DumpStats voor Ongecompliceerd

2,998 +3829 -831

Kudos

#19929 (Top 6.2360%)

Kudos/dag 0.95
Kudos/reaguursel 12.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -90

247

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 02-09-2008
Eerste reactie op 08-11-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 16:11:17 op Man staart in trein Den Haag
Laat iemand gewoon even lekker stomdronken zijn en negeer het. Dit zijn ongetwijfeld van die deugmutsen die staan te zingen als Achmed met zijn vrienden binnenkomen.

-4 kudos 2026-06-20 11:57:50 op Moose was not amused
@HitsigeHenri | 20-06-26 | 11:34: En met die iemand bedoel je gewoon de man uit het filmpje neem ik aan?

6 kudos 2026-06-19 16:28:08 op Aso van de dag
Ik hoop dat je de slaap kunt vatten vanavond.

-4 kudos 2026-06-12 13:33:36 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Vogelnest | 12-06-26 | 13:18: Daarom ook, zoals Madco3 zegt, geen gegevens delen... Voor het fysieke werk zijn ze zeker de geilste.

66 kudos 2026-06-08 19:58:54 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
De tering. Dit is zo enorm triest van beide kanten, ik kan niet eens een kant kiezen. Vermoed wel dat automeneer in het frikandellenbos komt.

Topcomment 349 kudos 2026-06-08 17:14:28 op Hopeloze brakechecker
Je zult zo'n schreeuwwijf naast je hebben, dat lijkt me het grootste probleem.

14 kudos 2026-05-29 12:38:43 op Hommeles in de lift
Wow... wil je in het vervolg bij elk filmpje je analyse geven?

33 kudos 2026-05-24 16:49:33 op Coach Robben is fanatiek
Dan heb je zo'n carriere gehad, en laat je hier zien dat je toch maar een klein triest mannetje bent. Sneu.

5 kudos 2026-05-21 11:32:16 op Welkom bij Jackkont
@Andy007 | 21-05-26 | 11:09: Gezien je schrijfstijl nemen we dus spoedig afscheid van je?

12 kudos 2026-05-20 16:54:00 op Oeps sorry
Waarom zijn vrijwel alle dashcammerts zelf gewoon hartstikke kut?

18 kudos 2026-05-19 16:35:04 op Stortregen op de A7
Wanneer bedenk je een regenbui te filmen? En waarom uploaden? En Joris, waarom doorlaten?

6 kudos 2026-05-15 20:58:34 op Flauw in de super
Hoe komt zoiets beschamends hier terecht vraag ik me dan af.

4 kudos 2026-05-15 18:58:14 op Een Verstappen klassiekert
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 18:50: Hoe gaat het eigenlijk met je nu je al zo lang stuk bent?

7 kudos 2026-05-11 18:34:35 op Ballen knallen in de lucht
Ongeluk, zo kun je het ook noemen ja. Bam is er verder gelukkig wel goed van afgekomen. Volgens mij is SteveO de enige die er uiteindelijk beter van is geworden.

6 kudos 2026-04-29 18:32:21 op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Die Rooie moet zich toch ook dagelijks afvragen wat hij in godensnaam met zijn leven aan het doen is....