DumpStats voor Farthdater

10,030 +11468 -1438

Kudos

#7687 (Top 2.4053%)

Kudos/dag 15.8
Kudos/reaguursel 11.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 924
Minste kudos op 1 reaguursel -99

908

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.43
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 56
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 27-09-2024
Eerste reactie op 27-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-99 kudos 2024-10-30 14:59:18 op Rok'n en drink'n tot laat!
En dit soort volk stemt PVV als ze 18 zijn. Nog nooit een buitenlander gezien maar toch.

-90 kudos 2024-10-16 08:49:37 op Kitesurfer gaat stukje vliegen
Ik zal mensen die vrijwillig met dit kutweer watersport gaan doen nooit begrijpen. Ga lekker naar de Middellandse zee

-56 kudos 2024-10-17 14:07:24 op R.I.P. Joop
De veurzitter? Geschreven door Femke Halsema?

-47 kudos 2024-10-22 13:19:25 op Installateur wil even een punt maken
Houd je bek vent. Het is sowieso 4 jaar uitgesteld door dat gejank van die zzp'ers. Is al jaren aangekondigd, en op het laatst nog even gaan zeiken. Pleur toch op.

-46 kudos 2024-10-17 12:59:26 op Huphup
En nu deze grappen in Marokko of Tunesië op vakantie maken racistische reaguurdertjes

-39 kudos 2026-05-29 15:39:20 op Paul de Leeuw over virale video's
"Die kende ik heel goed". Ja, het meeste misbruik wordt ook binnen de eigen kring gepleegd. Pedo.

-35 kudos 2026-05-29 11:08:59 op Fatbikert zit op telefoon
Dom van de broccoli, maar wat doet die auto daar? Ga lekker in het vak staan als je lang gaat stilstaan.

-33 kudos 2024-11-05 14:19:55 op Geyle dansoma
Vies botox mormel.

-27 kudos 2026-05-26 13:51:45 op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Ja, je moet met je klauwen van andermans spullen afblijven. Ik vind een fiets stelen van een arm iemand wel erger dan van een pauperyup die denkt blits te zijn met zijn overpriced kutfiets, die blijkbaar zo zonder geweld te jatten is.

-25 kudos 2024-10-23 15:18:21 op Gaat ie dames?
Praat als een vent, stem als een vent. Kijkt naar sport. Is dus gewoon een vent.

-24 kudos 2024-10-29 16:42:59 op Enduro zweefmolen
En het was nog lang onrustig in Kutschurfterveen

-23 kudos 2024-11-05 14:44:24 op Geyle dansoma
En het soort gore geilneven als jij zijn de reden dat je dat soort vrouwen dus bijna niet ziet daar

-19 kudos 2024-10-11 10:58:21 op Doe wielie
Jammer dat ie die fatbike mist.

-18 kudos 2024-10-31 11:02:16 op Gaaf halloweenspeelgoed
Trek dan die glasplaat in het midden door naar onderen. Nu zie je de rand alsnog

-14 kudos 2024-10-24 11:48:19 op Scooterachtervolging in Den Haag
Fagbikes zijn goedkoper dan normale fietsen tegenwoordig. Zeker al die La Souris meuk met ontploffende batterijen

-13 kudos 2026-06-24 15:42:25 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
En voorrangsborden, twee borden met 'busbaan' en snelheid remmende maatregelen voor fietsers. Maar blijkbaar zitten er alleen maar mongooltjes op dumpert die gewoon hadden doorgereden zonder te kijken aan de minnetjes te zien .

-12 kudos 2026-06-05 10:53:59 op Man doet robot
Diggy diggy diggy diggy diggy Gay!

-11 kudos 2024-10-31 13:07:33 op Gemiddelde Marktplaats uitwisseling
Nee, die van mij niet. Zoek maar een PS3 slim van iemand anders dan. Misschien heeft slanke schaduwrijk er nog wel eentje te koop.

-11 kudos 2026-06-23 14:02:12 op Niet de meeuwen voeren!
Ik had de bestuurder wel op zijn bek gestompt. Fucking dierenbeul.

-10 kudos 2026-06-19 11:44:36 op Motor skipt de file
Heb er echt een tyfushekel aan als ik netjes tussen de auto's sta te wachten op mijn scooter en er zo'n pauper naar voren piept. Waarvan je weet dat ze de boel gaan ophouden bij het optrekken vanaf een groen licht.

-10 kudos 2024-10-28 14:06:54 op Ochtendcrashje
Lekker geparkeerd ook

-9 kudos 2024-11-05 13:22:03 op Vis vangt vis
"Wat een mongool" denkt iedereen die vissers aan de slootkant ziet zitten.

-9 kudos 2026-05-29 14:19:51 op Politiemeneer vindt leuk
Volgens mij hangen die tieten onder haar oksels als dat pak uit is

-8 kudos 2026-06-04 15:29:16 op Reaguurder in Afghanistan
@Duffe | 04-06-26 | 15:19: Die piramides zien er hetzelfde uit als honderden jaren geleden. Alleen wie de fuck herinnert zich de boeddha beelden die bij dit bouwwerk stonden dan? Mongol

-8 kudos 2026-06-24 11:30:33 op Vanavond ben jij de baas
Oké, we gaan naar de huidkliniek om die pukkel van je bek te halen.

-7 kudos 2024-10-17 12:29:35 op Huphup
Maar als ie een kamerjas draagt is het natuurlijk helemaal goed.

-7 kudos 2026-06-17 14:59:40 op Waarom deze boodschap?
Voel jij je persoonlijk aangevallen jochie? Ach gossie. Dus als je een beginnende graffitspuiter bent dan ben je automatisch links krakertuig omdat je nog geen 'cancontrol' hebt? Je bent sowieso tuig als je dit doet. Maar Acab is vaak toch echt een rechts wappiedingetje. Je verward het waarschijnlijk met het anarchielogo. Maakt niet uit hoor, wapje.