DumpStats voor groenteman

6,319 +8280 -1961

Kudos

#11422 (Top 3.5740%)

Kudos/dag 0.87
Kudos/reaguursel 4.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 309
Minste kudos op 1 reaguursel -185

1,490

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.5
Reacties per reaguursel 0.06
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 10-11-2005
Eerste reactie op 21-08-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-24 17:57:51 op Nationaal Hitteplan
... en je vriezer warmt je huis nog meer op als hij ijsklontjes maakt.

-2 kudos 2026-06-24 17:53:28 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Het versterkte broeikaseffect is eigenlijk al 50 jaar undebated binnen de wetenschap (>95% consensus). Als dat bullshit was en alleen maar voor het verdienmodel waren er lang meer profs opgestaan om dat te ontzenuwen. De ontkenners met een wetenschappelijke achtergrond zijn veelal emeritus en niet uit een relevant domein.

-3 kudos 2026-06-22 22:25:50 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Door je eed ben je toch hoofdelijk aansprakelijk? Misbruik is zelfs strafbaar (dus gaat verder dan terugbetalen). Probleem is alleen dat al die rechtse crimefighters als VVD, FVD en BBB geen enkel moreel besef hebben.

-3 kudos 2026-06-22 22:19:13 op Noren nemen Times Square over
'Van links naar rechts' is al schaamverwekkend... maar dit heeft ook nog een hele serieuze ondertoon. Wat een malloten.

8 kudos 2026-06-22 22:03:02 op En daar is nummer 18
Jemig die aanname buitenkantvoet op een bijna onmogelijke pass...

0 kudos 2026-06-22 21:58:28 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@OhWow | 22-06-26 | 14:50: Als ik het Brusselse Afrikamuseum mag geloven was dat vooral ook een pet-project van een gek met blauw bloed.

1 kudos 2026-06-22 21:56:59 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Ik snap wat je bedoelt: niet alle Iranezen zijn slecht omdat hun regering kut is. Maar dit is dus niet het volkslied van het merendeel van de mensen daar, net als de vlag die de vlag van dit regime is. Soms zie je de andere Iraanse vlag... het is de vraag of de mensen die hem omhoog houden over 2 jaar nog leven.

9 kudos 2026-06-16 10:32:36 op Kind en hond
Leuk hoor, jouw advies. De meeste experts raden aan om geen enkele hond alleen te laten met een baby, zeker ook geen Duitse herders. Onverwachte situaties kunnen een hond toch plotseling triggeren, bij een baby kan dat meteen fataal zijn.

2 kudos 2026-06-10 01:46:49 op De buurman is er klaar mee
Hoe kwam je daar dan terecht? Of wist je al een beetje waar je het moest zoeken?

1 kudos 2026-06-09 21:28:04 op De buurman is er klaar mee
De auto ziet er absoluut niet uit alsof hij al een jaar stilstaat. Waarschijnlijk is de man die de sticker geplakt heeft gewoon een beetje HSP

1 kudos 2026-06-09 17:02:03 op Kleine zit vast
waar is de multitool als je hem nodig hebt.

2 kudos 2026-06-08 12:50:41 op Burenruzie gaat verkeerd
Of de hilarische gekuiste versie waar ze iedereen zelf zinnen lieten improviseren ipv de originele tekst. "See what happens larry, when you find a stranger in the alps? This what happens when you feed them scrambled egss. "

6 kudos 2026-06-08 12:44:48 op Privéjet crasht in Texas
@HitsigeHenri | 08-06-26 | 12:20: La Romana -Dominicaanse Republiek.

8 kudos 2026-06-05 15:14:23 op Mark in Kyiv
Zijn uitspraak is natuurlijk tenenkrommend, maar "Ukraine is now so successful" is een prima Engelse zin.

-1 kudos 2026-06-03 14:32:52 op Woordgrap van de dag #2
@JP8926 | 03-06-26 | 12:53: Dat het lijkt alsof ze weer een nieuwe 'hippe vriendin' gaan aankondigen, maar dat het stopt na 'hip'. Dus de kijker op het verkeerde been zetten en gebruik maken van een dubbele betekenis van een woord. klassiek en maar matig leuk, omdat het geen grens opzoekt.

0 kudos 2026-06-03 14:27:04 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Zwaardere straffen hebben helemaal geen effect: ze schrikken NIET af en leiden juist tot een HOGERE kans op recidive.
Wat wel belangrijk is: verhogen pakkans en toevoegen van alternatieve straffen als taakstraffen en enkelbanden.
Misschien toch de wet wijzigen zodat deze mensen eerder op het digitale schavot komen en daarna lekker ingezet worden voor de samenleving?

0 kudos 2026-06-02 00:15:49 op Reaguurder stelt zich voor.
Ik snap de grap niet... of jij weet niet dat 'recorder' blokfluit is in het Engels.

0 kudos 2026-06-01 22:18:06 op Hete ballen vs iets groens
@SnotYoung | 01-06-26 | 21:02: Nou, de buurt dacht hier ook.... ZO he!!!

2 kudos 2026-06-01 22:15:28 op Meer uitzwaaitraining
@WierdKud | 01-06-26 | 21:21: dat is gewoon zelfbescherming omdat we het verlies anders niet aankunnen. We hebben wel Weghorst, Depay en Brobbey als centrumspitsen he.... Hopen dat Malen het ook bij Oranje kan, maar dat weten we als centrumspits helemaal niet zeker.

24 kudos 2026-06-01 22:12:18 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Een man die zonder zijn vrouw achterblijft, weduwnaar. Een zoon zonder ouders is wees. Maar er is geen woord voor een vader van een gestorven kind. (van Thomese)

2 kudos 2026-06-01 11:09:49 op Prog metal drummert speelt 'Shake It Off'
@alotofbananas | 01-06-26 | 10:41: Alles ivoor de film. Maar het is nogal een verschil of je het nummer keer in de supermarkt hebt gehoord of het nummer zelf een paar keer aangezet hebt.

-7 kudos 2026-06-01 02:38:53 op Skateboardpro doet even voor
@Funk001 | 01-06-26 | 00:29: je omschrijft mijn leven, alleen doe ik niet aan padel maar squash.

7 kudos 2026-05-28 13:11:12 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Aequitas2010 | 28-05-26 | 11:22: Wat is dat toch met FvD'ers dat ze hun eigen mening de stem van 'de samenleving' en 'het volk' noemen? Hebben ze allemaal stemmen in hun hoofd?

-1 kudos 2026-05-27 16:05:25 op Mobiele eenheid van de politie
@very-ferry | 27-05-26 | 13:47:
Deze post is puur voor de reedt. Ga lekker naar ON als je de hele tijd die zelfbevestiging op je politieke agenda nodig hebt.

-1 kudos 2026-05-27 15:57:17 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Nederland heeft relatief zware straffen, bovendien blijkt uit onderzoek dat zwaardere straffen geen extra preventieve werking hebben. Dus kennelijk is dat niet het probleem. Het probleem is een groeiende kloof in onze samenleving: de bovenkant wordt steeds kleiner, het afvoerputje steeds groter.

2 kudos 2026-05-27 12:33:25 op Mobiele eenheid van de politie
Toch jammer dat je een mooie reedt verpest met je politieke stokpaard. We weten het al.

2 kudos 2026-05-27 12:21:33 op Rukker kan niet ritsen
Het ritsen ging prima, maar daarna had hij natuurlijk niet de vluchtstrook moeten blokkeren - één malloot was al te veel.

0 kudos 2026-05-27 12:05:35 op Zoek je ruzie?!
Geweldig... sinds de basisschool niet meer gezien. Nu nog een 'hou me tegen' en het hele repertoire van mensen die stiekem niet willen vechten is compleet.