117,750 +123851 -6101
Kudos
#370 (Top 0.1158%)
| Kudos/dag | 91.35 |
| Kudos/reaguursel | 23.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3997 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
117,750 +123851 -6101
Kudos
#370 (Top 0.1158%)
| Kudos/dag | 91.35 |
| Kudos/reaguursel | 23.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3997 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
5,003
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.88 |
| Topreaguursels | 38 |
| Woorden per reaguursel | 11.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 109 |
| Geregistreerd op | 13-12-2022 |
| Eerste reactie op | 13-12-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
17 kudos 2026-06-22 06:10:20 door Spake Breekerd op Oranjemassa krijgt verrassing
Ja, echt zonge!
5 kudos 2026-06-21 19:16:17 door Rest in privacy op Thunderstruck
We hebben nog een geweldige avond gehad en na een half uur binnen feesten stonden we weer in de tent!
2 kudos 2026-06-20 12:39:04 door Vmus op Geen blije tuters dit WK
Een vlag van een ander land ophangen tijdens een WK zou tot permanente uitzetting moeten leiden. Wat een achterlijk provocerend en respectloos gedrag is dat zeg.
1 kudos 2026-06-20 11:36:08 door ELfrancobar op Dumpert Stormbulletin: Guus heeft gelijk
Jij wilde dit zeker ook net uploaden en toen was iemand je voor.
13 kudos 2026-06-20 10:15:34 door threeheadedmonkey op Geen blije tuters dit WK
Die hangen er gewoon het hele jaar door.
-1 kudos 2026-06-19 21:31:12 door passingFable op Aso van de dag
@Kwaaie tor | 19-06-26 | 19:26: Dat is diezelfde dag nog ontkracht door de Politie en dat heeft de betreffende agent ook te horen gekregen.
3 kudos 2026-06-19 17:26:27 door Kwaaie tor op Aso van de dag
@lekkerbelangrijk; Die motoragent uit Almaar die zichzelfs super cool vindt heeft latenw
dat als je het rechts passeren kunt noemen, het toegestaan is.
-7 kudos 2026-06-19 16:59:00 door Lekkerbelangrijk321 op Aso van de dag
Rechts inhalen met gepaste snelheid is toegestaan.
0 kudos 2026-06-19 16:21:14 door henkslaaf op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ik zie ze YouTuben, videobellen, Teamsen, Twitchen....
18 kudos 2026-06-19 16:16:38 door Routine op Aso van de dag
Ik vind het nog steeds stom dat de boete voor rechts inhalen meer kost dan die voor onnodig links rijden.
-2 kudos 2026-06-19 14:49:18 door Farthdater op Opa Fietser heeft altijd voorrang
240p max
50 kudos 2026-06-19 14:46:35 door KoejoeloeckyLuke op Aso van de dag
En dan vooral nog de midden plakkers, de tering die zijn misschien nog wel erger aangezien ze de links rijders blokken om naar rechts te kunnen.
0 kudos 2026-06-19 13:54:48 door SlimmeLantarenpaal op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ja sorry maar als ik New Wave Hookers start moet ik hem uitkijken.
1 kudos 2026-06-19 09:46:50 door John McClane op Oprotten met die camera!!!1!
Dat is al gebeurd en dat ding hangt sowieso al achter glas.
https://nos.nl/artikel/2506583...
2 kudos 2026-06-19 00:45:44 door dedodododedadada op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Dikke Fappert | Nee dikke, net andersom. Hij doet 9,5 seconden over 200 meter, dat is gewoon 76 km/h en 80 op je teller.
3 kudos 2026-06-18 18:11:14 door IKEA-hotdog op Er is altijd iemand met nog meer haast..
uploader hier: ik reed gewoon 80 op de teller. overigens was dit bedoeld voor dumpertdashcam maar dat is dus niet gelukt.
-6 kudos 2026-06-18 15:43:08 door SimonMc op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Ch33zus | 18-06-26 | 15:42: Nee, dat is niet per se meer zo. Men deed dat expres, omdat men er vanuit ging dat iedereen toch te hard rijdt, maar ik vermoed sinds trajectcontroles en (veel meer) flitspalen dat men hier van af gestapt is. Ik zou zeggen: dubbelcheck het met een gps. Je zal zien, het verschil is ofwel onbestaande ofwel een stuk kleiner dan het vroeger was.
2 kudos 2026-06-18 14:33:07 door affeaufschleifstein op Meneer op kantoor
Back office team van casting couch
9 kudos 2026-06-18 13:42:36 door Ch33zus op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Dikke Fappert | 18-06-26 | 15:35: De teller geeft (normaal) altijd meer aan dan de werkelijke snelheid. Bij 75 km/h staat er dus waarschijnlijk netjes 80 km/h op de teller :)
Verder weinig boeiend filmpje..
-6 kudos 2026-06-18 13:35:01 door Dikke Fappert op Er is altijd iemand met nog meer haast..
hm 5,2 en 4,9 zijn net zichtbaar in het gehele filmpje
300 meter over 14,5 seconde (dat is zo'n 75km/h)
Op zijn teller staat dan iets van 71km/h
.
En dit soort mensen vind het gek dat ze vervolgens ingehaald worden over de dubbele doorgetrokken streep.
5 kudos 2026-06-18 12:57:33 door Loosecanon op Auto vliegt in brand op de A28
Ethervreter: ja, te liften.
3 kudos 2026-06-18 09:15:20 door belco1998 op Zlatan vs Amerikaanse commentator
@DumpertOpa | 18-06-26 | 09:59: Heb jij onder een steen geleefd? Die kale is Thierry Daniel Henry, 1 van de voormalige topspeler van Frankrijk.
-7 kudos 2026-06-18 09:07:01 door Ethervreter op Auto vliegt in brand op de A28
@Vicieuze-viscositeit | 18-06-26 | 11:01: Er staan ook vaak genoeg Japanners op de vluchtstrook.
0 kudos 2026-06-18 09:01:35 door Vicieuze-viscositeit op Auto vliegt in brand op de A28
Daarom moet je ook gewoon een Japanner rijden, dan heb je al dit gedoe niet.
-1 kudos 2026-06-18 08:06:27 door Elle op Moeder natuur gaf een showtje
Wat een mooie "maar" erachteraan. Gaat het toch nog een beetje over jou.
8 kudos 2026-06-18 07:59:44 door ThisIsDeW op Zlatan vs Amerikaanse commentator
"Toen Alexander Graham Bell de telefoon uitvond, had hij al drie gemiste oproepen van Zlatan."
-6 kudos 2026-06-18 07:59:29 door DumpertOpa op Zlatan vs Amerikaanse commentator
Die kale heeft zelf waarschijnlijk nooit gevoetbald dat zie je zo
0 kudos 2026-06-17 21:46:21 door JPR7019 op Irene Moors over Telekids
Kan me zelfs de dj cat show met linda de mol op skychannel herinneren... Ben mooi op tijd geboren! "vroeger..."
22 kudos 2026-06-17 09:21:20 door Farthdater op Irene Moors over Telekids
Fox Kids hahahahahaha. Arme stumperd
28 kudos 2026-06-17 09:14:50 door Het_is_ikkus op Irene Moors over Telekids
Één ding heb je goed. te laat geboren.
2 kudos 2026-06-16 19:03:07 door Superjeap op Doe een flip
*ertegenaan
-1 kudos 2026-06-16 11:23:14 door Warmhands op Lukaku komt invallen
Doet ook iedereen bij concerten, Olympisch spelen etc,etc etc .
0 kudos 2026-06-16 11:14:14 door WeliusCaesar op Lukaku komt invallen
mijn eerste gedachte ook, maar ik ben dan ook jaloers
0 kudos 2026-06-16 11:11:08 door Jacob-Dubbel op Lukaku komt invallen
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-16 11:09:44 door nieuwsgierige pelg op Lukaku komt invallen
In de wedstrijd filmert- jij, is de uitslag 1-0. Want de filmert is gelukkig, en jij laat dat alleszins niet blijken met je commentaar. Laat de mensen doen jongen.
0 kudos 2026-06-14 18:21:03 door Kameleon4 op Ambtenaren haten vlaggetjes
hoeveel procent van je 'tuin' is betegeld?
0 kudos 2026-06-14 13:17:38 door nergens_goed_voor op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ooh wat ben jij goed!
-1 kudos 2026-06-14 12:14:26 door Wateenaccountnaamzeg op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ja want elk huishouden is hetzelfde, iedereen woont op een flatje waar alleen koffiefilters als groenafval tellen. Tuinen? Wasda?
3 kudos 2026-06-14 09:41:27 door Luchtbakker op Ambtenaren haten vlaggetjes
Misschien moet je je gezin wat meer te vreten geven.
3 kudos 2026-06-14 09:30:46 door Fozzie-bear op Ambtenaren haten vlaggetjes
En wij hebben een grote tuin,
dan gaan onze 2 groene bakken altijd propvol aan de weg.
Niet iedereen is gelijk.
5 kudos 2026-06-14 09:28:33 door Balzakius op Ambtenaren haten vlaggetjes
Zal wel lekker ruiken
1 kudos 2026-06-14 09:19:16 door Youtoo2 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Ik zou ook geen naam van een speler kunnen noemen.
13 kudos 2026-06-14 08:36:30 door HarryHuidfluit op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
"Ik ben zelf niet op de hoogte dus het zal wel niet zo spelen onder de mensen".
1 kudos 2026-06-13 15:05:36 door DeSpuitendeZuiger op Kijk kleine, de honkbal!
Ik snapte buitenspel niet. Ik ging altijd ver vooruit staan totdat ze overspeeld en affloten. Daarna werd ik verdediger en na 6 maanden bleek toch dat ik niet voor voetbal gemaakt was.
2 kudos 2026-06-13 11:44:58 door Espro op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
volgens reactie hiervoor een Deen
1 kudos 2026-06-13 11:00:36 door Eric1966 op Gezellig ritje door de hoofdstad
BMW
-3 kudos 2026-06-13 10:35:22 door Loosecanon op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
Origineel hoor.
0 kudos 2026-06-13 08:37:44 door dikkedik op Ha trage slak! Ik ga harder!
En de hele wereld behalve jijzelf is een mongool zeker..
7 kudos 2026-06-12 16:02:46 door DeNaaktePanda op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
De reviews waren al niet te best zelfs al voor dit incident.
26 kudos 2026-06-12 13:35:18 door Hariebombarie op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Cedric_Cus Als die dikke North Face aap erbij betrokken is, waarschijnlijk wel ja. Die kan niet veel anders dan handelen naar oerinstinct (lees voortplanten en slaan). Dus of hij neukt je in je hol, of mept je het ziekenhuis in.