DumpStats voor Jacob-Dubbel

117,750 +123851 -6101

Kudos

#370 (Top 0.1158%)

Kudos/dag 91.35
Kudos/reaguursel 23.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 3997
Minste kudos op 1 reaguursel -179

5,003

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.88
Topreaguursels 38
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 24
Aantal x weggejorist 109
Geregistreerd op 13-12-2022
Eerste reactie op 13-12-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 13:51:48 op Heethoofd op de weg
geef mij die volvo maar als je em toch gaat verneuken

6 kudos 2026-06-21 20:42:32 op Thunderstruck
De lol was kort na dit filmpje er gauw vanaf.

34 kudos 2026-06-21 19:08:28 op Oranjemassa krijgt verrassing
Poah, meteen kippenvel op 0:29. Was het lied al even vergeten doordat het nooit meer gezonden wordt.

69 kudos 2026-06-20 11:16:14 op Geen blije tuters dit WK
Mooi. Kan de nieuwe bewoner een straat verderop z'n turkse vlag en vlaggetjes weer voor het raam weghalen.

-8 kudos 2026-06-19 17:55:01 op Hoe heb je geslapen?
Beetje een slechte imitatie van frank de boer in 1997

163 kudos 2026-06-19 16:28:14 op Aso van de dag
ik heb gisteren ook 34 linksplakkers rechts gepasseerd. Ik doe het liever niet, maar tyfusstraal gewoon op naar rechts!

3 kudos 2026-06-19 15:27:43 op Ff afkoelen
dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.

11 kudos 2026-06-19 13:44:46 op Volvo boomer wilt boekje lezen
zag gisteren iemand al rijdend serie kijken, met de telefoon linksboven het stuur in een houdertje op de voorruit. het moet niet gekker worden

-4 kudos 2026-06-19 11:40:31 op Oprotten met die camera!!!1!
er hoeft maar 1 XR-achtige amoebe de boel te bekladden om vervolgens de regel in te stellen dat de hele wereld niet meer mag genieten van dit schilderij. of je zorgt gewoon dat je beveiliging op orde is.

42 kudos 2026-06-19 11:22:49 op Lekker met 37 graden
ha-ha het bordje hangt normaliter 's winters aan de deur, en het is nu lente, wat een gekkies.

11 kudos 2026-06-19 08:26:47 op Man krijgt tikken van oom agent
Klote jeugd, stop met dat stoere taalgebruik, want ten eerste is het niet stoer en ten tweede houden vrouwen er niet van. Dus als we de geboortecijfers omhoog willen, praat dan gvd Nederlands met me!

5 kudos 2026-06-18 15:35:53 op Meneer op kantoor
het klinkt wel als een pron intro uit de zero's

-38 kudos 2026-06-17 11:07:28 op Irene Moors over Telekids
Geboren in 1990; te laat om Telekids leuk te vinden, want er was iets veel leukers: Cartoon Network en niet veel later Fox Kids.

-3 kudos 2026-06-16 13:02:21 op Lukaku komt invallen
dus je betaald 10 duizend euro om daar heen te gaan om het wk te kijken en je gaat het vervolgens filmen.

1 kudos 2026-06-16 12:59:22 op Science Bitch!
@Teddyruxspin | 16-06-26 | 12:45: en zuig je dan pure pfas op?

3 kudos 2026-06-16 12:57:04 op Stuurfoutje du jour
daar reed 'ie te recht voor. Ik denk een dikke vette spin.

34 kudos 2026-06-16 09:56:00 op Doe een flip
zo race ik ook altijd in computer games. de tegenligger van mijlenver aan zien komen en nog presteren er tegen aan te knallen.