6,531 +9269 -2738
Kudos
#11123 (Top 3.4805%)
| Kudos/dag | 5.39 |
| Kudos/reaguursel | 4.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 379 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -336 |
6,531 +9269 -2738
Kudos
#11123 (Top 3.4805%)
| Kudos/dag | 5.39 |
| Kudos/reaguursel | 4.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 379 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -336 |
1,600
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 42.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.06 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 28-02-2023 |
| Eerste reactie op | 01-03-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 20:51:48 op Na de pickpockets nu ook scammers
Die sneue gasten verdienen meer dan de gemidelde Nederlander iedergeval als je ze moet geloven zijn paar filmpjes van dat ze alles vertellen erover.
-1 kudos 2026-06-24 17:03:08 op Marktplaats krent te kakken zetten
Dat publiekelijk voor gek zetten is inderdaad kut maar verder vind ik m wel goed
0 kudos 2026-06-23 13:27:33 op Donkere dagen voor HalperNL
Tja met geld kan alles.
0 kudos 2026-06-23 13:13:08 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Skyline | 22-06-26 | 21:59: hoe kom je erbij dat die burger dat wist? Wij zien het wel makkelijk vanaf deze hoek maar zoals je ziet zit er gewoon een muurtje tussen hem en de agent, ze hoorde hem ook en schoot gelijk ze zagg hem lijkt mij niet eens of niet lang genoeg om te zien het is een niet bewapende onschuldige burger. Paar sec na hem komt de schutter dus hoezo denk jij dat hij richting het raam gaat? Wellicht om aan die schutter te ontsnappen
0 kudos 2026-06-23 13:10:24 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: nou je zou denken als buur van de VS en zelf ook allanger dit soort problemen hebben dat agenten wel weten hoe ze zich moeten gedragen in deze specifieke situatie, een burger neerschietten maar zoals je zegt dan niet de schutter pakken die daarna komt maar proberen weg te kruipen rennen nog je collega achterlaten. Tuurlijk heeft niks met geslacht te maken maar haar reactie niet gek vinden is omdat je ene burger bent. Zou het ook niet gek vinden als ze jou als burger een wapen in de handen douwen en zeggen ga maar dan zou t er ook wellicht zo hebben uitgezien.
1 kudos 2026-06-19 17:00:52 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Dit is juist goed om te zien aangezien deze man nog steeds word bekeken door duizenden ik neem aan vooral Nederlanders met een buitenlandse achtergrond.
1 kudos 2026-06-19 16:59:52 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
@zzz | 19-06-26 | 10:55: tja junkies zijn er van alle kleuren dat is niks nieuws.
-1 kudos 2026-06-19 16:59:18 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Hij heeft er ook duidelijk niks van geleerd want hij haat vrouwen nog steeds en gaat zelfs andere mannen op het haten van vrouwen proberen aan te sturen.
-1 kudos 2026-06-19 16:57:45 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Waarom hebben we zulke kut straffen voor zulke misdrijven? Dacht ga t even opzoeken omdat ik de laatste tijd alleen maar van die flikkers een tikje op de vingers zie krijgen, hij was veroordeeld voor 240 dagen waarvan 193 voorwaardelijk dus heeft die maar 47 dagen gezeten voor seksueel misbruik met een minderjarige en het verspreiden van haar naaktfotos dus gewoon kinderporno verspreiden maar zijn officiële veroordeling is voor seksueel misbruik met een minderjarige en daar hebben we dus een straf van 240 dagen waarvan 193 voorwaardelijk wtf is er mis met dit steeds maar kutter worden land of dit zijn die achterlijke kut rechters weer of die hele strafeis is gemaakt voor pedos.
2 kudos 2026-06-19 16:47:20 op Een mooie advertentie maken
En als je hem dan niet aanneemt dan ben je een racist want dat deed je alleen om zijn achternaam en is ook dat de reden dat die nu oma en opas gaat oplichten als nep agent of een plof kraakje pleegt of een woning overval verzin het maar komt allemaal door jou dus.
-1 kudos 2026-06-19 16:38:31 op Zeuren is oppleuren
Deze gast lijkt niet ontslagen te zijn maar in de VS heb je ook geen rechten als werknemer, maar 10% van iedereen in loondienst is verbonden met een vakbond die hebben lijkt mij wel zulke rechten dat ze niet zomaar ontslagen mogen worden al ben ik daar ook niet zeker van. Wanneer er meer geautomatiseerd word gaan er vele zijn baan verliezen in de VS.
2 kudos 2026-06-19 16:35:01 op Zeuren is oppleuren
@AgentPigleton | 19-06-26 | 14:09: hoeft je zeker niet te hebben Amazon kan zo even duizenden werknemers de deur uitgooien als ze weer een nieuwe robot erbij hebben.
0 kudos 2026-06-19 16:34:20 op Zeuren is oppleuren
@Tycz | 19-06-26 | 14:39: maar 10% van mensen in loondienst in de VS is aangesloten bij een vakbond, denk dat er meer mensen zwart werken daar dan zijn aangesloten bij een vakbond.
0 kudos 2026-06-19 16:12:40 op Joep Schreuder bij FOX
@comentator | 19-06-26 | 16:09: plofkrakers beledigen is racistisch?
3 kudos 2026-06-18 16:46:24 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@blackphilip | 18-06-26 | 10:27: lekker russen roosteren mogen er nog veel meer de toaster ingaan.
0 kudos 2026-06-18 16:34:08 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Tja hij kon t ook voor zich hebben gehouden zeker met de Japanners kunnen wij nog veel van leren. Heb liever 18 miljoen Japanners in NL dan wat wr nu hebben.
-7 kudos 2026-06-18 16:18:43 op Stagiaire krijgt geen verlening
Hoe anders zoveel mogelijk geld binnen harken met zo weinig mogelijk te doen, zou vast wel een publieke omroep zijn dit.
-1 kudos 2026-06-18 16:10:04 op Lokroep voor junkies
@JP8926 | 18-06-26 | 07:48: dus als je denkt dat je vriendin een blowtje rookt en je ook wel zin in een trekje hebt dan ben je een junkie?
-1 kudos 2026-06-17 16:05:39 op Jeremy Clarkson heeft kanker
@Comitatus | 17-06-26 | 15:09: jeetje wat erg zeg, heb je er al melding van gedaan? Hoeveel pijn kreeg je erdoor in je kutje na het horen van zulke ernstige dingen?
-1 kudos 2026-06-17 15:57:12 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Dizsaidup | 17-06-26 | 13:40: was t niet die directeur van NOS die absurde bedragen verdiende en er bijna mee wegkwam? Of vgm kwam ze er in ieder geval niet mee weg maar kan t mis hebben. Verder zijn er nog veel meer als haar van die bestuurders die iets van 250k per jaar verdienen voor bij het werken bij de publieke omroep is toch gewoon absurd.
0 kudos 2026-06-17 15:51:47 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Dat is zeker ook de reden waarom het commentaar tijdens de wedstrijd lijkt te fluisteren, normaal niveau zijn audio doen zou natuurlijk teveel kostte. T heeft niks te maken dat het gewoon een stel amateurs zijn maakt niet uit hoeveel tijd of geld je ze geeft.
-1 kudos 2026-06-16 20:00:07 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
@vriesvak | 16-06-26 | 01:36: maar ze mogen wel na 5 jaar weer een nieuwe hond verkrachten
1 kudos 2026-06-16 16:04:06 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
En nog iets gaat die vieze kut rechter dus kiezen om zijn collegas na te doen dus je zou zeggen dat is een snelle keuze geweest deze rechtszaak heeft vast niet lang geduurt duurde het dus tocu nog lang genoeg dat ze die cellstraf al hebben uitgezeten wat een kut kut rechters zeg.
1 kudos 2026-06-16 15:56:10 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
40 jarige Afghaan was in 2018 veroordeeld door een Amsterdamse rechter voor verkrachting van een meid die net 18 was geworden en zwakbegaafd, hij kreeg van de rechter anderhalve jaar want bij een langere straf zou die uit het land gedeporteerd kunnen worden door zo een overheids dienst dus gaf de Amsterdamse rechter zo een lage gevangenisstraf dat dat sowieso niet meer kon gebeuren. Daarnaast vroeg het slachtoffer 15k schadevergoeding maar rechter vond 5k meer dan genoeg, overigens was de dader de hele tijd in volle ontkenning en zei die dat het meisje de seks zelf wou. Google Afghaan verkracht 18 jarig meisje als je de uitspraak en de rechter zijn onzin wil weten.
0 kudos 2026-06-16 15:50:02 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
@Schraalhans | 16-06-26 | 07:20: wat een mongool ben je toch, je bent vast rechter?
1 kudos 2026-06-16 15:43:36 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
"De straf valt lager uit omdat de rechters keken naar vergelijkbare zaken met bijpassende straffen" dus ze kregen een lagere straf dan verwacht omdat andere kut rechters dat al bij andere daders deden? Wat een klote land zeg en wat ik al vaak op dumpert zeg zijn de rechters de oorzaak. Wanneer word tegen dit nou is geprotesteerd?
30 kudos 2026-06-12 16:47:47 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Omdat dan een linkse die blind en doof is je een racist gaat noemen.
1 kudos 2026-06-12 16:41:13 op Voor en na de operatie
@Singularity2001 | 12-06-26 | 03:29: als je alles maar racistisch gaat noemen wel ja
-1 kudos 2026-06-11 17:04:03 op Rob houdt van vlees
Vertel is wat heeft jouw generatie gedaan? Altijd maar zijn ogen dicht gehouden toen de huizen de pan uitstegen zodat je er zelf ook profijt van heeft maar waardoor de nieuwe generatie fockt is als ze ooit denken een huis te kopen? Of hield jij je ogen dicht toen all die turken en mocros opeens gezinshereniging wouden waardoor we nu een generatie van Marokkaanse en Turkse Nederlanders heb die zich niet kunnen gedragen waardoor criminelen als de mocro maffia en dit en dat ontstonden waardoor ons landje een paar haren verwijderd is van een narco land genoemd te worden? Of hield jij je ogen dicht toen we all die asielzoekers gingen accepteren die nog meer druk op de woningmarkt brengen en waarvan 10 jaar later nog steeds de helfd in de uitkering zit? Of pas toen we geen ene moer uit gingen geven aan defensie om dat geld dan waar dan ook te stoppen maar resultaat van die tientallen jaren besparen op defensie zie ik niet hoor dus waar al die miljarden zijn gebleven dat kan niemand ons vertellen.
0 kudos 2026-06-10 16:32:25 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Het ligt niet aan de messen trekker maar aan de potentiële slachtoffers? Jij bent er vast ook eentje die gaat roepen dat Mo een goeie jongen was die nooit iets fout deed nadat die word opgepakt voor woningovervallen?
3 kudos 2026-06-09 16:41:29 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@very-ferry | 09-06-26 | 15:41: Je moet is kijken naar de clips waar die mee bekend is geworden, vrouwen haat was de standaard toen die nog in Roemenië zat.
2 kudos 2026-06-08 16:04:35 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Jup met dit soort ratten neem ik aan dat ze hem aanvielen omdat ze weten dat die homo is en daar kunnen ze niet tegen want hun zijn nog in de kast
0 kudos 2026-06-08 15:52:29 op President Trump is boos.
@Drildeur | 08-06-26 | 12:30: hahahahsa
0 kudos 2026-06-08 15:49:10 op President Trump is boos.
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-08 15:36:54 op Ondertussen op TwitchCon
@Prinses_Naomi | 08-06-26 | 15:04: een piemel ein de broek
-10 kudos 2026-06-08 15:28:19 op In de islamosfeer...
Wat een domme hoer ben je dan
0 kudos 2026-06-08 15:27:24 op In de islamosfeer...
@MrRoyal | 08-06-26 | 15:00: dus voor die paar euro want zoveel geld is er niet te verdienen voor het aantal views dat ze hebben, gaat die man zich openbaar als vrouwonvriendelijk neerzetten en brengt die er tegelijk nog is schande aan islam op? Je denkt echt dat die rat dat doet voor die paar euro's?
0 kudos 2026-06-08 15:24:41 op In de islamosfeer...
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-08 15:22:20 op In de islamosfeer...
@janvandeven | 08-06-26 | 14:36: die heeft geen vrouw, die deelt een geit met zijn vrienden eens per week heeft die een avondje alleen en op zondag doen ze t samen.
-2 kudos 2026-06-08 15:15:54 op In de islamosfeer...
@Tostiapparaat | 08-06-26 | 13:47: je hebt een vrouw ontmoet via een datingapp wat al ongeloofwaardig is maar dan had je t ook is meteen over of jij vrouwen als vrienden mocht hebben en ze is niet gelovig? Wat lul je nou weer dom
-1 kudos 2026-06-07 17:01:21 op Pride Utrecht 2026
Dit is ooit begonnen als protest en daarom gaan ze express over de top, al doen ze dat allang niet meer anders waren ze wel door Amsterdam west geweest hoe ze vroeger het ook deden bij buurten die meer moeite hadden met homos.
-2 kudos 2026-06-06 16:48:13 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@MrMex | 06-06-26 | 08:45: vertel me dan waarom het altijd Amsterdamse rechters zijn? Kan meerdere zaken voor je linken als je voorbeelden wilt zien, hier 1 snelle omdat die de meeste aparte is die ik ooit heb gezien https://www.rtl.nl/nieuws/nede...
3 kudos 2026-06-06 16:27:10 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@RW00 | 06-06-26 | 16:11: als hitler jouw naam zegt en dan dat jij een goeie gast bent, ben jij dan opeens geen goeie gast? Of wat voor rare voorbeeld probeer je te maken?
3 kudos 2026-06-06 16:26:01 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@nlnoob | 06-06-26 | 16:00: volgensmij was er ook een groep all lives matter wat vind je van die leus dan?
0 kudos 2026-06-06 05:20:17 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@cpmt | 05-06-26 | 21:32: helemaal leip dat filmpje wojooww
3 kudos 2026-06-06 05:13:04 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@Marmeladenglas | 05-06-26 | 22:56: Amsterdamse rechters en psychologen hadden hitler nog weten vrij te spreken met die achterlijke gedachtes van hun.
-1 kudos 2026-06-06 05:11:35 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Ook heeft ze haar gebeten of ieder geval werd het slachtoffer behandeld voor bijtwonden dus lijkt me dat t van deze hoer komt
5 kudos 2026-06-06 05:10:50 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@Halbe.Zijlstra | 06-06-26 | 01:24: dat is standaard smoes die door vele advocaten word gebruikt in de hoop op strafvermindering wat nu ook weer gelukt is. Lukt het vaakst bij de rechters in Amsterdam merk ik
0 kudos 2026-06-03 15:47:00 op Potje vechten op de parkeerplaats
@Maxima_Hartman | 03-06-26 | 14:02: en daarom zijn er vele filmpjes op opsporing verzocht waar je iemand met kleur een blanke Nederlander helemaal kapot zien slaan. Beetje fantasie wereld om te denken zoals jou, je moet je in deze echte wereld gewoon kunnen verdedigen en als iemand jou slaat moet je je kunnen verdedigen. Dus als je dat niet kan doe er iets mee want een kut situatie met wat agressieve geiten verzorgers kan iedereen overkomen zeker deze tijd van het jaar zijn ze heel agressief en in flinke groepen op het strand of waar dan ook.
1 kudos 2026-06-03 15:41:33 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ga ze dat maar bij t moskee vertellen.