DumpStats voor MaikelMaikelsen 👶

1,116 +2792 -1676

Kudos

#34299 (Top 10.7325%)

Kudos/dag 1.56
Kudos/reaguursel 2.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 184
Minste kudos op 1 reaguursel -73

393

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.55
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.4
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 05-07-2023
Eerste reactie op 10-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 16:04:50 op Perfectie
Dit is duidelijk meer iets voor de praktische geschoolden onder de reaguurders.

0 kudos 2026-06-20 22:39:27 op Nederland wint met 5-1
ja joh? zou het daarom gaan, om deugpuntjes? of zou het ook iets te maken hebben met de slachtoffers en gewonden die elk jaar vallen?

-3 kudos 2026-06-15 21:55:38 op In plons van vreugde
Is dat een plattelands gezegde dat ik niet ken: Een koe het gras voor de bek wegeten? Of lul je gewoon heel dom?

1 kudos 2026-06-08 14:45:06 op President Trump is boos.
Ja? Want dat mag niet als je president van Amerika bent, een uur kritiek?

-1 kudos 2026-06-06 16:07:50 op Afrikaanse Michael Jackson
Behalve dat je reaguursel een non sequitur is en snorfietsen alleen uiterst witte 60 plussers worden bereden, is het ook nog ontzettend sneu en getuigt het van een ongezonde racistische obsessie.

-23 kudos 2026-06-06 16:00:02 op Wat kan je hond allemaal
Ik heb nooit begrepen wat hier de aantrekkingskracht van is. Het moet toch iets zijn van een behoefte aan control en een diepe onzekerheid om van je hond een slaaf te willen maken en dan te zeggen dat hij je beste vriend is en de enige die je begrijpt.

0 kudos 2026-05-27 22:52:27 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Altijd lekker, gewoon wat aantallen uit je reet trekken om je punt te maken en dan aan de ander overlaten om aan te tonen dat het niet zo is. Graag cijfers en onderzoek als je dit soort dingen zegt!
Dat er procentueel meer criminaliteit is onder Nederlanders met een migratie achtergrond is een feit. Maar kom niet met lulkoek

3 kudos 2026-05-27 19:25:53 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
En waarom voert ze die discussie dan niet als ze daar een concrete vraag over krijgt? Dit zijn de kampioenen van de hondenfluitjes. Wel steeds hinten naar puur racisme maar er desgevraagd weer als een tut hola afstand van nemen. Heb dan gewoon ballen

4 kudos 2026-05-27 19:22:06 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Huh? Afstand nemen van een communistische dictator uit de vorige eeuw die miljoenen van zijn landgenoten heeft gemarteld en vermoord?

-14 kudos 2026-05-26 13:18:09 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Toch wel boeiend hoeveel reaguurders verontwaardigd zijn over hoe deze dame in actie meent te moeten komen over iets waar ze zich druk om maakt. Maar dan niet de ironie zien van hoe ze zelf denken dat 'wij' in actie moeten komen om deze mevrouw duidelijk te maken dat dat niet kan.

3 kudos 2026-05-25 14:18:36 op Peter, dat kan dus niet meer..
@schuine
Als je niet alleen kijkt naar politici maar naar alle geluiden van politieke duiders en activisten in alle talkshows (NPO en publieke omroep) dan is het beeld compleet anders dan wat jij zegt. Het is juist het rechtse verhaal met hun grote stappen, lekker snel thuis oplossingen dat overheerst.

3 kudos 2026-05-25 13:57:41 op Peter, dat kan dus niet meer..
Ik vond het ook een vermakelijk filmpje. Goede satire omdat deze mensen echt bestaan. Wat mij zo verbaast is hoeveel haat dit altijd oproept. Alsof het grootste gevaar in deze samenleving wordt gevormd door meisjes met paars haar en jongens met gelakte teennagels.

-15 kudos 2026-05-25 10:52:24 op Peter, dat kan dus niet meer..
Misschien kun je eens vertellen dan over je persoonlijke ervaringen met linkse mensen die jou iets verbieden? Wat kan en mag jij nou eigenlijk allemaal niet meer doen en zeggen? Er zijn vast mensen die wat in dit filmpje gebeurt doen. Maar wat ik nou nooit begrijp is waarom dit zo erg is. Je trekt toch gewoon je schouders op en gaat verder met je afrikaantjes? Aan de linkerkant heb je een flinke groep die in deze bubbels zitten, dat is waar. Maar waarom grijpt dat jou zo aan? Wat is er nu feitelijk veranderd? Of ga je nu weer zeuren dat je je ranja met een papieren rietje moet opzuigen?

4 kudos 2026-05-24 15:06:25 op AZC protest in Den Bosch
Zoals bijvoorbeeld brand stichten, bommen gooien, intimideren, schreeuwen en alle andersdenkenden in elkaar rammen? Denk je dat in de samenleving die dan ontstaat Lubach wel grapjes kan maken?

13 kudos 2026-05-24 15:02:58 op AZC protest in Den Bosch
Ik zou het bij denken houden. Schrijven gaat je duidelijk minder goed af.

6 kudos 2026-05-24 14:55:48 op Lubach over Islamkritiek
wie van links Nederland zegt dat dan, dat anderen bedreigen en vermoorden geen intolerantie is?

-1 kudos 2026-05-22 12:06:21 op Vaste klant komt lunchen
Dosa's! Super lekker. Knapperig en spicey, gevuld met groenten en aardappel. Heerlijk om te eten bij straatstalletjes in India. Nooit enige last van gehad, want vegetarisch en goed warm gemaakt. we kregen pas de schijterij toen we een keer een biefstuk aten

32 kudos 2026-05-20 16:41:22 op Goedkope eieren
Ja man, al die koortjes die buiten de brievenbus hingen. De hele straat zong mee! Jammer dat dat niet meer kan tegenwoordig.

2 kudos 2026-05-19 16:23:54 op The Wolf off Weekfolders
Het is dus niet de bedoeling dat je door de schapen heen loopt. Door de schappen ook niet trouwens.

-10 kudos 2026-05-18 18:44:31 op Kleine W voor depridennis
Dus dat is wel waar je naar toe zou willen? Een staat waarin je zomaar van straat geplukt kunt worden, jarenlang zonder enige reden kunt worden opgesloten, geen advocaat krijgt, voor je eten en al het andere moet betalen in de gevangenis, gemarteld en vernederd en vermoord wordt door gevangenbewaarders en medegevangenen, veroordeeld wordt in niet openbare massaprocessen? Dat allemaal in een land waar een kleine kliek rijk wordt en de overgrote meerderheid elke dag moet zien te overleven.
Weet je wat ook een van de veiligste landen ter wereld is, misschien wel het allerveiligst? Noord Korea. Nogal extreem, maar het werkt!

-5 kudos 2026-05-18 13:39:24 op Kuikentje in nood
Wat nou een held? Iemand die straffeloos onvoorzichtig is geweest.
W.F. Hermans