DumpStats voor MaikelMaikelsen 👶

1,110 +2792 -1682

Kudos

#34299 (Top 10.7325%)

Kudos/dag 1.55
Kudos/reaguursel 2.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 184
Minste kudos op 1 reaguursel -75

393

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.55
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.4
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 05-07-2023
Eerste reactie op 10-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 18:51:48 door Leegzwembad op Na de pickpockets nu ook scammers
Die sneue gasten verdienen meer dan de gemidelde Nederlander iedergeval als je ze moet geloven zijn paar filmpjes van dat ze alles vertellen erover.

33 kudos 2026-06-24 18:03:21 door DrLoco op Na de pickpockets nu ook scammers
Inderdaad....je moet die allemaal ongestraft laten rondlopen en hun ding laten doen en dan op internet klagen hoe erg het allemaal wel niet geworden is.

4 kudos 2026-06-09 17:15:14 door Manus op Jij gaat de bus uit
@Maikeldeugneus: zeer typische reactie weer......jij bent van het omdraaien: buschauffeur heeft 'macht', is blank dus hij zal z'n white privilege gebruiken tegen een zielig-rasta.......zoooo vermoeiend.....

10 kudos 2026-06-09 16:33:51 door Brozius op Jij gaat de bus uit
Hé Pipo, feit is dat die chauffeur die gast eruit trapt. Dat heeft een reden en is bij voorbaat terecht.

62 kudos 2026-06-09 15:57:08 door ZeesterP op Jij gaat de bus uit
Feiten doen er zeker wel toe, maar de kans dat deze chauffeur in zijn recht staat is gewoon 99%.

6 kudos 2026-06-06 18:14:28 door Naidas op Wat kan je hond allemaal
Je eerste vier woorden en dan een punt zetten. Dit soort honden willen juist graag werken voor hun baas. Geen opdrachten of uitdaging zorgt voor verveling bij zo'n beest. Deze hond is gelukkiger dan wanneer je alleen twee keer per dag een klein rondje loopt en verder niet naar hem omkijkt.

-1 kudos 2026-05-28 08:55:53 door 68crat68 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Prutsahr | 28-05-26 | 10:50: Wanneer mensen met hun eigen ogen zien dat bepaalde mensen van kleur of religie vele malen meer betrokken zijn bij dit soort asociaal of crimineel gedrag is het geen toeval meer maar is het een patroon. Maar wees jij maar lekker woke

3 kudos 2026-05-28 08:50:09 door Prutsahr op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@John McClane | 28-05-26 | 10:43: Waarschijnlijk omdat het te pas en te onpas wordt gebruikt op dumpert in negatieve zin. En op een stekende manier wordt er eigenlijk gezegd dat we niet moeten generaliseren. Je kunt je ook afvragen waarom dat bij andere filmpjes in negatieve zin altijd erbij wordt gehaald zonder dat het altijd iets daarmee te maken heeft. Maar als je dat daar zegt dan zijn mensen bang dat je woke bent.

1 kudos 2026-05-22 18:08:08 door henkslaaf op Vaste klant komt lunchen
Niets, maar dan ook niets, viel goed bij onze rondreis. Alleen maar schijterij. Snel door gevlogen naar Maleisië. Direct weer stabiele darmen. Wat een opluchting.

-1 kudos 2026-05-18 16:48:22 door Metuzalem op Kuikentje in nood
Zelf geen tekst kunnen bedenken en daarom maar W.F. Hermans fout citeren? Lees het boek nog maar eens.

4 kudos 2026-05-18 11:41:20 door eEe op Kuikentje in nood
huh, water stroomt niet snel, hij kan er staan, kan goed zwemmen met een Mand in de hand...

3 kudos 2026-05-11 21:29:30 door kaboutermuts op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
In principe wel, als dit soort agressie consistent (zwaar) afgestraft gaat worden, dan zal de hoeveelheid agressie af nemen omdat men erachter komt dat het consequenties heeft. Maar dat werkt dus alleen als dit soort agressie consistent wordt afgestraft...

10 kudos 2026-03-29 08:42:06 door Wateenaccountnaamzeg op Crackie haat muziek
Welke bewoning, de man staat op te nemen in de middle of nowhere op een tijdstip dat niemand daar komt. Hij zet het uit bij de eerste klacht en mevrouw gaat standje loco.

2 kudos 2026-03-23 21:27:44 door Peerke16 op Canada Air crash op beeld
@PatrickHatrick | 23-03-26 | 20:41: je hebt denk ik de verkeerde link gedeeld. In dit artikel staat dat je niet langer 85% maar 80% moet scoren op de Air Traffic Skills Assessment, en dat ze niet "best qualified" maar "well qualified" hanteren. Kun die link over dat iq van 80 en het niet afmaken van je middelbare school nog even delen? Als het waar is, zou ik trouwens gelijk solliciteren als ik jou was. Zo'n baan vind je nooit meer.

2 kudos 2026-03-23 20:01:57 door mr.bever007 op Canada Air crash op beeld
@PatrickHatrick | 23-03-26 | 20:41: Heb je je eigen link wel gelezen? De ondergrens was 70 en is dat nu nog steeds. Ze hebben alleen de categorieën best en well qualified veranderd, maar 70 of meer is qualified.

-12 kudos 2026-03-23 19:21:13 door HarrieDeBoswachter op Canada Air crash op beeld
Ongeukken kunnen altijd gebeuren maar ze hebben wel een hoop veiligheidseisen weer teruggedraaid gelukkig. Nu moet een luchtverkeersleider weer een basis kennis wiskunde test afleggen. Voorheen kon iemand met een IQ van 80 die de middelbare school niet had afgemaakt en niet 10+10 uit zijn hoofd kon doen luchtverkeersleider worden, omdat het racistisch zou zijn (maak geen geintje, dat was de redenatie).