10,029 +11470 -1441
Kudos
#7687 (Top 2.4053%)
| Kudos/dag | 15.79 |
| Kudos/reaguursel | 11.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 924 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
10,029 +11470 -1441
Kudos
#7687 (Top 2.4053%)
| Kudos/dag | 15.79 |
| Kudos/reaguursel | 11.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 924 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
908
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.43 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 56 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 27-09-2024 |
| Eerste reactie op | 27-09-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 22:12:00 door Langnek op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
ik ben voorstander van een verplicht, om de vjjf jaar, theorieexamen voor atomobilisten. als ik die reacties lees dan ia dat ook wel nodig zeg.
-1 kudos 2026-06-24 15:24:17 door Peter3835 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
En de druk van het water beetje op peil te krijgen...
0 kudos 2026-06-24 14:11:47 door Farthdater op Marktplaats krent te kakken zetten
@Owmam | 24-06-26 | 15:30: Negeren en verder met je leven gaan zou logisch zijn. Dit is gewoon extreem sneu. Alsof kampertokkie nu nooit meer onzinbiedingen gaat krijgen.
6 kudos 2026-06-24 14:09:05 door Schuurm op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
@Farthdater | 24-06-26 | 15:42: Al het andere is voor als de verkeerslichten niet werken.
Zelf kijken blijft verstandig.
-14 kudos 2026-06-24 13:42:25 door Farthdater op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
En voorrangsborden, twee borden met 'busbaan' en snelheid remmende maatregelen voor fietsers. Maar blijkbaar zitten er alleen maar mongooltjes op dumpert die gewoon hadden doorgereden zonder te kijken aan de minnetjes te zien .
13 kudos 2026-06-24 13:40:59 door Flierp! op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
En die felle lampen staan er voor de sier.
-1 kudos 2026-06-24 13:30:20 door Owmam op Marktplaats krent te kakken zetten
Vrij logisch deze
Reactie op dit aanbod, had het alleen niet online geslingerd.
En ja ik ben ook een tokkieondernemer
-1 kudos 2026-06-24 13:06:55 door KABAAL op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Hoho, volgens het KNMI was de zomer van 1947 het heetst.
-3 kudos 2026-06-24 12:42:22 door Routine op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Wat gek... Dat het klimaat op een planeet veranderd is door de jaren heen. Gelukkig doet dat het al miljoenen jaren, dus wijken we op schaal van het bestaan van de aarde nog lang niet af van de norm.
1 kudos 2026-06-24 12:31:20 door Y.A.V.I.S op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@vansuyle.com | 24-06-26 | 08:18: dat is niet wat klimaatverandering betekent. Het betekent wél extremer weer (grotere hagelballen, heviger regenval, sterkere wind, én grotere temperatuurschommelingen). Helaas betekent het niet dat we simpelweg het weer van bijv. midden-Frankrijk krijgen.
0 kudos 2026-06-24 12:31:20 door Farthdater op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@ikdenkwat | 24-06-26 | 14:26: maar uitzonderlijke zaken werden toch echt al opgeschreven. Zoals koude jaren na een vulkaanuitbarsting etc.
3 kudos 2026-06-24 12:26:37 door ikdenkwat op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Zo zo, het wordt pas officieel gemeten en bijgehouden sinds 1900. Daarvoor werd het wel gemeten maar zo af en toe op verschillende locaties.
0 kudos 2026-06-24 12:18:49 door vansuyle.com op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Dankzij klimaatverandering konden de vikingen konden rogge verbouwen op Groenland, en wiijngaarden maken in Schotland.
Het kan en mág best wel wat heter wat mij betreft.
7 kudos 2026-06-24 10:43:13 door Farthdater op Marktplaats krent te kakken zetten
@Cal12 | 24-06-26 | 12:09: succes met je tokkiehandel verder 'Lucky'
10 kudos 2026-06-24 10:29:29 door Liegebeest op Marktplaats krent te kakken zetten
@Cal12 | 24-06-26 | 12:09: Zei de pauper die het verschil tussen eens en is niet eens weet.
-21 kudos 2026-06-24 10:09:07 door Cal12 op Marktplaats krent te kakken zetten
kijk is in spiegel zie je een tokkie
-2 kudos 2026-06-24 09:56:36 door March op Marktplaats krent te kakken zetten
Ik wel, het is namelijk mateloos irritant dat men het normaal vind om biedingen te doen die niet stroken met de werkelijkheid en daarmee je tijd verdoen. Dit is een goede les voor iedereen die zo denkt
5 kudos 2026-06-24 08:05:32 door Madco3 op BAMMM!!!
Doe maar gewoon een klapband.
14 kudos 2026-06-24 07:54:33 door Albert_1969 op Nationaal Hitteplan
Niet als je het ijs eerst in een plastic zakje zoals 'n boterhamzakje of zipbag doet.
3 kudos 2026-06-23 17:30:04 door Panofsky op Ventilatortje nodig voor in de slaapkamer?
@Internetriddert Wat dacht je van ballast?
-1 kudos 2026-06-23 17:08:02 door Internetriddert op Ventilatortje nodig voor in de slaapkamer?
Maar wat doet die container daaronder?
Ik heb het vermoeden dat er een medium verdampt wordt en warnte aan de lucht onttrekt waardoor het enigzins koeler wordt.
We zullen het nooit weten.
5 kudos 2026-06-23 14:45:23 door nee_geur op Dames hebben een mening
Enkel respect voor furries met dit weer.
1 kudos 2026-06-23 14:01:51 door Badd Pritt op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Klik dan niet joh.
0 kudos 2026-06-23 14:00:40 door Berend Geil op Niet vergeten te hydrateren
Dit zijn de mensen die het lopen omdat het toevallig bij hun in de buurt is en er allemaal bekenden aan de kant staan. Kortom voor de leuk. Die gaan echt niet zo diep dat ze erbij neervallen...
0 kudos 2026-06-23 13:54:34 door Wakemeister op Niet vergeten te hydrateren
Goed verhaal wel, jij denkt dat zo'n tussendoorbiertje ze de das om gaat doen. Zo op het eerste oog zijn het twee gezonde fitte gasten, maar hey, dat zijn diegenen die er onverhoopt bij neervallen vaak ook. Kortom, het is niet zo eenvoudig vast te stellen allemaal.
-1 kudos 2026-06-23 13:52:44 door Degoudengids123 op Niet de meeuwen voeren!
Terecht wat een lul
2 kudos 2026-06-23 13:50:49 door Flapperpoep op Niet vergeten te hydrateren
Dat zijn vast dezelfde mensen....
2 kudos 2026-06-23 13:22:07 door Routine op Niet de meeuwen voeren!
@SiMoRai | 23-06-26 | 14:37: Normaal schrijf je rijdt in jouw zin anders.
8 kudos 2026-06-23 13:06:35 door pietpvv op Dames hebben een mening
Leave furries alone.
-5 kudos 2026-06-23 12:37:56 door SiMoRai op Niet de meeuwen voeren!
Alsof die bestuurder echt tijd had om te reageren. Normaal rijdt je een meeuw echt niet zomaar aan met die snelheid.
-6 kudos 2026-06-23 12:35:54 door Hunebedbouwer op Niet de meeuwen voeren!
Sneeuwvlokje
6 kudos 2026-06-23 12:03:03 door JeMoederDraagtMnZaad op Niet de meeuwen voeren!
jij wel
4 kudos 2026-06-23 10:17:18 door NieuwsFlitZ op Even spelen met de hond
Het mag wel een beetje meer cowbell hebben.
2 kudos 2026-06-19 18:53:28 door Jozef-Kotsbochel op Nieuwe beelden uit Moskou
@Nakzukouw; Jaja, "wir haben es nicht gewusst" in het Russisch…
-2 kudos 2026-06-19 16:24:03 door TheDuchess op Nieuwe beelden uit Moskou
@Farthdater | 19-06-26 | 09:17: Ben wel benieuwd of jij ook zo stoer bent als je tegenover de russische overheid staat :P? Ze komen je zelfs in het buitenland halen.
0 kudos 2026-06-19 16:12:34 door Ikwileennaam op Een mooie advertentie maken
@Pollop | 19-06-26 | 09:55: moeten reaguursels nu ineens informatief zijn dan?
2 kudos 2026-06-19 14:39:28 door DeSpuitendeZuiger op Mannen zijn mannen
Deden wij vroeger ook altijd. Om de beurt en dan kijken hoe de ander het doet. Mooie tijden.
0 kudos 2026-06-19 14:38:54 door DeSpuitendeZuiger op Mannen zijn mannen
Dit is veel gezelliger!
-1 kudos 2026-06-19 14:38:31 door Leegzwembad op Zeuren is oppleuren
Deze gast lijkt niet ontslagen te zijn maar in de VS heb je ook geen rechten als werknemer, maar 10% van iedereen in loondienst is verbonden met een vakbond die hebben lijkt mij wel zulke rechten dat ze niet zomaar ontslagen mogen worden al ben ik daar ook niet zeker van. Wanneer er meer geautomatiseerd word gaan er vele zijn baan verliezen in de VS.
-3 kudos 2026-06-19 13:37:45 door nergens_goed_voor op Nieuwe beelden uit Moskou
@Farthdater | 19-06-26 | 09:17: Dat is lekker makkelijk praten. Zoiets weet je pas als je in die situatie zit. Het gaat dan wel over leven en dood, dat is iets wat wij niet kunnen bevatten.
0 kudos 2026-06-19 13:36:56 door Alucid op Oeps sorry
Alleen ezels doen het maar eer keer fout.
3 kudos 2026-06-19 13:06:03 door Rikkert223 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Druks
0 kudos 2026-06-19 12:26:58 door ApoIIyon op Ondiep varen
Zo die is blij die is er uit... oehhh..
2 kudos 2026-06-19 12:06:28 door Liegebeest op Zeuren is oppleuren
Hij is dan ook niet ontslagen. Lees het bericht nog eens zou ik zeggen.
1 kudos 2026-06-19 11:31:07 door [[[Mad.doC]]] op Kampen hij komt eraan!!
Kampen kennende zijn het er nog veel meer.
5 kudos 2026-06-19 11:27:37 door Comitatus op Nieuwe beelden uit Moskou
Hopelijk zit Rusland deze winter zelf is in de Kou.
1 kudos 2026-06-19 11:26:22 door Meneer 42 op Zeuren is oppleuren
In de USA is het de werknemer niet zo goed beschermd als bij ons. En slechte publiciteit voor het bedrijf is een prima reden.
-1 kudos 2026-06-19 10:16:20 door Snoezige-Liesje op Huis met zeezicht is prachtig
@Wakemeister | 19-06-26 | 10:53:
*nektasje vol.
-1 kudos 2026-06-19 10:16:19 door MVahl op Huis met zeezicht is prachtig
*alleszins
2 kudos 2026-06-19 10:14:47 door Farthdater op Een mooie advertentie maken
@Pollop | 19-06-26 | 09:55: "Emotionele reactie met beperkte informatieve waarde."
Ja, want dumpert staat bekend om zijn hoogwaardige, informatieve en geheel neutrale opmerkingen.