DumpStats voor JPR7019

2,953 +3591 -638

Kudos

#20124 (Top 6.2970%)

Kudos/dag 1.33
Kudos/reaguursel 6.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 208
Minste kudos op 1 reaguursel -64

431

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 19-05-2020
Eerste reactie op 19-05-2020

Scherpe Amazon Deals ⚔

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon šŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-18 18:03:03 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wat n stumper zeg... Vader heeft groot gelijk. Had er persoonlijk nog wat langer over gedaan

0 kudos 2026-06-17 23:46:21 op Irene Moors over Telekids
Kan me zelfs de dj cat show met linda de mol op skychannel herinneren... Ben mooi op tijd geboren! "vroeger..."

11 kudos 2026-06-17 23:39:18 op Popo mag het wel
Popo mag sowieso meer dan de "gewone" burger.. Maar dat willen de meeste maar niet begrijpen/accepteren

-20 kudos 2026-06-15 22:49:39 op Kwark op maandag
Nee dank u. Ik sla even over

3 kudos 2026-06-14 20:09:51 op Fijne zondag allemaal
Je kunt hier sowieso beter naar kijken dan naar voetbal..

-45 kudos 2026-06-14 20:06:43 op Wakker schudden!
Dan slaap ik toch liever verder... Veel te groot die dingen

3 kudos 2026-06-14 20:05:05 op Agent lift ff 185 kg
Kan wel... Maar hij mag net zoveel als een agent die 100kg kan liften. Zou fijn zijn als het blauw op straat eens harder mocht optreden

0 kudos 2026-06-14 19:57:11 op Crash F18
Dat blijft een dingetje.... Zou er geen app voor zijn?

0 kudos 2026-06-14 19:55:54 op Van links naar rechts in Dallas!
Ik geef er ook niets om.. En toch kijk ik af en toe zo'n filmpje.. Als ze t daar naar hun zin hebben, prima. En verder volg ik het absoluut niet. Maar ieder z'n ding hƩ..

2 kudos 2026-06-14 19:52:17 op Zomerjurkjes!
Het kan best zijn dat het je smaak niet is maar dat heeft niets met een tht te maken..

8 kudos 2026-06-09 23:33:35 op Goeiedinsdag
Dan heb je vast ook een probleem met die siliconen die erin zitten..

12 kudos 2026-06-08 20:49:30 op Maandag, je was gezellig
Ja als zij erbij waren geweest was het inderdaad gezellig geworden.... Maar da was nie

15 kudos 2026-06-08 20:32:51 op Doe maar een tattoetje
Tja ieder zijn of haar ding.. Maar ik vind dit niets. Maar hoezo NSFW?

5 kudos 2026-05-31 20:42:23 op Hoofdpijn
Aan z'n telefoon...

0 kudos 2026-05-31 20:39:17 op Wat is je geheim
St elsewhere! Was een goede serie. Vergelijkbaar met (eveneens goede serie) Hill Street Blues (niet geheel toevallig van dezelfde makers)

73 kudos 2026-05-30 15:39:42 op Een stier boos maken?
Hoppa. Heel goed. Meest belachelijke "traditionele" gedoe ter wereld. En hier moeilijk doen om zwarte Piet, negerzoenen en andere onzin dingen

-39 kudos 2026-05-29 23:56:49 op Humor van vroeger
JJvdWal... Heb nog nooit om die man kunnen (glim)lachen

3 kudos 2026-05-22 23:40:26 op Tadaaaaa
Nee dank je vriendelijk

4 kudos 2026-05-20 19:10:03 op Terschelling tandem huren
Lach dan niet..... Tenminste, ik ga er even vanuit dat het een poging tot lachen was

-1 kudos 2026-05-20 12:13:16 op Dure hobby
Nog best knap om die paal te raken.... Maar hoe dan..... Zet die draai 1 seconde later in en er was niets aan de hand

-3 kudos 2026-05-13 17:54:47 op Ik doe het zelf
Maar gelukkig was er al meer fout gegaan....

0 kudos 2026-05-02 11:02:31 op Je lens in je oog ploppen
Nou dat heb ik toevallig ook maar mijn lenzen zijn ongeveer de helft in diameter.. Dus je praat onzin

11 kudos 2026-04-18 11:28:08 op MTB over brug
Fiets dan ook gewoon door... Dan was er niets aan de hand geweest

3 kudos 2026-04-15 17:41:36 op Hendjes in de lucht
Alles is beter dan die hooligans, dus in dat opzicht heeft hij helemaal gelijk

6 kudos 2026-04-05 20:50:34 op Op en neer!
Leuk koppie!