10,803 +11561 -758
Kudos
#6909 (Top 2.1619%)
| Kudos/dag | 54.29 |
| Kudos/reaguursel | 19.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
10,803 +11561 -758
Kudos
#6909 (Top 2.1619%)
| Kudos/dag | 54.29 |
| Kudos/reaguursel | 19.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
544
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.73 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 08-12-2025 |
| Eerste reactie op | 08-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-23 09:09:45 door OmeWank op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
wat zouden ze moeten doen om je te laten lachen ?
0 kudos 2026-06-10 06:30:40 door markstar1963 op Dit wil ik ook kunnen
Is gewoon een trotse opa.
14 kudos 2026-06-10 05:53:59 door Kiuan op Dit wil ik ook kunnen
Gewoon iemand die plezier heeft, moet je ook eens proberen
0 kudos 2026-06-09 07:20:07 door Denx op Afslag gemist?
@koen: wat zou het boeien als het een oud filmpje is???
1 kudos 2026-06-09 05:35:26 door Koenraadkleefpasta op Afslag gemist?
@Uhoortnogvanons | 08-06-26 | 21:17: Lees anders het nieuws van 3 jaar terug. Wat een sukkels zitten er hier toch.
14 kudos 2026-06-08 19:17:06 door Uhoortnogvanons op Afslag gemist?
Iets minder autistisch graag, Koen.
3 kudos 2026-06-08 18:42:24 door doemawat op Doe maar een tattoetje
Once you go black we don't want you back.
You want a great night? Go for a white!
6 kudos 2026-06-08 18:19:21 door KoffieCode op Doe maar een tattoetje
Once you go white, you never have spijt.
0 kudos 2026-06-08 07:10:24 door Koenraadkleefpasta op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
correctie 2. Wat een achterlijk "gevecht"
-3 kudos 2026-06-01 09:02:10 door affeaufschleifstein op Skateboardpro doet even voor
Wax spray?
21 kudos 2026-05-28 17:05:50 door ikvindhelemaalmooi op D*cks out for Harambe
Nou dat klopt toch ook verder?
8 kudos 2026-05-27 14:41:33 door Ultrafox op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
Ze was de eerste keer al niet leuk.
6 kudos 2026-05-27 14:25:12 door Creatieloos op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
Dacht ik ook.
0 kudos 2026-05-26 22:23:16 door KenJijDeSwaffelman op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@JanRooks | 26-05-26 | 11:03: Waarschijnlijk ook nog geplukt door palestijnse gastarbeiders.
0 kudos 2026-05-26 16:54:53 door Belezendgrijpen op Gezellig naar het strand met de kids!
-weggejorist-
9 kudos 2026-05-26 10:06:35 door JanRooks op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@68crat68 | 26-05-26 | 11:52: Niet helemaal helaas. Dit soort domlinkse figuren hebben vaak geen baan. Eventuele boete komt dan uit de bijzondere bijstand. Boete wordt dus betaald door de belastingbetaler
33 kudos 2026-05-26 09:52:53 door 68crat68 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@JanRooks | 26-05-26 | 11:03: Win win dus. Al die hersenloze die tegen Israel zijn omdat ze alleen NOS kijken of omdat ze graag de moslim willen pleasen kunnen van mij doodvallen
112 kudos 2026-05-26 09:03:15 door JanRooks op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Klopt. En als Jumbo er een zaak van wil maken, dan is de kans heel groot dat mevrouw voor de kosten moet opdraaien. Met deze actie sponsort ze dus Israëlische dadelboeren.
0 kudos 2026-05-25 13:01:03 door ViezeFreddieeee op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Intens gefocust op een smartphone is ook mogelijk. Het laten afslaan e.d. kan daarbij door de shock komen. Hoe dan ook is 't volledig kansloos.
5 kudos 2026-05-25 12:44:06 door bartdvrs op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@Grote Superknurft | 25-05-26 | 11:29:
Omdat je alleen als je lam bent op deze wijze tegen een andere auto aan rijd, de auto meermaals laat afslaan, niet in z'n achteruit krijgt en door rijd na een schade van 10K plus en niet meer rationeel kunt denken.
0 kudos 2026-05-25 10:22:58 door grotgraver op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@A.tractie | 25-05-26 | 10:51: Limburgers doen dat.
Maar raar is het wel ja.
0 kudos 2026-05-25 09:29:27 door Grote Superknurft op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Hoe weet je dat?
0 kudos 2026-05-25 09:06:23 door baas_abc op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
-weggejorist-
-1 kudos 2026-05-25 09:04:17 door Koenraadkleefpasta op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@A.tractie | 25-05-26 | 10:51: Zo'n gebruik je wanneer de zon schijnt, maar dat weten alleen hele slimme mensen.
5 kudos 2026-05-25 08:51:57 door A.tractie op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Ik heb echt nog nooit iemand zo horen praten. 'Zo'n' in plaats van 'zulke'? Rraarrr!
8 kudos 2026-05-25 08:49:11 door McGuyer op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
*zulke *zulke
7 kudos 2026-05-25 08:47:15 door Veritasje op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Kenteken is bekend dus waarborgfonds is niet van toepassing. De verzekering kan gewoon claimen met alleen een kenteken dus kunnen gewoon bij alle andere gegevens ;)
1 kudos 2026-05-24 08:47:02 door Erikjan79 op Lubach over Islamkritiek
@Jacktheknipper | 24-05-26 | 10:42:
Uberhaupt met grappen doet ie niet veel meer.
16 kudos 2026-05-24 08:42:58 door Jacktheknipper op Lubach over Islamkritiek
Hans Teeuwen doet al jaren niks meer met grappen over de Islam. Heeft zelf toegegeven dat hij niet zo nodig dood wil
0 kudos 2026-05-22 13:46:58 door Farthdater op Een stukkie fruit
@Sensei | 21-05-26 | 20:30: 15 euro voor 1 watermeloen? Pardon zeg
1 kudos 2026-05-22 08:25:56 door Kameleon4 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
het begint al op jonge leeftijd, daar krijgen ze het 'goede' voorbeeld
https://dumpert.nl/item/100145...
4 kudos 2026-05-21 18:30:31 door Sensei op Een stukkie fruit
* 14.99
6 kudos 2026-05-17 16:42:59 door Koenraadkleefpasta op Getto van Hoensbroek
@Aarsveer | 17-05-26 | 17:57: Aldus Aarsveer detective. Als er aan twee kanten een lint hangt met daartussen 5+ agenten met getrokken wapen dan ben je een achterlijke gladiool als je er (zo) tussen loopt. Maar jij doet ook aardig je best.
-6 kudos 2026-05-17 15:57:18 door Aarsveer op Getto van Hoensbroek
Doe maar niet, want die onterechte boete zal ons als belastingbetaler alleen maar geld kosten: op echt politie-afzetlint staat: NIET BETREDEN POLITIE. "Het lint in de video hing er kennelijk nog van carnaval", zal de justitiabele geheel succesvol kunnen betogen…
0 kudos 2026-05-15 18:29:29 door opgedroogde-roggel op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
TUUT-holas
0 kudos 2026-05-15 12:56:14 door RegistrerenIsKt op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Als je er niet langs kunt zul je er overheen moeten klimmen.
3 kudos 2026-05-13 09:19:00 door ikken11 op Me slaat vrouwtje
Ben met je eens, maar vraag eens de ergernissen van omwonenden van lokaties waar migratie volop bewaarheid is. Bijvoorbeeld in Ter Apel. Of nabestaanden van Lisa.
8 kudos 2026-05-13 09:06:13 door LiberoHeinzKessler op Me slaat vrouwtje
Eens. In mijn optiek mag iedereen komen naar dit land die voor oorlog of bedreiging op de vlucht is. Maar laat je eigen land en ideologische opvattingen bij de grens achter. Je moet het geweldig vinden om hier te mogen zijn en willen meewerken aan de welvaart van dit land. Wees positief en vriendelijk zodat iedereen juist loopt te demonstreren voor een azc in het eigen dorp.
Politici moeten zich diep schamen voor wat ze hebben aangericht. Wat is het modewoord ook alweer? Oh ja, 'onacceptabel'.
-1 kudos 2026-05-12 12:10:19 door Tiszoalstis op Gerard heeft hete kont
Had hem maar bewaard, had je nu iets hips in de kast hangen.
4 kudos 2026-05-12 11:09:44 door Satria op Gerard heeft hete kont
en zijn haar
1 kudos 2026-05-09 09:56:49 door Koenraadkleefpasta op We proberen zwanger te worden
@RukRolling | 09-05-26 | 11:20: Heb je naar buiten gekeken? Weekend en lekker weer = veilig in bed op zolder.
0 kudos 2026-05-09 09:20:49 door RukRolling op We proberen zwanger te worden
Misschien even van je bureaustoel gaan en een rondje gaan lopen lieverd.
15 kudos 2026-05-08 16:26:07 door redthehaghue op Waarom je in NL moet wonen
Ik kan erg lachen om mijzelf.
5 kudos 2026-05-06 15:48:09 door deadrabbits op Ik ben een worm
Ik worm hem er wel in.
39 kudos 2026-05-06 14:12:07 door Wesley_Scheider op Ik ben een worm
worm niet?
3 kudos 2026-05-06 10:00:59 door Uhoortnogvanons op Auto te water Amsterdam
Ja, laten we massaal het water inspringen! Alle kriebels nog aan toe zeg.
0 kudos 2026-05-06 09:17:05 door realhustler op Auto te water Amsterdam
Hoezo, de persoon wordt gered, is toch mooi om een redding te filmen? Probleem is als niemand een vinger uitsteekt en iedereen alleen maar filmt.
0 kudos 2026-05-06 08:48:44 door qreaguurder op Auto te water Amsterdam
Tsja dan is dumpert aardig leeg.
-1 kudos 2026-05-05 10:21:08 door Progue op Lekkere maaltijd in India
De meeste Indiërs schijten zelfs niet, dat stomende peperwater verdampt voordat het de anus bereikt.
4 kudos 2026-05-04 09:08:07 door Koenraadkleefpasta op Gekkie gooit bijl door voorruit
@monkeyy | 04-05-26 | 09:49: Ik voer het kenteken in bij kentekencheck en daar krijg je een grijze VW Golf. Hoogstwaarschijnlijk is dit dus het kenteken om te achterhalen wie deze klaplopers zijn en waar politie iets mee kan.