10,803 +11561 -758
Kudos
#6909 (Top 2.1619%)
| Kudos/dag | 54.29 |
| Kudos/reaguursel | 19.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
10,803 +11561 -758
Kudos
#6909 (Top 2.1619%)
| Kudos/dag | 54.29 |
| Kudos/reaguursel | 19.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
543
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.73 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 08-12-2025 |
| Eerste reactie op | 08-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
28 kudos 2026-06-23 07:41:00 op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Met deze jongens zou ik goed kunnen lachen
-3 kudos 2026-06-15 22:01:47 op Tim Krul pakt ze ook niet meer klem
Deze humor is voor het onderste van de samenleving. Ik lig dus helemaal in een deuk.
6 kudos 2026-06-13 23:02:23 op Salto met parachute
Lache bijna dood
5 kudos 2026-06-10 07:35:41 op Verkeerde moeder knuppel
Die trein op 0:28 heeft wat smeer nodig.
-10 kudos 2026-06-10 07:32:21 op Dit wil ik ook kunnen
Ook even aandacht voor de dirigent in het wit die alles dirigeert. Wat een mongool.
1 kudos 2026-06-09 07:35:26 op Afslag gemist?
@Uhoortnogvanons | 08-06-26 | 21:17: Lees anders het nieuws van 3 jaar terug. Wat een sukkels zitten er hier toch.
-24 kudos 2026-06-08 21:00:42 op Afslag gemist?
Zet je datum even goed of stuur geen oude bocht (filmpjes) in.
2 kudos 2026-06-08 20:54:21 op Afslag gemist?
Is dit nu een auto van rijksoverheid met dat blauwe logo? Dan ben je echt ongeschikt.
1 kudos 2026-06-08 20:51:40 op Lekker zwemmen met dit weer!
Je maakt wat mee als visser
3 kudos 2026-06-08 19:54:28 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Inderdaad. Niet zo lang geleden nog die pleegkinderen die in een hondenbench onder stroom werden gehouden. Meisje de noodklok geluid in een supermarkt, maar de instantie heeft ze terug in huis geplaatst. Ik dacht altijd dat die zieke films op fantasie waren gebaseerd, maar het is inspiratie vanuit achterlijke instanties.
-6 kudos 2026-06-08 19:42:56 op Doe maar een tattoetje
Once you go black, you never go back..
1 kudos 2026-06-08 18:30:12 op Glijden op de knietjes
"Onder de tafel", een variant op rond de tafel.
9 kudos 2026-06-08 11:07:46 op Daar hang je dan in de bakkie
Lijkt nog best goed vast te zitten en het stanley mesje ligt beneden
13 kudos 2026-06-08 09:13:22 op President Trump is boos.
Zo boos, loopt helemaal oranje aan.
0 kudos 2026-06-08 09:10:24 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
correctie 2. Wat een achterlijk "gevecht"
11 kudos 2026-06-08 09:06:56 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
1 vies overlopertje
0 kudos 2026-06-08 09:05:47 op Gek klimt in de tent bij Intents
Doorgesnoven Harry wilde nog een extra puntje pakken.
-2 kudos 2026-06-06 22:20:46 op Tongmevrouw
Die neusbellen lijken op een klein piemeltje. Confronterend wel
42 kudos 2026-05-31 21:09:21 op Skateboardpro doet even voor
Aardig wat waxinelichtjes nodig om die rand in te vetten.
0 kudos 2026-05-29 10:41:49 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@IIVQ | 28-05-26 | 22:42: Welke frikandellenbron raadpleeg jij dan dat de immigratie laag is? Het is de afgelopen 10 jaar extreem hoog. Gemiddeld 250.000+ per jaar. Jou lage jaartje van 2025 zelfs 300.000+ en ja dat is vergeleken met 2022 (400.000+) misschien laag. Maar wat halen we toch een strontbak binnen. Stoppen én vooral stoppen met desinformatie. Gewoon even CBS raadplegen en niet feesboek.
0 kudos 2026-05-29 05:15:34 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Onzinnn | 28-05-26 | 22:32: Ik hoop dat het antwoord je account aanmaak waard is: Het meerderheidskabinet ligt aan de basis van ons poldermodel. Ieder jaar wordt het kabinet gevormd door meerdere partijen die elkaar matigen richting het "midden". Eigenlijk altijd kwam men in het "midden" uit met als hoofdrolspelers VVD, PvdA, D66, CDA gecombineerd. Alleen kabinet "Schoof" was rechts te noemen (alhoewel NSC ook niet echt rechts is). Daarvoor is men altijd in het "midden" uitgekomen. Links en rechts bij elkaar.
13 kudos 2026-05-28 22:30:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@MojoNL | 28-05-26 | 22:01: Prima. Maar met gestrekte benen ergens ingaan, met een ongenuanceerd verhaal, daarmee zet je geen discussie mee op gang. En polderen.. we sukkelen al decennia lang aan met dezelfde problemen. Ook dit kabinet negeert het integratie/migratie problemen weer volledig. Het wordt ergens als punt 6 aangekaart, terwijl het al jaren prioriteit 1 of 2 heeft bij stemmers. Polderen is niet verkeerd als men wat klaarspeelt, maar al lange tijd zwakt het kordate beslissingen af. Dat polariseert mensen dan weer naar "extreem" rechts of links. Want je stemt "extreem" voor een beetje getouwtrek naar links of rechts. Het gros die het poldermodel niet eens kent, wordt alleen maar extremer. Ze voelen zich genaaid. Ik geef ze ergens geen ongelijk.
1 kudos 2026-05-28 22:01:01 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Wat een wijze woorden, maar dit probleem is er al tientallen jaren en wordt ook door het midden niet opgelost (ons poldermodel staat model voor gematigd beleid). Overigens is het probleem niet zozeer migratie, maar de integratie.
7 kudos 2026-05-28 21:49:12 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Steenpapierscharen | 28-05-26 | 21:27: Ongekend hoeveel ongefundeerde stront je kunt typen. Of je een opleiding hebt gedaan en welke even daargelaten, maar (betrouwbare) bronnen raadplegen was niet jou ding.
1 kudos 2026-05-28 21:41:20 op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Lach maar om de hoge stem, maar Paul Potts kan aardig zingen.
-17 kudos 2026-05-28 19:49:26 op Unihorn geeft geen fuck
Je maakt wat mee vandaag om 16:04 in je Honda civic 2005 met KENWOOD dashcam
0 kudos 2026-05-28 19:43:33 op Ik lust helemaal geen bami
Een trio met 3 mannen. Een kwartetje dus. Maar verder een heel leuk, geloofwaardig en hilarisch verhaal.
169 kudos 2026-05-28 19:12:20 op Slaaplekker makker
Leuk voorhuidjesgordijn
20 kudos 2026-05-28 18:59:44 op D*cks out for Harambe
Over een jaar een reminder dat Bokito 20 jaar geleden ontsnapte. Ik dacht dat ik geen leven had..
1 kudos 2026-05-28 13:36:51 op Ik lust helemaal geen bami
Echt te leuk...
5 kudos 2026-05-28 09:37:57 op Howto: een maand geen neuqsexks
Jawelles. Ieder tiktok stelltje verdient dit
2 kudos 2026-05-28 09:23:59 op De mega-WK zomerhit van 2026
Leuk gedaan Bobby! Op naar de 100 abbonees!
9 kudos 2026-05-28 09:18:11 op Naam bij je beroep
Haha scherp uploadert. Mic hiel heten en dan een microfoon in je hand hebben
58 kudos 2026-05-27 16:06:29 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
Na 3 filmpjes hier op Dumpert, vind ik haar niet meer zo grappig. Stop maar uploader.
19 kudos 2026-05-26 16:47:01 op Geen blije bijrijder
Lil Kleine een nieuwe vriendin?
249 kudos 2026-05-26 10:54:43 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
De Jumbo zal nieuwe dadels moeten bestellen. Oftewel er gaat meer geld naar Israël.
72 kudos 2026-05-26 10:52:50 op Gezellig naar het strand met de kids!
Een strand? Is dit niet gewoon een riool?
4 kudos 2026-05-25 20:38:00 op Kom van dat dak af!
Lucky Luuk, snuift sneller dan z'n schaduw
-1 kudos 2026-05-25 11:04:17 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@A.tractie | 25-05-26 | 10:51: Zo'n gebruik je wanneer de zon schijnt, maar dat weten alleen hele slimme mensen.
-17 kudos 2026-05-25 10:44:13 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Voordeel van zo'n mooie beelden is dat meneer van de rode auto wel z'n geld kan verhalen op het waarborgfonds. Maar met zo'n beelden heb ik goede hoop dat dit niet nodig is en de echte dader flink mag gaan dokken.
121 kudos 2026-05-25 10:38:41 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Zeker. Een logische verklaring voor het doorrijden is omdat hij gezopen heeft. Tijdstip zou dit ook enigszins verklaren. Aanvullend op je verhaal zou het dus ook nog leuk zijn als alcohol wordt gemeten.
34 kudos 2026-05-25 10:32:43 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Ik kan mij wel bedenken waarom meneer doorrijdt. Die heeft een flinke borrel gehad en het debiele plan gehad om de auto in te stappen.
8 kudos 2026-05-25 10:00:08 op 7th Sunday foutje
Commentaar is vervelender dan de wildplasser.
8 kudos 2026-05-24 10:28:40 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Aldus een stucadoorarts
42 kudos 2026-05-24 10:26:38 op Lubach over Islamkritiek
Hans Teeuwen is nog zo'n grote meneer, maar mocht die echt in de problemen komen dan laat hij z'n gebit zien.
2 kudos 2026-05-22 11:07:07 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
1/3 heeft een tintje, terwijl in NL 1/5 een tintje heeft. Procentueel doet de "gewone" Nederlanders het in dit filmpje nog oké. 4/6 is lager dan de 8/10 in de maatschappij.
6 kudos 2026-05-22 10:56:46 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
En nog steeds is het signalement 2/6 (oftewel 1/3). Dat is nog steeds een groter aandeel dan ze in de maatschappij hebben.
3 kudos 2026-05-22 08:57:40 op Goedemorgen!
He was a skater boy, she said, "See you later, boy"
1 kudos 2026-05-22 08:55:07 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Ik ben nieuwsgierig naar het ontstaan van dit soort tuig. Begint het bij stelen in winkels en ga je dan de drugshandel in en daarna voor het grotere geld bij ouderen? Gaat die overstap je gemakkelijk af? Heb je zelf een oma? Er kan een hele documentaire van gemaakt worden, want we zijn een broeihaard voor deze criminaliteit. Goed om eens te onderzoeken hoe mensen dusdanig afglijden om van ouderen te gaan telen.
-10 kudos 2026-05-21 17:05:26 op Een stukkie fruit
Ja leuk, daar liggen kleine appeltjes voor kinderen. Met een beetje scheef een foto maken lijkt het net of je een meloen gratis krijg. Ofja eigenlijk niet. Staat gewoon 14,95 boven.