DumpStats voor Farthdater

10,024 +11459 -1435

Kudos

#7687 (Top 2.4053%)

Kudos/dag 15.79
Kudos/reaguursel 11.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 924
Minste kudos op 1 reaguursel -99

908

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.43
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 56
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 27-09-2024
Eerste reactie op 27-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

31 kudos 2026-06-24 16:31:12 op Picobello zwembadbouw
Dat is geen twee meter breed. Hoe dan ook, dat balkon zal het wel begeven

0 kudos 2026-06-24 16:11:47 op Marktplaats krent te kakken zetten
@Owmam | 24-06-26 | 15:30: Negeren en verder met je leven gaan zou logisch zijn. Dit is gewoon extreem sneu. Alsof kampertokkie nu nooit meer onzinbiedingen gaat krijgen.

-11 kudos 2026-06-24 15:42:25 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
En voorrangsborden, twee borden met 'busbaan' en snelheid remmende maatregelen voor fietsers. Maar blijkbaar zitten er alleen maar mongooltjes op dumpert die gewoon hadden doorgereden zonder te kijken aan de minnetjes te zien .

97 kudos 2026-06-24 14:42:29 op Picobello zwembadbouw
Die heeft misplaatst vertrouwen in Italiaanse architecten.

1 kudos 2026-06-24 14:33:44 op Verhitte tokkie op de A10
Ik had hier toch echt snel voorbij gereden. Gevaar voor iedereen deze mongolen

0 kudos 2026-06-24 14:31:20 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@ikdenkwat | 24-06-26 | 14:26: maar uitzonderlijke zaken werden toch echt al opgeschreven. Zoals koude jaren na een vulkaanuitbarsting etc.

0 kudos 2026-06-24 14:14:27 op ARKO en ARKO++
@foxathome | 24-06-26 | 14:05: Ik woon in een appartement. Zolang mijn buren niet koelen heb je dat sowieso wel. Je voelt de hitte van de muren afstralen. Nu kan ik in ieder geval slapen. Maar inderdaad, zodra ie uit gaat is het zo weer heet.

11 kudos 2026-06-24 14:07:16 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Voor alle wappies ook een mooie deksel op de neus. Altijd maar roepen dat het niet zo bijzonder is want 1976 was ook heet. Ja, en blijkbaar hadden ze toen ook al door dat het klimaat veranderde en dat het destijds de heeste zomer in 250 jaar was.

0 kudos 2026-06-24 13:57:58 op ARKO en ARKO++
@owikzegmaarwat | 24-06-26 | 13:54: zeker, maar kieren heeft ieder huis wel. Maar voor appartementen is split-unit airco vaak geen optie. Zonder mijn mobiele airco had ik afgelopen nacht iig heel anders beleefd.

0 kudos 2026-06-24 13:26:28 op ARKO en ARKO++
Zolang dit uit de koelere luchtkoker wordt aangezogen die de mechanische ventilatie regelt valt het wel mee. Zal voor een woonhuis wel anders zijn.

2 kudos 2026-06-24 13:15:37 op Bekkie vol lucht
Behalve die laag plamuur op haar bakkes natuurlijk

6 kudos 2026-06-24 13:13:18 op ARKO en ARKO++
Dat heeft veel zin met een half open raam zeg

-3 kudos 2026-06-24 12:40:12 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Lekker de luchtvochtigheid in huis verhogen. Kan je helemaal je warmte niet meer kwijt

-8 kudos 2026-06-24 11:30:33 op Vanavond ben jij de baas
Oké, we gaan naar de huidkliniek om die pukkel van je bek te halen.

0 kudos 2026-06-24 11:21:47 op Koken daar! Koken daar!
Dus dat, ik woon in een flat (geen huur gelukkig) maar ik ben uiterst vriendelijk tegen mijn buren.

2 kudos 2026-06-24 09:19:11 op Koken daar! Koken daar!
Als ik minnetjes krijg bevestigd het mijn gelijk. Ja, zo kan je iedere comment wel verdedigen kutkneus.

-1 kudos 2026-06-24 09:12:37 op BAMMM!!!
Ah, weer een pauper die zijn lachgascontainer bij het huisvuil gooit