06-26 | 21:15: vakwerk!

2 kudos 2026-06-05 21:25:42 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Tegenwoordig krijg je het overal, waar je emailadres bekend is. Zelfs bij mijn garage krijg ik na iedere onderhoudsbeurt weer de vraag of ik een score wil doorgeven. Ik ben dan altijd bang om dat niet te doen, in verband met toekomstige onderhoudskosten...

13 kudos 2026-06-05 21:23:24 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
En toch zou ik deze recensie als positief heschouwen, mocht ik een twijfelende klant zijn. Dus missie geslaagd.

64 kudos 2026-06-05 21:21:37 op Knikkende knieën
Het gelukskoekje gaf nog aan. Vandaag neemt u een belangrijke afslag in uw leven.

11 kudos 2026-06-05 21:08:04 op Stevig windje
Dat valt nog mee. Ik heb die tent gebouwd, met mijn hele hebben en houden.

-6 kudos 2026-06-05 20:54:24 op Inhalen voor gevorderen
Nederland is gewoon slecht in het maken van tweestrooks-rotondes. Als we de afrit nou ook tweestrooks zouden maken. Maar nee, je kunt naast elkaar de rotonde op, naast elkaar over de rotonde, maar je moet er één voor één vanaf. Degene die dat bedacht heeft, vindt het leuk om verkeersruzies uit te lokken.

1 kudos 2026-06-05 19:33:35 op Praktijkles natuurkunde
Ik vind het altijd grappig als men 15-jarigen beticht van slechte ontwikkeling en onwetendheid en dan diezelfde groep mensen daar de schuld voor geeft. Je moet de schuld toch echt zoeken bij 1 generatie oudere mensen. Probeer de 35 tot 45 jarigen eens..

0 kudos 2026-06-05 04:25:15 op Mark in Kyiv
@altijd-guus | 04-06-26 | 23:56: Als je toch naar cijfers wil kijken: 2025: 13,4 miljoen kiesgerechtigden =74% van Nederlandse bevolking. Opkomst landelijke verkiezingen 10,5 miljoen =58%. Aantal stemmen voor D66 ca. 1,8 miljoen = ca 17%. Er stemden dus meer mensen tegen het verdrag, dan vorig jaar op de grootste partij van Nederland. Sterker nog, op de huidige coalitie stemden ongeveer 25% van alle Nederlanders. Dus de coalitie is gekozen door ongeveer 33% van de stemgerechtigden en 22% van de stemgerechtigden had nee gestemd bij het verdrag. Tot slot maken deze cijfers niks uit. Aangezien overal aan voldaan is. Zelfs fractievoorzitters, die voor hadden gestemd, gaven na de uitslag Mark te kennen dat hij de stem van het volk niet naast zich neer zou moeten leggen. Dat maakt het verhaal toch wat ander, of niet Guus?

5 kudos 2026-06-04 22:51:38 op Humor van de bovenste nerdplank
Ik kijk het regelmatig voor het slapen gaan. Ik moet zeggen, ik leer weinig, maar blijf het interessant vinden en slaap vrij goed.

-2 kudos 2026-06-04 21:44:24 op Mark in Kyiv
@konijn55 | 04-06-26 | 21:34: Je mist het punt een beetje. De reden dat men tegen het associatieverdrag stemde, wat in principe alleen een handelsverdrag is tussen EU-land en niet EU-land, is omdat mensen niet wilden dat Oekraïne daadwerkelijk bij de EU zou komen. Iets met corruptie, etc. De man, die nu in Kiev staat te spreken, gaf aan dat dat verdrag niks had uit te staan met eventuele toetreding van Oekraïne in de EU. Maar inmiddels waren die onderhandelingen dus al lang gaande. Tijdelijk even on hold, maar nu Hongarije niet meer in de weg zit, weer in gang. Je gaat je toch afvragen wat de Heer Rutte tien jaar geleden heeft geweten.

-1 kudos 2026-06-04 21:20:00 op Mark in Kyiv
@Mytire | 04-06-26 | 21:19: Jawel.

0 kudos 2026-06-04 21:18:08 op Foutje bij de lokale schietclub
Ik mag hopen dat hij z'n wapen in veilige richting heeft gehouden. Anders krijgt hij vast een uitbrander.

6 kudos 2026-06-04 21:02:16 op Mark in Kyiv
De onderhandelingen voor Oekraïense toetreding tot de Europese Unie kunnen worden hervat nu Hongarije zijn veto heeft ingetrokken. Was dat niet iets waar we met een meerderheid aan stemmen, democratisch besloten hadden, dat we dit niet willen? Diezelfde man, die nu in Kiev staat, had daar zelfs nog lopen verkondigen dat het associatieverdrag niet om de toetreding van Oekraïne ging. https://npokennis.nl/longread/...

8 kudos 2026-06-04 19:04:20 op Falen is geen optie
Lijkt me eigenlijk best een hel. Met je hele lichaamsgewicht aan je nagels hangen.

-1 kudos 2026-06-03 23:18:00 op Haha mis
Om te geven wel.

4 kudos 2026-06-03 22:27:54 op Haha mis
Lijkt me echt een nachtmerrie. Wakker worden op je rug terwijl er een vent met z'n gezicht vlak boven de jouwe hangt.

2 kudos 2026-06-03 22:15:30 op Die ene NSB-collega
Laten we hopen dat de collega's er rekening mee hebben gehouden en niet meer dan de limiet hebben gehad. Vervolgens moesten blazen en een P/A bliezen. Vervolgens herkennen dat ze een discussie hadden gehad met die ene collega die zich altijd overal mee bemoeit en nu op Dumpert terugzien dat zij de politie heeft gebeld.

31 kudos 2026-06-03 22:02:31 op Dikke bak heb je daar
Je kunt het ook anders bekijken. Lamborgini heeft sieruitlaten in de bumper. Dus jouw Renault heeft toch een beetje weg van een Italiaanse supercar.

0 kudos 2026-06-03 19:18:56 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Het ligt toch puur aan de situatie? Hoe lang heb je het apparaat al? Hoeveel tijd heb je? Hoe handig ben je? Hoeveel geld heb je? Hoeveel geld kost een nieuwe? Wat voor verbeteringen heeft de nieuwe? Hoe lang zal het apparaat na de reparatie nog meegaan? Etc. Etc. Etc. Natuurlijk zou het mooi zijn als iedereen z'n eigen apparaten kan repareren, maar wat doet dat op lange termijn met de economie? Worden er dan wereldwijd honderden miljoenen mensen ontslagen? Worden nieuwe apparaten dan 5x zo duur? Ik weet het, het zijn nogal wat vragen, maar ik geef jullie tot morgenavond de tijd om ze beantwoorden..