182,134 +203538 -21404
Kudos
#190 (Top 0.0595%)
| Kudos/dag | 49.39 |
| Kudos/reaguursel | 22.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3509 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -704 |
182,134 +203538 -21404
Kudos
#190 (Top 0.0595%)
| Kudos/dag | 49.39 |
| Kudos/reaguursel | 22.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3509 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -704 |
7,930
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.15 |
| Topreaguursels | 60 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 47 |
| Aantal x weggejorist | 62 |
| Geregistreerd op | 19-05-2016 |
| Eerste reactie op | 19-05-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 16:59:11 door InsideVeronica op Haast?
Dat is nu wel duidelijk dat hij een beperking heeft.
-1 kudos 2026-06-21 23:07:41 door A. Tractie op Ruzie met meeuw
Hij krijgt nog geld van hem.
2 kudos 2026-06-21 21:00:54 door Greenhorn op Ruzie met meeuw
@PSHH | 21-06-26 | 22:38: Volgens mij is er iets aan vooraf gegaan.
6 kudos 2026-06-21 20:38:18 door PSHH op Ruzie met meeuw
Door een middelvinger op te steken naar ze.
-8 kudos 2026-06-21 10:56:51 door Sjoemie op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
jij toch? ik had het nog niet gezien
-8 kudos 2026-06-15 19:10:36 door Greenhorn op Belgen over Koeman en Depay
@revelations | 15-06-26 | 21:05: Het leuke is dat je nooit zult weten dat de anderen gelijk hadden. Wie weet had Nederland dan wel verloren.
18 kudos 2026-06-15 19:05:55 door revelations op Belgen over Koeman en Depay
Iedereen zei dit al, voor de wedstrijd.
-3 kudos 2026-06-15 18:24:47 door kankerpoephoofd op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Uhhh ja het komt van knickerbockers
0 kudos 2026-06-15 18:16:10 door Arie Boom-SWA op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Klinkt meer als Engels, maar ik kan me vergissen.
0 kudos 2026-06-15 18:00:54 door dezakloper op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
wakarimasen
9 kudos 2026-06-15 17:54:38 door AndreH op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Lekker man
5 kudos 2026-06-15 17:19:38 door Creatieloos op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Ja maar hij zei in het Japans, dus verstonden ze het niet, denk ik.
2 kudos 2026-06-14 17:23:59 door Greenhorn op Oranjebus fanwalk
Het is ook een beetje uit protest. Amerika is helemaal geen voetballand. Op vrouwenvoetbal na dan. Het slaat nergens op dat het daar wordt georganiseerd. Net als toen in Qatar.
-2 kudos 2026-06-14 17:20:13 door xel01 op Oranjebus fanwalk
Je baas is een natte kers als hij/zij/het/dinges er een probleem van maakt dat je iets minder productief bent.
1 kudos 2026-06-14 17:15:49 door Wateenaccountnaamzeg op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Sterker nog, in ons land zijn voetbalstadions niks meer dan bezigheidstherapie, zonder zou er elk weekend een stad aan diggelen gaan. Blijkbaar werkt dat systeem in de VS niet.
0 kudos 2026-06-14 17:14:06 door NatteKiwi op Oranjebus fanwalk
Hedde gij nog geen uikering, jungsk!?
-3 kudos 2026-06-14 17:01:56 door J-de-J op Oranjebus fanwalk
Homo.
-21 kudos 2026-06-12 08:39:52 door Dirkh_ op UEFA trolt FIFA
Ik heb geen idee waarom je zoveel gemind wordt. Minnesota is overspoeld met georganiseerd frauderende Somaliërs waar misschien wel miljarden mee gemoeid zijn. Het is niet zo heel raar dat Amerika er even een hold op heeft gezet.
-24 kudos 2026-06-12 02:03:40 door Reageit op UEFA trolt FIFA
sucky sucky long time long time hong kong
115 kudos 2026-06-11 22:21:32 door Naamzonderspaties op UEFA trolt FIFA
Waar heb je het over? Het is geen asielzoeker maar scheidsrechter. Hij zal aantoonbaar op uitnodiging zijn en dan alsnog geweigerd worden. Het is bespottelijk en jij probeert het recht te lullen. Je bent niet helemaal lekker.
0 kudos 2026-06-07 08:10:41 door Marieke005 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ye (formerly Kanye West) has apologized. In January 2026, he purchased a full-page ad in The Wall Street Journal to apologize to the Jewish community, the Black community, and others impacted by his prior antisemitic behavior and hate speech.
8 kudos 2026-06-05 20:59:19 door VetPotje op Ja hoe dan?!
Jij bent zeker ook goed in stiften?
15 kudos 2026-06-05 20:40:41 door kaboutermuts op Ja hoe dan?!
Betere uitleg is misschien dat hij 2 normale kaarten heeft, een 9 en een vrouw. Daarnaast heeft hij ook nog een speciale kaart, die aan de voorkant een 9 is, maar aan de achterkant een vrouw (of wellicht 2 kaarten met de achterkant aan elkaar geplakt). Door deze kaart om te draaien kan hij hem veranderen in een 9 of in een vrouw.
0 kudos 2026-06-05 02:25:15 door Greenhorn op Mark in Kyiv
@altijd-guus | 04-06-26 | 23:56: Als je toch naar cijfers wil kijken: 2025: 13,4 miljoen kiesgerechtigden =74% van Nederlandse bevolking. Opkomst landelijke verkiezingen 10,5 miljoen =58%. Aantal stemmen voor D66 ca. 1,8 miljoen = ca 17%. Er stemden dus meer mensen tegen het verdrag, dan vorig jaar op de grootste partij van Nederland. Sterker nog, op de huidige coalitie stemden ongeveer 25% van alle Nederlanders. Dus de coalitie is gekozen door ongeveer 33% van de stemgerechtigden en 22% van de stemgerechtigden had nee gestemd bij het verdrag. Tot slot maken deze cijfers niks uit. Aangezien overal aan voldaan is. Zelfs fractievoorzitters, die voor hadden gestemd, gaven na de uitslag Mark te kennen dat hij de stem van het volk niet naast zich neer zou moeten leggen. Dat maakt het verhaal toch wat ander, of niet Guus?
2 kudos 2026-06-04 22:02:52 door Aangeborenfred op Spannend bankje op het busstation
@Pusman | 04-06-26 | 19:29: elke spiegel is een achteruitkijkspiegel
1 kudos 2026-06-04 21:56:51 door altijd-guus op Mark in Kyiv
Gaan we weer...
Leer nou eens een uitslag lezen en begrijpen. De uitslag vanhet referendum over Oekraïne gaf aan dat ongeveer 22 % tegen was....de rest van het land vond dat de politiek niet met deze ingewikkelde zaak bij hen moest komen of was gewoon voor.....
Tegenstanders: 61% (2.509.395 stemmen)Voorstanders: 38,21%Opkomst: 32,2% (voldoende voor de vereiste 30% opkomstdrempel)Geldige stemmen: 4.123.570
Als je dit allemaal even doorrekend, heeft slechts 22% van de ruim 12 miljoen stemgerechtigden tegen gestemd....dat is echt verre van een meerdeeheid.
2 kudos 2026-06-04 21:10:45 door Downerkonthoofd op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
@Wakemeister | 04-06-26 | 21:59: Om vervolgens het sombreroleger op te roepen.
Eens sombrero altijd sombrero.
4 kudos 2026-06-04 20:24:20 door Attelenooje op Mark in Kyiv
@mytire met rearm europe laat de eu zien dat het niet alleen een handelclubje is. @konijn wat een zelfkennis maar schaf dan ook gelijk verkiezingen af, als men 1 onderwerp al niet snapt laat staan dat ze een nieuwe tweede en eerste kamer kunnen kiezen. Van mij mag je gewoon stemmen, ook bij referenda, worden er domme keuzes gemaakt kan dit niet meer afgeschoven worden op de politiek ervanuitgaande dat de uitslag gerespecteerd wordt. Dát is democratie!
26 kudos 2026-06-04 20:15:06 door Zeeuw1867 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Dweeziltje | 04-06-26 | 22:06: 100%. En ik zou ook niet achter iemand blijven rijden die zijn telefoon belangrijker vindt dan het verkeer om zich heen.
3 kudos 2026-06-04 20:10:35 door Zeeuw1867 op Mark in Kyiv
@konijn55 | 04-06-26 | 21:59: Nederland staat overigens wel in een heel bedenkelijk rijtje landen wat een referendum ooit heeft afgeschaft. Volgens mij hebben we hier een aantal referenda gehad in Nederland en deed de politiek altijd het tegenovergestelde: EU grondwet, sleepwet, Oekraïneverdrag... alles waar 'het volk' tegen was werd alsnog gedaan. En dan vindt de politiek het ook nog gek dat er zo'n kloof is met de burgers...
51 kudos 2026-06-04 20:06:50 door Dweeziltje op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Hij zat op z'n telefoon, wedden?
1 kudos 2026-06-04 19:59:25 door konijn55 op Mark in Kyiv
@Greenhorn | 04-06-26 | 21:44: Ben het met je eens dat er toen niet echt naar geluisterd is. Ze hebben wel wat ermee gedaan, maar dat stelde niet veel voor.
Nu jaren later nog naar de referendumuitslag kijken lijkt me zinloos. De wereld is zo anders: De militaire steun van de VS hoeven we niet meer op te rekenen, Rusland vecht een oorlog en is boos op Europa en met China hebben we bijna een handelsoorlog. Een nieuw referendum zou een andere uitslag geven. Ik ben overigens tegen een nieuw referendum. Ik denk niet dat de gemiddelde burger voldoende verstand heeft van geopolitiek om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.
11 kudos 2026-06-04 19:59:22 door Wakemeister op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Ik zou echt een achterlijk grote sombrero kopen en daar ging ik dan mooi onder zitten als ze eraan kwamen.
5 kudos 2026-06-04 19:51:45 door konijn55 op Mark in Kyiv
@Zeeuw1867 | 04-06-26 | 21:40: Ik snap je punt hoor, maar hetzelfde werd twintig jaar geleden over Polen gezegd en nu is het de economische motor van het oosten van Europa. Roemenië en Hongarije kan allemaal beter nog, maar anders hadden ze zich bij Rusland gevoegd mogelijk en hadden we misschien nog meer instabiliteit gehad.
Oekraïne is in potentie een geweldig land en kan Europa enorm helpen bij de defensie-industrie.
Het past gewoon in de huidige tijdsgeest dat je allianties vormt. Niets doen kan betekenen dat we later opgegeten worden door Rusland, maar vergeet ook niet China en de VS. De wereld is gewoon harder geworden. Ik heb ook zorgen om de corruptie en qua landbouw zal het wel veel gezeik worden binnen de EU, maar ik denk dat het voordeel groter dan het nadeel is.
-2 kudos 2026-06-04 19:44:24 door Greenhorn op Mark in Kyiv
@konijn55 | 04-06-26 | 21:34: Je mist het punt een beetje. De reden dat men tegen het associatieverdrag stemde, wat in principe alleen een handelsverdrag is tussen EU-land en niet EU-land, is omdat mensen niet wilden dat Oekraïne daadwerkelijk bij de EU zou komen. Iets met corruptie, etc. De man, die nu in Kiev staat te spreken, gaf aan dat dat verdrag niks had uit te staan met eventuele toetreding van Oekraïne in de EU. Maar inmiddels waren die onderhandelingen dus al lang gaande. Tijdelijk even on hold, maar nu Hongarije niet meer in de weg zit, weer in gang. Je gaat je toch afvragen wat de Heer Rutte tien jaar geleden heeft geweten.
-2 kudos 2026-06-04 19:40:21 door Zeeuw1867 op Mark in Kyiv
Zowel de NAVO als de EU zouden ook iets moeten winnen bij de toelating van andere landen. En je moet kritisch zijn, want voor je het weet heb je een kutland in je unie. Wat doet Turkije bv. bij de NAVO? Levert dat de NAVO vrede en stabiliteit op? Nee. Wat betreft de EU moet je gewoon kritisch zijn of je er economische winst uit haalt. Ik maak me al boos over de Zuidelijke West-Europese landen die er economisch al eeuwen een zooitje van maken. Weet je waarom je voor de Euro in die landen geldbriefjes had met 50.000 lire, drachme of peseta's? Daar was een reden voor hè. In het Noorden van Europa was 1000 gulden of Mark al veel geld. Je wilt Oekraïne als één van de meest corrupte landen niet in de EU of NAVO. Daar zit echt geen winst in. Je moet even door je haat voor Rusland heenstappen voordat je domme beslissingen neemt waar je nog vele decennia last van hebt.
7 kudos 2026-06-04 19:34:05 door konijn55 op Mark in Kyiv
Je linkt naar NPO Kennis, maar heb je het zelf wel gelezen? Daar staat letterlijk in dat we in 2016 stemden over een handelsverdrag, niet over EU-toetreding. Je kunt niet zeggen dat we democratisch tegen toetreding hebben gestemd' als toetreding destijds niet eens op het stembiljet stond.
Nu 10 jaar later en na de invasie door Rusland ziet de wereld er ook heel anders uit.
-1 kudos 2026-06-04 19:20:00 door Greenhorn op Mark in Kyiv
@Mytire | 04-06-26 | 21:19: Jawel.
-1 kudos 2026-06-04 19:19:17 door Mytire op Mark in Kyiv
Je weet dat Navo en EU twee verschillende dingen zijn?
-3 kudos 2026-06-04 17:29:26 door Pusman op Spannend bankje op het busstation
Achteruitkijkspiegeltje
-6 kudos 2026-06-04 17:10:58 door IkBenJeMoederNiet op Boeing 787-9 Dreamliner is moe
Je ouders.
Zo goed ?
8 kudos 2026-06-03 21:37:37 door Debombdiggity op Haha mis
Nog altijd beter dan wakker worden op je buik terwijl er een vent met zn gezicht vlak boven de jouwe hangt.
-1 kudos 2026-06-03 14:42:00 door Greenhorn op Potje ballen in Brazilië
Haha, ik heb sowieso nooit op honkbal gezeten...
2 kudos 2026-06-03 14:41:22 door Kreezielepiet op Potje ballen in Brazilië
Jij weet heel goed, dat jij bij de f-jes nooit aangespeeld werd en na afloop in het stinkslootje werd geduwd. En dat was niet voor niets. Jij bent geen spat veranderd.
11 kudos 2026-06-03 14:37:34 door Routine op Potje ballen in Brazilië
In je verbeelding zal het er inderdaad zo uitgezien hebben.
2 kudos 2026-06-01 02:23:46 door threeheadedmonkey op Slag om Zweinstein in Parijs
@Butzkop | 31-05-26 | 20:16: En terwijl iedereen, letterlijk ie-der-een het ziet blijven ze ermee doorgaan, die import. Het is waanzin.
-3 kudos 2026-05-31 18:16:19 door kaboutermuts op Brake-check du jour
Gelukkig bepaal jij niet de regels op de wegen.
3 kudos 2026-05-31 18:16:05 door Butzkop op Slag om Zweinstein in Parijs
nou ja, er is ondoordacht veel volk binnen gehaald om ons nog machtiger en rijker te maken. Dat geeft nu betonrot
23 kudos 2026-05-31 17:06:00 door aceshigh op Slag om Zweinstein in Parijs
Gelukkig zijn er in Oost-Europa nog een paar landen die geen culturele zelfmoord aan het plegen zijn. Landen die over 1 generatie niet gedomineerd worden door de ideologie van de vrede.
0 kudos 2026-05-29 21:35:13 door Zwivert op Katten ragebaiten
Ik heb zojuist geleerd dat jij je niet druk hoeft te maken. Met die zware botten van je.