DumpStats voor yemavap

-80 +4403 -4483

Kudos

#285361 (Top 89.2920%)

Kudos/dag -0.36
Kudos/reaguursel -0.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 165
Minste kudos op 1 reaguursel -140

417

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.86
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 1.28
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 13-11-2025
Eerste reactie op 13-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-72 kudos 2026-06-22 10:09:38 op Wie durft
44, dan ben je al een goeie 20 jaar over datum om nog echt gezonde kinderen te maken, na je 25ste moet je het sowieso niet meer proberen

-13 kudos 2026-06-21 12:19:43 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Snap het probleem niet zo, als hij gewoon met 18+ vrouwen afspreekt is er toch niks aan de hand? Ja het is een triest bestaan dat sekstoerisme, maar niet strafbaar

9 kudos 2026-06-14 18:38:27 op Van links naar rechts in Dallas!
Mag je daar op straat zuipen dan of ga je me vertellen dat deze mensen dit nuchter aan het doen zijn

40 kudos 2026-06-11 11:00:24 op Knicksfan mept agent neer
In Amerika is dit echt een domme actie, daar kom je er niet met 48 uur schoffelen vanaf

24 kudos 2026-06-09 11:23:21 op Slalommen op de snelweg
Hij zit toch al op de snelweg? Wat moet die dan doen 6 uur lang naast z'n motor in de regen gaan staan tot de snelweg eindelijk eens vrij is van takken?

-35 kudos 2026-06-07 18:46:38 op Tuglife draait
Als je dit niet leuk vindt ben je een grotere loser dan als je dit wel leuk vindt.

-32 kudos 2026-06-07 18:41:47 op Je eigen fouten kunnen toegeven
Kopen mensen nog tabak uit Nederland? Haal gewoon via telegram of snapchat, kan je voor minder dan een tientje alle merken krijgen

-91 kudos 2026-06-07 18:38:42 op Man doet lijm in sleutelgat
Ik ben dat idd (de bovenbuurman van uploader). Stop AUB met roken uit je raam jij ASO! De hele straat heeft last van je

4 kudos 2026-06-04 09:26:16 op Niet stoppen voor een Zebrapad
Dit is bij mij in de stad standaard. Al een keer aangereden door een fatebike. Kreeg te horen: "Wat doe jij kk mongool". Nou bij een zebrapad oversteken. Maar daar moest deze persoon niks van hebben en snapte er helemaal niks van hoe ik het in mijn hoofd haalde bij een zebrapad over te steken als hij aan kwam fietsen.

8 kudos 2026-06-02 09:05:02 op Drie mannen op één fatbike
Klinkt als Tom die heel hard auw roept nadat Jerry hem met een brandijzer op z'n kont slaat

-39 kudos 2026-06-02 09:01:37 op Asopauper heeft rijbewijs
Tsja, niet netjes, maar ga dan ook naar rechts! NIet iedereen heeft de tijd om de hele dag als een slak op de linkerbaan te zitten.

12 kudos 2026-06-01 19:47:04 op BMW pauper
BMW -1

Iedereen die denkt dat daschcammer niet een irritante bloedzuiger is -999

Als je langer dan 10 jaar je rijbewijs hebt en een beetje verkeersinzicht hebt en geen vrouw bent weet je dondersgoed waar uploaded mee bezig is, dat kan je ook zien aan hoe snel hij toetert oja en het feit dat hij dit zelf ook nog eens upload om z'n "gelijk" te halen.

2 kudos 2026-05-31 19:00:13 op Doe maar een bochtje
Alleen maar omdat ze geel zijn wil nog niet zeggen dat ze van de Jumbo komen. Simon Loos rijdt trouwens voor de Albert Heijn en de AH blokken zijn blauw.

-137 kudos 2026-05-30 15:08:34 op Bus vs rijinstructeur
Jezus idioot van een rijinstructeur. Je moet een bus altijd voorrang geven, dus ook binnen de bebouwde kom.

11 kudos 2026-05-29 16:43:26 op Bijenneuqseks
Hopelijk schiet hij op en is hij klaar voor z'n vrouw thuis komt anders wordt het gegarandeerd hommeles

-47 kudos 2026-05-29 16:42:33 op Bijna onder de vrachtwagen
Idoot van een motorrijder om met zo'n snelheid te tripleren. Je mag rustig met gevarenlichten aan stapvoets langs een file rijden maar niet gewoon zelf een rijstrook fantaseren met zulke snelheiden dan krijg je dus dit soort ongelukken want auto's gaan er niet vanuit dat er motorrijders op de stippellijn rijden als ze van rijbaan wisselen.

-24 kudos 2026-05-17 20:07:58 op Bezorger heeft haast
50 rijden waar je 80 mag en dan klagen dat je wordt ingehaalt

-90 kudos 2026-05-17 06:27:28 op Stillen pakken nog een demonstrant in Nijmegen
De moderne NSB-ers. Deze 'stille' gaan zelf lopen rellen en schreeuwen en me t dingen gooien, kijken of er mensen om hun heen mee doen en pakken ze dan. Waarom gebeurt dit nooit bij linkse 'protesten' moet je je eens afvragen

-24 kudos 2026-05-16 15:33:38 op Verkeerd laden = mega ongeluk
Als je aanhanger ooit op zo'n manier gaat slingeren moet je heel hard gas geven om de slinger eruit te trekken en dan snel stil staan voor het nog een keer gebeurt

-47 kudos 2026-05-13 07:30:24 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Ik trap niet in die false flags waar ze mensen die tegen AZC's protesteren gewelddadig noemen. Dat zijn dezelfde tactieken die ze normaal gebruiken, net als vrachtwagenleveringen met stenen van ter voren al bezorgen zodat de media kan zeggen "Zie je wel hoe slecht deze mensen zijn" en die AZC's door onze strot worden geduwt

-56 kudos 2026-05-13 07:30:10 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Ik trap niet in die false flags waar ze mensen die tegen AZC's protesteren gewelddadig noemen. Dat zijn dezelfde tactieken die ze normaal gebruiken, net als vrachtwagenleveringen met stenen van ter voren al bezorgen zodat de media kan zeggen "Zie je wel hoe slecht deze mensen zijn" en die AZC's door onze strot worden geduwt.