DumpStats voor SimonMc

29,957 +36830 -6873

Kudos

#2134 (Top 0.6677%)

Kudos/dag 7.38
Kudos/reaguursel 6.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 2676
Minste kudos op 1 reaguursel -375

4,688

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.16
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.17
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 33
Geregistreerd op 16-05-2015
Eerste reactie op 16-05-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-25 01:54:19 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
Wel Manon, als je ooit eens een vogel wil spelen, contacteer me. Die van jou ruiken en smaken waarschijnlijk toch als frikandellen.

0 kudos 2026-06-19 15:21:19 op Zeuren is oppleuren
@jamaarikweethetbeter | 19-06-26 | 14:56: *ontslagen

0 kudos 2026-06-19 15:18:07 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@tijdelijkeban | 18-06-26 | 20:51: 349 miljoen inwoners is inderdaad "meer dan 250 miljoen", maar het scheelt geen klein beetje.

-6 kudos 2026-06-18 17:43:08 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Ch33zus | 18-06-26 | 15:42: Nee, dat is niet per se meer zo. Men deed dat expres, omdat men er vanuit ging dat iedereen toch te hard rijdt, maar ik vermoed sinds trajectcontroles en (veel meer) flitspalen dat men hier van af gestapt is. Ik zou zeggen: dubbelcheck het met een gps. Je zal zien, het verschil is ofwel onbestaande ofwel een stuk kleiner dan het vroeger was.

4 kudos 2026-06-17 17:11:27 op Metettica
Eindelijk Hangtietsmurfin?

4 kudos 2026-06-15 22:49:48 op Kwark op maandag
@Dumpert_Reaguurder | 15-06-26 | 19:34: Hoezo schrijf je de eerste keer "betaalt" correct en daarna ineens niet meer?

4 kudos 2026-06-15 16:32:33 op Hotdogdate
Het zou me niets verbazen als Manon dit ondertussen ook kan.

1 kudos 2026-06-07 22:34:13 op Man doet lijm in sleutelgat
@Duffe | 07-06-26 | 14:55: Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Natuurlijk praat ik dit niet goed. Ik zie gewoon een asbak staan en zag dit als een potentiële reden dat iemand dit zou doen, meer niet. Ik zeg niet dat ik het begrijpelijk vind.

3 kudos 2026-06-06 23:03:16 op Integreren kun je leren!
@DoeIsNietDoen | 06-06-26 | 22:40: De "zou" slaat op "groep", niet op "reaguurders"...

-1 kudos 2026-06-04 21:43:01 op Hatsa, zo door rood
Iemand die niet weet dat je geregeld je geheugenkaart moet formatteren om zulke dingen te voorkomen.

6 kudos 2026-05-30 03:02:14 op Dumpert musthave auto review
@MojoNL | 29-05-26 | 22:26: Ik weet niet zeker of ik je begrijp, maar je wil je wielen eigenlijk zo licht mogelijk hebben. Vergelijk het met op een bal trappen: welke bal vliegt het verst? Een voetbal of een plastieken speelbal? Een zwaar wiel blijft bij elke oneffenheid in de baan, langer omhoog "gelanceerd". Je wil je wiel zo snel mogelijk terug op de baan om grip te hebben. Daarom dat men bv geëxperimenteerd heeft met de schijfremmen uit het wiel te halen en op een as te zetten, die dan onder de auto zat. Andere problemen treden dan op: ze kunnen zo groot niet zijn, slechtere koeling,...

89 kudos 2026-05-29 21:40:28 op Dumpert musthave auto review
Als ik mag, hier wat info:
-Deze gaat ook daadwerkelijk in deze vorm verkocht worden, 1980 stuks max.
-Gaat ongeveer 155.000-160.000 euro kosten
-Elektromotoren IN de achterwielen.
-Dit is niet zomaar een normale 5 E-Tech met een bodykit. Deze heeft een apart, van 0 af ontwikkeld aluminium chassis.

3 kudos 2026-05-29 21:05:25 op Fatbikert zit op telefoon
Zijn die fatbikes altijd zo luid of is het omdat die opgevoerd is?

5 kudos 2026-05-28 23:56:58 op Trucker brakechecken
@K. Letskoek | 28-05-26 | 22:52: Die persoon heeft dat overleefd, overigens.

3 kudos 2026-05-28 22:07:29 op Trucker brakechecken
@Superman9 | 28-05-26 | 20:30: Hij bedoelt semi's. In Amerika zegt men "truck" tegen een pick-up en "semi (-truck ) tegen een vrachtwagen.