2,998 +3829 -831
Kudos
#19929 (Top 6.2360%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
2,998 +3829 -831
Kudos
#19929 (Top 6.2360%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
247
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 02-09-2008 |
| Eerste reactie op | 08-11-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-06-23 23:24:08 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Keihard de tering in ja.
8 kudos 2026-06-23 13:21:27 op Dames hebben een mening
Want jouw staart zit er weer lekker in vandaag?
11 kudos 2026-06-22 19:35:20 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Alsof je dit zelf gelezen hebt, vermoei ons er ook niet mee.
2 kudos 2026-06-22 19:32:24 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Zal papa een reaguurdert zijn? In dat geval, er is nog wat werk aan de winkel jongen. Succes.
9 kudos 2026-06-22 19:29:44 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Wat?
-4 kudos 2026-06-22 19:27:06 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Wat hebben wij toch mooie stranden in Nederland!
1 kudos 2026-06-21 16:11:17 op Man staart in trein Den Haag
Laat iemand gewoon even lekker stomdronken zijn en negeer het. Dit zijn ongetwijfeld van die deugmutsen die staan te zingen als Achmed met zijn vrienden binnenkomen.
-18 kudos 2026-06-21 11:18:42 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Al die dahcammerts vertonen gedrag waar in de jaren 40-45 een clubje voor bestond.
3 kudos 2026-06-21 10:39:02 op WK kijken zonder de vrouwen
Is dit het uit de kast komen van 2026?
-1 kudos 2026-06-20 22:14:31 op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
Proost ook
-1 kudos 2026-06-20 22:12:01 op Binnenkort 5G in de hele buurt
ok, eerst leren typen. Excuus.
-1 kudos 2026-06-20 22:11:19 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Wow..Captain Hinside himself! Weet je nog meer?
-1 kudos 2026-06-20 22:07:26 op Nederland wint met 5-1
Dit is een podcast?
-4 kudos 2026-06-20 11:57:50 op Moose was not amused
@HitsigeHenri | 20-06-26 | 11:34: En met die iemand bedoel je gewoon de man uit het filmpje neem ik aan?
1 kudos 2026-06-20 00:49:40 op Wat willen mannen?
Wat kost dit dan?
-1 kudos 2026-06-19 18:16:16 op Wijvenfittie op stoplicht
Waarom stopt dit filmpje?
6 kudos 2026-06-19 16:28:08 op Aso van de dag
Ik hoop dat je de slaap kunt vatten vanavond.
5 kudos 2026-06-17 14:51:06 op Heldere boodschap
Helaas is hij slechts 83 geworden..
-3 kudos 2026-06-16 21:32:20 op Het was weer gezellig in de pub
Interessant.
13 kudos 2026-06-16 18:15:58 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Misschien je linkerhand eens proberen?
0 kudos 2026-06-12 19:24:10 op Bureau Dumpert zoekopdracht
-weggejorist-
-4 kudos 2026-06-12 13:33:36 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Vogelnest | 12-06-26 | 13:18: Daarom ook, zoals Madco3 zegt, geen gegevens delen... Voor het fysieke werk zijn ze zeker de geilste.
0 kudos 2026-06-11 10:54:34 op Een lange rechte weg met alle ruimte om in te halen
Gister niet genoeg negatieve aandacht gehad? Of gewoon trots op je toeter?
55 kudos 2026-06-09 20:51:11 op De buurman is er klaar mee
Hij heeft de seizoenen wel goed overleefd voor een jaar stilstand.
2 kudos 2026-06-09 19:59:45 op Muntjes rapen in de V.S
Als je ze negeert heb je er iig geen last van.
66 kudos 2026-06-08 19:58:54 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
De tering. Dit is zo enorm triest van beide kanten, ik kan niet eens een kant kiezen. Vermoed wel dat automeneer in het frikandellenbos komt.
Topcomment 349 kudos 2026-06-08 17:14:28 op Hopeloze brakechecker
Je zult zo'n schreeuwwijf naast je hebben, dat lijkt me het grootste probleem.
0 kudos 2026-06-07 19:02:43 op Help, mijn man heeft twee linkerhanden
En zo is het!
-34 kudos 2026-06-01 20:16:42 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Met alle respect, maar dit gaat even niet over jou.
5 kudos 2026-05-30 15:59:56 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Zal Utrecht denken: ja, dit was echt een verbetering van het stationsgebied?
22 kudos 2026-05-30 11:49:08 op Man wordt boos van mijn geluid
Hij heeft een hele normale afkeer van paupers.
14 kudos 2026-05-29 12:38:43 op Hommeles in de lift
Wow... wil je in het vervolg bij elk filmpje je analyse geven?
8 kudos 2026-05-24 18:06:23 op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Heb nu al medelijden met je buren op de camping.
3 kudos 2026-05-24 17:54:09 op Doen alsof er niks gebeurd is
Er is ook echt niets vrouwelijks aan zoiets. Ook uit Breda misschien?
5 kudos 2026-05-24 17:50:00 op Tokkies in Breda slopen terras
Wat een volk..
33 kudos 2026-05-24 16:49:33 op Coach Robben is fanatiek
Dan heb je zo'n carriere gehad, en laat je hier zien dat je toch maar een klein triest mannetje bent. Sneu.
1 kudos 2026-05-22 22:29:04 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Damned, wat een lekker wijf! Zonde.
5 kudos 2026-05-21 11:32:16 op Welkom bij Jackkont
@Andy007 | 21-05-26 | 11:09: Gezien je schrijfstijl nemen we dus spoedig afscheid van je?
12 kudos 2026-05-20 16:54:00 op Oeps sorry
Waarom zijn vrijwel alle dashcammerts zelf gewoon hartstikke kut?
18 kudos 2026-05-19 16:35:04 op Stortregen op de A7
Wanneer bedenk je een regenbui te filmen? En waarom uploaden? En Joris, waarom doorlaten?
6 kudos 2026-05-15 20:58:34 op Flauw in de super
Hoe komt zoiets beschamends hier terecht vraag ik me dan af.
-4 kudos 2026-05-15 19:02:26 op Een Verstappen klassiekert
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 19:00: Fijn om te horen.
4 kudos 2026-05-15 18:58:14 op Een Verstappen klassiekert
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 18:50: Hoe gaat het eigenlijk met je nu je al zo lang stuk bent?
12 kudos 2026-05-15 18:07:34 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Wat een enorm kutwijf...je ziet die vent ook gewoon spijt hebben van zijn keuze 30 jaar geleden.
1 kudos 2026-05-12 12:58:40 op Drankje in de plee
Nou nooit..
7 kudos 2026-05-11 18:34:35 op Ballen knallen in de lucht
Ongeluk, zo kun je het ook noemen ja. Bam is er verder gelukkig wel goed van afgekomen. Volgens mij is SteveO de enige die er uiteindelijk beter van is geworden.
-21 kudos 2026-05-06 15:18:14 op Ff je feelgoede daad van de dag
Idd, zin in een biefstukje vanavond.
1 kudos 2026-05-05 14:50:30 op Lekker bergbeklimmen
Zure regen was alleen in de jaren 80 hoor.
-63 kudos 2026-04-29 19:34:07 op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Jammer alleen dat hij zichzelf ook wel erg fantastisch en speciaal vindt...
6 kudos 2026-04-29 18:32:21 op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Die Rooie moet zich toch ook dagelijks afvragen wat hij in godensnaam met zijn leven aan het doen is....