26,001 +34238 -8237
Kudos
#2578 (Top 0.8067%)
| Kudos/dag | 15.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 996 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -304 |
26,001 +34238 -8237
Kudos
#2578 (Top 0.8067%)
| Kudos/dag | 15.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 996 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -304 |
5,115
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.1 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 19-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 17:10:19 op Rood kruis weg afgesloten
Airport = luchthaven.
0 kudos 2026-06-24 15:25:56 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Natuurlijk joh, kop nog wat dieper in het zand, daar is het frisser.
27 kudos 2026-06-24 15:17:17 op Picobello zwembadbouw
Ik hoop dat dit niet in Nederland is, hier vallen balkons al spontaan naar beneden.
0 kudos 2026-06-24 14:18:47 op Code Zwart door extreme hitte
@Hotemetoot | 24-06-26 | 10:36:
Ik heb je geplust.
22 kudos 2026-06-24 10:25:34 op Code Zwart door extreme hitte
Zou er iemand zijn die dit grappig vind?
2 kudos 2026-06-24 10:19:46 op BAMMM!!!
@markstar1963 | 24-06-26 | 09:33:
+t
8 kudos 2026-06-23 22:40:43 op Kampioenen!
Gelukkig hebben we de foto's nog.
2 kudos 2026-06-23 22:38:37 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Kippen doen het nog grondiger.
1 kudos 2026-06-23 22:32:42 op Aardverschuiving in India
Ben je al eens buiten West-Europa geweest?
11 kudos 2026-06-23 13:32:06 op Koe
Ze moet snel eten, ze heeft 4 magen te vullen.
1 kudos 2026-06-22 17:23:41 op Haast?
@Geheelnaarwaarheid | 22-06-26 | 16:40:
Die hitte toch.
2 kudos 2026-06-22 11:57:31 op Superheldenentree
Of 2 minuten, het kan allemaal.
0 kudos 2026-06-22 08:51:44 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
@lekker_beuken | 21-06-26 | 22:24:
En maar roepen dat we hier, in tegenstelling tot de Islamitische wereld, zo tolerant zijn tegen homo's.
5 kudos 2026-06-22 08:42:58 op NK wielrennen gaat fout
Waarom een spatie tussen amateur en wielrenners? Bij amateurfilmer doe je het goed, dus je kan het.
1 kudos 2026-06-21 17:37:39 op Wheelie mag toch gewoon?
Zeggen is moeilijk, maar niets houdt je tegen het te schrijven als je de behoefte voelt, Je deed het zelfs al.
4 kudos 2026-06-20 16:53:24 op Altijd leuk in Ter Apel
@DampendAarsgat | 20-06-26 | 16:05:
Lees mijn reaguursel nog eens goed, tot het einde. Dan zul je beseffen dat we ongeveer hetzelfde denken.
2 kudos 2026-06-20 15:43:17 op Altijd leuk in Ter Apel
@baasmaas99 | 20-06-26 | 14:09:
Miljoenen! Als je overdrijft moet je het wel goed doen.
2 kudos 2026-06-20 15:37:48 op Auto uitladen in Afrika
*Annan.
5 kudos 2026-06-19 22:15:52 op Wat willen mannen?
Natuurlijk. En als het programma gedaan was recht naar bed!
0 kudos 2026-06-19 20:21:32 op Tornado raast over huis
@IIVQ | 19-06-26 | 18:43:
Ik denk niet dat je ooit een juke-box van dichtbij hebt gezien. Maar dit terzijde. Ik denk dat cowboy heel goed het verschil tussen de vinylplaten kant. Hij vond enkel dat het reaguursel van Swingend-Gordijn fouten tegen het Nederland bevatte. Dat cowboy hier minnetjes voor krijgt zegt iets over de gemiddelde Dumperaar.
-5 kudos 2026-06-18 19:04:22 op How i meth your father
Als Engels te moeilijk is mag het onderschrift ook in het Nederlands.
0 kudos 2026-06-17 21:04:48 op Je kan je spiegel niet neuq0n
En wat dacht je van eenden?
7 kudos 2026-06-17 19:05:03 op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Bert! Bert! Vertel!
0 kudos 2026-06-15 11:43:34 op Verstoppertje spelen
Zo'n pausmobiel is handig als je een olifantje wil vervoeren.
2 kudos 2026-06-13 23:01:40 op Schans pakken
Neen, het is een regelrechte ramp.
75 kudos 2026-06-13 16:07:03 op Zeepkist gaat verkeerd
En hoe zit het met jouw schrijfkunsten?
14 kudos 2026-06-12 22:36:10 op Ondertiteling volkslied Canada
De volgende keer eerst je TV een kwartslag draaien.
3 kudos 2026-06-11 22:04:53 op Al me dierbare persoonen
@IkHebHangballen | 11-06-26 | 21:59:
De tattoos aan de voorkant trekken wel lange gezichten.
0 kudos 2026-06-11 21:58:27 op Vliegtuig heeft mij nodig
De spreekwoordelijke aap?
1 kudos 2026-06-11 19:59:46 op HAHA faaaaaal...
Je bent er nog eentje vergeten: It's in the pocket.
1 kudos 2026-06-11 19:54:08 op Goed vasthouden
Was je al heel jong afgestudeerd?
0 kudos 2026-06-11 19:43:56 op Rob houdt van vlees
En voor Rob is de snackbar de attractie.
2 kudos 2026-06-11 19:39:15 op Rob houdt van vlees
@jamaarikweethetbeter | 11-06-26 | 19:27:
Dat heb je niet nodig om er binnen te komen. Je mag er alleen niet meer weg.
5 kudos 2026-06-11 16:47:54 op Rob houdt van vlees
Daar komt dus in Belarus al dat vlees vandaan voor de pretparken.
5 kudos 2026-06-10 18:56:28 op Witte kerst in juni
Niet rijden tijdens het filmen!
0 kudos 2026-06-10 10:13:38 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@Naamzonderspaties | 10-06-26 | 09:30:
Wat is er mis met het woord disrespect?
https://schrijf.be/nl/blog/no-...
0 kudos 2026-06-09 20:36:27 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@doemawat | 09-06-26 | 16:45:
Een maandje op Dumpert en al zoveel onzin verkocht.
1 kudos 2026-06-09 20:33:30 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@Zoepvogel | 09-06-26 | 16:24:
Hebben Nederland en België een president? Dat wist ik nog niet.
6 kudos 2026-06-09 20:30:57 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Zit je al lang in die YouTube-fuik?
1 kudos 2026-06-09 20:29:36 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Dan kan hij nu vertrekken, het is gelukt.
0 kudos 2026-06-09 20:22:04 op Creepy ass reclame uit 1953
1953 of 1956?
1 kudos 2026-06-09 20:14:35 op Rare koe
Lapland.
5 kudos 2026-06-09 20:13:10 op Nieuwe E-bike
Voorwielaandrijving is altijd een probleem met een e-bike.
3 kudos 2026-06-08 20:49:21 op Afslag gemist?
En dat scherm staat bovendien verticaal.
15 kudos 2026-06-08 19:23:47 op Paardelul heeft geen geduld
Dat klopt, die hebben niet meer zo lang te leven.
-24 kudos 2026-06-06 16:17:32 op Tewaterlating ging goed
Neen, dat is onze cultuur.
0 kudos 2026-06-04 18:02:44 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
@bergheit | 04-06-26 | 11:04:
Misschien niet racistisch, maar zeker xenofoob.
3 kudos 2026-05-29 18:26:07 op Motorrijder heeft ongeluk
Omdat hij geen bel heeft?
En kutwielrenner is één woord.
2 kudos 2026-05-27 20:53:41 op Even je kever aanzetten
Ik heb er vroeger nog mee gereden. De wegligging was niet zo best.
7 kudos 2026-05-26 23:07:47 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@AccVoorNSFWGemaakt | 26-05-26 | 22:23:
Veel Nederlanders willen toch ook de grenzen dicht, of nu niet meer?