6,585 +11014 -4429
Kudos
#11059 (Top 3.4605%)
| Kudos/dag | 1.96 |
| Kudos/reaguursel | 11.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -408 |
6,585 +11014 -4429
Kudos
#11059 (Top 3.4605%)
| Kudos/dag | 1.96 |
| Kudos/reaguursel | 11.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -408 |
574
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 20.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 18-04-2017 |
| Eerste reactie op | 18-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 01:17:03 op Heethoofd op de weg
Zoals Gijppie altijd zegt: laat lekker gaan
6 kudos 2026-06-24 01:12:55 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
AI fake shit, een beetje visser weet dat die schelp aan de binnenkant van het dijbeem hoort
-7 kudos 2026-06-24 01:10:55 op Carpaccio a la motorblok
Er zit tape op want de vorm van de gaten verandert
39 kudos 2026-06-24 01:05:53 op Debieltje in Polo
Links plakken, vervolgens naar rechts gaan als je wordt ingehaald dan maar aan de anderen kant en daarmee een minstens zo gevaarlijke situatie creeren. Beiden kansloos
19 kudos 2026-06-24 01:03:02 op Vis achtbaan
Aan de hand van jouw screenshot zou ik het risico inschatten als:
* Kans op directe sterfte: laag.
* Kans op flinke stress: hoog.
* Kans op lichte beschadiging: aanwezig.
* Dierenwelzijn: niet iets wat je bewust zou moeten doen voor amusement.
1 kudos 2026-06-21 02:06:34 op Probleem bij optreden van Anouk
Als ze nou ff die poort open had gegooid. Ik heb op Dumpert gelezen dat daar een hele ambulans door kan.
-3 kudos 2026-06-15 01:50:36 op Bootongelukje
Niks aan de hand
52 kudos 2026-06-15 01:46:21 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Opvallend veel malloten die totaal opgefokt raken als iemand er gewoon tussen wil of de weg opdraait met weinig ruimte. Gewoon gas los en lekker laten gaan mensen.
11 kudos 2026-06-15 01:36:35 op Agent lift ff 185 kg
Morgen weer een agent in de ziektewet
8 kudos 2026-06-15 01:30:45 op Concessies doen
De grenzen van je woonwijk liggen aan de randen van Europa en niet in Den Haag. Dat zou je daar zeker wel moeten weten gezien de pot pourri aan nationaliteiten. Maar dat snapt de gemiddelde Haagse stemmer toch niet. Lekker voor de Mos.
3 kudos 2026-06-15 01:24:17 op Koekiemonster moet afvallen
Nr2 ja?
2 kudos 2026-06-12 01:14:53 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Boem is ho
9 kudos 2026-06-03 13:53:33 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Het wordt tijd dat de overheid gericht gaat ingrijpen op dit soort straatterreur
2 kudos 2026-06-02 01:24:56 op Nog een Maltabiem voor je bakkes
Haha ik vind mooi
-2 kudos 2026-06-02 01:08:10 op BMW pauper
Dat is hetzelfde
-1 kudos 2026-06-02 01:07:40 op BMW pauper
Nee, maar uploadert is wel een idioot
-1 kudos 2026-06-02 01:05:59 op BMW pauper
Nee het gedrag van zo'n snurker afkeuren
2 kudos 2026-06-02 01:03:22 op BMW pauper
Allemaal aannames, miss was er wel iets aan hand. Undercoveroperaties vinden plaats met toestemming om te hard te rijden zonder zwaailichten. Maw, zit de ander niet in de weg je weet niet waarom diegene hard rijdt en je houdt het veiliger voor jezelf en anderen.
0 kudos 2026-06-02 01:00:15 op BMW pauper
Als dit niet onnodig linksrijden is dan weet ik het ook niet meer. Hij wacht minimaal 3/400 meter met naar rechts gaan, waars om te jennen. Allebei prutsers maar play stupid games, win stupid prizes.
5 kudos 2026-06-02 00:48:42 op Plaatje bij je nieuwsbericht
Vissen is iets tussen een man en een vis
-2 kudos 2026-05-30 02:46:28 op Bijna je koppie kwijt
Zit een meter tussen, you can't park there mate
0 kudos 2026-05-29 07:31:01 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Nerd
6 kudos 2026-05-28 21:32:46 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Oh god heb je weer zo'n n*rd op een fiets die meent dat de bossen hem toebehoren. Mtbtrail, u bedoelt een bospad?
0 kudos 2026-05-28 00:16:30 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Ik heb zonnepanelen waarvan de netbeheerder de stroom niet wil hebben op sommige dagen. Op zulke momenten is het prima om de airco aan te slingeren. Netbeheerder blij, huis cool. Vanaf volgend jaar gaan ze zelfs een vergoeding rekenen om te mogen terugleveren.
2 kudos 2026-05-25 20:09:32 op Buitenspelen en bankhangen
En als er dan een paaltje staat lig je in 2 stukken.
-4 kudos 2026-05-25 16:38:10 op Fatbikert midden op de weg
Vlakbij de Middenweg
1 kudos 2026-05-17 08:49:16 op Rijbewijs nog niet gehaald
Duitse humor blijft lastig te volgen
-48 kudos 2026-05-16 09:40:48 op Petje wordt boos na brakecheck
Of geef gewoon even gas en hinder achterop komend verkeer niet
-92 kudos 2026-05-16 09:38:48 op Petje wordt boos na brakecheck
Dit is onzin, remmen is remmen. Je remlichten zijn hier niet voor bedoeld.
-42 kudos 2026-05-16 09:18:11 op Petje wordt boos na brakecheck
Maf petje, maar een brakecheck is dan ook wel het laagste van het laagste. Waarom zou je je druk maken als iemand op je bumper zit? Of ga je ook de hele tijd achterlijk remmen als je een aanhanger achter je auto hebt? Het zijn overigens vaak de boomers die dit doen in hun hoge auto's met +2kmh op de linkerbaan. En dan afvagen waarom degene achter hen er zo dicht op zit. Linkerbaan is om door te rijden.
12 kudos 2026-05-14 07:37:49 op ADHD behandelen in de 90's
Same here, diagnose op 38e. Had een hoop gezeik gescheeld als ik het eerder had geweten. En toch vraag ik me af of het ook niet komt doordat we tegenwoordig 8 uur per dag op kantoor bezig moeten zijn ipv buiten
-1 kudos 2026-05-14 00:34:24 op Botsing tram Amstelveen..
Je moet ook optijd trammen
0 kudos 2026-05-14 00:33:33 op Audi aso geeft mij geen voorrang
-weggejorist-
55 kudos 2026-05-13 08:01:56 op Steeldieven bij voetbalclub
Das die'n rooien uit Gestel, die's keigek
1 kudos 2026-05-11 20:41:13 op Picobello b.v. huurmoordenaar
Avi, pull your socks up!
-4 kudos 2026-05-10 22:42:31 op Gek wijf heeft geen geduld
Dat klopt niet, het is een instructie in het verkeer zoals verkeersborden. Als eenopsporingsambtenaar iets vordert kun je worden aangehouden.
-31 kudos 2026-05-10 20:19:18 op Gek wijf heeft geen geduld
Compleet idioot natuurlijk maar snap ook niet helemaal dat je zo autoriteitsgeil bent dat je ervoor blijft staan. Laat lekker gaan joh, het is je leven als het goed is niet waard.
-3 kudos 2026-05-10 14:52:51 op Even de caravan op de plek zetten..
*hebben
-3 kudos 2026-05-10 14:52:37 op Even de caravan op de plek zetten..
Daaarom de procampers een mmmmmoverrrrrr
3 kudos 2026-05-08 23:29:08 op Hoe diagnosticeer je kanker?
Nee want hij zegt niet wat voor hem bepalend is om vast te stellen of er kanker inzit
0 kudos 2026-04-30 22:37:48 op Je mag hem gerust aaien hoor
Haha gadver
11 kudos 2026-04-30 08:59:34 op Altijd weer die Volvorijders
Mooi hoeveel van dit model v70 stations nog rondrijden.
1 kudos 2026-04-28 21:24:18 op Van Buren na zijn Elfstedentocht
Dit kan in ook allemaal positief uitleggen: logeerpartijtje met trump-> blij dat hij het doet voor ons en ik het niet hoef te doen. Lekker met vakantie tijdens covid-> hij is ook menselijk. Regeringstoestelgebruiken. De koning is de regering en heeftvderhalve geen privemomenten.
-1 kudos 2026-04-22 19:28:15 op Bezopen matroosje krijgt lesje in de kazerne
Ja vond ik ook, best flinke tikken. En eerlijk gezegd te ongecontroleerd om binnen het betamelijke te blijven
-4 kudos 2026-04-20 09:17:13 op US Navy vuurt op Iraans vrachtschip
Met een klapperpistool?
13 kudos 2026-04-15 00:18:07 op Wat Willem-Alexander en Maxima vanacht bij Trump deden
De reden waarom dit zo grappig is, is omdat je het ze zo ziet doen. Willie & Max zijn eigenlijk vrij doorsnee figuren die door de afkomst van Willie ineens op dit soort plekken terecht komen.
1 kudos 2026-04-08 23:42:34 op Het is niet haar schuld
Daarvoor was er niet veel aan de hand, toen liep het eigenlijk als een speer.
0 kudos 2026-03-07 01:44:31 op Oranje boven
Linkje iemand? Ik vraag het voor mezelf
20 kudos 2026-03-04 00:29:21 op Range Rover met haast op de A5
Wat is deze nieuwe dumpert app kudt. De hele tijd die pauzeknop in beeld
-98 kudos 2026-03-01 20:55:41 op Poolse comédienne heeft overal vrienden
Of ik snap de grappen niet of ik ben te dom, maar snap niet wat hier grappig aan is. Wat heeft poland met koud te maken?