-2,229 +3535 -5764
Kudos
#292936 (Top 91.6622%)
| Kudos/dag | -8.26 |
| Kudos/reaguursel | -3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -146 |
-2,229 +3535 -5764
Kudos
#292936 (Top 91.6622%)
| Kudos/dag | -8.26 |
| Kudos/reaguursel | -3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -146 |
744
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.76 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 27-09-2025 |
| Eerste reactie op | 27-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-21 20:47:15 door KenJijDeSwaffelman op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Beschrijf je nu die Sophie, of Ye?
12 kudos 2026-06-21 14:55:30 door gerritgerritsma op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
te veel aandacht voor een (slechte) coverband.
3 kudos 2026-06-17 19:27:30 door Infidel op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Ik denk dat de politie druk bezig was met de begeleiding organiseren van de ambulance. Iets met leven redden. Maar ze hebben vast wel even het kenteken genoteerd zodat ze later nog even een PV kunnen opmaken.
5 kudos 2026-06-17 18:06:47 door Azijn op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
bakkes
0 kudos 2026-06-13 08:25:29 door DrijverS op Vandaag in Den Haag
Dus in Friesland mogen ze geen Fries spreken?
0 kudos 2026-06-13 06:52:46 door altijd-guus op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Wat je in iedergavl van je ouder niet meegekregen hebt is een goed verstand.
4 kudos 2026-06-12 22:33:16 door DominiqueWeesie op Vandaag in Den Haag
Wij *
Nederland *
Nederlands *
Als *
Engels *
wil *
spreken, *
-7 kudos 2026-06-12 19:34:19 door stubbie op Vandaag in Den Haag
jij ben zone domme die geen engels kan, lolz
5 kudos 2026-06-12 17:42:00 door DoubleBurgerMayo op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Als jij fatsoenlijk Nederlands kan schrijven zou je mening misschien hoger gewaardeerd worden.
Je verraadt je generatie hiermee en die neem ik sowieso niet serieus en al helemaal niet over van Rossum, één van de meest intelligente en evenwichtigste mensen van zijn generatie en misschien wel van alle generaties.
Wat een enorm dom gelul plemp jij hier neer.
0 kudos 2026-06-12 17:28:56 door mortgar op Vandaag in Den Haag
als jij lekker op vakantie bent, dan praat je maar lekker de taal van daar ook schatje
3 kudos 2026-06-12 17:27:18 door BronstigPaard op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Werkten je ouders in Duitsland? "Hitler adoratie in de opvoeding meegekregen" Je weet zelf dat dat niet waar is, die moeder zei het jaren later en schaamde zich ervoor. En dan praat je bij FVD over 'ooit', alsof we daar ineens genuanceerd en coulant naartoe moeten zijn. Je bent zelf een vies mannetje, maar dingen in perspectief plaatsen en je mening beargumenteren kun je niet.
2 kudos 2026-06-12 17:17:10 door Cesare Lombroso op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Dat is iets anders: als jongeren fouten maken, moeten we ze corrigeren. Wie heeft er vroeger nooit iets gedaan dat een draai om de oren verdiende? De meesten van ons zijn door schade en schande wijzer geworden. Dat ik als tienjarige wel eens een snoepje heb gestolen, betekent niet dat kinderen dat nu ook maar moeten mogen. Het betekent evenmin dat ik nu nog veroordeeld moet worden voor een jeugdzonde.
12 kudos 2026-06-12 17:08:40 door Hublot op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Zijn moeder heeft ooit één keer de hitlergroet gebracht en had daar (blijkbaar) tot in lengte van jaren een naar gevoel over. De FVD-ers waar jij het over hebt zijn van het ene naar het andere fascisme gegaan, dat lijkt me net iets anders. Maar jij ben zo bizar achterlijk dat je nieteens een naam kan overtypen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen.
2 kudos 2026-06-03 23:03:55 door Zwiebeertje op Maxim doet een oproep
Angela had een pro-kind geluid. Dat is natuurlijk tegen het zere been van al die woke figuren zoals Maxim die tot in den treure een leven promoten waarin je voor eeuwig leeft alsof je een twintig jarige single bent.
34 kudos 2026-06-03 17:51:49 door Eephje op Oude vent let niet op motorrijders
"omdat die net even ergens anders naar kijkt"?! Hij rijdt goddomme een rotonde op en móet juist motorrijdert z'n kant op kijken. Tjezus, je bent gezakt...
0 kudos 2026-06-02 20:23:10 door LittleAd op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Tip om je even in te lezen: https://understandingwar.org/a...
2 kudos 2026-06-02 20:07:16 door De_GBS op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Ik denk niet dat Putin de guts heeft om zijn manschappen aan de frontlijn aan hart onder de riem te komen steken. Ik denk dat ze hem daar zouden lynchen.
Hij is zijn land voor de komende 100 jaar geopolitiek, economisch en demografisch de afgrond in aan het duwen.
Overduidelijk de verkeerde afslag genomen en nu durft en kan hij niet meer terug.
7 kudos 2026-06-02 19:55:16 door Commentaart op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Russische bot
8 kudos 2026-06-02 18:40:09 door Funk001 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Slava!
52 kudos 2026-06-02 18:20:18 door Nelisch op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Rusland haalt al maanden ongeveer 1000 slachtoffers per dag van het slagveld af, waarvan ongeveer de helft een cargo 200.
Op dit moment verliest Rusland terrein.
Hoe noem je dat "er overheen denderen"?
65 kudos 2026-06-02 18:10:43 door JohnSauerkraut op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Ze doen al 4 jaar over een 3daagse kruistocht. Gaat kei goed daar!
2 kudos 2026-05-31 20:35:44 door henkslaaf op Dumpert Schatkamer: Homo's
Het gaat er vaak zag hard aan toe. aAls je het niet kijkt kan je er ook niets nuttigs over zeggen.
2 kudos 2026-05-31 15:58:56 door Flierp! op Waar is dat apparaat voor?
Hoe vond je hem zelf gaan?
0 kudos 2026-05-31 15:22:25 door Mesjoggah op Dumpert Schatkamer: Homo's
Alles wat je niet zint woke (wat dat ook moge zijn) noemen, dat getuigt van een open en analyserende gedachtengang. Wat een armoe.
0 kudos 2026-05-31 09:21:05 door Wateenaccountnaamzeg op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Dus vond je een tegenreactie van domrechts terecht? Waarom hangen sommige mensen zo aan die termen links en rechts, alsof dat ene woordje je hele persoonlijkheid verklaart. Ik zal dat soort simpelheid echt nooit snappen.
-12 kudos 2026-05-30 20:00:17 door DiePanzerVorwaerts3 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Nog zo'n verongelijkte jankerd. Ik heb de afgelopen tijd trouwens geen kamervragen gehoord, maar iemand heeft vast wel een linkje.... toch?
-17 kudos 2026-05-30 19:09:37 door banjo-kazooie op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@simvastatien reaguurders zijn nog al simpel.
7 kudos 2026-05-30 17:53:36 door MaikelMaikelsen op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Alles wat ik niet leuk vind is stom! Dat moet weg.
6 kudos 2026-05-30 17:11:35 door Kakudmi op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
"Ik begrijp het niet, dus het is stom."
2 kudos 2026-05-30 16:54:59 door Ed_en_Willem op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Sowieso.
-46 kudos 2026-05-30 16:39:12 door simvastatien op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Dom gelul, jonguh!
16 kudos 2026-05-30 16:36:55 door Geleihoofd op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
En dat zegt iemand die geen idee wat hoofdletters zijn, hoe punctuatie werkt én hoe je sowieso schrijft. Over armoedige amoebes gesproken.
0 kudos 2026-05-29 22:06:58 door grotgraver op Fatbikert zit op telefoon
*reden
1 kudos 2026-05-29 22:06:26 door very-ferry op Fatbikert zit op telefoon
echt...kijk anders nog een keer maar let dit keer op de details.
2 kudos 2026-05-29 18:18:39 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
@michiel2304 | 29-05-26 | 20:15:
Tegen een lang stilstaande auto rijden (waar deze auto stil mag staan) is één van de weinige gevallen waar "overmacht" van toepassing kan zijn en de 50% zelfs voor standaard fietsen/fatbikes e.d. niet geldt.
1 kudos 2026-05-29 18:15:07 door michiel2304 op Fatbikert zit op telefoon
Als de fatbike niet is opgevoerd dan wordt deze door de wet gezien als zwakkere verkeersdeelnemer en moet de automobilist minimaal 50% van de schade van de fatbike(r) vergoeden, tenzij het opzet zou zijn, dat is niet het geval zou ik zeggen. Als de fatbike is opgevoerd, dan wordt het gezien als motorvoertuig en dan zou deze zelf volledig aansprakelijk zijn. Bij botsing achterop is de achteropkomende bestuurder bijna altijd aansprakelijk. Zeker nu de auto zo lang stil stond.
2 kudos 2026-05-29 18:14:55 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
@deHoestendeMan | 29-05-26 | 20:10:
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?
Mijn reaguursel ging over de wettelijke aansprakelijkheid van de auto bestuurder.
-2 kudos 2026-05-29 18:10:35 door deHoestendeMan op Fatbikert zit op telefoon
@sarabada | 29-05-26 | 19:58: Overmacht? Op je telefoon kijken op je kinderbrommer?
-2 kudos 2026-05-29 18:05:06 door ZusAntigoon op Fatbikert zit op telefoon
Weer eens zo'n aanname zonder kennis van zaken.
20 kudos 2026-05-29 17:58:10 door sarabada op Fatbikert zit op telefoon
Hij is aan het inparkeren en wacht tot daar ruimte voor is in het verkeer (omdat de voorkant iets uitzwenkt). De automobilist remt ook niet plotseling of iets. Hij staat op dat moment van de aanrijding al bijna 17 seconden stil. Dit zou mogelijk toegewezen kunnen worden als overmacht.
1 kudos 2026-05-28 10:42:00 door johnny_ace op Zomeerhitklappersong van de zomer!
Thumbs up
2 kudos 2026-05-27 18:04:42 door rootje69 op Zomeerhitklappersong van de zomer!
dat vind ik nou jammer, je kreeg 2 downvotes. maar met jou ben ik het eens!
11 kudos 2026-05-26 17:30:58 door Wateenaccountnaamzeg op Bizar bloedgevecht in de trein
Zelfs Volt ja? De partij die nog nooit heeft geregeerd? Is dit wat ze bedoelen met dom rechts?
0 kudos 2026-05-20 08:17:02 door blaatreiger op Gezellige date
Dit is nou typisch de moderne Henk en Ingrid waar Greetje het altijd over heeft...
D66 en Volt zijn de echte grachtengordel moraalridders.
8 kudos 2026-05-19 20:11:41 door Lekker Bezig op Gezellige date
Je vergeet een berg partijen te benoemen. Maar ja, daar ben je te dom voor. Je belabberde kennis van de Nederlandse taal is daar het schrijnend voorbeeld van.
10 kudos 2026-05-19 20:07:27 door Krijgnouwat op Gezellige date
had jij maar een huishouden hè....
25 kudos 2026-05-19 19:42:41 door Peerke16 op Gezellige date
Lekker projecteren zo, met je frustratie.
2 kudos 2026-05-19 18:56:25 door A.tractie op Ik krijg geen KKlucht
Doorlopen, gewoon één woord.
0 kudos 2026-05-19 17:36:54 door martijnenco op Ik krijg geen KKlucht
Toch hebben een aantal overleden personen bewezen dat dat niet zo is...
2 kudos 2026-05-17 18:20:01 door Smoke my pipe op Bericht aan alle buurjongens
Dan ben ik die vriend!