-78 +4403 -4481
Kudos
#285361 (Top 89.2920%)
| Kudos/dag | -0.35 |
| Kudos/reaguursel | -0.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 165 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -140 |
-78 +4403 -4481
Kudos
#285361 (Top 89.2920%)
| Kudos/dag | -0.35 |
| Kudos/reaguursel | -0.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 165 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -140 |
417
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.86 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.4 |
| Reacties per reaguursel | 1.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 13-11-2025 |
| Eerste reactie op | 13-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-22 18:17:14 door LinkseRukker43 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
In opstand komen tegen arrogante miljonairs die denken dat ze zich alles kunnen toe-eigenen, altijd +1
3 kudos 2026-06-22 16:04:54 door TomtomGoGo2025 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Volledig terecht als een paar miljonairs vie omkoping in een natuurgebied een kitcherig resort willen bouwen
2 kudos 2026-06-22 14:35:02 door dennisnmgn op Wie durft
Je begint aan kinderen op het moment dat je een lange (lees: mijn inziens minimaal 6/7 jaar) relatie hebt, er zit wel ergens een grens aan de leeftijd maar die zou ik eerder bij 37/40 leggen. Ikzelf was 29 toen de eerste geboren werd, maarja daar waren we ook al ruim 10 jaar voor bij elkaar voor we daadwerkelijk die stap zette.
1 kudos 2026-06-22 11:09:22 door koeienconjo op Wie durft
Gereformeerd zijn is ook een kunst
-2 kudos 2026-06-22 08:13:38 door acteur-pyromaan op Wie durft
Je moet sowieso geen kinderen willen hebben.
20 kudos 2026-06-22 08:11:50 door Opdesietemieterop op Wie durft
Lekker op je zolder blijven knul!
-2 kudos 2026-06-21 14:49:56 door ijstijger2 op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Dit IS LuckyTV.
1 kudos 2026-06-21 11:20:09 door Pietonline op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
10 seconde regel....
3 kudos 2026-06-21 10:53:32 door TassendragerVanDeVVD op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Uhoortnogvanons | 21-06-26 | 12:25: Je mag ook niet voor eigen rechter spelen. Ben jij toevallig de dashcammer? Je reageert wel opvallend vaak bij deze upload.
0 kudos 2026-06-21 10:39:56 door onbelangrijk op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Deze meneer is gewoon pedofiel door op zijn leeftijd nog met 18-jarigen betaalde sex te willen. Als er geen grens zou zijn dan zou hij nog jongere meisjes nemen.
-1 kudos 2026-06-21 10:36:16 door Attelenooje op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
typte ze op haar telefoon waarvan de grondstoffen gedolven worden door kinderen.... en nu?
10 kudos 2026-06-21 10:34:54 door Balzakius op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
100%. Ik begrijp niet dat mensen hier telkens zo lichtzinnig mee omgaan. Het is echt een grote smeerlap, en misschien geen pedofiel, maar een verdienmodel maken van vrouwen door economische ongelijkheid is echt het laagste van het laagste.
12 kudos 2026-06-21 10:30:48 door zusje v Christina op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Er is nog een verschil tussen legaal en verwerpelijk gedrag. Dit is totaal verwerpelijk. Als je dit met 2 meisjes van 18 doet omdat ze dat willen is er nog een gedeelde verantwoordelijkheid. Maar als je dat daar doet, in zo'n ongelofelijk ongelijke situatie, waarin jouw kleingeld voor hen grootgeld is, dan vind ik het pervers, abject, en infaam, en dan mag je van mij aan de schandpaal.
-12 kudos 2026-06-21 10:25:26 door Uhoortnogvanons op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Waarom? Omdat dat een regel is? Je mag ook niet te hard rijden. Of geldt dat niet voor "onnodig' linksklagers?
21 kudos 2026-06-19 16:07:10 door henkslaaf op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Dat zie je toch zelf zo. En die gast gaat fluiten en roepen., dan vraagt hij om aandacht toch? Ongeacht welk soort.
0 kudos 2026-06-15 05:14:22 door pannekoekmetmosterd op Van links naar rechts in Dallas!
Denk je dat die mensen daar nog geld voor hebben naast die ticket van 700 dollar?! Flesje water 20 dollar, piswater (budweiser) 25 dollar. Succes!
-1 kudos 2026-06-14 17:10:33 door BlauwePlatvink op Van links naar rechts in Dallas!
Nuchter blijven ! Er moet zo ook nog gereld worden als NL wint.
1 kudos 2026-06-09 21:38:14 door AlexP1981 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Niemand in gevaar gebracht!?
9 kudos 2026-06-09 16:00:02 door Sneaky_C op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Alleen de brakecheck ontbreekt helaas
-1 kudos 2026-06-09 12:16:20 door Lars2020 op Jij gaat de bus uit
@Skyline | 09-06-26 | 09:57: Mensen worden er alleen racistisch van omdat het altijd en dan ook echt altijd hetzelfde verhaaltje is.. nooit eens een fatsoenlijke nederlander die zoiets doet.. was het maar zo.
10 kudos 2026-06-09 08:14:26 door pietpvv op Jij gaat de bus uit
@BolleBoeler | 09-06-26 | 09:58: Meer onbegrepen sarcasme gok ik.
2 kudos 2026-06-09 07:58:15 door BolleBoeler op Jij gaat de bus uit
slechte ragebait.
6 kudos 2026-06-09 07:57:38 door Skyline op Jij gaat de bus uit
Ja want het was inderdaad zijn ras waarom hij niet mee mocht en absoluut niet zijn gedrag en het feit dat hij zonder te betalen mee wilde.
12 kudos 2026-06-09 07:56:57 door LiberoHeinzKessler op Jij gaat de bus uit
Ik hoor niks dat in de verste verte op racisme wijst. Deze vent is gewoon een klier die voor zijn kaartje moet betalen. Anders oprotten. En als je niet wilt, dan helpen we je wel even.
Ik denk dat jij een racismekrijser bent.
16 kudos 2026-06-07 19:56:08 door Flamez op Tuglife draait
Het is toch allebei prima. Naar mijn mening ben je pas een loser als je niet beide meningen kan respecteren.
-5 kudos 2026-06-07 19:40:35 door DikkeHoenie op Man doet lijm in sleutelgat
@TheGhost8204 | 07-06-26 | 19:02: Afhankelijk van de uitvoering kan deze meneer zelfs een dood door schuld ten laste worden gelegd als er iets in huis mis gaat en je het huis daardoor niet uitkomt.
1 kudos 2026-06-07 19:32:12 door HartstikkeBedrankt op Man doet lijm in sleutelgat
Hahaha niet echt toch? Bel dan gewoon even aan, lafaard
1 kudos 2026-06-07 19:30:57 door A.tractie op Man doet lijm in sleutelgat
Jij bent niet de hele straat, of wel?
0 kudos 2026-06-07 17:51:05 door DeSerafijn op Je eigen fouten kunnen toegeven
Pleur op met je Telegraam en Snapchat.
17 kudos 2026-06-07 17:31:03 door Mosie op Man doet lijm in sleutelgat
Wat een bloedhond joh. Z'n daden nog vergoelijken ook
10 kudos 2026-06-07 17:22:47 door Arie Boom-SWA op Je eigen fouten kunnen toegeven
Ik ben al een jaar of 10 gestopt met roken maar zo'n advies kan ik niet in de wind slaan. Ik ga weer aan de zware shag en wel vandaag nog. Thanks voor de tip.
6 kudos 2026-06-07 17:21:44 door 1Nattekuttenlikker op Je eigen fouten kunnen toegeven
@NorbertDeBozeBever | 07-06-26 | 18:47: ja
29 kudos 2026-06-07 17:02:38 door TheGhost8204 op Man doet lijm in sleutelgat
vernieling van andermans eigendommen is strafbaar... Politie kijken we ff mee?
19 kudos 2026-06-07 17:01:47 door Reaguurdstert op Hangjongere in de jankboom
"E bro kijk mn aura" was niet genoeg om je oud te voelen?
55 kudos 2026-06-07 16:58:18 door Zwaarteniks op Man doet lijm in sleutelgat
Iemands slot meerdere keren dichtlijmen omdat ze roken. Plan aub zsm een afspraak in bij de GGZ, bij voorkeur gesloten inrichting.
31 kudos 2026-06-07 16:47:29 door NorbertDeBozeBever op Je eigen fouten kunnen toegeven
Want goedkoop longkanker krijgen is een mensenrecht?
0 kudos 2026-06-04 12:55:43 door Knuffelbeest op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
yep maar dit is nederland die doen dat niet
-1 kudos 2026-06-04 12:30:21 door The Green*Machine op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Een van zijn bekendste rollen is Hannibal Lecter in de serie van 2013 met dezelfde naam. Misschien daarom. Erg goede serie trouwens, aanrader!
4 kudos 2026-06-04 12:12:23 door Kreationist op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
@Lennardus | 04-06-26 | 12:58: Een SNICKERS! zo heet dat ding gewoon.
-3 kudos 2026-06-04 12:07:27 door Koekaburra op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
@BarackOsama | 04-06-26 | 12:36: Dat verklaart een heleboel. 60% Van de wereldbevolking is een Aziaat
31 kudos 2026-06-04 10:58:33 door Lennardus op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Deze manier van denken is exact het probleem en de oorzaak dat zulke achterlijke wegmisbruikers dit soort acties uithalen. Je ziet duidelijk dat hij ook wil inhalen. Neem een snicker en wacht even tot je er langs kan. Man man man
7 kudos 2026-06-04 10:37:17 door DohnJoe1 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Beetje raar om hem op z'n uiterlijk te beoordelen na het zien van dit filmpje.
4 kudos 2026-06-04 10:36:43 door BarackOsama op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Is een Aziatische fetisj.
-2 kudos 2026-06-02 07:06:36 door yemavap op Drie mannen op één fatbike
https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-06-01 18:30:07 door Infantilo op BMW pauper
dan nog alleen overspannen micropenisjes maken zich druk om een verkeerssituatie.
0 kudos 2026-05-30 17:14:10 door JohannesWardenier op Bus vs rijinstructeur
@Bierendbotje | 30-05-26 | 15:26: Ja, instructeur wees cursist er op dat de deur van de bus dichtging; hij weet dus dat de bus kan gaan rijden.
-3 kudos 2026-05-30 13:33:17 door Hassel op Bus vs rijinstructeur
@satoer | 30-05-26 | 15:11:
Welk geld?
0 kudos 2026-05-30 13:29:02 door ZeiksnorV3.0 op Bus vs rijinstructeur
Mongol
1 kudos 2026-05-30 13:28:40 door Jackson01 op Bus vs rijinstructeur
Ik denk dat jij nog maar eens een cursusje moet gaan volgen
-4 kudos 2026-05-30 13:26:38 door Bierendbotje op Bus vs rijinstructeur
Een echt goede rijinstructeur had natuurlijk deze situatie allang zien aankomen, en leert zijn leerling te anticiperen op de gekheid van invoegen van de gemiddelde bus.