18,725 +21146 -2421
Kudos
#3784 (Top 1.1840%)
| Kudos/dag | 33.2 |
| Kudos/reaguursel | 14.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2312 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
18,725 +21146 -2421
Kudos
#3784 (Top 1.1840%)
| Kudos/dag | 33.2 |
| Kudos/reaguursel | 14.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2312 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
1,323
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.35 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 31 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 37 |
| Aantal x weggejorist | 33 |
| Geregistreerd op | 07-12-2024 |
| Eerste reactie op | 07-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-25 00:23:50 op Na de pickpockets nu ook scammers
Doet alles voor de clicks? "Schijt" toch uit. Wat hij hier aan de kaak stelt is echt leed. Tientallen keren per dag, in alle grote steden van Europa staan dit soort tyfustuig toeristen geld afhandig te maken.
-1 kudos 2026-06-23 22:24:30 op Even door het verkeer heen om een schone onderbroek te halen
@Geheelnaarwaarheid | 23-06-26 | 18:54: Of Tweakers weet niet dat dit tegen de richting is.
-4 kudos 2026-06-23 22:20:41 op Best slecht in Best
@Farting_Furby | 23-06-26 | 19:45: Bijvoorbeeld dat het stoplicht al heel lang op rood blijft staan? Ik vind het al verdacht dat deze kerel klaar zit met zijn camera. Zullen vast al meer mensen gedacht hebben: dit duurt te lang, ik ga. Ik ben het niet vaak tegengekomen maar het gebeurt wel eens. Dat een stoplicht simpelweg op rood blijft.
8 kudos 2026-06-23 22:13:59 op Debieltje in Polo
@Uhoortnogvanons | 23-06-26 | 21:17: Óók ja. Dus óók ophoeren naar rechts.
0 kudos 2026-06-20 17:51:03 op Beste muziek voor hardlopen
"Mag ik het antwoord vertellen juf? Mag ik, mag ik mag ik?! alstublieft!" Zei dikkejenkie vroeger, toen hij voor in de klas zat en de juf vroeg wie het antwoord wist.
7 kudos 2026-06-17 12:13:17 op Waarom deze boodschap?
Ja, want de ambu heeft in Nunspeet een aanrijtijd van 20 minuten. Bijna altijd zal de brandweer of politie eerder zijn bij een reanimatie.
0 kudos 2026-06-17 12:10:47 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Doe maar een aanname.
-9 kudos 2026-06-17 09:46:49 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Dan heb je als politie ook echt pech. Maak je net zo'n kapitale fout bij zo'n dramaqueen.
6 kudos 2026-06-17 09:41:11 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Kneiterlinks | 17-06-26 | 09:08: Hij noemt toch nergens dat hij niet onder de indruk is van zijn voetbaltechniek? Hij zegt dat Messi voor hem heeft afgedaan. Omdat hij naast een fantastische voetballer ook een enorme beschuitlul is. Wat een kwal van een vent.
-1 kudos 2026-06-16 10:42:15 op Scooter bijna aangereden
@dedodododedadada | 16-06-26 | 08:42: Hij blijft voortdurend op het fietspad rijden, hij heeft dus blauwe kentekenplaten. Het geluid van zijn snorfiets klinkt ook niet heel erg als motorfiets of wel?
0 kudos 2026-06-16 10:14:09 op Hou mijn bier vast..
Ja want Difterie en Polio krijgen van een slangenbeet is inderdaad veelvoorkomend.
-3 kudos 2026-06-15 21:20:48 op Ongelukkig kusje
@Jolly_Jolke | 15-06-26 | 21:03: Dat is precies de reden dat we er dus nog op wachten. Als hij langer doorgefilmd had, had ze misschien gezongen over dat het best was gearriveerd.
-1 kudos 2026-06-15 20:57:22 op Scooter bijna aangereden
Zo staat het niet in de wet. Daarnaast: het is hier geen kruising. De vrachtwagen jankt hem zonder knipperlicht gewoon een N.P. Gemarkeerde inrit op. Dus hoevaak de "dash"cammer hier ook het woord kanker gebruikt. Hij doet hier helemaal niks fout.
5 kudos 2026-06-15 14:51:38 op DSI pakt 2 mannen op
AT is al een tijdje onderdeel van de DSI. https://kombijde.politie.nl/va...
3 kudos 2026-06-15 09:58:56 op Dumpert Opsporing Verzocht
@sufferfromligma | 15-06-26 | 09:52: Nou ja, door de tags dacht ik dat de tieten groter waren gemaakt. Ik wist nog niet dat ik me net op een grote zwarte kerel had afgebeerd.
0 kudos 2026-06-11 09:46:14 op Basisprincipes van poortconstructie
Ja slimme, daarom bouw je dus een hek in Australië precies andersom.
0 kudos 2026-06-11 09:08:27 op Lekker nummertje chef
@grotgraver | 11-06-26 | 08:07: Okay.
21 kudos 2026-06-11 07:23:46 op Amsterdam krijgt een AZC
Als je naar de laatste, in Nederland geboren dus je kunt ze ook niet wegsturen, generatie finnen kijkt in een buurten als Kanaaleiland of de Schilderswijk, dan denk ik altijd: waarom leren mensen niks. Hoezo zullen Syriërs die nu komen een derde generatie produceren die wel gezellig is over 50 jaar?
-3 kudos 2026-06-10 23:35:16 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
@HeroPositive | 10-06-26 | 21:27: Je bent geen echte slaaf als je uit vrije wil naar een ander land gaat en je je in je hol laat neuken.
6 kudos 2026-06-10 22:32:10 op Lekker nummertje chef
Dit is ook wel een manier om met een 20 inch voorbinddildo een prachtig nummer van Eric Clapton te verkrachten.
41 kudos 2026-06-09 08:03:37 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Ja, als je alleen maar uitstapt en "homo" blijft herhalen ben je inderdaad geen vechtersbaas. Gevalletje "hou me tegen jonguh."
1 kudos 2026-06-08 17:44:59 op Even snel oversteken...
@Dekokmeteenk | 08-06-26 | 13:27: Dumpert is een grote botte grappen grot maar als het over jouw door gaat mag het ineens niet?
2 kudos 2026-06-08 13:11:24 op Caravanongeluk
@Dizsaidup | 08-06-26 | 13:00: Weet je wat je moet doen? Als je het niet weet, gewoon je klep houden. https://m.youtube.com/watch?v=...
0 kudos 2026-06-06 14:50:58 op Stukje vliegen met papa
Seizoen 3 aflevering 10.
0 kudos 2026-06-06 13:07:40 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@trucker0werner | 05-06-26 | 23:05: De daahcammer neemt toch geen voorrang? Dat doet die kudtbus. De dashcammer remt toch om een ongeluk te voorkomen? Hij is er enkel pissig om. En dat is terecht. Of je er wat aan hebt is wat anders. Maar doe niet niet alsof de dashcammer de boel hier verprutst.
0 kudos 2026-06-06 09:22:02 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Jij laat zeker ook je wijf neuken door je buurman omdat hij dat kennelijk even nodig had?
26 kudos 2026-06-06 09:05:57 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Maar dit is toch prachtig? Ik hoop dat dit de nieuwe standaard gaat worden. Gewoon uitsluiten die clubs die zelf geen orde op zaken kunnen stellen. Van de bond hoef je het niet te verwachten. Ook als je tijdens een wedstrijd dit soort gedrag meemaakt, direct met zijn allen het veld verlaten.
3 kudos 2026-06-05 08:01:43 op Met je blote reet in de trein staan
Ja voor dit soort momenten heb ik altijd mijn waterkoker met accu bij me. Dan zet ik lekker een kopje kruidenthee en is het allemaal zo opgelost.
17 kudos 2026-06-03 19:57:17 op Dashboard van de dag
@Stomaopjebuik | 03-06-26 | 19:29: Oh nee, dat stuk snapt iedereen stoma-zak. Het punt wat die "tot het eind" rijders altijd weglaten is dat zij hun snelheid aanpassen aan de snelheid van de de auto's op de baan waarop ze in willen voegen. Dus je rijdt gezamenlijk op tot het eind. Je haalt dus niet iedereen in om vervolgens dan lekker vooraan in te voegen. Asociale kudthoer.
41 kudos 2026-06-03 19:33:15 op RIP het Westen
Nee nu doe je hem te kort. Hij was de kartrekker van de hele Brexit en toen hij daarna de kans kreeg om het land te leiden zonder juk wat Europa heet zei hij: "euhm zoek het even lekker uit Theresa May, ik heb welliswaar deze shit show geregeld maar raap jij de scherven maar op." En nu na al die jaren komt hij dit gewoon nog een keer doen…
0 kudos 2026-06-03 19:28:47 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
"Gesommeerd om zich op het bureau te melden." Dat is is helaas nog niet hetzelfde als opgepakt. Deze twee lafaards zitten vliegensvlug in hun tweede paspoort land en dat was het dan. Maar wel mooi dat we ze hier een kans gegeven hebben hoor. Jammer voor de slachtoffers. Maar goed, alles beter dan dat we gezien worden als racist. Deugen mag wel een paar slachtoffers extra kosten.
15 kudos 2026-06-03 19:20:36 op Klussen met ballen
Waar moet dat rieten bijzet ding? Waar ik er met mijn mijn voeten bij kan schat. Zodat ik er op kan staan. De rest komt later wel. Okay, dan zet ik hem hier achter je…….
29 kudos 2026-06-03 19:15:14 op Klussen met ballen
Mooie demovideo waarom "mansplaining" vaak nog hard nodig is. Help dan godverdomme effe goed verrekte kudt!
40 kudos 2026-06-03 19:11:46 op Dashboard van de dag
Heerlijk om naar te kijken als iemand doet waar je zelf altijd te schijterig voor bent om te doen. Gewoon door zo'n eikel heenrijden die lekker dacht de rij tot het eind te passeren. Gas is alles.
9 kudos 2026-05-31 10:36:05 op Mooi vrouwtje heb je daar
"I say you, he dead."
6 kudos 2026-05-31 10:30:59 op Een stier boos maken?
Zie je die speren in de nek van de stier? Precies eikel.
24 kudos 2026-05-31 10:28:07 op Politie uitdagen is klappen vragen
"Hou me tegen broer!"
124 kudos 2026-05-30 22:01:16 op Vriendinnetje mag ff in de Lambo
Dit is of nep of ze is een pro en dit was gepland. Maar geen enkele bestuurder zonder training doet dit per toeval zo goed.
2 kudos 2026-05-30 13:15:02 op Jerrycans afgepakt van herder
@KoejoeloeckyLuke | 30-05-26 | 11:20: Wat ben je ook een eigenwijze reaguurder he. Duidelijk geen chemie achtergrond. Je hebt verschillende testen die je prima op lokatie kunt doen. Dat heeft de brandweer ook gedaan. Je test op wat je denkt dat het is. Op stoffen die vaak voorkomen bij een drugsdump. Als al die testen negatief zijn. Dan heb je dus te maken met een stof die op dat moment onbekend is. En op lokatie "ondekken" wat voor een stof dat is, is een stuk lastiger.
-2 kudos 2026-05-30 10:26:05 op Jerrycans afgepakt van herder
@KoejoeloeckyLuke | 30-05-26 | 10:04: het is dus niet makkelijk.
79 kudos 2026-05-30 10:24:32 op Jerrycans afgepakt van herder
Ontzettend opmerkelijk inderdaad. 20 blauwe chemie vaten die worden aangetroffen in een afgelegen gebied en iemand die de politie belt vanwege een vermoeden dat er drugsafval is gedumpt. En dat de politie dan niet denkt: laat maar slingeren. Hoogst opmerkelijk.
-2 kudos 2026-05-30 10:21:51 op Jerrycans afgepakt van herder
@SchuivendePanelen | 30-05-26 | 10:16: Dat hebben ze gedaan. Ze hebben getest op de meest voorkomende chemicaliën en die testen waren negatief. Wat doe je dan?
17 kudos 2026-05-30 10:20:18 op Jerrycans afgepakt van herder
Is het eerst wat je doet ook bij een vermoeden van chemisch afval: even de neus erin.
4 kudos 2026-05-30 06:36:08 op Fatbiker heeft het gas erop
Die ene vrouw lijkt op te staan om hem te gaan helpen.
1 kudos 2026-05-29 08:28:41 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@JP8926 | 29-05-26 | 07:27: Als we weten dat integratie mislukt. En we nog niet weten hoe we dit moeten fixen. En we wel weten dat lang niet iedere vluchteling teruggaat. Dan weten we dat we straks wéér problemen hebben met een 2de en 3de generatie. Daarom wil ik persoonlijk dat immigratie stopt.
4 kudos 2026-05-28 23:22:01 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@JP8926 | 28-05-26 | 21:26: Maar waarom denk je dat de 2de en 3de generatie straks die voort gaan komen uit de nieuw ingestroomde Siriërs van nu, straks wél een succes gaan worden?? Waarom zou die integratie nu wel gaan lukken? Wat is er nu anders dan toen de gastarbeider in de jaren 70 en 80 instroomden?
5 kudos 2026-05-28 23:17:15 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@Ed-Random | 28-05-26 | 21:49: Als je mensen niet kunt huisvesten is het vol lul.
7 kudos 2026-05-27 16:33:16 op Zoek je ruzie?!
Ik vind mijn kuiten ook de lastigste spieren om goed te trainen.
5 kudos 2026-05-27 10:14:39 op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Heerlijk hoe dat autootje 0 reten geeft en lekker kalmpjes doorrijdt. +1
26 kudos 2026-05-27 10:12:39 op Nederlands anno 2026
Die twee mannen belachelijk maken áltijd +1. Zelfs met taalfouten.