DumpStats voor Ongecompliceerd

2,999 +3830 -831

Kudos

#19929 (Top 6.2360%)

Kudos/dag 0.95
Kudos/reaguursel 12.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -90

247

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 02-09-2008
Eerste reactie op 08-11-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-21 09:54:36 door geenspam op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@KlaagKadaver | 21-06-26 | 11:29:
Elke nieuwe auto zou af fabriek met dashcams uitgerust moeten worden, scheelt een hoop ellende bij ongelukken en helpt het aanpakken van aso's.

9 kudos 2026-06-21 09:29:48 door KlaagKadaver op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
U bedoeld natuurlijk de dashcammers die dit soort filmpjes uploaden?
Deze dashcammer (motorrijder dus eigenlijk bodycammer) upload helemaal niks maar draagt de camera voor zijn eigen juridische veiligheid en alibi.
1 keer kurkdroog en keihard in het aansprakelijkheidspoepertje genomen worden vond ik namelijk ruim voldoende.
Ik raad echt iedereen een dashcam aan.

-5 kudos 2026-06-08 19:00:27 door CtrlAltDepeche op Hopeloze brakechecker
Het grootste probleem is hier waarschijnlijk Nico, gezien de angst in de stem van de vrouw. Waarschijnlijk heeft Nico al eens vaker ruzie gemaakt op deze manier.

Maar nee, ga maar lekker zeiken op vrouwen en op de manier waarop ze reageren.

30 kudos 2026-06-08 15:58:09 door mr.bever007 op Hopeloze brakechecker
Ja of meneer is agressief in het verkeer en mevrouw heeft geen zin in de zoveelste escalatie omdat meneer een dashcam heeft, of - zoals hij zelf in het filmpje roept - "kom dan, kom dan! ik heb een dashcam". Invoeger is 100% fout, maar je er zo over opwinden is zonde van je energie.

-33 kudos 2026-02-16 18:19:19 door Poepiescheet69 op Juicekanaal sloopt D66 kandidaat-staatssecretaris
Gevolg is dat ze geen staatssecretaris kan worden. Verder heeft ze geen misdaad begaan. En wat betreft haar plek in de tweede kamer is het een ander verhaal. Als je ziet hoeveel minkukels de PVV in de kamer heeft dan kan ze dat prima blijven doen.

3 kudos 2026-02-01 14:32:28 door Huppelendkonijn op Neuken of bier...
Nou ongecompliceerd, je doet in ieder geval wel je research voor je je ergens aan waagt. Respect

1 kudos 2024-11-25 17:10:25 door Balance op Repost uit 2020. Wappiestel
@Petskast | 25-11-24 | 17:36: Er is een verschil tussen de methode van het corona RNA-vaccin en de oudere methodes van vaccineren zoals DKTP-vaccin. Bij de oude methode word het virus deeltje of bacterie buiten het lichaam om gemodificeerd. Vaak door het te kweken op lage temperaturen (onder 15 graden) zodat bij het inspuiten het lichaam (37 graden) de tijd heeft om het virus te herkennen doordat het boven de 15 graden niet dupliceert.
Bij het RNA-vaccin word er een genetische code voor het spike-eiwit in het lichaam gespoten die de cellen ingaan. Die vervolgens het afweersysteem activeert. Maar idd Jansen Moderna of Pfeizer het is allemaal het zelfde.

1 kudos 2024-11-25 16:36:51 door Petskast op Repost uit 2020. Wappiestel
1x Jansen, 2x Moderna. Helemaal niets mis mee, het is namelijk een gewoon vaccin zoals alle andere. Nergens last van.

1 kudos 2024-11-25 16:09:47 door Zwiebeertje op Repost uit 2020. Wappiestel
@Krattenkrakers | 25-11-24 | 16:24: Dat is het hele punt einstein. Pfizer heet toegegeven transmissie niet eens te testen.

-1 kudos 2024-11-25 15:24:57 door Rest in privacy op Repost uit 2020. Wappiestel
@Zwiebeertje | 25-11-24 | 16:09: Ja jongen, daarom is alles getest en heeft het doorgang gekregen! Stop met dat denken zou ik zeggen!

1 kudos 2024-11-25 15:11:01 door Zwiebeertje op Repost uit 2020. Wappiestel
@ravenderob | 25-11-24 | 16:03: Het is geen complottheorie als ze het zelf in een officieel statement vermelden. Maarja is natuurlijk moeilijk voor je, je ongelijk toegeven.

-4 kudos 2024-11-25 15:09:16 door Zwiebeertje op Repost uit 2020. Wappiestel
@Krattenkrakers | 25-11-24 | 16:01: Dat wisten ze toen ook al bij Pfizer zelf. Pas een jaar later officieel vermeld door ze. En ook op dat moment was het gewoon je reinste onzin. Totaal onnodige stap.

3 kudos 2024-11-25 15:03:51 door ravenderob op Repost uit 2020. Wappiestel
@Zwiebeertje | 25-11-24 | 15:47: En daar komt altijd de complotaap uit de mouw. Daar heb ik dan weer geen enkele vorm van geduld voor.

2 kudos 2024-11-25 15:01:26 door Rest in privacy op Repost uit 2020. Wappiestel
@Zwiebeertje | 25-11-24 | 15:58: Ah dat wisten ze toen of pak hem beet een jaar terug? Echt dat uitsluiten was op dat moment gewoon een te nemen stap die toen moest!

-9 kudos 2024-11-25 14:58:36 door Zwiebeertje op Repost uit 2020. Wappiestel
@Krattenkrakers | 25-11-24 | 15:51: Ja. Pfizer heef allang vermeld dat hun vaccin niet helpt tegen transmissie. Dus die hele leugen dat je het doet voor een ander was gewoon je reinste onzin. Uitsluiting was nergens voor nodig. Die hele regel was gebaseerd op het idee dat iedereen elkaar als een idioot ging onderniezen.

-9 kudos 2024-11-25 14:47:00 door Zwiebeertje op Repost uit 2020. Wappiestel
@ravenderob | 25-11-24 | 15:41: Het was ook gewoon van de zotte dat je vrijheid beperk werd als je dat flut prikje niet wilde nemen. Dat is juist het enige waarvan ik niet begrijp waarom niet iedereen het daar gewoon met ze eens is. Dat je de paranoïde complotten verder niet gelooft is begrijpelijk.

17 kudos 2024-11-25 14:41:38 door ravenderob op Repost uit 2020. Wappiestel
En dat is prima, als jij daar bezwaren bij hebt moet dat kunnen. Waar ik niet tegen kan is dat diezelfde mensen, die voor wat voor reden dat de prik niet nemen, gaan klagen dat ze daardoor bepaalde dingen niet mochten op dat moment.

2 kudos 2024-11-04 15:05:45 door Graftak44 op Himno de Valencia
Ik vind die blauwe lucht hier met een beetje kou ook wel lekker.

2 kudos 2024-11-04 14:01:31 door Rest in privacy op Himno de Valencia
Zeg dat, en er is genoeg water gevallen om een paar olympische zwembaden te kunnen vullen.

-3 kudos 2024-09-06 11:13:31 door Ongecompliceerd op 3 2 1 START
@Vulva | 06-09-24 | 12:52: mijn idee is dat die hele para spelen niet zouden moeten worden gehouden; ik zou dus ook niet mee doen. Hoe kijk jij naar een romp met 1 arm die aan het zwemmen is? Ik vind het ook knap en een 10 voor doorzetting...maar hoe moet ik er naar kijken, juich je dan ook voor degene die als 10e binnenkomt? Want dat is net zo knap toch?

4 kudos 2024-09-06 10:53:43 door Vulva op 3 2 1 START
Je kunt wat leren van hun doorzettingsvermogen.

12 kudos 2024-09-06 10:52:47 door Vulva op 3 2 1 START
Dus als jij een ledemaat had gemist en jij deed mee dan ben jij een freak!? Een dikke -1 voor jou.