DumpStats voor Ikenmijnmening

16,063 +19062 -2999

Kudos

#4531 (Top 1.4178%)

Kudos/dag 10.41
Kudos/reaguursel 8.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 557
Minste kudos op 1 reaguursel -130

1,938

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.26
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 9.4
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 03-04-2022
Eerste reactie op 03-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-18 kudos 2026-06-14 03:03:59 op Honden arriveren bij het zwembad
Ik pleurde mijn honden altijd gewoon het water in... zo heb ik het óók geleerd. En nu geen "boe" berichten, ze konden allemaal zwemmen en ik was er vlakbij.

-3 kudos 2026-06-14 02:44:50 op Tik...
Op zulke momenten wens je dat de politie ook naar Dumpert kijkt. Vetfiets jochies even een flinke tik... ik ben voor!

-2 kudos 2026-06-14 02:38:14 op Stukje rijden
Haha geweldig. Nu wil ik ook een grote vijver.

1 kudos 2026-06-14 02:34:44 op Preventief handelen
Langzaam duwen, stroomt er vanzelf wel af.

0 kudos 2026-06-14 02:31:17 op Je fiets als een slak
Luie donder fietst niet snel genoeg... kan iemand hem even een duwtje geven?!

2 kudos 2026-06-14 02:28:29 op Zeepkist gaat verkeerd
@Kees Malinees | 13-06-26 | 17:13: Ga maar weer in de hoek staan, jij bent af.

2 kudos 2026-06-14 02:24:13 op IJscoman overleden
Ja, best wel raar, je zou eerder Italianen verwachten.

-4 kudos 2026-06-14 02:15:37 op Vertrekken in style
Duiven zijn "kut" punt. Maar deze soort niet, dit zijn echte lucht-kunstenaars... mooie glijvluchten en salto's. Maar ja... wie kijkt nog omhoog tegenwoordig?!

17 kudos 2026-06-13 16:46:51 op Faalhaaskarma
CJIB gaat het nog druk krijgen.

-2 kudos 2026-06-10 12:45:40 op Billen en poes
Vol verwachting op het filmpje geklikt, om er vervolgens achter te komen dat het een behaarde poes is... zucht.

2 kudos 2026-06-09 20:30:07 op Kijk mij eens..
Gaat ie wel even last van houden... goed voor hem.

-8 kudos 2026-05-30 19:57:27 op Ik neuq je op
Een honkbal knuppel is wel het laatste wapen dat ik zou pakken mocht ik in gevecht zijn.

5 kudos 2026-05-29 23:25:27 op Humor van vroeger
Ik had deze aflevering gemist... maar goed dat we Dumpert hebben.

10 kudos 2026-05-29 23:05:05 op Omgevallen boom op de A13
De bomen staan vol in blad, dan vangen ze wat meer wind. Die bomen worden jaarlijks 2 keer onderhouden en in kaart gebracht. Je zou eens een keer met zo'n ploeg mee moeten gaan... kun je wat van leren.

5 kudos 2026-05-29 22:56:02 op Auto slopert 3.1
Heb je strafpunten opgelopen dat je dit poortje moet gebruiken? Op de achtergrond rijdt alles wel lekker door.

-2 kudos 2026-05-29 22:17:26 op Noodweer Dauwpop
Van dauwtrappen krijg je ook natte voeten.