79,035 +83524 -4489
Kudos
#619 (Top 0.1937%)
| Kudos/dag | 14.52 |
| Kudos/reaguursel | 36.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3084 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -338 |
79,035 +83524 -4489
Kudos
#619 (Top 0.1937%)
| Kudos/dag | 14.52 |
| Kudos/reaguursel | 36.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3084 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -338 |
2,141
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 36 |
| Woorden per reaguursel | 27.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 28-07-2011 |
| Eerste reactie op | 28-07-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-19 16:39:19 op Tornado raast over huis
"god works in mysterious ways"
-2 kudos 2026-06-19 15:15:44 op Joep Schreuder bij FOX
Alleen komt Joep niet uit 'Holland', maar uit 'The Netherlands'. Als hij nou uit Noord- of Zuid-Holland was gekomen, was beiden correct geweest.
0 kudos 2026-06-19 15:03:14 op Zeuren is oppleuren
Ik had het niet goed gelezen, maar liet me min of meer leiden door de titel en onderschrift.
Bij nader inzien lijkt het hier te gaan om iemand die weleens is ingehuurd door 'overstreet properties' en waarmee ze min of meer niks (meer) mee te maken hebben. Het is niet duidelijk of 'former' en 'no longer' betrekking heeft op het nieuwe heden, of dat het al zo was.
51 kudos 2026-06-19 13:13:02 op Zeuren is oppleuren
Een nare man, die beller, maar ik vind het nogal opmerkelijk dat een bedrijf daarvoor een medewerker ontslaat (mag ontslaan) obv ongewenst gedrag in zijn privesfeer. Hij deed dat niet uit naam van het bedrijf en pleegde geen misdrijf. Het zou gek worden als we allemaal ontslagen worden op het moment dat we iets zeggen of doen dat niet in lijn ligt met wat je werkgever kenmerkt als "maatschappelijk verantwoord".
17 kudos 2026-06-18 11:37:02 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Waarschijnlijk twee verschillende die allebei al weg zijn. En die hond is van haar nieuwe vriend die op dat moment waarschijnlijk sigaretten is halen.
88 kudos 2026-06-18 11:32:54 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Hoezo dan excuses?! Japenners lijken nou eenmaal op elkaar (voor een westerling). Net als Chinezen, indianen en Zoeloes. Andersom is het net zo. Het is gewoon onderzocht hoe het komt dat we dat zo vinden.
2 kudos 2026-06-15 08:51:17 op Het is druk op de oversteekplaats
Film dan ook door
205 kudos 2026-06-08 17:12:13 op Hopeloze brakechecker
50-SN-VT: Met amper 60km/u invoegen en vervolgens op je rem gaan staan... ga je rijbewijs maar inleveren.
25 kudos 2026-06-08 10:06:34 op Achterbrugboy let niet op
Hoppa, het paupervolk ruimt zichzelf wel op zo, maar helaas heeft hij thuis nog 4 Delano's en Prescilla's op een fatbike in opleiding.
15 kudos 2026-06-05 17:52:02 op Beetje rouwdouwen met 4x4
Ik wist niet wat hij zei, dus ik heb het even laten vertalen: "Zag je mij in deze auto de blits maken dan?! Ik wist niet dat elke mongool met kleine pik dit zou kunnen door gewoon vol gas te blijven gaan, je hebt helemaal geen vaardigheden nodig! Maar nu moet ik weer naar huis om het vuil buiten te zetten, anders wordt de vrouw boos, maar onderweg eerst even deze huurauto inleveren, doei!"
1 kudos 2026-06-04 17:39:02 op Met je blote reet in de trein staan
@befklets | 04-06-26 | 13:55: Houd je bek, tokkie. Wat er in die coupe gebeurde met schreeuwen, geweld enzovoorts is veel traumatischer voor een kind hoor. Met die naakte man kom je als ouder nog wel weg met "gebruik geen drugs" als die vraagt "papa, waarom staat die man in z'n blootje?"
8 kudos 2026-06-04 15:57:48 op Pepertje roken
Ik begrijp die uitspraak "you only live once" niet zo goed als voorbode van het doen van iets heel doms. Het zou juist moeten aansporen tot voorzichtigheid toch?
-7 kudos 2026-06-04 13:50:56 op Met je blote reet in de trein staan
"Er zijn kinderen, dus laten we een gewelddadige sfeer creëren en de man in elkaar schoppen." Ik begrijp het ingrijpen, maar als het dan niet vreemzaam kan, dan maar niet. Kinderen vinden het hooguit raar; die zien er niks seksueels in.
25 kudos 2026-06-04 11:40:04 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Als deze bestuurder nog een papieren rijbewijs heeft, mag die sowieso niet meer rijden.
25 kudos 2026-06-03 15:16:28 op Sta je nou nog te lullen?
Z'n verdiende loon. Geen zak van te verstaan namelijk
1 kudos 2026-05-29 11:29:32 op Mountainbiken met je hond
Wat een toffe manier van je hond uitlaten. Die zit niet langer de ganse dag aan de gordijnen te trekken en de bank kapot te kouwen.
3 kudos 2026-05-27 10:47:39 op Nijlpaard voeren.
Het Hydraulic Press Channel heeft geduchte concurrentie.
7 kudos 2026-05-21 10:56:06 op Michael Jackson imitators
"Me or him?" haha grapjas
107 kudos 2026-05-21 10:53:27 op Zorg dat je niet valt
Godsamme zeg, die rokerslach. Klinkt nu al zo verrot als Gerda van 60 die vanaf haar 14e zware Van Nelle heeft gerookt.
4 kudos 2026-05-21 10:46:19 op Mountain life... is life
@Naregeit | 21-05-26 | 09:45: haha dank. Je kunt ook aan het 'vaakst afgespeeld' precies zien waar je moet zijn in de video
69 kudos 2026-05-21 09:28:54 op Mountain life... is life
Ik verwachtte tieten van een of andere Heidi in de bergen. Valt dan toch tegen.
12 kudos 2026-05-20 09:32:23 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Net als wat Lale Gül laatst zei bij Beau https://www.dumpert.nl/zoek/on... Ander onderwerp, maar dezelfde redenering.
22 kudos 2026-05-20 09:29:46 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Het is geen racisme als je in dit soort onderzoeken, waarin cultuur en religie een belangrijke rol kunnen spelen, deze gegevens van iedereen die erin heeft deelgenomen meeneemt.
Anders kun je onmogelijk effectieve maatregelen daartegen invoeren en ook niet vervolgstudies naar laten uitvoeren. Nu zijn het nutteloze cijfers.
1 kudos 2026-05-20 09:03:29 op Verboden voor trekkers
Is dit niet op de een of andere manier verboden voor ruiters (en (brom)fietsen)?
-1 kudos 2026-05-20 09:02:29 op Omschrijving rouwboeket
en baby
4 kudos 2026-05-18 20:27:19 op Stuur hulp!
2000 fucking euro om een aantal uur je benen te kunnen strekken?! Ben blij dat je dat geld bespaard is gebleven, daar kun je heel wat leuker dingen mee doen.
6 kudos 2026-05-18 16:48:34 op Gert-Jan heeft hulp van bovenaf gekregen
Zijn "coach" heeft zeker EUR5.000 provisie afgeroomd, aangezien er niet EUR20.000 maar zgn. EUR15.000 is bijgeschreven op ING
18 kudos 2026-05-18 09:21:36 op Weet je nog...
De nostalgie. Niet te geloven dat het alweer een jaar geleden is.
3 kudos 2026-05-12 16:05:17 op 3, 2, 1 see ya!
Hij deed de uitspraak op z'n helm en trui bijna eer aan
84 kudos 2026-05-12 13:44:18 op Te laat de inhaalaktie ingezet
Ja hoor, dán kunnen ze ineens wél allemaal naar rechts.
10 kudos 2026-05-08 14:05:42 op OPROEP! Portemonnee gevonden
Wat let je om het gewoon even bij de politie of gemeente in te leveren? Die hebben Bryan zo opgespoord.
25 kudos 2026-05-07 22:29:11 op De Laserweeder
Kunnen we dit ook inzetten tegen alle onkruid op de A12? Dat is nogal hardnekkig
1 kudos 2026-05-07 09:07:21 op Ochtendkoffie
Geen melk erin?
2 kudos 2026-05-06 10:23:24 op Vissen gaat fout
Hij liep niet hulpeloos te piepen en ze hebben samen gelachen. +1
0 kudos 2026-04-24 11:23:12 op Pianoman wordt niet meer uitgenodigd
Man, zeg er wat van!
7 kudos 2026-04-23 14:09:15 op Tiramisu lekker
beter uitademen dan inademen
20 kudos 2026-04-23 11:25:52 op Beetje last van een verstopte neusholte, kan je es kijken dok?
"A 65-year-old man with chronic rhinosinusitis presented with a 7-day history of bleeding from his nose. He had HIV and HCV coinfection and was not receiving antiretrovirals. Two days before presentation, he had seen worms emerging from his nostril."
https://www.nejm.org/doi/full/...
-1 kudos 2026-04-22 10:36:16 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Laten we dan meteen maar weer Asbestplaten bij de Praxis neerleggen en Chroom-6 en loodhoudende verf een gangpad verderop. Drugs in alle vormen en maten in de coffeeshop ernaast kunnen ook prima ter display met mooie plaatjes. Dan trappen we gelijk een miljoenen kostende SIRE reclamecampagne af om te adviseren vooral overal vanaf te blijven. Want het is tenslotte ieders eigen verantwoordelijkheid, toch?
21 kudos 2026-04-17 14:54:32 op De Duitse versie van Jouw vrouw, mijn vrouw.
Verschrikkelijk dat de dochter (4 destijds) van deze inteeltkopmeneer zo moest opgroeien. Van die boete kan ik niks terug vinden, wel dat hij ook toen al een verleden had met diverse incidenten betreffende zijn agressie. Dat verrast me dan niet.
6 kudos 2026-04-17 14:39:56 op Ritje op de autobahn gaat mis
Twee seconden?! Ga eens gauw je rijbewijs inleveren als dat jouw reactietijd is.
40 kudos 2026-04-16 20:01:42 op Boze Mo bedreigt mensen die kritiek hebben
Natuurlijk... wollah een marokkaan, dus die is gelijk weer op die middeleeuwse teentjes getrapt en gaat zoals gebruikelijk dreigen met geweld. Waar komen al die vooroordelen toch vandaan? Nou, omdat ze telkens weer bevestigd worden.
19 kudos 2026-04-16 11:59:08 op Porsche maakt klappertje in Uden
Geen medelijden mee. Je zou er maar fietsen met je gezin.
10 kudos 2026-04-13 11:57:07 op Rood is... toch doorrijden
@DwarsLezer | 13-04-26 | 11:46: Ja... want je hindert geen doorstroming als het licht rood is. Je bespaart wel brandstof en bent als het toch op groen springt weer eerder op snelheid.
1 kudos 2026-04-13 10:53:08 op Trump post van Truth Social.
Jezus f*cking christ, wat een engnek.
17 kudos 2026-04-09 10:03:52 op Ballonlurkers worden ingeboxt
ik ben er voorstander van om na negeren stopteken alle extra gemaakte kosten te verhalen op de dader totdat elke cent is terugbetaald.
15 kudos 2026-04-03 14:20:22 op Artikel 5 dashcam breda
Dat doet hij ook. Vanaf het groen licht laat hij ZR-Ford uitlopen. Maar de meneer met het kleine-pik-syndroom verwacht er direct zonder richting aan te geven tussen te kunnen.
49 kudos 2026-04-03 09:30:27 op Discussie in de trein
Ik vermoed een typische situatie: aso-tje doet aso, bijvoorbeeld schoenen op de bank. Dan zegt iemand "hey haal die schoenen even van de bank, daar gaan mensen zitten" en dat is dan tegen het zere been van de aso "want had het netjes moeten vragen" en "respect moeten hebben".
Nee aso, van aso-gedrag hoeft niet "beleefd" iets van te worden gezegd, je moet je gewoon gedragen.
11 kudos 2026-04-03 00:17:45 op Naaktloper in Eindhoven
Zeker weten dat laatste
0 kudos 2026-04-02 15:41:28 op Je bed ruikt naar hond
https://www.youtube.com/watch?...
122 kudos 2026-04-02 11:21:02 op Wheeliegekkie ontmoet stoepgekkie
"Ik doe domme dingen, lala, ik doe domme dingen, want ik heb respect voor niemand niet en ik weet goed wat ik doe, dus ik doe domme dingen, lala en niks boeit mij"
*krijgt een veeg uit de pan*
"oh au au ik ben nog jong, ik kan er niks aan doen, ik hou van god, want mijn vader is aan de drank en mijn moeder geeft me geen liefde, dus jij doet alles verkeerd en ik hoef geen verantwoordelijkheid te nemen"
Wat een pestventje...