DumpStats voor ConkerTheKing

7,224 +15624 -8400

Kudos

#10201 (Top 3.1920%)

Kudos/dag 2.53
Kudos/reaguursel 4.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 1386
Minste kudos op 1 reaguursel -800

1,552

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.54
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 37.3
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 23-07-2018
Eerste reactie op 30-08-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-11 16:59:10 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Heb je het dan over de eigenaar van die rijdende banaan die geen moeite heeft genomen netjes te parkeren (half op de weg en zo goed als tegen de bumper van de volgende aan)?

11 kudos 2026-06-11 16:48:35 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Altijd maar op zoek naar redenen om te klagen over iets wat niets met het filmpje te maken heeft.
Hoe zeg ik dat ik populistisch stem zonder te zeggen waarop ik stem.

-1 kudos 2026-06-11 16:29:25 op Helemaal klaar mee
@Tingieter | 11-06-26 | 15:44: De schijt die ze achterlaten op fietspaden en mountainbikeparcours. Blijf lekker op eigen terrein, ruiterpaden of hang een zang onder die reet!

0 kudos 2026-06-11 15:39:07 op Helemaal klaar mee
Wat is de reden dat je katten haat? Betekent het eigenlijk niet dat gewoon een hekel aan de eigenaar hebt? Ik heb namelijk ook een hekel aan baasjes van katten en paarden. Simpelweg omdat ze het dier de ruimte geven om onbegrensd overlast te veroorzaken.

7 kudos 2026-06-11 15:30:26 op Rob houdt van vlees
Er is genoeg vlees te koop in de Efteling. Het klinkt nogal egoïstisch van je om anderen hun plezier niet te gunnen. Wat betreft halal ben ik het iets meer met je eens, want het halal is simpelweg minder diervriendelijk (en vaak dan de enige optie om te kiezen).

1 kudos 2026-06-11 15:26:25 op Rob houdt van vlees
Die snap ik nog steeds niet. Het is heel makkelijk om je kind uit te leggen dat kannibalen bestaan hebben en de attractie daar een grappige verwijzing naar is. Veel moeilijker is het je kind uitleggen dat het uitvergroten van alle uiterlijke kenmerken van je (bv. Aziatische) klasgenoot niet oké is zoals ze in carnaval festival doen (bv. spleetogen of de domme Belg).

-1 kudos 2026-06-11 15:19:05 op Rob houdt van vlees
@Burgov | 11-06-26 | 15:10: correct. Helaas ook geen gratis parkeren meer voor abonnementhouders. Er is nog zat vlees te koop in de Efteling (Ikea is al veel verder..). Qua sausjes koop ik voortaan wel de plantaardige mayo, een ander sausje, of ik neem zelf wel een bakje mee als ik echt veel waarde hecht aan mijn frietsaus.

3 kudos 2026-06-09 13:27:05 op Spelen met VR bril
In de mijne (psvr(2)) staat dat je te allen tijden moet zitten. Ze vinden het echter veel leuker om op beurzen stands te hebben waar de gebruiker staat en een horrorgame speelt. Leuk joh: mensen die tegen muren aanrennen.

3 kudos 2026-06-09 13:24:11 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Uitzonderingen zijn er alleen bij voorrangsweg, verkeersregelaars en verkeerslichten. In dit geval een gelijkwaardige kruising, dus sowieso verboden in te halen.

-13 kudos 2026-06-05 12:24:31 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Dit moment in het filmpje was duidelijk NIET haar hoogtepunt, maar was eerder haar dieptepunt. Haar hoogtepunt is duidelijk het moment dat ze aangaf dat de PAS niet door de rechter akkoord bevonden zou vonden. Geen enkele grotere partij was het met haar eens en toen is de PAS ingevoerd. De rechter heef hier vier jaar later een streep doorheen gezet. Er was echter al heel veel extra stikstofruimte vrijgegeven waar eigenlijk geen ruimte voor was. DIT is de hoofdreden dat we nog altijd met het stikstofgezeik zitten.

-4 kudos 2026-05-20 19:42:37 op Goedkope eieren
@Aldobrandini | 20-05-26 | 18:08: je verloor me toen je over links begon. 'T raakt kant nog wal.

-9 kudos 2026-05-13 11:20:28 op Me slaat vrouwtje
Ze wordt uit haar tuin gesleept om in elkaar te meppen door de ME, zo werkt dat natuurlijk binnen de regel. Voortaan sleur ik ook mensen bij mijn huis naar binnen om ze dan in elkaar te slaan uit zelfbescherming tegen deze gevaarlijke inbrekers.

0 kudos 2026-05-08 13:47:24 op Scheetje gelaten in de bus, kan gebeuren
En dankzij mensen zoals jij blijft dit geouwehoer nog minimaal 15 jaar zo doorgaan. Maak beleid wat binnen onze afspraken met de EU valt en dan hoef de rechter er niet iedere keer een streep doorheen te halen. Omdat de PAS is bedacht zitten wij al zolang in het gezeik (veel te veel ruimte vrijgegeven voor stikstofuitstoot waar eigenlijk geen ruimte voor was). Allemaal omdat alle overige politieke partijen (die keer) niet naar Ouwehand luisterden. Wij krijgen van de EU geld om het natuuronderhoud van specifieke natuur te doen. Bij ons in Nederland is gebleken dat VOORAL stikstof een groot obstakel is om het benodigde doel te halen, vandaar dat we in Nederland die gekkigheid hebben en in andere landen er andere gekkigheid is.

2 kudos 2026-05-03 12:58:56 op Troepgooiers willen aandacht
Heel herkenbaar, maar als ik even goed nadenk dan trek ik de grens bij klokkenhuizen van appels. Ze zijn een ramp in middenbermen, doordat ze muizen aantrekken en deze op hun beurt bijvoorbeeld roofvogels (bv uilen). Die beschermde soorten worden dan weer aangereden door auto's. Klinkt vergezocht, maar er worden echt veel klokkenhuizen uit raampjes gegooid en daardoor blijkt het daadwerkelijk zo te gaan.

-7 kudos 2026-05-03 12:54:31 op Troepgooiers willen aandacht
Jij denkt in 8 uur klaar te zijn in zo'n gemiddelde bocht? Ik verwacht dat dit voor 1 man minimaal een week kost, maar als je er wat machines bij zet kan je met 2 man misschien een eind komen in een dagje...

3 kudos 2026-05-01 07:39:48 op Kind wil niet
@Lekker Bezig | 01-05-26 | 00:12: Vooral minder kinderen krijgen als je meer mensen wil importeren. We krijgen al te weinig kinderen om de broek op te houden als land, daarom importeren we zoveel mensen (in de hoop dat die gaan werken...).

5 kudos 2026-04-19 20:31:12 op Goedemiddag, ik ben een klant!
En jij bent te jong om te begrijpen wat goed voor je is. De jeugd van tegenwoordig mag wel eens wat meer luisteren naar de oudjes, ze hebben al genoeg meegemaakt om te begrijpen welke keuzes (die niet altijd beter zijn dan de moderne keuze) beschermd moeten worden zodat de praktische keuze niet kapot gemaakt wordt door het kapitaal zodra de monopoly is bereikt.

4 kudos 2026-03-31 15:31:24 op Hey jongens, cadeautje
Dit is precies de reden waarom ik het niet erg vind dat je een brommerrijbewijs en verzekering nodig hebt bij elektrische fietsen/stepjes/etc.

-13 kudos 2026-03-31 15:23:13 op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
@John McClane | 31-03-26 | 15:18: Gezien hij over de lijn staat lijkt me dit een twijfelgeval. Als hij door had gereden terwijl er politie achter hem zat dan had hij hier geen boete voor gekregen. Die tweede daarentegen...

0 kudos 2026-03-31 13:23:40 op Dat kan rechtser!
De meest voorkomende situatie hiervoor zijn die lui die over de doorgetrokken streep alvast eerder uitvoegen en extra gasgeven waardoor ze naast je komen te rijden. Daarom ook altijd een paar honderd meter van te voren een knippertje aanzetten voordat je uitvoegt!

-23 kudos 2026-03-27 11:58:37 op Schaduwtetten
lekker die ongesteldheid, hormoonwisselingen, rugklachten door de voorgevel, overal achterdochtig over moeten zijn, de verkrachters met bosjes Nederland zien binnenkomen. Ik geniet liever als man van dat stel borsten dan dat ik ze zelf zou hebben.

3 kudos 2026-03-27 11:23:15 op Fijn momentje
Dit filmpje is ouder dan dat de algemene samenleving weet dat AI een ding is. Is gewoon echt.

0 kudos 2026-03-27 11:09:34 op Ali B krijgt NOG meer cel geëist in hoger beroep
Ik ben het helemaal met je eens vanuit de onderbuik, maar verkrachting een aanranding zijn lastig te bewijzen misgedragingen waarbij de handelingen soms pas een dag (of nog veel) later als niet wenselijk worden beschouwd door de andere partij. Zwaardere straffen geven betekent nog meer risico's voor mannen die dames in dienst nemen of tegenover zich hebben die avances maken (maar eigenlijk alleen maar geld op het oog hebben).

3 kudos 2026-03-13 15:16:25 op Verschil tussen cijfer en getal
Klopt. En daarnaast is een getal dus niet een optelling van cijfers, maar simpelweg een hoeveelheid die je kan weergeven met behulp van cijfers (net als dat je een woord kan weergeven met behulp van letters).

9 kudos 2026-02-24 14:02:38 op Verveelio wil even voorkruipen
Er worden eigenlijk maar twee dingen massaal gedaan:
- direct na het bepalen van je plek het ritsen uitvoeren (ipv aan het einde)
- keihard doorrijden tot het einde om zoveel mogelijk mensen in te halen (ipv snelheid aanpassen aan verkeer andere rijstrook)

-5 kudos 2026-02-24 12:09:51 op Ff de maandag uitswingen
@ShakespeareanTragedy | 24-02-26 | 11:29: Kleur haar is op zulke bossen een groot verschil, maar zij hebben maar 1 kleur en haarstijl beschikbaar lijkt het.

-1 kudos 2026-02-05 15:40:10 op Makelaars met AI
@Dee Miller | 05-02-26 | 14:57: Op genoeg plekken zul je eerst 30k of meer moeten overbieden en dan kun je daarna een afspraak inplannen. Op gewenste plekken gaan/gingen huizen zo hard dat je echt geen tijd hebt om een bezichtiging af te wachten.

3 kudos 2026-02-03 15:06:27 op Je vraag is...
repost.
De grootste fout die je kunt maken is iets in haar beaf steaken.

1 kudos 2026-01-26 14:51:13 op Wielrenner let even niet op
@WieWilWat | 26-01-26 | 14:04: Als ze genoeg afstand houden hoeven ze niet achter op je te knallen. Het is dus vrijwel altijd de persoon die achteropkomt zijn schuld. Bij afsnijden->remtesten gaan we het eens over de schuld van de voorganger hebben.

3 kudos 2026-01-09 11:22:17 op Schieten op politieagenten?
@Nobudy | 09-01-26 | 10:40: Het probleem van terugschieten zit niet in de daders raken, maar in die omstander die niets doet (maar al lang uit die situatie had moeten weglopen). Je zag het ook met het waterkanon in coronaperiode, de journalisten weten de 'minst' schuldige te vinden om over te huilen dat ze onterecht zijn neergeschoten (met water). Zodra er doden vallen zal het exponentieel erger zijn. Mijn mening is echter: Agent moet wapens mogen gebruiken die minimaal noodzakelijk zijn om verwondingen aan zichzelf, collega's en onschuldige burgers te kunnen voorkomen (alles wel binnen redelijkheid natuurlijk).

1 kudos 2025-12-21 22:00:07 op Voorsorteren kun je leren
Dit soort rotondes zijn ook totale onzin. Binnenbocht is een afsnijweg als het rustig is en als het druk is moet je puur geluk hebben dat je weer naar de buitenring kunt als je er af moet (als het druk is blijf ik dus altijd op de buitenste ring).

15 kudos 2025-12-21 21:51:46 op Wat vinden jullie van de Randstad?
Precies dit arrogante gedrag is de reden waarom wij de randstad een plek vinden waar we liever niet komen. Sociaal zijn naar elkaar is daar zo'n uitzondering dat als het tegenkomt eerst een minuut achter je oren staat te krabben.

7 kudos 2025-12-17 16:49:27 op Spoeddonor komt er langs op de A15
Iedereen wil fatsoenlijk doorrijden. De definitief van doorrijden is echter voor iedereen anders. geduldig op alle trage mensen wachten is iets wat er bij hoort. Niet denken dat 'een keer fatsoenlijk door willen rijden' iets is wat alleen jij wilt.

5 kudos 2025-12-17 14:35:02 op Fatbike controle vergelijken met Jodenvervolging
Als we het gedrag van dit type personen niet aanpakken komt er inderdaad vanzelf reactie vanuit 'nog gekkere' burgers die voor eigen rechter gaan spelen. Massaal weet ik niet, maar er zullen bij geen handhaving uiteindelijk asocialen kutlui worden uitgemoord.

39 kudos 2025-12-17 14:31:00 op Taser op je donder
Hij is tenminste politieagent! We hebben er veel meer nodig!

3 kudos 2025-12-17 14:25:52 op Kinderwoord van het Jaar...
in mijn tijd kenden we alleen sms-taal. dit gebruikten we om vlotter berichtjes te sturen, maar ook om niet over de max. karakters van 1 smsje heen te gaan. Praktisch dus. Dat heeft niets te maken met de overdaad aan engelse of surinaamse woorden die ons abn vernaggelen. Als volwassenen hadden we zulke woorden een stuk beter kunnen hebben als we niet zoveel overlast zouden hebben van de groep die zulke woorden gebruikt. Slecht opgevoede kinderen op (opgevoerde) fatbikes, de oudere jeugd die geen woord Nederlands spreekt op straat en een grote bek geeft als je ze aanspreekt op asociaal (beboetbaar) gedrag, volwassenen die hun kinderen niet aanspreken op onjuist gedrag, niet werken, alleen maar klagen (tenminste: dat denk ik, maar ik versta ze niet in de taal die ze spreken).

-1 kudos 2025-12-01 14:44:25 op ‘i go now good luck everybody else’
voetgangers en fietsers hebben voorrang als ze hier van links of rechts komen. Er heeft alleen niemand voorrang die op deze video te zien is waardoor de basisregel (rechtdoor op dezelfde weg gaat voor) geldt. Nu denk ik dat ik in zo'n wijk wel net iets zachter zal rijden dan deze automobilist, maar hem valt niets kwalijk te nemen nu hij op tijd kon ingrijpen na andersmans fout.

11 kudos 2025-12-01 14:31:31 op Livestreamer denkt dat ie racecoureur is
dit levert weer heel veel views en mogelijk zelfs veel donaties. die onschuldige chauffeur heeft de komende tijd veel ellende.

-4 kudos 2025-11-26 12:07:36 op De fatbike
Genoeg oplossingen om ebikes en fatbikes samen te reguleren zonder gekke gevolgen voor de 'echte' gebruikers (die het nodig hebben).
- De begrenzer omlaag naar 10-15km/u voor kinderen en oudjes (zonder rijbewijs). Lagere snelheden is minder extreme ongelukken.
- Onder de 21 en boven de 50 een helm en oranje vlag verplichten (zonder rijbewijs).
- Onder de 21 en boven de 50 een rijbewijs verplichten als ze even hard willen rijden als de rest (25km/u zonder helm op).

25 kudos 2025-11-21 11:17:57 op Burenruzie in de reviews
Bij ons is het heel simpel: Ik heb nergens last van totdat het bijna windstil is. Dan slaat alles neer en staat o.a. onze garage helemaal vol rook van kachels van buren. Zij kunnen er ook niets aan doen, maar palletkachels zijn gewoon kut. Gas moet goedkoper worden zodat men in woonwijken niet met die troep hoeft aan te komen om rond te komen.

0 kudos 2025-11-16 10:54:58 op Gelukje
Er moet eerst iets misgaan voordat je geniaal kunt zijn. Lekker gewerkt meneer, zo'n tevreden lachje terwijl de adrenaline langzaam afbouwd in je lijf is zeer herkenbaar...


... voor mannen

-3 kudos 2025-11-07 11:13:33 op GTA 6 uitgesteld
@foutegrappennaker | 07-11-25 | 09:26: Alleen Playstation maar.. Ze proberen de generatie te overleven op third-party-titels (en doen zelfs alsof ze nog steeds de machtigste zijn). Het is de hoogste tijd dat ze een lesje nederigheid krijgen. Rockstar die zijn medewerkers naait omdat ze meer werknemersrechten willen steunt ook mijn grote glimlach vandaag. Beter koop je GTA VI het eerste jaar toch niet, want dit wordt gegarandeerd weer een Cyberpunksituatie. Meermaals uitstellen, maar het kan niet uit om genoeg te repareren voor release, dus ga uit van heel veel bugs.