DumpStats voor van_Sukkelenburg

101,064 +110541 -9477

Kudos

#450 (Top 0.1408%)

Kudos/dag 14.88
Kudos/reaguursel 17.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 2652
Minste kudos op 1 reaguursel -482

5,630

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.83
Topreaguursels 23
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 246
Geregistreerd op 15-11-2007
Eerste reactie op 20-11-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 18:25:05 op Leimuiderbrug in storing
Sta je daar dus al 34 minuten te wachten met je rem ingetrapt. Ik heb nog geleerd dat je de motor afzet als je voor een brug staat te wachten.

-7 kudos 2026-06-23 17:58:09 op Best slecht in Best
U heeft gelijk, daarom is de verzekeringspremie daar ook hoger.

1 kudos 2026-06-23 13:11:41 op Engvis is eng
@PeterPandemie | 23-06-26 | 09:56:
Ook in Zuid-Afrika en Angola.

37 kudos 2026-06-22 15:45:39 op Aan de kant er is brand
De auto's worden steeds groter, en de bestuurders parkeren steeds kutter.

5 kudos 2026-06-21 12:56:33 op Vleesetende egel
Egels zijn omnivoren, ze eten zowel plantaardig als dierlijk voedsel. Meestal slakken en wormen, en op vrijdag vis.

7 kudos 2026-06-21 12:42:56 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Doodstraf? Omdat hij naar de hoeren gaat?
Deze vent is een misselijke viespeuk, maar formeel doet hij niets dat illegaal is, Een soort van Sidney Smeets zeg maar.

0 kudos 2026-06-21 12:35:00 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Aangezien de twee andere motoren (die hem filmden) er niet vandoor zijn gegaan, is de bingokaart hier waarschijnlijk niet van toepassing.

0 kudos 2026-06-20 13:44:27 op Moose was not amused
Dat stuur lijkt op een gewei, dus ik snap wel dat die moose meteen wilde vechten.

9 kudos 2026-06-20 13:33:44 op Ondertussen in Moskou
Genoeg die het wel doorhebben hoor. Maar zolang ze er zelf geen last van hebben houden ze wijselijk hun mond. Maar nu alles duurder wordt, en je nog maar 20 liter benzine per week kunt krijgen, gaat dat wellicht veranderen.

4 kudos 2026-06-19 14:07:59 op Ondiep varen
Gewoon wachten tot het weer vloed wordt.

28 kudos 2026-06-18 22:22:37 op Man krijgt tikken van oom agent
Bedreigingen van de agent op sociale media, vragen in de gemeenteraad, en een politiechef die deze diender keihard laat vallen.

-1 kudos 2026-06-18 22:20:25 op Ik ben weg
Poeh hee, die kan niet veel hebben.

9 kudos 2026-06-18 22:06:36 op Eend is knetter
De nijlgans is een invasieve exoot. Ze gedragen zich agressief en territoriaal naar de soorten die hier van nature voorkomen. Doordat ze meerdere legsels per jaar hebben, planten ze zich ook sneller voort, en zullen op den duur andere soorten verdringen.

4 kudos 2026-06-17 21:19:05 op Oma gaat boodschappen doen
Toen was het nog gewoon een vrouw, blijkens het onderschrift is ze inmiddels oma.

-7 kudos 2026-06-15 18:32:02 op Hou mijn bier vast..
Gelukkig is dit een wurgslang (wikkelt zich om zijn arm), die zijn niet giftig. Maar ik zou voor de zekerheid toch even een DTP prik gaan halen.

6 kudos 2026-06-14 21:17:07 op Mega heftige crash op dashcam
De auto die voor die bus rijd hoeft ook geen voorrang te geven aan de auto die wil uitparkeren.

79 kudos 2026-06-14 09:46:57 op Je bent een worst
Volgende keer neemt dat stuk nageboorte een mes mee, en hebben we weer een 'prikincident'.

-10 kudos 2026-06-13 14:47:20 op Is de stroom eraf?
Ze mag blij zijn dat ze op een stoel staat, die houd de meeste stroom nog tegen.

33 kudos 2026-06-12 20:26:53 op Lantaarnpaal Lanceren
Gelukkig fietste daar geen klasje schoolkinderen.

-4 kudos 2026-06-12 15:02:26 op Hey bootmans
Kurwa bobr speciaal!

-43 kudos 2026-06-12 13:16:02 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Die vloerenlegger claimt nog 70.000 euro tegoed te hebben, heeft via een advocaat 15.000 gekregen, en belooft op 01:30 dat "jullie nog niet van me af zijn".
Kennelijk is hij al een tijd bezig om via sociale media dit bedrijf zwart te maken, en is het hem nu ook gelukt om PowNews voor zijn karretje te spannen.
Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je als hardwerkende ondernemer door het lint gaat als die vent opeens met een cameraploeg op de stoep staat.

-4 kudos 2026-06-11 20:01:53 op Pimp my kruiwagen
Het zijn toch wel handige knutselaars daar in de Oostblok landen.

5 kudos 2026-06-11 10:15:06 op Straatracen met je maten
Hoppa, de wachtlijst voor donornieren is meteen een stuk korter.