1,110 +2792 -1682
Kudos
#34299 (Top 10.7325%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 2.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 184 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
1,110 +2792 -1682
Kudos
#34299 (Top 10.7325%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 2.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 184 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
393
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.55 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 05-07-2023 |
| Eerste reactie op | 10-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 18:51:48 door Leegzwembad op Na de pickpockets nu ook scammers
Die sneue gasten verdienen meer dan de gemidelde Nederlander iedergeval als je ze moet geloven zijn paar filmpjes van dat ze alles vertellen erover.
33 kudos 2026-06-24 18:03:21 door DrLoco op Na de pickpockets nu ook scammers
Inderdaad....je moet die allemaal ongestraft laten rondlopen en hun ding laten doen en dan op internet klagen hoe erg het allemaal wel niet geworden is.
0 kudos 2026-06-18 23:24:07 door Bokkie Bèh op Re: Oekraïne slaat weer toe
Ik mis ze niet, we regelen het zelf wel. F USA
2 kudos 2026-06-18 21:23:37 door A. Tractie op Re: Oekraïne slaat weer toe
Ik mis ze zeker niet.
2 kudos 2026-06-18 20:20:36 door Zadel_Ruiker op Re: Oekraïne slaat weer toe
Dit is geen USA. Bedoel je Blyattt?
2 kudos 2026-06-18 20:20:15 door ArendJn op Re: Oekraïne slaat weer toe
Kurrrrhwaaaahh
4 kudos 2026-06-09 17:15:14 door Manus op Jij gaat de bus uit
@Maikeldeugneus: zeer typische reactie weer......jij bent van het omdraaien: buschauffeur heeft 'macht', is blank dus hij zal z'n white privilege gebruiken tegen een zielig-rasta.......zoooo vermoeiend.....
1 kudos 2026-06-09 17:10:00 door nindo op Jij gaat de bus uit
Zie het toppunt van domheid hier.
0 kudos 2026-06-09 16:41:58 door DampendAarsgat op Jij gaat de bus uit
@ZeesterP | 09-06-26 | 17:57: bitxh
10 kudos 2026-06-09 16:33:51 door Brozius op Jij gaat de bus uit
Hé Pipo, feit is dat die chauffeur die gast eruit trapt. Dat heeft een reden en is bij voorbaat terecht.
62 kudos 2026-06-09 15:57:08 door ZeesterP op Jij gaat de bus uit
Feiten doen er zeker wel toe, maar de kans dat deze chauffeur in zijn recht staat is gewoon 99%.
-11 kudos 2026-06-09 15:41:22 door MaikelMaikelsen op Jij gaat de bus uit
van = gaan
0 kudos 2026-06-08 09:49:12 door Prinses_Naomi op Burenruzie gaat verkeerd
Sinds ze denken dat ze alleen op de wereld zijn.
10 kudos 2026-06-08 07:56:35 door tostizonderkaas op Burenruzie gaat verkeerd
Dan vergeten ze niet welke frietsaus te kopen bij de Dirk
6 kudos 2026-06-06 18:14:28 door Naidas op Wat kan je hond allemaal
Je eerste vier woorden en dan een punt zetten. Dit soort honden willen juist graag werken voor hun baas. Geen opdrachten of uitdaging zorgt voor verveling bij zo'n beest. Deze hond is gelukkiger dan wanneer je alleen twee keer per dag een klein rondje loopt en verder niet naar hem omkijkt.
12 kudos 2026-06-06 15:34:44 door pietpvv op Wat kan je hond allemaal
Uw eerste vier woorden zijn een aanwijzing, succes he.
7 kudos 2026-06-06 14:34:36 door Eephje op Wat kan je hond allemaal
Ja hoor, dat móet het wel zijn. Ik zeg altijd maar zo: Een rups is altijd beter!
8 kudos 2026-06-03 04:33:26 door TweeKoplampen op 130 op de vluchtstrook
Even controleren of iemand zich wel aan de pauzetijden heeft gehouden.
0 kudos 2026-05-28 09:00:55 door IvoNiehe op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@68crat68 | 28-05-26 | 10:55: 'met eigen ogen zien'. Heb je dit in het echt heel vaak gezien? Of kijk je selectief filmpjes en baseer je daar je wereldbeeld op?
2 kudos 2026-05-28 08:57:18 door Prutsahr op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@68crat68 | 28-05-26 | 10:55: Ik zeg nergens dat je dat niet mag benoemen, maar dat het er ook bij gehaald wordt wanneer het er niets mee te maken heeft. Dat is een belangrijk onderscheid. Je laat precies zien wat het probleem is.
-1 kudos 2026-05-28 08:55:53 door 68crat68 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Prutsahr | 28-05-26 | 10:50: Wanneer mensen met hun eigen ogen zien dat bepaalde mensen van kleur of religie vele malen meer betrokken zijn bij dit soort asociaal of crimineel gedrag is het geen toeval meer maar is het een patroon. Maar wees jij maar lekker woke
3 kudos 2026-05-28 08:50:09 door Prutsahr op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@John McClane | 28-05-26 | 10:43: Waarschijnlijk omdat het te pas en te onpas wordt gebruikt op dumpert in negatieve zin. En op een stekende manier wordt er eigenlijk gezegd dat we niet moeten generaliseren. Je kunt je ook afvragen waarom dat bij andere filmpjes in negatieve zin altijd erbij wordt gehaald zonder dat het altijd iets daarmee te maken heeft. Maar als je dat daar zegt dan zijn mensen bang dat je woke bent.
0 kudos 2026-05-28 08:45:00 door JozoZout op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-28 08:43:17 door John McClane op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Waarom gooi je het nou weer op ras? Hou je gewoon bij de feiten.
3 kudos 2026-05-27 08:42:56 door JP8926 op Omg hele mooie stelling!
Dat is nog voorzichtig uitgedrukt.
18 kudos 2026-05-27 08:40:36 door Paardebloemetjeswater op Omg hele mooie stelling!
Kun je je voorstellen hoe kut het origineel is.
14 kudos 2026-05-27 08:24:39 door jamaarikweethetbeter op Omg hele mooie stelling!
Het is grappig als je weet op wie zij een parodie doen.
2 kudos 2026-05-26 11:34:52 door curryworstspecial op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
ja, want nou moet die winkelier zich verdedigen tegen vandalisme van deze verdwaalde dame. dat is niet ironisch, zijn verdediging zal de prijs zijn die ze moet betalen, met een beetje geluk mag ze de dadels dan ook mee naar huis nemen.
1 kudos 2026-05-22 18:08:08 door henkslaaf op Vaste klant komt lunchen
Niets, maar dan ook niets, viel goed bij onze rondreis. Alleen maar schijterij. Snel door gevlogen naar Maleisië. Direct weer stabiele darmen. Wat een opluchting.
0 kudos 2026-05-22 10:56:13 door banditoz op Vaste klant komt lunchen
De koe in dit filmpje ziet er wel goed vers uit nog>
1 kudos 2026-05-22 10:53:44 door bergheit op Vaste klant komt lunchen
Biefstuk van de heilige koe?
-1 kudos 2026-05-18 16:48:22 door Metuzalem op Kuikentje in nood
Zelf geen tekst kunnen bedenken en daarom maar W.F. Hermans fout citeren? Lees het boek nog maar eens.
4 kudos 2026-05-18 11:41:20 door eEe op Kuikentje in nood
huh, water stroomt niet snel, hij kan er staan, kan goed zwemmen met een Mand in de hand...
3 kudos 2026-05-11 21:29:30 door kaboutermuts op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
In principe wel, als dit soort agressie consistent (zwaar) afgestraft gaat worden, dan zal de hoeveelheid agressie af nemen omdat men erachter komt dat het consequenties heeft. Maar dat werkt dus alleen als dit soort agressie consistent wordt afgestraft...
3 kudos 2026-05-05 06:53:08 door HetDerdeOog op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
Moslimhaat hahahahahah
0 kudos 2026-05-04 20:49:31 door Tiszoalstis op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Ligt er aan, soms gaat het nieuws over voertuigen, robots, dieren of iets anders. Dus nee.
4 kudos 2026-05-04 12:24:18 door grotgraver op Verstappen doet een Verstappen
Als jouw auto uitbreekt, lukt het je niet dat om te zetten in een 360graden spin.
Dus ja hij kan goed rijden.
1 kudos 2026-03-31 18:03:50 door Bullshitski op Trekkerrrr!
boeren zijn slim, maar deze ff niet.
1 kudos 2026-03-30 13:22:42 door Jorisliev op Moeke had betere dingen te doen
Ksst ga weg, naar Marokko of zo.
1 kudos 2026-03-30 12:04:32 door Kingcoder op Moeke had betere dingen te doen
*Nederlanders
10 kudos 2026-03-29 08:42:06 door Wateenaccountnaamzeg op Crackie haat muziek
Welke bewoning, de man staat op te nemen in de middle of nowhere op een tijdstip dat niemand daar komt. Hij zet het uit bij de eerste klacht en mevrouw gaat standje loco.
1 kudos 2026-03-28 15:13:55 door Jorisliev op Brabant bant "Holland"
Die stommelingen duwen dat in hun gevreet.
23 kudos 2026-03-28 14:05:37 door Kreezielepiet op Meisje valt flauw tijdens rijles
Want ze is zo lekker herkenbaar in beeld gebracht.
2 kudos 2026-03-23 21:27:44 door Peerke16 op Canada Air crash op beeld
@PatrickHatrick | 23-03-26 | 20:41: je hebt denk ik de verkeerde link gedeeld. In dit artikel staat dat je niet langer 85% maar 80% moet scoren op de Air Traffic Skills Assessment, en dat ze niet "best qualified" maar "well qualified" hanteren. Kun die link over dat iq van 80 en het niet afmaken van je middelbare school nog even delen? Als het waar is, zou ik trouwens gelijk solliciteren als ik jou was. Zo'n baan vind je nooit meer.
2 kudos 2026-03-23 20:01:57 door mr.bever007 op Canada Air crash op beeld
@PatrickHatrick | 23-03-26 | 20:41: Heb je je eigen link wel gelezen? De ondergrens was 70 en is dat nu nog steeds. Ze hebben alleen de categorieën best en well qualified veranderd, maar 70 of meer is qualified.
-3 kudos 2026-03-23 19:41:47 door PatrickHatrick op Canada Air crash op beeld
@Peerke16 | 23-03-26 | 20:37: Ny Post dus leunt naar rechts, maar meestal wel oke.
https://nypost.com/2025/08/13/...
5 kudos 2026-03-23 19:37:49 door Peerke16 op Canada Air crash op beeld
@HarrieDeBoswachter | 23-03-26 | 20:21: heb je daar ook een fatsoenlijke bron bij?
-12 kudos 2026-03-23 19:21:13 door HarrieDeBoswachter op Canada Air crash op beeld
Ongeukken kunnen altijd gebeuren maar ze hebben wel een hoop veiligheidseisen weer teruggedraaid gelukkig. Nu moet een luchtverkeersleider weer een basis kennis wiskunde test afleggen. Voorheen kon iemand met een IQ van 80 die de middelbare school niet had afgemaakt en niet 10+10 uit zijn hoofd kon doen luchtverkeersleider worden, omdat het racistisch zou zijn (maak geen geintje, dat was de redenatie).
0 kudos 2026-03-22 11:59:24 door Olliesnieuweacc op ARBO India doet oogje dicht
Zo had je vroeger ook de Chinezen schommel, die zie ook nergens meer.
1 kudos 2026-03-21 16:34:37 door Niebang op ARBO India doet oogje dicht
Holle Bolle Gijs. Bedankt. Nu komt mijn schooltijdtrauma weer naar boven.