26,001 +34238 -8237
Kudos
#2578 (Top 0.8067%)
| Kudos/dag | 15.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 996 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -304 |
26,001 +34238 -8237
Kudos
#2578 (Top 0.8067%)
| Kudos/dag | 15.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 996 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -304 |
5,115
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.1 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 19-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 12:18:47 door Godjeminaz op Code Zwart door extreme hitte
@Hotemetoot | 24-06-26 | 10:36:
Ik heb je geplust.
0 kudos 2026-06-24 08:36:58 door Hotemetoot op Code Zwart door extreme hitte
Vind niet maar misschien wel vindt.
14 kudos 2026-06-24 08:30:39 door GailleBaba op Code Zwart door extreme hitte
Heel facebook lag waarschijnlijk in een deuk
6 kudos 2026-06-23 11:34:54 door redthehaghue op Koe
En dan moet ze het nog twee keer kauwen ook..
2 kudos 2026-06-14 00:28:29 door Ikenmijnmening op Zeepkist gaat verkeerd
@Kees Malinees | 13-06-26 | 17:13: Ga maar weer in de hoek staan, jij bent af.
0 kudos 2026-06-13 19:23:05 door dikkejenkie op Zeepkist gaat verkeerd
Schijtkunsten? Ja goed.
-11 kudos 2026-06-13 15:13:06 door Kees Malinees op Zeepkist gaat verkeerd
Schrijftkunsten
-1 kudos 2026-06-13 06:47:32 door LieverSudoDanZwitsal op Ondertiteling volkslied Canada
Waarom zou ik de zijkant van m'n TV filmen?
0 kudos 2026-05-17 21:14:19 door Forza_Ruud_Krol op Peertje hobbelen
Hebbie wel eens ezel gereje dan?!
1 kudos 2026-05-16 16:30:34 door John McClane op Experimenten die er toe doen
Nu weten we gelijk dat Guus Meeuwis de uploader was.
0 kudos 2026-03-11 21:49:52 door Frikandellensnijder op Ook al met uitsterven bedreigd..
Ja, maar daar hoeft ie zich echt niet voor te schamen
0 kudos 2026-03-07 10:25:37 door Plankveurdekop op Stunten op de Bulls trein
Dan heb je vleugels en ben je uiteindelijk geen meter opgeschoten.
5 kudos 2026-02-28 14:22:53 door Zijkweif op Clay Ruperti heeft een nieuwe bril nodig
De Nederlandse regering zou voor tonnen een onderzoekscommissie instellen die een jaar lang gaat vergaderen zonder naar de beelden te kijken, om vervolgens tot de aanbeveling te komen dat er in de toekomst beter naar dit soort situaties gekeken moet worden, bijvoorbeeld door middel van videoopnames.
-1 kudos 2026-02-23 07:34:51 door Stinktrut op Alweer die fiets gestolen
Je ziet over het hoofd dat iemand een fatbike jat, wat nog triester is dan er een eerlijk gekocht te hebben.
1 kudos 2026-02-22 18:40:19 door Doccie op Alweer die fiets gestolen
Het gaat hier ook nooit positief over stelen, toch?! Maar toch...fake
4 kudos 2026-02-22 16:58:02 door lordwally op Alweer die fiets gestolen
Niet bij mij. Met meneertje de bekeerde idioot.
25 kudos 2026-02-20 05:33:54 door Parabolicus op Trump valt in slaap
@Kameleon4 | 19-02-26 | 23:08: Er ontgaat u iets belangrijks in het reaguursel van godjeminaz, de context.
73 kudos 2026-02-19 22:08:52 door Kameleon4 op Trump valt in slaap
Maak er dan iets van dat letter allitereert zoals Drowsy Donald
0 kudos 2026-02-19 21:16:14 door Loosecanon op Trump valt in slaap
-weggejorist-
-1 kudos 2026-01-21 16:32:07 door Ioergidur op Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
*Een BOING!
5 kudos 2026-01-09 19:19:21 door ZoltarTheMagnificent op Van 23:59 naar 00:00
Yup. Winamp is en blijft mijn standaard muziekspeler op de PC.
13 kudos 2026-01-09 19:09:48 door kamelenharries op Van 23:59 naar 00:00
It really whips the llama's ass!
11 kudos 2026-01-07 11:58:37 door BennieDeKok op One snowflake in the Netherlands and it’s absolute chaos.
Then it klinks a lot stoerder.
1 kudos 2025-12-30 18:50:08 door TurboTinus op Mensen in de fik na grote biem
Nederlands?
1 kudos 2025-12-02 16:37:09 door Orichinals op 1963: Was u bang voor Sinterklaas?
Behalve bepaalde geloofsovertuigingen, die hel en verdoemenis preken en alles behalve hetero mannen, minderwaardig en ondergeschikt vinden.
2 kudos 2025-11-17 19:20:34 door JP8926 op Billenknijpende ravijn run met de parachute
Dat was volgens mij een ander, wel net zo gestoord.
2 kudos 2025-11-12 20:35:57 door Miel98 op Bootje gemist
Of niet volgens de laatste nieuwe strategie
-5 kudos 2025-11-12 17:14:12 door Umlaut op Ouwe goorlap appt met 16-jarig meisje
Persoonlijk vind ik België van Het Goede Doel meer een toponummer. (En zullen we het maar op Rob de Nijs houden? You're welcome, Henk)
6 kudos 2025-11-12 16:08:33 door Henkyouverymuch op Ouwe goorlap appt met 16-jarig meisje
Ik bedoel natuurlijk Belle Hélène.
-2 kudos 2025-11-12 16:06:03 door Henkyouverymuch op Ouwe goorlap appt met 16-jarig meisje
32 jaar van Doe Maar...
2 kudos 2025-11-11 00:38:34 door Balhijger op Doe maar eens gek in de kelderklasse
@dopert3 | 10-11-25 | 22:55: Zeg dat wel.
4 kudos 2025-11-10 21:55:28 door dopert3 op Doe maar eens gek in de kelderklasse
Prima gefilmd,
3 kudos 2025-11-06 06:58:28 door Tomme_Pelg op Vroeger toen TV nog leuk was
@bombastik69 | 05-11-25 | 22:33:
Heb je een oogje op Tom Waes.?
23 kudos 2025-11-05 21:33:06 door bombastik69 op Vroeger toen TV nog leuk was
Leuk... maar wie is die schone?
9 kudos 2025-11-05 21:10:27 door Godjeminaz op Vroeger toen TV nog leuk was
Toch niet, het is Hugo Coveliers, maar ook zaliger.
2 kudos 2025-11-02 06:01:01 door nieuwsgierige pelg op Kogelstoten met dun postuur
En hamerslingeren is een veel mooier woord. Geschiedkundig correct.
5 kudos 2025-11-01 21:39:20 door noemphatie op Kogelstoten met dun postuur
@FreddyboyK | 01-11-25 | 21:45: Vroeger was alles beter
0 kudos 2025-11-01 20:45:35 door FreddyboyK op Kogelstoten met dun postuur
-weggejorist-
3 kudos 2025-10-07 21:10:57 door SchuivendePanelen op Dames, doe een plastic tassie op je zadeltje
De vieze man. Kees van Kooten.
0 kudos 2025-10-06 06:37:58 door Godjeminaz op Bizarre prijsstijgingen na 12 jaar inflatie
@Delight75 | 05-10-25 | 23:14:
Daar is geen inflatie?
4 kudos 2025-10-05 21:48:16 door JorisKopvot op Bizarre prijsstijgingen na 12 jaar inflatie
@Delight75 | 05-10-25 | 23:14: En vier keer Weltmeister..
0 kudos 2025-10-05 21:14:15 door Delight75 op Bizarre prijsstijgingen na 12 jaar inflatie
Duitsland
6 kudos 2025-09-19 13:59:48 door Uncle Paulie op Hoe was je eerste werkdag?
Ik vermoed dat ze de rest van de dag op hun rug liggen.
0 kudos 2025-09-06 06:32:09 door Smietert op Broekplassen is even toegestaan
De camera is bij veel bedrijven verplicht daar.
24 kudos 2025-09-05 16:25:38 door RandyBiel op Broekplassen is even toegestaan
Zas
5 kudos 2025-08-25 16:16:18 door Tramhalte op Spektakel in de lucht
Ja
2 kudos 2025-07-28 15:34:37 door sander3488 op De maaltijd redden
Ik na ongeveer 60 seconden.
6 kudos 2025-07-03 09:13:23 door ikken11 op Rond draaien met pubers
Ja. Natuurlijk. Alleen jij niet.
1 kudos 2025-07-01 21:42:03 door Cesare Lombroso op Paddomuziek
Nee, dat moeten mannen met baarden zijn.
-1 kudos 2025-06-20 04:08:06 door JeronimusChaoticus op Groepsvervoer
Bijrijder maakt de video.