50,797 +61283 -10486
Kudos
#1100 (Top 0.3442%)
| Kudos/dag | 8.28 |
| Kudos/reaguursel | 11.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1992 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -545 |
50,797 +61283 -10486
Kudos
#1100 (Top 0.3442%)
| Kudos/dag | 8.28 |
| Kudos/reaguursel | 11.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1992 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -545 |
4,548
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 79 |
| Geregistreerd op | 01-07-2009 |
| Eerste reactie op | 03-09-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
92 kudos 2026-06-17 21:22:44 op Even een oeps momentje
Je hoort bij ieder woord de schamele hersencellen tegen elkaar botsen in de verder lege schedel.
5 kudos 2026-06-17 20:45:34 op WTF du jour
jij dacht dat dit echt was?
2 kudos 2026-06-17 20:14:52 op Ga harderrrr!
@Satria | 17-06-26 | 19:08: is gewoon maar willekeurig een d neerzetten normaal voor mensen die niet snappen hoe werkwoorden vervoegen werktd?
*betekent
32 kudos 2026-06-17 10:55:47 op Irene Moors over Telekids
Gijs heeft echt een hoofd voor de radio.
3 kudos 2026-06-17 10:45:03 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Toekomstige tijd dus *overleeft
2 kudos 2026-06-17 07:18:39 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
@WigaDan | 16-06-26 | 23:46: Hans Teeuwen is een hij!
*zei
*je sneue smiley mag je weglaten
3 kudos 2026-06-16 21:45:46 op Het was weer gezellig in de pub
Zou je denken?
41 kudos 2026-06-16 21:43:13 op Verdwaalde reaguurder
Ja die scoort wel hoog op het spectrum, alsof ik naar mezelf kijk!
20 kudos 2026-06-16 21:35:49 op How het gemaakt is
En toch is die komkommer in plastic beter voor het milieu: https://www.quest.nl/natuur/mi...
1 kudos 2026-06-16 21:25:53 op Struisvogel wil matten
Dit is overduidelijk een Zuid-Afrikaanse struisvogel, de Struthio camelus. In Australië zijn ze een stuk kleiner en heeft het mannetje geen witte veren aan het eind van z'n vleugels.
2 kudos 2026-06-16 21:03:07 op Doe een flip
*ertegenaan
2 kudos 2026-06-15 20:12:58 op Zo moet voetbal
Ok makkelijk, hou m'n bier vast!
1 kudos 2026-06-15 19:48:40 op Nederland kampioen
*tandvleesmassage
16 kudos 2026-06-15 19:47:07 op DSI pakt 2 mannen op
Het juiste kenteken blurren +1!
4 kudos 2026-06-15 19:17:04 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Waarom zo serieus, het is toch ook maar een spelletje met overbetaalde mimespelers?
18 kudos 2026-06-14 11:39:06 op F18 gecrasht in Usa
Heb je ook een halsband om?
5 kudos 2026-06-14 11:36:06 op Onzinnige dingen kopen
Koop dan!
1 kudos 2026-06-14 11:34:32 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ga jij ook maar even je schoolgeld terugvragen, ik werd spontaan blind aan 1 oog van dit erbarmelijke reaguursel.
1 kudos 2026-06-14 11:08:01 op Vertrekken in style
@Vicieuze-viscositeit | 13-06-26 | 21:36: Van jouw Nederlands *word je ook niet gelukkig. *vogelbrein *vogellijf
1 kudos 2026-06-14 11:05:59 op Salto met parachute
Oefensprong, touwtje was voor het geval het niet goed zou gaan zoals nu het geval was.
2 kudos 2026-06-14 10:55:15 op Weet u wat internet is?
@McGuyer | 14-06-26 | 09:23: Steken valken dan?
9 kudos 2026-06-14 10:52:28 op De Koreaan tussen de Mexicanen
Maar zou het op beeld staan?
7 kudos 2026-06-14 10:39:37 op Koekiemonster moet afvallen
Wellicht heeft ze *zelfreflectie
12 kudos 2026-06-14 10:37:06 op Bijzondere motorstandaard
Maar het appje is wel verzonden!
0 kudos 2026-06-13 17:18:27 op Kinderbrommer op je auto
@Pilslikker | 13-06-26 | 13:41: Of meevallen, wie zal het zeggen...
6 kudos 2026-06-13 17:09:33 op Meisjes geven kus door
Op een bepaalde leeftijd zijn alle a-keuzes bezet en zul je het met de teruggeworpen visjes moeten doen.
6 kudos 2026-06-13 17:04:16 op Is de stroom eraf?
Moet je wel slapen uiteraard.
5 kudos 2026-06-13 16:57:39 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Met een één of ander onbeduidend managersbaantje maandelijks een flink pak geld opstrijken maar als het op daadwerkelijk handelen of oplossen aankomt helemaal niets kunnen. Triest.
6 kudos 2026-06-13 11:06:44 op Motor blijft lopen na crash
Bij een 2tact juist wel, zoals je zelf kunt zien.
8 kudos 2026-06-13 10:15:22 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Dat is geen deuk maar een krater in z'n ego!
12 kudos 2026-06-13 10:13:22 op Toy Story Challenge
*meedoen
-2 kudos 2026-06-13 09:47:07 op Fiets gestolen door kurwa's
*belandt
35 kudos 2026-06-13 08:06:56 op Indian Simulator
Dan moet je je wel echt de tandjes vervelen! +1
2 kudos 2026-06-12 21:07:50 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
en zelfs *bedreigen!
2 kudos 2026-06-12 16:21:19 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
De vlaggenstokhouder is gezakt.
12 kudos 2026-06-11 19:11:22 op NPC spawn
Op seconde 3 zie je die auto nog achter de bus rijden, hoe ze het voor elkaar krijgt om daar in te halen is op zich wel weer een prestatie.
12 kudos 2026-06-11 19:07:52 op Goed vasthouden
Logisch, weet je wat eieren kosten tegenwoordig?
2 kudos 2026-06-11 18:58:24 op Lekker ding met gouden keeltje
beetje soft
5 kudos 2026-06-11 18:54:25 op Straatracen met je maten
Je zou denken dat je dat geen 2x overkomt.
https://www.dumpert.nl/item/10... REPOST
5 kudos 2026-06-11 18:42:51 op Helemaal klaar mee
* bestrijdt (stam +t)
34 kudos 2026-06-10 20:50:53 op Auto ff goed testen
Zelf de muziek maakt deze slechte video-edit niet meer goed.
0 kudos 2026-06-10 20:47:36 op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
Bron?
Ik denk eerder meer van die nachtelijke boomknuffelaars met een hoger percentage alcohol in zich dan hun IQ aan punten heeft.
8 kudos 2026-06-10 20:38:26 op Invoegen zonder brein
Nee, eerder een *rijstrookwissel
41 kudos 2026-06-10 18:37:30 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Je weet dat het een goede aflevering was als er weinig edits nodig waren om het dragelijk te maken, +1 voor Sjoerd!
2 kudos 2026-06-10 17:45:24 op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Zie je zelden in 1 zin voorkomen: plusje en Mercedesmeneer.
2 kudos 2026-06-10 17:31:19 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@DeRustige__ | 10-06-26 | 00:25: nee, voor een voertuig wat waarschijnlijk het verschil kan betekenen tussen leven en dood.
0 kudos 2026-06-10 14:56:19 op Lekkere snack
@Befbabe | 10-06-26 | 13:04: *betekent
3 kudos 2026-06-10 14:47:39 op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Wat heb je bij je?
https://youtu.be/uT1eHGFMwO4?s...
0 kudos 2026-06-10 14:36:25 op Mopje du jour
Als je *word je met dt schrijft zou een plekje op de brandstapel ook niet misstaan.
3 kudos 2026-06-09 20:44:05 op Twerktrauma
Maar daarentegen zijn wel vaak 'dankbaar' (veelal om dingen waar je vroeger gewoon blij mee was) en vinden ze onnozele dingen snel 'waardevol'.