DumpStats voor nlnoob

36,085 +74522 -38437

Kudos

#1698 (Top 0.5313%)

Kudos/dag 9.99
Kudos/reaguursel 5.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 1186
Minste kudos op 1 reaguursel -2547

6,584

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.82
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 26.8
Reacties per reaguursel 0.13
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 62
Geregistreerd op 05-08-2016
Eerste reactie op 06-08-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-26 11:48:55 op 12 jaar jong en al een burnout
@LordFido | 26-06-26 | 10:03:
Dat jij je op volwassen leeftijd nog niet tot volwassene hebt ontwikkeld, betekent niet dat dit voor dit twaalfjarige kind niet zo is.
Hij heeft waarschijnlijk een te groot verantwoordelijkheidsgevoel, dat is niet iets wat je aanleert, maar iets wat in je aard zit én heeft weldegelijk met hoogbegaafdheid te maken.

1 kudos 2026-06-26 11:42:42 op 12 jaar jong en al een burnout
Ik vind het ook volkomen labiel dat dit kind een burn-out heeft. Maar die wallen en vlekken zijn toch echt een teken van stress? Misschien dat dit kind uit huis geplaatst moet worden omdat de thuissituatie niet goed is, maar ik denk niet dat je dit KIND dat aan kan rekenen?

-4 kudos 2026-06-26 11:35:57 op Pak je moment!
Doet hij erg knap en ziet er vet uit, toch ben ik allergisch voor het oogsten van applaus aan het einde.

1 kudos 2026-06-26 11:05:27 op Markie presenteert een tabel
@Vie | 26-06-26 | 09:07:
Daar is geen rogge tussen te krijgen. door het oog van de durum gaan. Een havervlok in een hooiberg zoeken.

3 kudos 2026-06-26 10:54:53 op Markie presenteert een tabel
@Asskettlestone | 26-06-26 | 09:15:
Toen jouw ouders en groot ouders niet zijn gestorven aan Corona bijvoorbeeld?
Of toen hij niet het land naar de tiefes liet gaan door niets te doen zoals onder Schoof met oa Fabertje?

4 kudos 2026-06-26 10:51:47 op Markie presenteert een tabel
Dan mogen de mensen die roepen dat Rutte dit voor zijn eigen belang doet dat even uitleggen.
In zijn tijd in de private sector verdiende hij vele malen meer geld, zeker als hij van bedrijfje naar bedrijfje was gaan hoppen had hij vele malen meer salaris ontvangen.
Hij heeft geen enkele directe macht, de enige macht die hij in zijn huidige functie heeft zie je in dit filmpje. Ja, hij heeft een leuk baantje met aanzien, daar moet hij wel zijn waardigheid af en toe flink voor te koop zetten.
Leg mij dan even uit waarom hij daar geen credits voor verdient én je hem zelfs moet betichten voor "eigen belang" of zelfs het zijn van een sociopaat? Kan je dit niet uitleggen, schaam jij je dan niet voor je domme gedrag?

1 kudos 2026-06-26 10:46:15 op Markie presenteert een tabel
Zag je de cockring in dit filmpje? In een normale apenrotstoestand zouden ze deze goed in beeld brengen, maar ze houden deze nu buitenbeeld.
Dat is veelzeggend.

5 kudos 2026-06-26 10:39:01 op Asfalt smelt
Goed informatief filmpje hoor, maar leg je de plakjes reparatieasfalt ook weer netjes terug voordat er een motorrijder in blijft hangen?

0 kudos 2026-06-26 10:35:24 op Bestelbusmeneer helpt agent
@75ib5n5 | 26-06-26 | 10:08:
Deze bot reageert ook onder andere posts zo, verkeerd afgestelde trolbot.

-1 kudos 2026-06-26 10:32:30 op Bestelbusmeneer helpt agent
@anonimoose | 26-06-26 | 09:30:
Hoe kan je dat voor hem invullen? Het egocentrische van de hedendaagse mens, maar vooral de Nederlander, gaat veel verder dan enkel zelfbehoud. Niemand geeft een fuck om een ander, als de gemiddelde Nederlander ergens een euro beter van kan worden waar een andere die het meer nodig heeft het verliest, kiezen ze voor zichzelf. Nederlanders zijn gewoon aardig kut geworden.

19 kudos 2026-06-25 19:34:46 op You just pissed me off
Kritiek krijgen op je domme gedrag is altijd lastig natuurlijk, zeker voor Amerikanen met een zongebrand rood nekje.

12 kudos 2026-06-25 11:21:56 op Even keren op de oprit N50
@satoer | 25-06-26 | 11:19:
Ach dan rij je een uurtje om doordat je een keer een foutje maakt. Maak er iets moois van door nog even Friesland te bezoeken.

1 kudos 2026-06-25 11:19:02 op Gesprekken over de warmte gaan niet door
Ah Jacobje toch, gaan je winsten achteruit omdat er te weinig klandizie is doordat er te weinig winkels open zijn?
Ook dat is ondernemen hé!

2 kudos 2026-06-25 11:12:41 op Warm jongens
Dus dan mag je ze niet schoonspoelen?

0 kudos 2026-06-24 10:04:45 op Geen zin om je tuin bij te houden?
@Kirchroatsjer | 23-06-26 | 20:38:
Ja, ook alles dat ze ziek maakt. Dit filmpje is heel leuk, maar een verkeerd plantje en al die beesten zijn dood.

1 kudos 2026-06-24 09:42:36 op Naam bij je beroep v2834
Hoe kom je er in godsnaam op dit te roepen? Heb je er zelf stiekem een andere mening over? Gek dat je dit überhaupt opvalt.

0 kudos 2026-06-22 13:04:31 op Agent doet beenveeg
Woorden in zin met grammatica ook goed uitgevoerd jij!

10 kudos 2026-06-22 12:55:48 op Goed nieuws van Jeremy
Maar dan wel één van de meest intelligente, integrerende en humoristische aandachtshoeren van de afgelopen 20 jaar.

-1 kudos 2026-06-22 12:48:33 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Rechts wil alleen geen enkele euro besteden aan de NPO. 'n Te groot deel van de stemmers van rechts vinden informatie maar lastig te verwerken en kijken liever naar programma's als dit om de Jolly Chim in hun brein te stimuleren.

1 kudos 2026-06-22 12:44:37 op Consumentenprogramma Kassa stopt
@KlaagKadaver | 22-06-26 | 11:38:
Haha, ben je echt zo naïef om te denken dat dit in Azië anders zit?
China heeft de meest heftige onderdelen van het kapitalisme overgenomen in hun communistische regime. India is al bijna veertigjaar een staatskapitalisch land. Beide dan wel met veel conglomeraten, vriendjespolitiek en dus corruptie.

5 kudos 2026-06-21 10:23:06 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 10:09:
Hij heeft nooit het karakter gehad om enorm sociaal te zijn. Dat maakt dat alles lekker ongemakkelijk overkomt. Maar inderdaad goed dat hij doorzet, daar heeft hij tenslotte wel een keuze in gemaakt. Amalia zal na haar studie en wat meer ervaring opgedaan te hebben snel het stokje overnemen vermoed ik. Niet dat zij een sociaal wonder is.

12 kudos 2026-06-20 15:36:37 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zegt meneer die 7293x de moeite heeft genomen NA domme filmpjes te kijken OOK nog een domme reactie te plaatsen.
Ja ik verveel me ook op deze warme zaterdag. Fijn weekend!

13 kudos 2026-06-18 16:20:16 op Stagiaire krijgt geen verlening
Als dit een stagair is die nog wat jaartjes school heeft te gaan is dit triest van Slam. Mocht het zo zijn dat hij hierna in vaste dienst zou komen en ze hem in overleg een live uitzending gunden als afsluiter van zijn stage periode... ja dan zou ik hem ook voor lul zetten op camera.

0 kudos 2026-06-18 12:03:22 op MORTAL KOMBAT!
Ik vond het altijd al veel te vrolijk klinken. Dank voor dit feitje!

3 kudos 2026-06-16 22:01:23 op How het gemaakt is
@fredjuhh | 16-06-26 | 21:31: Het probleem dat plastictaks oplost is niet CO2, stikstof oid gerelateerd maar natuurvervuiling.
Als jij een papierentasje laat slingeren vergaat dat met een paar jaar wel met alleen de lijm als afval. Plastic vergaat niet en als het al uit elkaar valt krijg je microplastics en chemische stoffen die enorm schadelijk zijn voor mens, dier en de rest van de natuur.

4 kudos 2026-06-16 09:27:22 op Kind en hond
@druimpert | 16-06-26 | 09:13:
Ja, komt mij helaas ook bekend voor, altijd een lief beestje, ze krijgen een ziekte (kanker) en ze draaien opeens door.

-2 kudos 2026-06-14 18:40:52 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Huh, hoe kan een torenkraan dan in godsnaam over de weg vervoert worden? !!1!!

1 kudos 2026-06-13 13:28:01 op Is de stroom eraf?
@DoorninhetOog | 13-06-26 | 13:24:
Ja in thuissituaties ja. Ja ook in moderne woningen. Het is geen spanning die schadelijk voor je is, maar zeker meetbaar én met een gloeilamp heel makkelijk te laten zien.
Jij hebt nog nooit een lampje verwisseld zo te horen.

-8 kudos 2026-06-13 13:18:28 op Is de stroom eraf?
Altijd nog even kortsluiting maken, restspanning komt vaak voor. Daarnaast heb je kans dat andere draden capacitieve koppeling hebben.

-1 kudos 2026-06-12 11:59:30 op Rob houdt van vlees
Ach wat schattig, je hebt een nieuw woordje gehoord. Jammer dat je nog niet helemaal begrijpt wat het betekend. Veel plezier volgend jaar in het tweede jaar, of ben je blijven zitten?

-14 kudos 2026-06-12 11:50:06 op Droeftoeter vergeet te betalen
@Skeppnet | 12-06-26 | 10:55:
Hou toch op, het is duidelijk dat je loopt te framen. Als je openlijk racistisch wilt zijn, spreek dat dan ook gewoon uit, nu ben je racist én achterbaks ipv alleen een racist.

2 kudos 2026-06-10 20:37:12 op Ff een klein zetje
Ja, als het helemaal niet meer werkt, bijvoorbeeld doordat de stoom is uitgevallen, zal je de rest van je leven moeten blijven wachten.

-9 kudos 2026-06-06 16:00:16 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@dylanwild94 | 06-06-26 | 15:48:
Nee dat is het niet, de BLM beweging is in Amerika ontstaan nadat er een echt probleem was met racistische agenten die zwarte personen ombrachten. Natuurlijk is er misbruik van de beweging gemaakt en zijn er groepen die doorslaan, dit is totaal niet te vergelijken met de racisten van WLM.

0 kudos 2026-06-05 16:50:12 op Weekenddansje
Que sí dat er ook wel in!