DumpStats voor DrLoco

12,164 +13814 -1650

Kudos

#6124 (Top 1.9163%)

Kudos/dag 3.66
Kudos/reaguursel 17.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 1146
Minste kudos op 1 reaguursel -417

705

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 20.3
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 16-05-2017
Eerste reactie op 16-05-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

33 kudos 2026-06-24 20:03:21 op Na de pickpockets nu ook scammers
Inderdaad....je moet die allemaal ongestraft laten rondlopen en hun ding laten doen en dan op internet klagen hoe erg het allemaal wel niet geworden is.

-3 kudos 2026-06-24 13:00:19 op Met een mooie sprong het water in
Fiets voor de grap in het water gezet...ik zeg het bijna dagelijks tegen de tieners van m'n vriendin: ik snap jullie humor niet.

145 kudos 2026-06-19 21:47:51 op Autorijden gaat fout
op 00:30 vader met 2 kinderen bijna de dood ingejaagd en blijven lachen....elke generatie wordt blijkbaar debieler en debieler.

1 kudos 2026-06-16 12:57:12 op Lukaku komt invallen
Dat is dan ook ineens het enige nuttige dat ze van hem kunnen laten zien. Vrije open kopbal rond kleine baklijn 6km er over. 0 dribbels afgerond. Verdediging waren allemaal sneller dan hem. Een klassieke geef iedereen 200 kansen en ze maken er ook 2 zoals hij.

3 kudos 2026-06-16 10:05:59 op Auto duwt door
Hij wil nergens tussen...hij rijdt en blijft op zijn rijvak rijden. Hij rijdt ook niets dicht, hij versnelt licht na het afkomen van het ronde punt wat me zeer logisch lijkt en houdt een rustige constante snelheid opdat de witte wagen probleemloos kan invoegen.

0 kudos 2026-06-15 10:32:54 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
@kaalmetbaardentattoo | 15-06-26 | 09:33: nnormale tellers wijken 3 a 4km/u af, geen 7.

3 kudos 2026-06-15 10:03:09 op Restauratietelevee
maakt dat het minder interessant om naar te kijken als de spullen niet natuurlijk geroest zijn?

6 kudos 2026-06-10 09:10:54 op Kijk mij eens..
Wie is ook alle comments afgescrolled op zoek naar een link met aftermath-beelden?

-10 kudos 2026-06-10 09:01:23 op Rare koe
Vraag me dan altijd af hoe die Eland weet dat die groep koeien geen groep jagers zijn, maar grazers die hem geen kwaad doen.

7 kudos 2026-06-08 21:46:42 op Bedrijfsongeval vastgelegd op beeld
Buiten valt hij neer en moet naar het ziekenhuis afgevoerd worden. Blijkt diverse hersenbloedingen te hebben en permanent gehandicapt zal blijven als gevolg.
De family klaagt de winkel eigenaar aan voor 1,3M dollar schadevergoeding omdat de deur overdreven stevig was. Werd gelukkig niet toegekend door de rechtbank.

-11 kudos 2026-06-07 21:57:08 op Burenruzie gaat verkeerd
Bianca is zo'n dom wicht dat denkt dat ze elk gevecht met een knietje wel kan winnen. Hopelijk zakt het verstand wat in voor Mo op haar hoofd staat te springen.

32 kudos 2026-06-07 20:55:17 op Pride Utrecht 2026
Dit heeft niks met pride te maken. Dit is een fetish-parade. Allemaal goed he, maar houd dit binnen de privésfeer.
Als je wil dat homoseksualiteit aanvaard wordt, stel het dan voor zoals het is: 2 normale mensen van hetzelfde geslacht die elkaar graag zien. Dit heeft NIETS te maken met puppieshit, leder, ordinair doen, ... .

5 kudos 2026-06-07 20:45:10 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Er gaat bijna geen Antwerpenaar meer naar de Sinksenfoor. Is midden in wat lokaal Borgerokko genoemd wordt.Als je al niet overhoop gereden wordt door patsers in gehuurde auto's op weg ernaartoe, dan ben je of iets kwijt of een blauw oog rijker op de foor/kermis zelf. Waarschijnlijk omdat je iets of iets te lang in hun richting keek.

-31 kudos 2026-06-02 09:43:31 op Asopauper heeft rijbewijs
Voor mij is dit een oorzaak-gevolg verhaal. Wat het uiteraard niet goed praat. Maar wat wordt er weer een hoop onnodig links gereden.
Deze worden in tegenstelling tot de hopeloze acties van de zwarte wagen veel minder bestraft.

-2 kudos 2026-05-31 23:25:32 op Brake-check du jour
@HengstigeHengst | 31-05-26 | 23:16: Dat heb je niet in hybrides...of toch zeker niet in die.

11 kudos 2026-05-27 10:33:14 op Boete aanvechten
ja, en ze stuurde met haar neus....Of heeft ze ook geen neus?

25 kudos 2026-05-25 22:44:44 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
En daarom bij elk geval van vluchtmisdrijf, standaard veroordeling dronkenschap, onder invloed van drugs en heel de bollewinkel erbij.

19 kudos 2026-05-22 08:51:55 op Great succes!
Mooi, en nu ophoesten en schadeloos stellen tot de laatste cent met schadevergoeding en boete erbij. Dan werkstraf evenredig aan uren die je moet doen om het gestolen geld te accumuleren.
Degene die zichzelf niet gemeld hebben dubbel.

-20 kudos 2026-05-11 14:06:39 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Aan de comments te lezen denk ik dat velen het verkeerd interpreteren. Ik denk dat de Ajax supporters hun eigen mannetje terecht wijzen voor het smijten van iets naar de juichende supporters.

Of zit ik er nu volledig naast?

0 kudos 2026-05-10 16:44:11 op Thuisbezorgd voor de deur
En nog eens 179 euro (incl admin kosten) voor gsm tijdens het fietsen er bovenop voor het geval het nog geen zeer genoeg gedaan heeft.

7 kudos 2026-05-10 16:33:03 op Zwaan komt ff aanvliegen
ik ruik de tweetakt door het scherm heen! Mooi gefilmd trouwens.

65 kudos 2026-05-10 16:16:03 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Beetje liggen melken en semmelen (2 auto's door groen) en dan gas geven tot normale snelheid als men je geleuter beu is.
Ik keur hun gedrag niet goed, maar ik begrijp het wel.
Je daarentegen bent een triest chauffeurtje dashcammer.

14 kudos 2026-05-08 14:26:40 op Krijg gewoon een mep
De Calimero's van de samenleving...doen nooit niets (vaak letterlijk)...en alles wat niet hun mening is, is antidemocratisch.
Waar is dat gezond boerenverstand in hemelsnaam naartoe?

0 kudos 2026-05-07 23:04:05 op BREEK: Ali B. de bak in
Het is nooit OF het een keer mis loopt....het is steevast WANNEER het mis loopt!

12 kudos 2026-04-26 19:52:55 op Even bier tappen, lul!
Wat voor onzin is dat nu. Stel je voor dat er nog zoiets is als fatsoen! Dus als je autodeur open staat mogen ze ermee weg rijden? Als je voordeur openstaat mogen ze intrekken? Als het niet van jou is, blijf er dan met je poten af.

2 kudos 2026-04-23 01:50:02 op BMW levensmoe
Als die M3 echt het gas had ingetrapt was hij er niet over gekomen. Ik denk dat de dashcammer inhoud mocht het mis gaan met het naderende tegenliggend verkeer.

0 kudos 2026-04-18 18:25:24 op Het is nog steeds weekend
Wat kunnen het mooie wezens zijn...ik zou niet teveel veralgemenen.

9 kudos 2026-04-18 11:30:48 op Dief op rooftocht
Je moet wat als je niet betrouwbaar genoeg bent om te dealen.

-3 kudos 2026-04-03 09:58:25 op Opa (93) werkt nog elke dag
@skibidi_toilet | 03-04-26 | 01:10: En wat dacht je? Dat al de rest hier het wel in hun schoot geworpen gekregen heeft? Zolang je zelf geen verantwoordelijkheid neemt en altijd naar anderen wijst, zal je situatie niet veranderen vrees ik.