DumpStats voor Koenraadkleefpasta

10,803 +11561 -758

Kudos

#6909 (Top 2.1619%)

Kudos/dag 54.29
Kudos/reaguursel 19.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 3217
Minste kudos op 1 reaguursel -88

543

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.73
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 08-12-2025
Eerste reactie op 08-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-10 kudos 2026-06-10 07:32:21 op Dit wil ik ook kunnen
Ook even aandacht voor de dirigent in het wit die alles dirigeert. Wat een mongool.

1 kudos 2026-06-09 07:35:26 op Afslag gemist?
@Uhoortnogvanons | 08-06-26 | 21:17: Lees anders het nieuws van 3 jaar terug. Wat een sukkels zitten er hier toch.

-24 kudos 2026-06-08 21:00:42 op Afslag gemist?
Zet je datum even goed of stuur geen oude bocht (filmpjes) in.

2 kudos 2026-06-08 20:54:21 op Afslag gemist?
Is dit nu een auto van rijksoverheid met dat blauwe logo? Dan ben je echt ongeschikt.

3 kudos 2026-06-08 19:54:28 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Inderdaad. Niet zo lang geleden nog die pleegkinderen die in een hondenbench onder stroom werden gehouden. Meisje de noodklok geluid in een supermarkt, maar de instantie heeft ze terug in huis geplaatst. Ik dacht altijd dat die zieke films op fantasie waren gebaseerd, maar het is inspiratie vanuit achterlijke instanties.

-2 kudos 2026-06-06 22:20:46 op Tongmevrouw
Die neusbellen lijken op een klein piemeltje. Confronterend wel

0 kudos 2026-05-29 10:41:49 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@IIVQ | 28-05-26 | 22:42: Welke frikandellenbron raadpleeg jij dan dat de immigratie laag is? Het is de afgelopen 10 jaar extreem hoog. Gemiddeld 250.000+ per jaar. Jou lage jaartje van 2025 zelfs 300.000+ en ja dat is vergeleken met 2022 (400.000+) misschien laag. Maar wat halen we toch een strontbak binnen. Stoppen én vooral stoppen met desinformatie. Gewoon even CBS raadplegen en niet feesboek.

0 kudos 2026-05-29 05:15:34 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Onzinnn | 28-05-26 | 22:32: Ik hoop dat het antwoord je account aanmaak waard is: Het meerderheidskabinet ligt aan de basis van ons poldermodel. Ieder jaar wordt het kabinet gevormd door meerdere partijen die elkaar matigen richting het "midden". Eigenlijk altijd kwam men in het "midden" uit met als hoofdrolspelers VVD, PvdA, D66, CDA gecombineerd. Alleen kabinet "Schoof" was rechts te noemen (alhoewel NSC ook niet echt rechts is). Daarvoor is men altijd in het "midden" uitgekomen. Links en rechts bij elkaar.

13 kudos 2026-05-28 22:30:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@MojoNL | 28-05-26 | 22:01: Prima. Maar met gestrekte benen ergens ingaan, met een ongenuanceerd verhaal, daarmee zet je geen discussie mee op gang. En polderen.. we sukkelen al decennia lang aan met dezelfde problemen. Ook dit kabinet negeert het integratie/migratie problemen weer volledig. Het wordt ergens als punt 6 aangekaart, terwijl het al jaren prioriteit 1 of 2 heeft bij stemmers. Polderen is niet verkeerd als men wat klaarspeelt, maar al lange tijd zwakt het kordate beslissingen af. Dat polariseert mensen dan weer naar "extreem" rechts of links. Want je stemt "extreem" voor een beetje getouwtrek naar links of rechts. Het gros die het poldermodel niet eens kent, wordt alleen maar extremer. Ze voelen zich genaaid. Ik geef ze ergens geen ongelijk.

1 kudos 2026-05-28 22:01:01 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Wat een wijze woorden, maar dit probleem is er al tientallen jaren en wordt ook door het midden niet opgelost (ons poldermodel staat model voor gematigd beleid). Overigens is het probleem niet zozeer migratie, maar de integratie.

7 kudos 2026-05-28 21:49:12 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Steenpapierscharen | 28-05-26 | 21:27: Ongekend hoeveel ongefundeerde stront je kunt typen. Of je een opleiding hebt gedaan en welke even daargelaten, maar (betrouwbare) bronnen raadplegen was niet jou ding.

-17 kudos 2026-05-28 19:49:26 op Unihorn geeft geen fuck
Je maakt wat mee vandaag om 16:04 in je Honda civic 2005 met KENWOOD dashcam

0 kudos 2026-05-28 19:43:33 op Ik lust helemaal geen bami
Een trio met 3 mannen. Een kwartetje dus. Maar verder een heel leuk, geloofwaardig en hilarisch verhaal.

20 kudos 2026-05-28 18:59:44 op D*cks out for Harambe
Over een jaar een reminder dat Bokito 20 jaar geleden ontsnapte. Ik dacht dat ik geen leven had..

9 kudos 2026-05-28 09:18:11 op Naam bij je beroep
Haha scherp uploadert. Mic hiel heten en dan een microfoon in je hand hebben

4 kudos 2026-05-25 20:38:00 op Kom van dat dak af!
Lucky Luuk, snuift sneller dan z'n schaduw

-17 kudos 2026-05-25 10:44:13 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Voordeel van zo'n mooie beelden is dat meneer van de rode auto wel z'n geld kan verhalen op het waarborgfonds. Maar met zo'n beelden heb ik goede hoop dat dit niet nodig is en de echte dader flink mag gaan dokken.

121 kudos 2026-05-25 10:38:41 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Zeker. Een logische verklaring voor het doorrijden is omdat hij gezopen heeft. Tijdstip zou dit ook enigszins verklaren. Aanvullend op je verhaal zou het dus ook nog leuk zijn als alcohol wordt gemeten.

34 kudos 2026-05-25 10:32:43 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Ik kan mij wel bedenken waarom meneer doorrijdt. Die heeft een flinke borrel gehad en het debiele plan gehad om de auto in te stappen.

8 kudos 2026-05-25 10:00:08 op 7th Sunday foutje
Commentaar is vervelender dan de wildplasser.

42 kudos 2026-05-24 10:26:38 op Lubach over Islamkritiek
Hans Teeuwen is nog zo'n grote meneer, maar mocht die echt in de problemen komen dan laat hij z'n gebit zien.

3 kudos 2026-05-22 08:57:40 op Goedemorgen!
He was a skater boy, she said, "See you later, boy"

1 kudos 2026-05-22 08:55:07 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Ik ben nieuwsgierig naar het ontstaan van dit soort tuig. Begint het bij stelen in winkels en ga je dan de drugshandel in en daarna voor het grotere geld bij ouderen? Gaat die overstap je gemakkelijk af? Heb je zelf een oma? Er kan een hele documentaire van gemaakt worden, want we zijn een broeihaard voor deze criminaliteit. Goed om eens te onderzoeken hoe mensen dusdanig afglijden om van ouderen te gaan telen.

-10 kudos 2026-05-21 17:05:26 op Een stukkie fruit
Ja leuk, daar liggen kleine appeltjes voor kinderen. Met een beetje scheef een foto maken lijkt het net of je een meloen gratis krijg. Ofja eigenlijk niet. Staat gewoon 14,95 boven.