DumpStats voor --Geurkaars--

44,832 +50663 -5831

Kudos

#1279 (Top 0.4002%)

Kudos/dag 28.34
Kudos/reaguursel 10.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 1594
Minste kudos op 1 reaguursel -112

4,125

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.61
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 10.8
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 120
Geregistreerd op 23-02-2022
Eerste reactie op 23-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

68 kudos 2026-06-24 20:11:37 op Wat is het heet hè?!
De cast van Opsporing Verzocht moet ook gewoon werken met warme weer!

33 kudos 2026-06-24 20:07:34 op Heb je het ook zo warm....
Wat leven we eigenlijk in een rijk land. Leg dit een Afrikaan uit die 2 dagen moet lopen voor een emmertje bruin grondwater......

8 kudos 2026-06-24 12:47:20 op Vetzakken in de sportschool
Je had beter naar de gewone school kunnen gaan om je nederlands 'wat gewicht te geven'

15 kudos 2026-06-21 23:12:07 op We zijn voor Turkije
Grappig! In de stad gebeurt dit ook, een stel turkse dames praat in het Nederlands maar ga je in de buurt zitten gaan ze over op het Turks.

-16 kudos 2026-06-21 23:05:14 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Wat dan wel weer leuk is om bij het restaurant op het toilet de olie uit het flesje te gooien en een beetje op hetzelfe nivo vol te pissen.

-2 kudos 2026-06-20 22:41:26 op Verkeerde afslag
Applaus moet je verdienen, niet om vragen!

29 kudos 2026-06-20 16:08:09 op Restaurant Bels in Twente
Op moment van 'ja' zeggen sta je eigenlijk altijd direct financieel onderwater........

4 kudos 2026-06-20 13:59:06 op Lead waait bijna weg
Als de hele maatschappij dag en nacht achter een schermpje zit weet men niet hoe machtig de natuur kan zijn!

4 kudos 2026-06-20 13:48:01 op Ondertussen in Moskou
Grootste olie producerende land moet nu zijn brandstof gaan inkopen in Azië.... Benzine en diesel wordt nu op de Krim vervoerd alsof het goudstaven zijn!

1 kudos 2026-06-19 23:18:34 op Biem des doods
Die ouwe moet je niet boos maken!

5 kudos 2026-06-19 20:06:48 op Ik eet geen vlees
Die heeft geen afslag gemist maar rijdt nog steeds op een rotonde.......

-6 kudos 2026-06-18 22:16:37 op De auto van je…
Wat een kronkel moet je dan hebben!

23 kudos 2026-06-17 17:14:19 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Hoi Sander, ga jij alle pensioenpotten aanvullen die hun streefbedrag niet hebben gehaald bij Brand New Day? Glibber!

10 kudos 2026-06-17 16:13:08 op Popo mag het wel
Als je gewoon politie schrijft voel je je dan minderwaardig? Of moet je je voorkomen echt van je 'straattaal' hebben?

6 kudos 2026-06-17 12:33:03 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
Gooi er snachts maar een jerrycan afgewerkte olie in dan gaan de plantjes ook kapot en zakt de W.O.Z waarde een beetje.....

1 kudos 2026-06-16 16:53:36 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
En toch heb ik tijdens het WK van die bevolkingsgroep dames gezien die zich prima gedroegen: haar lekker los, lipjes mooi rood gestift en alles vooruit! Top!

2 kudos 2026-06-16 16:17:56 op Pakketbezorger in z'n achteruit
En die stoofkut is het lekkerst en het meest gaar; van 2 weken niet douchen voor de zouten, 3,5 zitten op skai lederen stoel in de bus en daarna 3 uur door de stad slenteren met een dikke panty en sportsokken en om de temperatuur constant te houden 5 lagen kleding over elkaar heen dragen.....eet smakelijk!

6 kudos 2026-06-14 12:15:33 op Staan jullie er goed op?
Het 'er goed op staan' op een foto wil zeggen; Zijn compositie, kleur en uitstraling oké? Ik denk het wel!
Als dit een grapje moet zijn dan is deze 'van de onderste plank'.