63,456 +75848 -12392
Kudos
#800 (Top 0.2503%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1435 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
63,456 +75848 -12392
Kudos
#800 (Top 0.2503%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1435 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
5,223
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.98 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 23.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 54 |
| Geregistreerd op | 04-10-2010 |
| Eerste reactie op | 12-12-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-24 15:35:27 op AIRCO besteld bij Temu
Die is dan ook besteld door een inwoner van Madurodam hé.
-6 kudos 2026-06-23 14:35:54 op Niet de meeuwen voeren!
Sneeuwvlokje
13 kudos 2026-06-23 12:19:34 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Een glaszetter moet je met een lampje zoeken, die wil de binnenstad niet meer in, want heeft geen elektriek voertuig. Dus ja, dat word dan een dure geschiedenis.
1 kudos 2026-06-22 14:20:54 op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
Ze hebben vast wel meer auto's bij dat bedrijf.
7 kudos 2026-06-21 10:35:00 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Net als jij dus?
3 kudos 2026-06-20 16:18:12 op Auto uitladen in Afrika
Gewoon, met zo'n laadbrug die elk containerbedrijf wel heeft.
4 kudos 2026-06-20 13:37:42 op Politie heeft hulp nodig
Alsof het hier bij ons anders is?
5 kudos 2026-06-19 14:14:50 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Ging wel vaker mis. In 1969 traden Hells Angels op als 'beveiligers' . Onder het nummer 'Gimme Shelter'. (fantastisch nummer) werd een bezoeker doodgestoken.
1 kudos 2026-06-19 14:07:09 op Even wat wier opruimen
@Internetriddert | 19-06-26 | 13:21: Ja hoor, hier ook. Laat die moraalridders uut de stad maar janken. En dan halen we dat Roundup ook nog uit Polen, daar hebben ze de echte!
10 kudos 2026-06-18 13:52:43 op Russen geven geen fuck
Ik zou er maar niet zo om lachen als ik hem was. Vanavond staat de FSB voor de deur..
12 kudos 2026-06-17 14:17:20 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Deze is toch wel héél veel vol van zichzelf. Wat een snob is het ook hé.
18 kudos 2026-06-17 13:50:14 op Breek de week..
Mooie billen, 5 golven!
2 kudos 2026-06-14 11:19:53 op Dikke bakken jonge
Goh..origineel reaguurdel!
10 kudos 2026-06-14 10:06:51 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Stadsmens zeker? Man, man, man. In de winter groeit er niks, kunnen ze ook niet naar buiten.
6 kudos 2026-06-13 07:23:28 op Make Orange Great Again
Hee...een echte snob!
1 kudos 2026-06-12 18:34:29 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Ehh...ik wil niet vervelend doen, maar.. jij word ook oud hé. (hoop ik dan voor je) Ik weet dat dit een schok voor je moet zijn, maar da's altijd zo wanneer je zelf 15 bent nietwaar. Dan is 20 al bejaard.
9 kudos 2026-06-12 18:31:29 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Zit er een keuken in dat ding dan? Niet? Ziedaar de oorzaak.
12 kudos 2026-06-10 16:06:37 op Ondertussen op Curaçao
Schuld van Wilfred Genee zeker?
0 kudos 2026-06-10 16:03:07 op Doe maar een tunneltje
Deze is van Hamas ?
1 kudos 2026-06-10 13:08:57 op Eet smakelijk, even zitten
@CouscousMetYezilguz | 10-06-26 | 12:58: Inclusief stalen kogel?
29 kudos 2026-06-09 18:26:41 op Eventjes vissen, niks mis mee?
Ik wou dat ik met de trein was gegaan!
7 kudos 2026-06-09 12:18:12 op Jij gaat de bus uit
*Voor*
209 kudos 2026-06-08 17:19:35 op Paardelul heeft geen geduld
Op het platteland kun je zoiets verwachten. Gewoon rekening houden met elkaar. Ik rij in het weekend vaak met een off-road motor over de ontelbare openbaren zandwegen hier. Wat dus gewoon mag. Maar er zijn ook nogal wat maneges in de regio. Kom ik iemand achterop met een paard neem ik een andere route, kom ik iemand tegen stop ik, motor uit tot ze voorbij is (meestal een ze idd) Krijg je een bedankje ook nog. Het kan wel, rekening houden met elkaar.
36 kudos 2026-06-08 14:42:30 op Papa geeft boksles
Kleine meisjes? Die zijn goddomme bijna net zo groot als pa. Wat geven ze die eigenlijk te eten/
8 kudos 2026-06-08 07:52:55 op Man trekt de kar
Modernste Russisch strijdros. Kan zo naar het front.
0 kudos 2026-06-07 20:27:01 op Help, mijn man heeft twee linkerhanden
Het zal dan wel de firma Biereco zijn hé.
-1 kudos 2026-06-07 08:54:14 op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
@aequum est aequum | 06-06-26 | 22:07: Die lul van een De Groot waarschijnlijk.
0 kudos 2026-06-07 08:52:33 op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Wel even wat zout toevoegen dan.
2 kudos 2026-06-06 19:48:39 op Rotonderijders
En waar hou jij van?
-3 kudos 2026-06-06 17:26:29 op Stukje vliegen met papa
@Pipo der Clown | 06-06-26 | 14:44: Maar dit is een oud ding, dus moet je nog dubbel clutchen.
-2 kudos 2026-06-05 15:29:08 op Hele levenswerk weg
De meesten hier zijn scholieren dan wel kantoorpikkies. Die kunnen niks.
3 kudos 2026-06-04 14:29:44 op Een MV Agusta starten
Fantastische motor. Heerlijk geluid. Maar had 'm nou laten horen op het circuit op vol vermogen. Eind van de maand weer de TT. Ook mooi geluid, maar toch anders. Forza Aprillia! (gelukkig geen elektromotor te bekennen zoals bij de F1)
9 kudos 2026-06-04 09:42:08 op Zielige brakechecker
Lul niet man..om de een of andere reden gaan mensen in tunnels langzamer rijden. Met of zonder telefoon. Tunnelangst? Je ziet het echt overal, Kennedytunnel Antwerpen, Elbtunnel Hamburg.. Ongelofelijk. Met een vrachtwagen word je bij weer uitrijden dan niet vrolijk. Want het is vaak een beste klim, zodat je door zo'n automobilist weer eens stapvoets boven komt. Lulhannesen.
65 kudos 2026-06-01 22:16:57 op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Toch wel bijzonder dat velen een ballonnetje gebruiken in een auto. Als je het lekker vind doe doe je toch gewoon thuis?
4 kudos 2026-06-01 21:01:47 op Nog een Maltabiem voor je bakkes
Heb net nieuwe oogst Malta aardappels gehaald. Komt wel dichtbij zo.
2 kudos 2026-06-01 17:22:53 op Sleepwagen wordt sloopwagen
Nou vooruit dan maar. "i'm kidding you".
4 kudos 2026-05-31 10:11:00 op Gezellig in Parijs
Hier dito. Als vrachtwagenchauffeur. In de nacht is de rondweg regelmatig afgesloten vanwege onderhoud. Dus omleiding. Dwars door zo'n gribus buurt. Bij een café was net iemand neergeschoten. Als het kan, Parijs mooi links/rechts laten liggen. Niks te zoeken daar. (maar ja, ik moest ketchup lossen bij supermarkten door heel Parijs, dus tja.
-2 kudos 2026-05-30 15:03:39 op Goedemorgen
Kom, kom...7 uur is gewoon uitslapen hoor. Mijn werkdag begint meestal tussen 5 en 6. En dat valt ook nog wel mee.
7 kudos 2026-05-30 15:01:43 op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
@Bernard von O. | 30-05-26 | 14:50: Helemaal niet. De media en Palliewappies zouden staan te juichen.
-1 kudos 2026-05-30 13:25:41 op Man wordt boos van mijn geluid
Nou, da's een reactie die echt nóóit hoort hé.
-16 kudos 2026-05-29 21:55:19 op Dumpert musthave auto review
@Kim Tuik | 29-05-26 | 21:44: Zo ist. elektrieke rommel
147 kudos 2026-05-28 17:22:15 op Plofkraak Drachten
Mogen we ook raden naar de afkomst van de daders?
3 kudos 2026-05-27 21:01:25 op Poeskat sluipt op de prooi af
Omdat honden kut zijn. Katten zijn baas.
0 kudos 2026-05-26 13:36:36 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
En de Ferrari koper laat deze gewoon links liggen.
5 kudos 2026-05-26 10:56:56 op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Lokfiets? Wie parkeert anders zo'n fiets op die manier op straat?
6 kudos 2026-05-26 10:55:11 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Ah.. dan moet ik vandaag nog ff wat Israelische dadels kopen. Dank voor de herinnering gutmensch!
7 kudos 2026-05-25 18:13:52 op Gouden carwash voor onderweg
En als je op de motor bent? Of met een cabrio?
4 kudos 2026-05-25 16:19:00 op Ik wou gewoon een flesje bier tegen het raam gooien
@Nordic_Stalker | 25-05-26 | 16:13: Zwitsal hé. Mag nog niet.
5 kudos 2026-05-25 10:53:09 op Peter, dat kan dus niet meer..
@menniehoennie | 25-05-26 | 10:36: Zal dan ook vooral in de (linkse) steden zo zijn. Hier op het platteland denkt echt niemand zo. Mochten die zg vrienden hier eens komen (liever niet) worden ze knallen gek.
9 kudos 2026-05-24 13:55:14 op Even stukje driften
Ja, stuur aan de verkeerde kant, zo kan ik het ook.