DumpStats voor Hunebedbouwer

63,456 +75848 -12392

Kudos

#800 (Top 0.2503%)

Kudos/dag 11.95
Kudos/reaguursel 12.15
Meeste kudos op 1 reaguursel 1435
Minste kudos op 1 reaguursel -342

5,223

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.98
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 23.2
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 54
Geregistreerd op 04-10-2010
Eerste reactie op 12-12-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 15:35:27 op AIRCO besteld bij Temu
Die is dan ook besteld door een inwoner van Madurodam hé.

13 kudos 2026-06-23 12:19:34 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Een glaszetter moet je met een lampje zoeken, die wil de binnenstad niet meer in, want heeft geen elektriek voertuig. Dus ja, dat word dan een dure geschiedenis.

3 kudos 2026-06-20 16:18:12 op Auto uitladen in Afrika
Gewoon, met zo'n laadbrug die elk containerbedrijf wel heeft.

5 kudos 2026-06-19 14:14:50 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Ging wel vaker mis. In 1969 traden Hells Angels op als 'beveiligers' . Onder het nummer 'Gimme Shelter'. (fantastisch nummer) werd een bezoeker doodgestoken.

1 kudos 2026-06-19 14:07:09 op Even wat wier opruimen
@Internetriddert | 19-06-26 | 13:21: Ja hoor, hier ook. Laat die moraalridders uut de stad maar janken. En dan halen we dat Roundup ook nog uit Polen, daar hebben ze de echte!

10 kudos 2026-06-18 13:52:43 op Russen geven geen fuck
Ik zou er maar niet zo om lachen als ik hem was. Vanavond staat de FSB voor de deur..

1 kudos 2026-06-12 18:34:29 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Ehh...ik wil niet vervelend doen, maar.. jij word ook oud hé. (hoop ik dan voor je) Ik weet dat dit een schok voor je moet zijn, maar da's altijd zo wanneer je zelf 15 bent nietwaar. Dan is 20 al bejaard.

209 kudos 2026-06-08 17:19:35 op Paardelul heeft geen geduld
Op het platteland kun je zoiets verwachten. Gewoon rekening houden met elkaar. Ik rij in het weekend vaak met een off-road motor over de ontelbare openbaren zandwegen hier. Wat dus gewoon mag. Maar er zijn ook nogal wat maneges in de regio. Kom ik iemand achterop met een paard neem ik een andere route, kom ik iemand tegen stop ik, motor uit tot ze voorbij is (meestal een ze idd) Krijg je een bedankje ook nog. Het kan wel, rekening houden met elkaar.

36 kudos 2026-06-08 14:42:30 op Papa geeft boksles
Kleine meisjes? Die zijn goddomme bijna net zo groot als pa. Wat geven ze die eigenlijk te eten/

8 kudos 2026-06-08 07:52:55 op Man trekt de kar
Modernste Russisch strijdros. Kan zo naar het front.

-3 kudos 2026-06-06 17:26:29 op Stukje vliegen met papa
@Pipo der Clown | 06-06-26 | 14:44: Maar dit is een oud ding, dus moet je nog dubbel clutchen.

-2 kudos 2026-06-05 15:29:08 op Hele levenswerk weg
De meesten hier zijn scholieren dan wel kantoorpikkies. Die kunnen niks.

3 kudos 2026-06-04 14:29:44 op Een MV Agusta starten
Fantastische motor. Heerlijk geluid. Maar had 'm nou laten horen op het circuit op vol vermogen. Eind van de maand weer de TT. Ook mooi geluid, maar toch anders. Forza Aprillia! (gelukkig geen elektromotor te bekennen zoals bij de F1)

9 kudos 2026-06-04 09:42:08 op Zielige brakechecker
Lul niet man..om de een of andere reden gaan mensen in tunnels langzamer rijden. Met of zonder telefoon. Tunnelangst? Je ziet het echt overal, Kennedytunnel Antwerpen, Elbtunnel Hamburg.. Ongelofelijk. Met een vrachtwagen word je bij weer uitrijden dan niet vrolijk. Want het is vaak een beste klim, zodat je door zo'n automobilist weer eens stapvoets boven komt. Lulhannesen.

4 kudos 2026-05-31 10:11:00 op Gezellig in Parijs
Hier dito. Als vrachtwagenchauffeur. In de nacht is de rondweg regelmatig afgesloten vanwege onderhoud. Dus omleiding. Dwars door zo'n gribus buurt. Bij een café was net iemand neergeschoten. Als het kan, Parijs mooi links/rechts laten liggen. Niks te zoeken daar. (maar ja, ik moest ketchup lossen bij supermarkten door heel Parijs, dus tja.

-2 kudos 2026-05-30 15:03:39 op Goedemorgen
Kom, kom...7 uur is gewoon uitslapen hoor. Mijn werkdag begint meestal tussen 5 en 6. En dat valt ook nog wel mee.

147 kudos 2026-05-28 17:22:15 op Plofkraak Drachten
Mogen we ook raden naar de afkomst van de daders?

5 kudos 2026-05-25 10:53:09 op Peter, dat kan dus niet meer..
@menniehoennie | 25-05-26 | 10:36: Zal dan ook vooral in de (linkse) steden zo zijn. Hier op het platteland denkt echt niemand zo. Mochten die zg vrienden hier eens komen (liever niet) worden ze knallen gek.

9 kudos 2026-05-24 13:55:14 op Even stukje driften
Ja, stuur aan de verkeerde kant, zo kan ik het ook.