DumpStats voor ioozereoh 👶

-2,228 +3535 -5763

Kudos

#292936 (Top 91.6622%)

Kudos/dag -8.25
Kudos/reaguursel -2.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 169
Minste kudos op 1 reaguursel -146

744

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.76
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.5
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 27-09-2025
Eerste reactie op 27-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

34 kudos 2026-06-21 16:46:44 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
kijk als je naar iemand gaat die slecht kan zingen, geen performers heeft, zichzelf overschat, arrogant maar vooral racistisch en discrimineert. dan ben je niet veel beter dan haar okselhaar. waarom krijgt dit soort amoeben een podium? tegenwoordig ben je fantastisch als je niets kunt maar wel kunt provoceren en dom lachen... wat een herrie en vals geluid maken, schande voor mensen die wel kunnen zingen.

-9 kudos 2026-06-17 19:32:46 op Vos verzamelt bosje ratten
en als die klaar is met de ratten hoop ik op katten. scheelt maar 1 letter.

1 kudos 2026-06-17 19:23:13 op Feelgoodbaggerski
geld voor een treinkaartje naar nederland azc ter apel hoor ik hem zeggen, en dat die dan onder weg zijn water kan drinken en een sigaretje kan roken, dan is die zo in nederland.

4 kudos 2026-06-16 19:45:01 op Dames, kaarttruc?
ik hoef ook niet te luisteren, ik wil geneukt worden door haar

-4 kudos 2026-06-16 19:41:29 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
en gelijk heeft u, maar helaas zijn er toch weer mensen die vinden dat het allemaal welkom is en nederland afbreekt. totdat ze in hun wijk komen te wonen, dan gaan ze de straat en anti dit en anti dat.

8 kudos 2026-06-16 19:27:23 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
laat de mensen toch doen wat ze leuk vinden, allee negatieve reaguurders hier hebben niets meer dan een eelt l*l . dus deze mensen vinden dit leuk, ze vallen niemand tot last. dus wat is het probleem.

12 kudos 2026-06-15 19:19:03 op Kokhalzen
wassen schijnt het op te lossen.

-8 kudos 2026-06-15 19:14:26 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 19:08: of wat wij heel vroeger zongen:
Drei Japanesen mit dem kontrabass
Liefen auf der straße und spielten was
Kam die Polizei: Was ist das
Drei Japanesen mit dem kontrabass

3 kudos 2026-06-14 16:15:06 op Je bent een worst
@Nathalya | 14-06-26 | 16:11: nee hoor. een hele harde correctie tik met nog een paar klappen, wat zijn ouders zijn vergeten te doen.

-8 kudos 2026-06-14 15:58:58 op MATCH DAY!
net als het nederlands elftal om 0.00 uur

0 kudos 2026-06-13 15:25:28 op Make Orange Great Again
bedank voor de update Sander Schimmelpenninck, en nu weer terug in je holletje

6 kudos 2026-06-13 15:19:06 op Vriend van mij
weer een oncoloog die niet tevreden is.

-3 kudos 2026-06-13 15:11:21 op Meisje heeft pookoehh gemaek
wauw ik hoop op een verwijdering. en ban van een jaar. wat een asociale opmerking.

-5 kudos 2026-06-12 19:22:48 op Uitkijken met je steekwagentje
waarom russen?zit daar een frustratie op? je vergeet de oekrainers, polen, tjechen enz... en dan nog de engelsen, nederlanders

8 kudos 2026-06-12 19:01:17 op Vandaag in Den Haag
wij zitten hier in nederland en daar praten ze nederlands. als je engels of een andere taal wilt spreken ga dan naar je eigen land.

-30 kudos 2026-06-12 18:59:52 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
toch wel raar deze van rossum was wel heel negatief over fvd jongeren die ooit, jawel ooit, iets hadden gedaan qua extreem rechts. en dat was volgens hem walgelijk, en dan te bedenken dat zijn moeder een hitler groet heeft gedaan. nou mijn moeder en vader zijn ook van de jaren 20 vorige eeuw maar die hebben nooit een hitler groet gedaan of iets wat met hitler te maken zou hebben. deze man moeten ze geen podium meer geven, vooral niet met een achtergrond van hitler adoratie en zelfs in de opvoeding meegekregen.bah wat een vies mannetje.

2 kudos 2026-06-03 19:57:08 op Maneater
hoe weet u dat het dier gruwelijk om het leven is gekomen? hier in nederland komen dieren ook gruwelijk om het leven. dus wat wilde u nu precies zeggen? als u mensen niet meer graag mag ga dan naar een onbewoond eiland, oke als u er bent is het niet meer onbewoond maar toch ik zou gaan als ik u was... maar bedenk wel u moet ook eten, dus wat gaat u dan slachten?

-29 kudos 2026-06-03 19:49:48 op Oude vent let niet op motorrijders
oke dus iemand ziet je niet omdat die net even ergens anders naar kijkt, en dan reageer je zo met een lachwekkende gashendel move.. sjesus je bent geslaagd...

-29 kudos 2026-06-03 19:37:23 op Spraakgebrek?
hahahha nederlanders kunnen prima engels.. oja joh... en rutte dan? of al die trainers van voetbal? of al die talkshow host in nederland dan? maar goed als je het geluid uit hebt staan klinkt het heel goed dat steenkolen engels van nederlanders.

-9 kudos 2026-06-03 19:33:13 op Potje ballen in Brazilië
omdat deze vrouwen beter zijn dan u en al die arrogantie voetballers? serieus?

-4 kudos 2026-06-03 19:31:58 op Maxim doet een oproep
maxim is een gefrustreerd mannetje of vrouwtje of genderneutraal of gewoon een imbeciel. na rembo en rembo heeft die niets meer gepresteerd en loopt die alle tv programma's af voor een paar knaken om wat vrouw onvriendelijks te zeggen en dan heel hard lachen om zichzelf.. deze amoebe moet geen aandacht krijgen... en nee ben geen aanhanger van die muts van een angela

6 kudos 2026-06-02 19:48:31 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
dat hoeft niet bij een echte nederlander. maar misschien weet u niet wat een nederlander is.