14,940 +18814 -3874
Kudos
#4930 (Top 1.5426%)
| Kudos/dag | 9.6 |
| Kudos/reaguursel | 10.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
14,940 +18814 -3874
Kudos
#4930 (Top 1.5426%)
| Kudos/dag | 9.6 |
| Kudos/reaguursel | 10.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
1,386
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.89 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 40.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 28-02-2022 |
| Eerste reactie op | 28-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-05-27 21:39:12 door nlnoob op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Hij krijgt toch ook direct een douw terug met een waarschuwing?
-2 kudos 2026-05-26 21:51:48 door Nature75 op Russell Crow vs handtekeningenjagers
tot je een door Michael Jordon gesigneerde Nike Airmax uit de jaren 90 hebt en die wilt verkopen :)
7 kudos 2026-05-26 20:15:39 door De_GBS op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Ik denk dat bekende figuren handtekeningen enkel uit medelijden uitdelen.
3 kudos 2026-05-26 19:53:31 door HeroPositive op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Beide reacties benoemen het probleem gewoon. Geven geen verklaring ofzo.
8 kudos 2026-05-26 19:40:33 door Dasol op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Zodra hij zijn handtekening zet op iets dat met zijn werk te maken heeft wordt het per direct centjes waard.
35 kudos 2026-05-26 17:43:58 door DeBers op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Voor op marktplaats
-5 kudos 2026-05-25 19:13:41 door em001 op Peter, dat kan dus niet meer..
Inderdaad. Dit heet zelfspot. Waarom zie ik rechts dat nooit doen?
13 kudos 2026-05-24 21:29:16 door Flierp! op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Als je in het openbaar wil neuken is dit het risico wat je loopt.
-7 kudos 2026-05-24 20:06:27 door EenBurgert op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Dat doe je niet op deze manier, in het zicht van anderen. Stukje opvoeding.
4 kudos 2026-05-23 16:21:34 door Aleksandr op Scootertuning
Deze forens met 125 cc motorscooter die 1 op 50 rijd is het niet met u eens.
Scooters zijn een bijzonder praktisch vervoermiddel in de stad.
1 kudos 2026-05-23 15:04:11 door Snorface op Daklozen eten geven
@KnockKnockWhosthere | 23-05-26 | 01:01: Haha ja dat was een goede aflevering. Zo te zien herkennen maar weinig mensen hem.
0 kudos 2026-05-23 14:13:53 door pietpvv op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Jaloezie is niet iets om trots op te zijn .
0 kudos 2026-05-23 09:49:09 door Niebang op Alexia krijgt vraagje over relatie
Ik las ejaculatie. Maar ik ben ook verziekt.
3 kudos 2026-05-23 07:25:52 door Maxima_Hartman op Daklozen eten geven
Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het moet zijn om me zware psychische klachten op straat rond te zwerven.
-39 kudos 2026-05-23 05:01:22 door KnockKnockWhosthere op Daklozen eten geven
Weet je hoe lekker het is als je niets meer hoeft en gebruik kan maken van allemaal opvang oplossingen. Geen huur meer, geen hoge kosten. Wel daklozen uitkering.
ja ok, als je afgegleden bent door alcohol en drugs, dat is wel een dingetje, maar er zijn ook mensen die het prima vinden. Ik weet nog dat er in Hilversum een miljonair dakloze was. Hij is super gelukkig.. En vrij. Meer dan geld hem kon brengen. Makes you think about it.
-56 kudos 2026-05-22 05:56:11 door Foutenmakenmoed op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
Ik zie toch echt blanke volk..
8 kudos 2026-05-21 21:31:40 door lamskabouter op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Touwtje_ | 21-05-26 | 22:41: Het is schijnbaar een schilderbedrijf die er aan meewerkt. Die zal toch weten hoe je moet schilderen en met een hoogwerker moet werken.
-10 kudos 2026-05-21 21:31:03 door Aend op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Ja precies. En dat grachtengroen is zo saai. Gewoon even met 'zijn allen ' een nieuwe kleur bepalen en met kwasten, rollertjes van de action en een ladder aan de slag gaan. Hoe moeilijk kan het zijn. Verkeer ff tegenhouden want we zijn aan het werk ja.
-6 kudos 2026-05-21 20:41:03 door Touwtje_ op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Onwetendheid kan best veel slachtoffers maken.
2 kudos 2026-05-18 15:46:26 door Koningman op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Meer regulering gaat het probleem ook niet oplossen. Net zoals alle extra regulering van de afgelopen 20 jaar de woningcrisis alleen maar erger heeft gemaakt.
Het probleem is dat techbedrijven zo groot en internationaal zijn, dat niemand meer ziet wat de gevolgen van hun acties zijn en dus niemand verantwoordelijkheid neemt, zoals de directeur van de basisschool en de dominee dat vroeger in een dorp of wijk deden.
4 kudos 2026-05-18 14:05:17 door Stomtoevallig op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@ViezeFreddieeee | 18-05-26 | 12:36: Ik vind dat nog vies tegenvallen. Ik zie een hoop boomers die juist zoals kinderen moeite hebben de onwaarheden die zij tot zich nemen te filteren, ondanks een leven ervaring en opgedane inzichten. Zij worden ook beinvloedbaar, omdat ze onwetender worden in een tijd waar de technologie snel ontwikkelt.
9 kudos 2026-05-18 10:36:11 door ViezeFreddieeee op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@KHJblues | 18-05-26 | 10:28: En dat gedrag is ook verwerpelijk, maar hun hersenen zijn volgroeider en minder beïnvloedbaar dan die van jonge kinderen. Bij de volwassenen is het in ieder geval hun eigen slechte keuze. Voor kinderen geldt dat niet. Maar voor beide groepen zou de overheid wel in mogen grijpen, volwassenen worden ook via gokverslavingalgoritmes bespeeld.
15 kudos 2026-05-18 10:28:20 door KHJblues op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Ik zie ook genoeg boomers die heel de dag op dat ding zitten
1 kudos 2026-05-15 17:30:01 door Geheelnaarwaarheid op Verstoppertje spelen met de politie Zoetermeer
@tiku99 | 15-05-26 | 15:56: Hij zocht een slaapplek...
1 kudos 2026-05-15 14:21:28 door RiKoMaWi op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
Omdat de Democraten geen fatsoenlijk alternatief boden voor velen.
-6 kudos 2026-05-15 13:56:46 door tiku99 op Verstoppertje spelen met de politie Zoetermeer
Opsluiten want als je denkt dat je het dan maar kan halen bij een ander ben je af.
6 kudos 2026-05-15 13:25:34 door bartjes999 op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
Stemmen op Biden en later een zwarte vrouw was voor vele religie gekkies toch wat te gek
10 kudos 2026-05-15 12:58:51 door hobbys11 op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
Dat heeft waarschijnlijk iets met intelligentie te maken.
1 kudos 2026-05-14 22:56:20 door klokjerond op Starter op de huizenmarkt
Jij rekent jezelf rijk met geld dat in stenen zit. De enige manier om dat vrij te krijgen is verkopen, waarna je geconfronteerd wordt met de torenhoge prijs van een nieuw huis of je jast je vermogen er in 10-15 jaar doorheen met een dure huurwoning.
-1 kudos 2026-05-14 18:45:39 door Omniscient op Starter op de huizenmarkt
@Sjors1963 | 14-05-26 | 19:56: Maat, twee miljoen ongeregistreerden? Dat is vier keer zoveel als de hoogste schatting
6 kudos 2026-05-14 18:42:11 door Omniscient op Starter op de huizenmarkt
En een van de manieren om die intergenerationele verschillen uit te vlakken is erfbelasting, maar toen daar vorige week iets over werd gepost was Dumpert te klein
3 kudos 2026-05-14 17:56:36 door Sjors1963 op Starter op de huizenmarkt
jawel, maar dit is geen inflatie maar schaarste. We hebben officieel 18 mln mensen in NL. Met niet geregistreerden kan je gerust uitgaan van 20 mln..Tja, als je dan niets bouwt schieten de huizenprijzen vanzelf door het dak. Ga er gerust maar vanuit dat potentieel succesvolle jongeren vertrekken uit NL de k9mende jaren.
10 kudos 2026-05-14 15:34:59 door PatrickHatrick op Starter op de huizenmarkt
Juist, normaal gesproken is een huis kopen een mooie manier om te beginnen met kapitaal opbouwen. Nu kan dat niet meer en met die rare belastingen op beleggingen worden de andere manieren ook rap afgebroken.
0 kudos 2026-05-05 16:43:29 door jeannygerrardd op Hoi, mag ik ff tüteren?
Grappig ik ben het totaal niet met je eens. Sterker nog.. Ik vindt ik de video nog veel te lang. Alleen een stukje intro en de conclusie was genoeg...
0 kudos 2026-05-05 11:31:58 door DiePanzerVorwaerts3 op Hoi, mag ik ff tüteren?
@Stofstuiver_2.0 | 05-05-26 | 00:12:
Dat ligt toch echt aan de generaties ervoor.
-1 kudos 2026-05-05 09:58:32 door de patatgeneratie op Hoi, mag ik ff tüteren?
Hoezo ademen is voor losers geen tijd te verliezen ok doei
0 kudos 2026-05-05 07:47:07 door DeSerafijn op Beelden bekladding Monument op de Dam
@Kroliek | 05-05-26 | 01:46: Dank voor de reactie. Ik begrijp je standpunt en de betekenis die Dodenherdenking voor jou heeft. Ik denk wel dat je niet moet onderschatten hoezeer Dodenherdenking ook al vanaf 1945 aan verandering onderhevig is geweest (over het belang van geschiedenis gesproken!). Ik gaf al wat voorbeelden, maar je kan ook denken aan de uitbreiding naar de inclusievere (!) vorm waarbij niet alleen militairen en verzetslieden maar ook burgerslachtoffers worden herdacht (die dateert dacht ik al van de jaren '50). Begin jaren '60 werd het weer inclusiever (!) omdat vanaf toen ook Nederlandse oorlogsslachtoffers in andere conflicten werden meegenomen, dit was na druk van met name lobby van Indië veteranen. Tijdens diezelfde jaren '60 waren er trouwens ook allerlei protesten en alternatieve herdenkingen vanwege de Vietnam oorlog. Best wel vergelijkbaar met nu hè: er vind ergens weer oorlog en onrecht plaats, en met name de jeugd voelt sterk de behoefte om dit ook aan onze mooie Dodenherdenking te relateren. Ik vind dat dus niet gek, je doet zo'n herdenking ook om herhaling te voorkomen (althans zo zie ik dat), dus het voelt dan wrang als er herhaling plaatsvindt met onze (indirecte) politieke betrokkenheid of met een passieve houding van de Nederlandse overheid.
Maar goed, ik begrijp ook dat dit wringt voor anderen, zoals jij. Volgens mij komt dat allemaal wel goed, zolang de discussie gevoerd kan worden.
1 kudos 2026-05-05 07:05:12 door EvenGeduldAUB op Hoi, mag ik ff tüteren?
Boomer! Haha, wel met je eens, maar je went eraan. Ga maar eens een film uit de jaren 70 of 80 kijken, zit geen gang in!
0 kudos 2026-05-05 06:16:57 door Tinus_Trotyl op Beelden bekladding Monument op de Dam
Dus gaan we over een paar jaar in Palestina het gedenkmonument bekladden om wat er in 40-45 in Europa is gebeurd.
4 kudos 2026-05-04 23:46:03 door Kroliek op Beelden bekladding Monument op de Dam
@DeSerafijn | 05-05-26 | 00:33: Dank voor je reactie. Ik ben het alleen niet met je eens. Voor mij is het simpel. Dit monument is er om de mensen te herdenken die het leven hebben gelaten voor onze vrijheid. Dat er sindsdien diverse groeperingen meenden dat er een inclusievere betekenis aan het monument gegeven moest worden en dat dit geaccepteerd werd door de toenmalige leidinggevenden is een gedachtengoed en feit waar ik niet achter sta. Het weerspiegelt juist ons huidige probleem. De geschiedenis is zo belangrijk, en ik ben van mening dat het betrekken van deze geschiedenis in onze huidige inclusieve discussie geen recht doet aan de offers die gebracht werden in die periode, Wij hebben echt geen benul. En als men dan zo nodig een mening wil hebben, dat is prima, al ben ik het er erg vaak niet mee eens. Maar niet op dagen als deze en niet op deze manier.
0 kudos 2026-05-04 22:33:15 door DeSerafijn op Beelden bekladding Monument op de Dam
@Kroliek | 04-05-26 | 23:25: dodenherdenking gaat allang niet meer alleen over mensen die in de Tweede Wereldoorlog zijn omgekomen. Vanaf de eerste Nationale Dodenherdenking in augustus 1945 is het hele gebeuren steeds aan verandering onderhevig geweest. Er is ook altijd allerlei controverse over geweest. In de jaren '70 werden er een paar gasten afgevoerd die tijdens dodenherdenking een krans legden bij het monument speciaal voor vervolgde homoseksuelen. Later werd dit onderdeel van de ceremonie gemaakt. In 2015 werd er een wet ingevoerd die eigenlijk stelde dat alleen Nederlandse oorlogsslachtoffers werden herdacht, in 2019 werd die alweer aangepast.
Er is altijd discussie en verandering en controverse rond zo'n herdenking, en dat is ook hoe het hoort in een gezonde democratie. Naarmate de afstand tot de Tweede Wereldoorlog groeit, gaan mensen dat mooie moment van de herdenking ook met andere dingen verbinden. Hardnekkig doen alsof het allemaal heel duidelijk is waar het over moet gaan en dat allemaal altijd hetzelfde moet blijven, dat is een teken van onbegrip en sowieso tevergeefs.
0 kudos 2026-05-04 22:30:11 door john68 op Beelden bekladding Monument op de Dam
DeSerafijn , ik ken je niet maar ik vind je een heel naar persoon.
7 kudos 2026-05-04 22:21:32 door Forza_Ruud_Krol op Hoi, mag ik ff tüteren?
Volledig mee eens.
En dan nog die epileptische ondertiteling erbij om het af te maken.
Afgrijselijk.
8 kudos 2026-05-04 22:12:21 door Stofstuiver_2.0 op Hoi, mag ik ff tüteren?
Dat is de énige manier waarop de aandachtsspanne van het moderne goudvissenbrein (lees: jeugdbrein) nog vastgehouden kan worden. Een adempauze is 'saai'. Drie adempauzes is: 'Next vid'. Tragisch, maar desalniettemin wat ik dagelijks waarneem.
15 kudos 2026-05-04 21:44:54 door BertHoeMeinWille op Hoi, mag ik ff tüteren?
Ja, mee eens! Zeker het knippen van die adempauzes is voor mij als gepensioneerde editor tenenkrommend.
10 kudos 2026-05-04 21:29:46 door GraafSteno op Beelden bekladding Monument op de Dam
Nee. Gewoon héél erg nee.
31 kudos 2026-05-04 21:25:39 door Kroliek op Beelden bekladding Monument op de Dam
Dat monument is alles behalve een politiek statement. Dat is een herinnering aan alle mensen die hun leven hebben gegeven voor jou en mijn vrijheid. Niets meer en niets minder. Als je een statement wilt maken dan kan je dat op veel dagen doen en ook op diverse manieren. Maar niet op 4 of 5 Mei en zeker niet op deze manier. Uiteraard zijn er zaken die een regering beter kan doen, maar ik ben ook helemaal klaar met hypocritische antibewegingen in welke vorm dan ook die maar roepen en doen en ondertussen zelf geen poot uitsteken om een bijdrage te leveren maar wel aan alle kanten geld kosten. Flikker op, ga geld verdienen i.p.v. geld kosten!
4 kudos 2026-05-03 15:26:44 door DiePanzerVorwaerts3 op De wow-factor..
Neplichaam ook.
2 kudos 2026-05-02 09:13:42 door HeroPositive op Troep uit het raam in Rotterdam
Hier staan er ook al redelijke boetes op hoor. De pakkans is gewoon redelijk laag dus mogen de boetes inderdaad wel wat omhoog.
9 kudos 2026-05-02 08:46:36 door pro-bankzitter op Troep uit het raam in Rotterdam
Zeker. Prachtig land! De eerste boete is SING$ 1000,- (EURO 670,-) en daarna moet je toch echt je baas even bellen of je vakantie met 10 weken verlengen ivm CWO (Cleaning Work Orders) Dat is een taakstrafje waar je niet omheen kunt en met harde hand zal worden bijgebracht. Als laatste geldt hiero dat als je shit meeneemt, ze je ophangen en daar weet de Nederlandsche familie van Damme alles van. Johannes is op 27 september 1991 gearresteerd toen hij shit meenam en op straat bracht. Nier slim.