2,999 +3830 -831
Kudos
#19929 (Top 6.2360%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
2,999 +3830 -831
Kudos
#19929 (Top 6.2360%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
247
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 02-09-2008 |
| Eerste reactie op | 08-11-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-90 kudos 2022-09-13 20:23:11 op Verkeerspliesie Rotjeknor trekt verkeershufter van de weg
Die politie mag een cursus spelling/grammatica... Wow, wat zijn die toelatingseisen daar?
-66 kudos 2025-05-26 22:43:45 op Gekkie snapt verdrijvingsvlak niet
En weer is de dashcammert een totaal idioot.
-63 kudos 2026-04-29 19:34:07 op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Jammer alleen dat hij zichzelf ook wel erg fantastisch en speciaal vindt...
-59 kudos 2025-05-31 20:38:18 op Boosmakertje van de week!
Gayyy
-57 kudos 2026-03-17 18:48:57 op Politie Maastricht laat wens in vervulling gaan
Elf jaar is geen leeftijd om een knulletje hebben. Ook de ouders van een Adolf niet?
-50 kudos 2024-01-12 16:47:38 op Sla maar op het zakje
De rubbertegel-award van vandaag is voor jou!
-40 kudos 2023-10-25 15:14:44 op Gozurs slopen fietsen
Jongens jongens, niemand hier ooit baldadig dronken geweest? In dat geval, sneu voor jullie. In mijn geval ben ik blij dat er toendertijd niet overal camera's waren...
-38 kudos 2024-11-25 15:38:44 op Repost uit 2020. Wappiestel
Ook al zijn deze lui compleet mesjogge, ik ben blij dat ik die spuit nooit gehad heb.
-34 kudos 2026-06-01 20:16:42 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Met alle respect, maar dit gaat even niet over jou.
-34 kudos 2024-02-18 20:05:02 op Ondertussen in Oekraïne
Als jij eerst gewoon een cursus Nederlands neemt wordt iedereen een stukje gelukkiger.
-27 kudos 2024-01-25 14:27:35 op Heldje van de dag
En dat wijf gaat straks met de eer strijken...Ik tikte jou toch aan! Gewoon een held op slippers!
-23 kudos 2025-02-16 17:56:52 op Komen er 2 gasten bij de rechter...
Ok zwitsal
-22 kudos 2023-12-03 16:31:55 op Klappertje op de boksbalmasjien
Als dit als eerste in je opkomt ben je wel een hele zure vent...
-21 kudos 2026-05-06 15:18:14 op Ff je feelgoede daad van de dag
Idd, zin in een biefstukje vanavond.
-19 kudos 2024-09-06 12:45:27 op 3 2 1 START
Het blijft kijken naar een soort freakshow die paralympische. En daarom doe ik het ook niet. Zelfde alsof ze tegen mij zouden zeggen: vanavond geef je een optreden in een vol stadion.
-18 kudos 2026-06-21 11:18:42 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Al die dahcammerts vertonen gedrag waar in de jaren 40-45 een clubje voor bestond.
-17 kudos 2023-10-30 12:14:43 op Ga nou opennn!!!!
De belangrijkste vraag blijft; wie zou haar doen?
-14 kudos 2025-01-23 16:36:18 op Eenrichtings verkeer
Wat een lul van een uploader ben je dan.
-14 kudos 2024-11-20 13:28:07 op Nog even snel inhalen
Je hebt iig je groot licht als een debieltje gecontroleerd.
-11 kudos 2024-04-29 10:01:36 op Geen wildplassers in zicht?
De Nederlandse politie dames beginnen wel steeds meer op de Amerikaanse te lijken he, wat meer heen en weer springen kan geen kwaad dus.
-10 kudos 2023-09-14 15:07:02 op Ik ben geen robot
Waarom wordt die Sylvana toch onaantrekkelijker met de week? Ik vind het zonde. En daarnaast; waarom kunnen zowel Sylvana als die Rooie niet op een normale manier 'justitiele' uitspreken. Triestigheid zeg ik.
-9 kudos 2023-12-03 16:57:09 op Ben je d'r klaar voor?
@Edqualizer | 03-12-2023 | 16:54: sneuneus
-7 kudos 2023-07-08 15:23:08 op Auto nr. 30 naar Oekraïne
@kalebuurvrouw | 08-07-2023 | 14:51: Oekraines, is dat een naam? Zoals, Hollandines, Belgines of Irakines?
-7 kudos 2024-01-09 18:01:26 op Mannen blijven simpele wezens
@Broodjeboerenkool | 09-01-24 | 17:54: Idd, dus dat 'bijna goed' slaat nergens op, compleet fout.
-6 kudos 2023-10-23 14:58:47 op Goed met ballen
Zowel qua omgang met ballen als het uitstekende kontje +1, +2 dus.
-5 kudos 2026-02-16 19:35:05 op Dakloze heeft het koud
Wat een enorm graftakke teringwijf is dit zeg... Als een koe over straat schreeuwen: HALLO HALLO...he, hij luistert helemaal niet! Denk dat je ex vent erg blij is dat hij niet meer hoeft te luisteren.
-5 kudos 2024-01-19 21:47:49 op Ongeduld komt sneeuwploeg tegen
Ey Boy... hoe gaat het? Ey Ey... Hoe gaat het?
-5 kudos 2025-02-11 12:55:37 op Vliegtuigje Mötley Crüe zanger botst op geparkeerde jet
Met een dode piloot snap ik die 2e keer wel.
-5 kudos 2024-11-18 16:18:55 op Reaguurder in India
@Bortt | 18-11-24 | 16:17: Maar iedereen wordt doodziek van jouw spelling.
-4 kudos 2026-05-15 19:02:26 op Een Verstappen klassiekert
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 19:00: Fijn om te horen.
-4 kudos 2026-06-22 19:27:06 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Wat hebben wij toch mooie stranden in Nederland!
-4 kudos 2026-06-12 13:33:36 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Vogelnest | 12-06-26 | 13:18: Daarom ook, zoals Madco3 zegt, geen gegevens delen... Voor het fysieke werk zijn ze zeker de geilste.
-4 kudos 2026-06-20 11:57:50 op Moose was not amused
@HitsigeHenri | 20-06-26 | 11:34: En met die iemand bedoel je gewoon de man uit het filmpje neem ik aan?
-3 kudos 2025-05-22 17:53:20 op Hallo meneer, ligt u lekker?
Sherlock, het gaat toch om de schrikreactie van die gast...
-3 kudos 2024-06-07 19:27:39 op Even lekker spelen met je zeekomkommer
en uiteindelijk blijken dit weer van die vieze linkse wijven te zijn.....maar wel lekker dieren mishandelen als ze het grappig vinden..
-3 kudos 2026-03-27 18:56:44 op Laatste Game Over verdachte uit Rotterdam
Heeft wel iets weg van de echte Wim Heitinga.
-3 kudos 2024-01-25 15:58:52 op Ho ho stop even
Ogay!
-3 kudos 2022-07-02 15:02:34 op Duizenden Christenen voor Nederland op het Malieveld
Wie zijn die mensen?
-3 kudos 2026-06-16 21:32:20 op Het was weer gezellig in de pub
Interessant.
-3 kudos 2023-07-08 22:06:28 op Straatfauteuil
Hoe sneu en tegelijkertijd zo enorm gaaf.
-3 kudos 2022-12-11 20:42:37 op Komt die klap
Iedereen vindt toch dat René elke week iets triester wordt? Kansen genoeg gehad, helaas, helemaal prima.
-3 kudos 2024-09-06 13:13:31 op 3 2 1 START
@Vulva | 06-09-24 | 12:52: mijn idee is dat die hele para spelen niet zouden moeten worden gehouden; ik zou dus ook niet mee doen. Hoe kijk jij naar een romp met 1 arm die aan het zwemmen is? Ik vind het ook knap en een 10 voor doorzetting...maar hoe moet ik er naar kijken, juich je dan ook voor degene die als 10e binnenkomt? Want dat is net zo knap toch?
-2 kudos 2024-02-28 16:21:14 op Ondertussen op Ikea parkeerplaats
@Roland | 28-02-24 | 15:02: Ok Boomer.
-2 kudos 2024-06-17 21:51:54 op Voor je rust op vakantie naar Noorwegen...
wat een letterdiarree...... zeker ook gezien je naam.
-2 kudos 2025-05-26 22:36:42 op Trump is boos op Poetin
Ok baas.
-1 kudos 2026-06-20 22:14:31 op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
Proost ook
-1 kudos 2026-06-19 18:16:16 op Wijvenfittie op stoplicht
Waarom stopt dit filmpje?
-1 kudos 2025-01-31 22:47:27 op Waar zou u op bezuinigen?
Dit is het max niveau voor die rooie, beetje jammer wel, maar begrijp wel dat ie blijft zitten. Zelfkennis noemen we dat.
-1 kudos 2026-06-20 22:07:26 op Nederland wint met 5-1
Dit is een podcast?
-1 kudos 2026-06-20 22:12:01 op Binnenkort 5G in de hele buurt
ok, eerst leren typen. Excuus.