DumpStats voor ioozereoh 👶

-2,228 +3535 -5763

Kudos

#292936 (Top 91.6622%)

Kudos/dag -8.25
Kudos/reaguursel -2.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 169
Minste kudos op 1 reaguursel -146

744

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.76
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.5
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 27-09-2025
Eerste reactie op 27-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-12 17:42:00 door DoubleBurgerMayo op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Als jij fatsoenlijk Nederlands kan schrijven zou je mening misschien hoger gewaardeerd worden.
Je verraadt je generatie hiermee en die neem ik sowieso niet serieus en al helemaal niet over van Rossum, één van de meest intelligente en evenwichtigste mensen van zijn generatie en misschien wel van alle generaties.
Wat een enorm dom gelul plemp jij hier neer.

0 kudos 2026-06-12 17:28:56 door mortgar op Vandaag in Den Haag
als jij lekker op vakantie bent, dan praat je maar lekker de taal van daar ook schatje

3 kudos 2026-06-12 17:27:18 door BronstigPaard op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Werkten je ouders in Duitsland? "Hitler adoratie in de opvoeding meegekregen" Je weet zelf dat dat niet waar is, die moeder zei het jaren later en schaamde zich ervoor. En dan praat je bij FVD over 'ooit', alsof we daar ineens genuanceerd en coulant naartoe moeten zijn. Je bent zelf een vies mannetje, maar dingen in perspectief plaatsen en je mening beargumenteren kun je niet.

2 kudos 2026-06-12 17:17:10 door Cesare Lombroso op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Dat is iets anders: als jongeren fouten maken, moeten we ze corrigeren. Wie heeft er vroeger nooit iets gedaan dat een draai om de oren verdiende? De meesten van ons zijn door schade en schande wijzer geworden. Dat ik als tienjarige wel eens een snoepje heb gestolen, betekent niet dat kinderen dat nu ook maar moeten mogen. Het betekent evenmin dat ik nu nog veroordeeld moet worden voor een jeugdzonde.

12 kudos 2026-06-12 17:08:40 door Hublot op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Zijn moeder heeft ooit één keer de hitlergroet gebracht en had daar (blijkbaar) tot in lengte van jaren een naar gevoel over. De FVD-ers waar jij het over hebt zijn van het ene naar het andere fascisme gegaan, dat lijkt me net iets anders. Maar jij ben zo bizar achterlijk dat je nieteens een naam kan overtypen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen.

2 kudos 2026-06-03 23:03:55 door Zwiebeertje op Maxim doet een oproep
Angela had een pro-kind geluid. Dat is natuurlijk tegen het zere been van al die woke figuren zoals Maxim die tot in den treure een leven promoten waarin je voor eeuwig leeft alsof je een twintig jarige single bent.

34 kudos 2026-06-03 17:51:49 door Eephje op Oude vent let niet op motorrijders
"omdat die net even ergens anders naar kijkt"?! Hij rijdt goddomme een rotonde op en móet juist motorrijdert z'n kant op kijken. Tjezus, je bent gezakt...

2 kudos 2026-06-02 20:07:16 door De_GBS op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Ik denk niet dat Putin de guts heeft om zijn manschappen aan de frontlijn aan hart onder de riem te komen steken. Ik denk dat ze hem daar zouden lynchen.
Hij is zijn land voor de komende 100 jaar geopolitiek, economisch en demografisch de afgrond in aan het duwen.
Overduidelijk de verkeerde afslag genomen en nu durft en kan hij niet meer terug.

52 kudos 2026-06-02 18:20:18 door Nelisch op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Rusland haalt al maanden ongeveer 1000 slachtoffers per dag van het slagveld af, waarvan ongeveer de helft een cargo 200.
Op dit moment verliest Rusland terrein.
Hoe noem je dat "er overheen denderen"?

0 kudos 2026-05-31 15:22:25 door Mesjoggah op Dumpert Schatkamer: Homo's
Alles wat je niet zint woke (wat dat ook moge zijn) noemen, dat getuigt van een open en analyserende gedachtengang. Wat een armoe.

0 kudos 2026-05-31 09:21:05 door Wateenaccountnaamzeg op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Dus vond je een tegenreactie van domrechts terecht? Waarom hangen sommige mensen zo aan die termen links en rechts, alsof dat ene woordje je hele persoonlijkheid verklaart. Ik zal dat soort simpelheid echt nooit snappen.

2 kudos 2026-05-29 18:18:39 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
@michiel2304 | 29-05-26 | 20:15:
Tegen een lang stilstaande auto rijden (waar deze auto stil mag staan) is één van de weinige gevallen waar "overmacht" van toepassing kan zijn en de 50% zelfs voor standaard fietsen/fatbikes e.d. niet geldt.

1 kudos 2026-05-29 18:15:07 door michiel2304 op Fatbikert zit op telefoon
Als de fatbike niet is opgevoerd dan wordt deze door de wet gezien als zwakkere verkeersdeelnemer en moet de automobilist minimaal 50% van de schade van de fatbike(r) vergoeden, tenzij het opzet zou zijn, dat is niet het geval zou ik zeggen. Als de fatbike is opgevoerd, dan wordt het gezien als motorvoertuig en dan zou deze zelf volledig aansprakelijk zijn. Bij botsing achterop is de achteropkomende bestuurder bijna altijd aansprakelijk. Zeker nu de auto zo lang stil stond.

2 kudos 2026-05-29 18:14:55 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
@deHoestendeMan | 29-05-26 | 20:10:
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?
Mijn reaguursel ging over de wettelijke aansprakelijkheid van de auto bestuurder.

20 kudos 2026-05-29 17:58:10 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
Hij is aan het inparkeren en wacht tot daar ruimte voor is in het verkeer (omdat de voorkant iets uitzwenkt). De automobilist remt ook niet plotseling of iets. Hij staat op dat moment van de aanrijding al bijna 17 seconden stil. Dit zou mogelijk toegewezen kunnen worden als overmacht.

0 kudos 2026-05-20 08:17:02 door blaatreiger op Gezellige date
Dit is nou typisch de moderne Henk en Ingrid waar Greetje het altijd over heeft...
D66 en Volt zijn de echte grachtengordel moraalridders.

8 kudos 2026-05-19 20:11:41 door Lekker Bezig op Gezellige date
Je vergeet een berg partijen te benoemen. Maar ja, daar ben je te dom voor. Je belabberde kennis van de Nederlandse taal is daar het schrijnend voorbeeld van.