DumpStats voor Jacob-Dubbel

117,750 +123851 -6101

Kudos

#370 (Top 0.1158%)

Kudos/dag 91.35
Kudos/reaguursel 23.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 3997
Minste kudos op 1 reaguursel -179

5,003

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.88
Topreaguursels 38
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 24
Aantal x weggejorist 109
Geregistreerd op 13-12-2022
Eerste reactie op 13-12-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-21 19:16:17 door Rest in privacy op Thunderstruck
We hebben nog een geweldige avond gehad en na een half uur binnen feesten stonden we weer in de tent!

2 kudos 2026-06-20 12:39:04 door Vmus op Geen blije tuters dit WK
Een vlag van een ander land ophangen tijdens een WK zou tot permanente uitzetting moeten leiden. Wat een achterlijk provocerend en respectloos gedrag is dat zeg.

-1 kudos 2026-06-19 21:31:12 door passingFable op Aso van de dag
@Kwaaie tor | 19-06-26 | 19:26: Dat is diezelfde dag nog ontkracht door de Politie en dat heeft de betreffende agent ook te horen gekregen.

3 kudos 2026-06-19 17:26:27 door Kwaaie tor op Aso van de dag
@lekkerbelangrijk; Die motoragent uit Almaar die zichzelfs super cool vindt heeft latenw
dat als je het rechts passeren kunt noemen, het toegestaan is.

18 kudos 2026-06-19 16:16:38 door Routine op Aso van de dag
Ik vind het nog steeds stom dat de boete voor rechts inhalen meer kost dan die voor onnodig links rijden.

50 kudos 2026-06-19 14:46:35 door KoejoeloeckyLuke op Aso van de dag
En dan vooral nog de midden plakkers, de tering die zijn misschien nog wel erger aangezien ze de links rijders blokken om naar rechts te kunnen.

-6 kudos 2026-06-18 15:43:08 door SimonMc op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Ch33zus | 18-06-26 | 15:42: Nee, dat is niet per se meer zo. Men deed dat expres, omdat men er vanuit ging dat iedereen toch te hard rijdt, maar ik vermoed sinds trajectcontroles en (veel meer) flitspalen dat men hier van af gestapt is. Ik zou zeggen: dubbelcheck het met een gps. Je zal zien, het verschil is ofwel onbestaande ofwel een stuk kleiner dan het vroeger was.

9 kudos 2026-06-18 13:42:36 door Ch33zus op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Dikke Fappert | 18-06-26 | 15:35: De teller geeft (normaal) altijd meer aan dan de werkelijke snelheid. Bij 75 km/h staat er dus waarschijnlijk netjes 80 km/h op de teller :)
Verder weinig boeiend filmpje..

-6 kudos 2026-06-18 13:35:01 door Dikke Fappert op Er is altijd iemand met nog meer haast..
hm 5,2 en 4,9 zijn net zichtbaar in het gehele filmpje
300 meter over 14,5 seconde (dat is zo'n 75km/h)
Op zijn teller staat dan iets van 71km/h
.
En dit soort mensen vind het gek dat ze vervolgens ingehaald worden over de dubbele doorgetrokken streep.

3 kudos 2026-06-18 09:15:20 door belco1998 op Zlatan vs Amerikaanse commentator
@DumpertOpa | 18-06-26 | 09:59: Heb jij onder een steen geleefd? Die kale is Thierry Daniel Henry, 1 van de voormalige topspeler van Frankrijk.

0 kudos 2026-06-17 21:46:21 door JPR7019 op Irene Moors over Telekids
Kan me zelfs de dj cat show met linda de mol op skychannel herinneren... Ben mooi op tijd geboren! "vroeger..."

-2 kudos 2026-06-16 11:09:44 door nieuwsgierige pelg op Lukaku komt invallen
In de wedstrijd filmert- jij, is de uitslag 1-0. Want de filmert is gelukkig, en jij laat dat alleszins niet blijken met je commentaar. Laat de mensen doen jongen.

1 kudos 2026-06-13 15:05:36 door DeSpuitendeZuiger op Kijk kleine, de honkbal!
Ik snapte buitenspel niet. Ik ging altijd ver vooruit staan totdat ze overspeeld en affloten. Daarna werd ik verdediger en na 6 maanden bleek toch dat ik niet voor voetbal gemaakt was.

26 kudos 2026-06-12 13:35:18 door Hariebombarie op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Cedric_Cus Als die dikke North Face aap erbij betrokken is, waarschijnlijk wel ja. Die kan niet veel anders dan handelen naar oerinstinct (lees voortplanten en slaan). Dus of hij neukt je in je hol, of mept je het ziekenhuis in.