15,874 +19774 -3900
Kudos
#4581 (Top 1.4334%)
| Kudos/dag | 10.07 |
| Kudos/reaguursel | 11.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
15,874 +19774 -3900
Kudos
#4581 (Top 1.4334%)
| Kudos/dag | 10.07 |
| Kudos/reaguursel | 11.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
1,428
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.91 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 39.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 28-02-2022 |
| Eerste reactie op | 28-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
33 kudos 2026-06-23 11:53:07 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Stop gewoon met stemmen op de FvD. Een verzameling opportunistische charlatans die er echt alleen maar voor hun eigen ego en portemonnee zitten.
Er zijn altijd problemen in de politiek, er is geen makkelijke oplossing door even te stemmen op de partij die het hardst tegen de macht aanschopt. Dat hele idee is een marketingtruc van genoemde opportunisten.
1 kudos 2026-06-22 21:51:14 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
De (grote) Iraanse diaspora in de VS heeft over het algemeen weinig op met het regime.
11 kudos 2026-06-22 02:18:06 op Twentekanaal waaghalzen
Van zo hoog in het water springen: ok.
Op die brug klimmen met het risico eraf te pleuren bovenop de brug: zou ik veel te eng vinden.
0 kudos 2026-06-22 02:12:27 op Scratchbaas zonder vinyl
Shut the fuck up Donny.
-1 kudos 2026-06-21 20:29:29 op Scratchbaas zonder vinyl
Doet me een beetje denken aan die beste maat van the Dude, uit The Big Lebowski. Even vergeten hoe hij heet.
45 kudos 2026-06-21 20:25:31 op Man staart in trein Den Haag
Gozer komt over als een totale holbewoner. Een deel van de reacties hier is ook niet best, ik ga er daar maar vanuit dat het tieners zijn die nog niet weten hoe je een beetje normaal om gaat met vrouwen.
0 kudos 2026-06-21 20:22:47 op Man staart in trein Den Haag
Taal verandert ook gewoon.
54 kudos 2026-06-21 20:21:21 op Man staart in trein Den Haag
Zo'n achterlijke gozer gaat omgedraaid naar een vrouw zitten staren, en jouw conclusie is dat die vrouw dan maar ergens anders moet gaan zitten?
Ik zou je aanraden om er nog een keer over na te denken.
-11 kudos 2026-06-21 20:14:52 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
'Die activisten in toga' - jij zit teveel op de facebookpagina's van de PVV.
9 kudos 2026-06-21 20:12:24 op Agent doet beenveeg
Goeie ippon!
11 kudos 2026-06-21 09:46:51 op Auto uitladen in Afrika
Knap gedaan hoor.
0 kudos 2026-06-21 09:39:49 op Breaking: de man is nutteloos!
Waarom zijn er nog mensen die niet weten dat een bevalling niet altijd zo loopt zoals verwacht?
0 kudos 2026-06-21 09:37:28 op Breaking: de man is nutteloos!
Zoals je zelf al zegt: je weet het niet precies hè. Dus als ze pas over twee weken uitgerekend was bijvoorbeeld, had hij misschien wel het WK kunnen afmaken met België. Nu komt het misschien wat eerder en gaat hij lekker naar huis om als een echte man z'n verantwoordelijkheid als vader te dragen. Gewoon klasse.
2 kudos 2026-06-21 09:33:48 op Breaking: de man is nutteloos!
Als ik bij hem in het team zat had ik hem gezegd dat hij lekker naar z'n familie moest gaan en zich niets moet aantrekken van het gezanik. Er zijn belangrijkere dingen dan een voetbaltoernooitje hoor. Zoals je kinderen.
43 kudos 2026-06-21 09:31:16 op Breaking: de man is nutteloos!
Nou, ik denk dat iedere vader hier begrip voor heeft, meer speciale momenten ga je niet meemaken in het leven. Persoonlijk heb ik niet alleen begrip maar ook waardering voor deze keuze: hij laat zich niet teveel sturen door de druk van de voetbalwereld, en kiest voor zijn geliefden, uiteindelijk de mensen waar het het meest om gaat in je leven.
16 kudos 2026-06-19 09:35:37 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Dat WK voetbal verpaupert met elke editie.
8 kudos 2026-06-19 09:32:42 op Engelengeduld
Wow… dit is niet echt, toch? Toch…?
16 kudos 2026-06-18 21:13:00 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Als je met je kinderen bent is dat vaak het enige wat je kan doen.
215 kudos 2026-06-18 21:11:15 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wat een totale randdebiel. Die vrouw kan niet naar de toilet omdat hij daar met z'n dochters is? Haha wat heb je dan voor idiote kortsluiting in je kop? En dan ook nog zo achterlijk gaan staan bellen erover, terwijl je ziet dat dat meisje al overstuur is. Man man man wat ben je dan een waardeloze zak.
2 kudos 2026-06-15 00:18:11 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Consternatie alom. Maar goed, gemeente moet niet zeiken en gewoon het vuil ophalen.
10 kudos 2026-06-13 22:01:38 op Kijk kleine, de honkbal!
Als die pa er gewoon om lacht is er niks aan de hand. Het is toch ook grappig?
6 kudos 2026-06-12 14:14:51 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Wie ar de Nedderlents ent wie wil kif al uf joe ej koekie uf joer oon doo!
124 kudos 2026-06-12 11:26:27 op Uitkijken met je steekwagentje
Steekwagenmeneer keek het even aan, maar na die draaiende kick dacht hij: deze kan ik wel hebben!
1 kudos 2026-06-11 18:52:25 op Mag ik even piano spelen?
Ik had eerlijk gezegd toch wel iets indrukwekkenders verwacht.
0 kudos 2026-06-11 18:46:49 op UEFA trolt FIFA
Het is nog geen 19 uur, er kan nog wel het een en ander in.
1 kudos 2026-06-11 18:44:31 op Rob houdt van vlees
Dit bericht komt geloof ik een beetje laat voor Rob…
19 kudos 2026-06-11 18:42:57 op Rob houdt van vlees
Zo kan ik me herinneren dat mijn broertje een keer per se een frikadel wilde eten in een restaurant, en toen het er niet was zo'n scène maakte dat mijn ouders weg zijn gegaan.
Mijn broertje was toen denk ik een jaar of 5.
Rob doet mij denken aan een 5-jarig kind.
5 kudos 2026-06-11 18:40:03 op Niet stoppen he!!
Die lach klinkt een beetje geforceerd maar op zich wel mooie flauwe humor.
78 kudos 2026-06-10 19:47:24 op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Als voormalig motorrijder is dit voor mij mooi om te zien. Verschillende keren in dergelijke situatie geweest, en helpt echt enorm als een andere bestuurder zo reageert. Deel van de emotie is ook gewoon dat je het gevoel krijgt dat iemand je zomaar in gevaar brengt, als je direct ziet aan die persoon dat dit écht niet z'n bedoeling was en dat die wél om jouw veiligheid geeft, dan haalt dat toch een scherp randje eraf.
-13 kudos 2026-06-10 19:43:03 op De buurman is er klaar mee
Beetje zeikerig in mijn ogen, ziet er niet als een wijk waar gebrek aan parkeerruimte is.
Wie weet in wat voor omstandigheden die eigenaar verkeert, niet zo moeilijk doen.
1 kudos 2026-06-09 14:02:28 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
@Eenopa | 09-06-26 | 09:28: laat jij meteen weer even zien waarom dit verzoek altijd zo moeilijk blijkt: er zit altijd wel een eikel tussen.
-1 kudos 2026-06-09 14:01:12 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Haha wat een gelul man, met WK's en EK's is het toch altijd overal oranje? Sommige mensen hier hebben een beetje een obsessie met hetzelfde thema dat dan overal maar in terug moet komen…
0 kudos 2026-06-09 13:55:46 op Fifa-baas Infantino neemt een corner
Volgens mij ben je echt een onwijze dommerik als je de kostbare tijd die hebt om een bijdrage te leveren aan de wereld, zo enorm verprutst.
0 kudos 2026-06-09 13:54:41 op Fifa-baas Infantino neemt een corner
De mensheid is nog ver van z'n potentie verwijderd, het is maar de vraag of het ooit nog wat gaat worden. De losers die jij opnoemt helpen in elk geval niet mee.
32 kudos 2026-06-09 13:50:58 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Tja, daar sta je dan, als volwassen kerel. Haha wat een figuren lopen er toch rond. Hopelijk geen kinderen, het zal je voorbeeld maar zijn.
20 kudos 2026-06-09 13:48:18 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Godverdomme is ook echt een lekker woord. Wel grof genoeg dat je er echt wat expressie in kan leggen maar beter dan dat gescheld met die ziektes.
86 kudos 2026-06-08 23:23:18 op In de islamosfeer...
Wat compleet gestoord. Mag jouw vrouw naar buiten… ongelooflijk wat een debielen.
2 kudos 2026-06-07 19:52:04 op Je eigen fouten kunnen toegeven
Wat een onrecht. Jij daarentegen, behandelt dikke lelijke vrouwen exact hetzelfde als fotomodellen.
0 kudos 2026-06-07 19:51:05 op Je eigen fouten kunnen toegeven
Pleur op met je Telegraam en Snapchat.
27 kudos 2026-06-07 19:01:08 op Als hij gaat..
Er is er eentje bij die gewoon op z'n voeten terechtkomt, doorrent en over iemand heenspringt, terwijl hij ook z'n biertje nog vasthoudt. Keurig hoor!
51 kudos 2026-06-07 14:09:48 op Man doet lijm in sleutelgat
Ah de dader heeft zich gemeld zie ik!
24 kudos 2026-06-06 10:16:24 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Ja dat is strontirritant, terecht om daar even over te zeiken.
7 kudos 2026-06-04 14:36:21 op Pas op , de vloer is nat en glad.
Kijk die vrouw erachteraan gaan, die heeft wel zin in een zwemfeestje.
53 kudos 2026-06-04 14:31:08 op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Wow echt netjes opgelost, misschien levens gered, hulde!
37 kudos 2026-06-03 23:44:07 op Die ene NSB-collega
Als je bezopen auto gaat rijden ben je gewoon een debiel die de verantwoordelijkheid niet aankan en breng je anderen in gevaar. Ik snap dat dit heel klikkerig overkomt, maar ik heb er wel sympathie voor.
26 kudos 2026-06-02 22:26:43 op Verkeershufter du jour
Wat een roekeloze idioot. Hier mag van mij echt een zware straf op staan, ook als het wel goed afloopt want dat is pure mazzel. Dit soort mensen zijn niet geschikt om auto te rijden en gaan anderen leed en letsel bezorgen.
-2 kudos 2026-06-02 00:04:39 op Ja joh, dan ben je echt gay.
@H.J.W. | 01-06-26 | 19:02: Zo, dat heb je toch maar weer even opgehelderd.
32 kudos 2026-06-01 23:52:13 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Wow klasse man. Ik weet niet of ik überhaupt nog ergens toe in staat zou zijn als ik mijn kind zou verliezen.
-3 kudos 2026-05-31 21:03:15 op Oproep aan reagluurder in de lift
Ik kan aan je reactie zien dat je nooit echt met vrouwen praat over dit soort dingen.
10 kudos 2026-05-30 22:37:56 op Vluchteling demonstreert mee
'De deur achter jezelf dicht trekken' noemt men dat.