DumpStats voor AnoniemeAlcoholist

82,728 +85242 -2514

Kudos

#583 (Top 0.1824%)

Kudos/dag 49.72
Kudos/reaguursel 25.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 3949
Minste kudos op 1 reaguursel -87

3,297

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.98
Topreaguursels 17
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 03-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 20:56:13 op Spiderman gaat weer
Tja, dan mag je de volgende dag op kantoor bij de koffieautomaat uitleggen dat je arm in het gips zit omdat je als josti-spiderman van een muurtje gekreukeld bent

3 kudos 2026-06-24 19:41:00 op Mij slaan?
Altijd team stier!

10 kudos 2026-06-22 20:42:41 op Mea Culpa Thijs Römer
Ze zouden toch moeten verbieden om geld met hun straf te verdienen. Wat een verschrikking en een trap na voor zijn slachtoffers

5 kudos 2026-06-22 20:34:07 op Wat denkt je kat
Misschien kun je even inchecken bij mijn koekoek om te ontdekken hoe koekoek je bent

15 kudos 2026-06-21 22:56:55 op Ruzie met meeuw
Dat lachje van dat beest op het eind, fantastisch!

2 kudos 2026-06-19 23:12:47 op Grote boem
Tanananananananaaaaa

7 kudos 2026-06-17 14:15:54 op Metettica
"all that I see, absolute horror" niks toe te voegen hier

2 kudos 2026-06-17 14:15:24 op Metettica
Nee, dit is wel degelijk one. Luister maar ff

1 kudos 2026-06-14 19:30:09 op Andre Hazes Jr Plaspauze
Als hij geen junior was geweest, had hij nooit een zaal vol gekregen

22 kudos 2026-06-13 22:09:53 op Visser springt in eigen net
Dit zijn sportvissers. Die gooien al hun vangst terug. Eigenlijk duurt dit filmpje drie uur

8 kudos 2026-06-13 21:52:30 op Preventief handelen
Dan smaakt de tent naar aardbei en heeft hij ribbeltjes

-1 kudos 2026-06-12 14:48:56 op Ik zet je terug, maar eerst
Ach, val dat beest niet zo lastig man. Sportvisserij heb ik nooit begrepen. Voor je lol een haak door een dier halen en daarna teruggooien. Maar daar wel uren op wachten. Als je het nou voor je eten doet, zou ik het nog begrijpen

16 kudos 2026-06-12 12:59:53 op Echte liefde is
Ach, als zij er samen gelukkig mee zijn, dikke prima!

58 kudos 2026-06-10 20:28:04 op Mag ik even piano spelen?
Begin jaren 2000 was dit de melodie van een zwoel tv programma met schaars geklede vrouwen, dat ik stiekem op mn eerste TVtje op mn zolderkamer keek. Mooie tijden!

-4 kudos 2026-06-10 18:55:21 op Mama appelsapYe
Het meest zinnige dat ye in de afgelopen paar jaar heeft uitgekraamd

35 kudos 2026-06-09 19:25:03 op Rare koe
Met een gewei op je kop?

8 kudos 2026-06-09 18:58:27 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Daar is laatst een interessant journalistiek onderzoek naar gedaan. Het heeft er inderdaad alle schijn naar dat Groningen behoorlijk goed gecompenseerd heeft. Iedereen met een scheur in zn huis (iedereen dus, want alle huizen vertonen altijd scheurtjes) binnen straal x van het epicentrum werd gezien als aardbevingsslachtoffer. Maar woon je elders in het land naast een verkeersdrempel, dan trilt je huis harder.

https://open.spotify.com/episo...