63,456 +75848 -12392
Kudos
#800 (Top 0.2503%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1435 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
63,456 +75848 -12392
Kudos
#800 (Top 0.2503%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 12.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1435 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
5,223
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.98 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 23.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 54 |
| Geregistreerd op | 04-10-2010 |
| Eerste reactie op | 12-12-2011 |
Shop via onze link â jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon đ
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 15:25:05 door Creatieloos op Rolling Stones Kurhaus 1964
Maar daar kregen ze wel gratis bier voor.
0 kudos 2026-06-10 16:47:37 door duuveseboer op Ondertussen op Curaçao
Nee, Johan
1 kudos 2026-06-08 16:47:10 door altijdhaatvol op Paardelul heeft geen geduld
@Wateenaccountnaamzeg | 08-06-26 | 18:12: die komen alleen voor de geiten om hunzelf op af te trekken.
11 kudos 2026-06-08 16:37:39 door Stummy op Paardelul heeft geen geduld
Kijk, zo doen echte motorrijder dat! +1
26 kudos 2026-06-08 16:12:03 door Wateenaccountnaamzeg op Paardelul heeft geen geduld
@Onbekende Meneer | 08-06-26 | 17:47: Ik wist niet dat er ook Marrokaantjes op Dumpert zaten, ook hier lukt je gedragen niet?
-127 kudos 2026-06-08 15:47:06 door Onbekende Meneer op Paardelul heeft geen geduld
Ha, Gay!
6 kudos 2026-06-08 13:37:19 door BBBKing op Papa geeft boksles
@Creatieloos | 08-06-26 | 15:35: Voorlopig Brinta.
18 kudos 2026-06-08 13:35:24 door Creatieloos op Papa geeft boksles
Wat kreeg die vader vroeger te eten vraag ik mij af.
1 kudos 2026-06-04 14:52:57 door Tochmaardan op Een MV Agusta starten
Hier dan! https://youtu.be/3WuHxY6XayA?s...
0 kudos 2026-06-02 06:50:16 door nieuwsgierige pelg op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Aan het stuur gekken dingen doen? Telefoneren, eten, drinken, seksen, drugs consumeren ... de conclusie blijft: er lopen meer gekken los rond, dan dat er vast zitten.
1 kudos 2026-06-02 05:39:44 door MVahl op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
*vindt
8 kudos 2026-06-01 21:40:47 door Slake op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Of doe het gewoon niet
2 kudos 2026-06-01 20:30:08 door IkBenJeMoederNiet op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Niet spannend genoeg.
1 kudos 2026-05-28 18:51:36 door Doenouniet op Plofkraak Drachten
Frosty7474, daar heb je niets aan als je hem al afgekruist hebt.
2 kudos 2026-05-28 16:59:40 door Settler1 op Plofkraak Drachten
@Frosty7474 | 28-05-26 | 17:29: bingokaart*
3 kudos 2026-05-28 16:00:40 door piebepost op Plofkraak Drachten
Dat mag maar dan krijg je wel een permaban.
4 kudos 2026-05-28 15:31:57 door Sjakkieflessenrukker op Plofkraak Drachten
@Frosty7474 | 28-05-26 | 17:29: bij mij is die vol.
21 kudos 2026-05-28 15:30:45 door Ikenmijnmening op Plofkraak Drachten
Raden mag, het verwoorden dan weer niet.
32 kudos 2026-05-28 15:29:39 door Frosty7474 op Plofkraak Drachten
Je zal hem vast op je Bingo kaart hebben gok ik zo
2 kudos 2026-05-26 11:36:58 door Creatieloos op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Ik ga dadelijk ook dadels kopen.
1 kudos 2026-05-26 09:11:20 door ikdenkwat op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Ehhhhh
6 kudos 2026-05-26 09:09:45 door DAFLUP op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Ben jij ook van het type: Dan had je maar geen kort rokje aan moeten doen?
0 kudos 2026-05-24 08:24:59 door Reuzekabouter70 op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
@NiZZle | 24-05-26 | 09:27: 11 zwakke mannen? Volgens mij zijn het er 25 op het veld. 2 elftallen en 3 scheidsrechters. Verder heb je een goed punt imho
-1 kudos 2026-05-24 08:20:37 door BertHoeMeinWille op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
Ja, bij heel veel sporten wordt er van alles aan gedaan om het hoofd te beschermen, helmen, HANS systeem (F1), en zelfs bij voetbal een beoordeling van de medische specialist buiten de lijnen wanneer er twee met de koppen tegen elkaar zijn gebotst. Bij deze 'sport' is het juist de bedoeling om je tegenstander zo hard tegen het hoofd te slaan dat ie KO gaat. Kan me niet voorstellen dat dat geen hersenschade veroorzaakt. Op latere leeftijd beginnen al die boksers slap en langzaam te lullen. Maar natuurlijk wordt deze 'sport' in stand gehouden door het iq van de toeschouwers die gelegaliseerd bloed willen zien vloeien. En dan heb ik het nog niet over de geldmachine, wedkantoren die hiermee verbonden zijn. Dus ja, tokkiesport.
19 kudos 2026-05-24 07:27:16 door NiZZle op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
Iedereen mag zijn mening hebben natuurlijk.
Zo vind ik voetbal (vooral in Nederland) een echte tokkiesport en met tokkiefans. 11 zwakke mannen die achter een voetbal aanrennen en doen alsof ze zwaar geblesseerd raken, zodat de tegenstander een straf kan krijgen. Fans die continu zorgen voor ongecontroleerde vechtpartijen en vandalisme. Bij de vechtsport is alles precies andersom: Fans die ook respect voor de tegenstander hebben en vooral geen eigendommen doelbewust lopen te slopen bij iedere wedstrijd. En topfitte sporters die tot het gaatje gaan en ook nog eens hyperintelligent (vecht IQ) zijn om op dit niveau te mogen sporten.
2 kudos 2026-05-23 13:21:03 door Nicotinekauwgom op Gevaarlijke aanval van leeuwin
Een hoop katten vinden dat eng omdat het de meest kwetsbare plek op hun lichaam is. Maar de katachtige in dit filmpje ervaart waarschijnlijk erg weinig kwetsbaarheid in relatie tot aaimeneer, en dus vinden ze het wel best.
11 kudos 2026-05-23 12:16:24 door Johanvb op Gevaarlijke aanval van leeuwin
Katten kan je gewoon over hun buik aaien. Maar net zo goed als je een vrouw niet zonder meer over haar kont mag aaien, moet er ook bij katten consent zijn.
4 kudos 2026-05-21 16:53:13 door PinkFloydd op Gitaarmeneer in Lisabon
Ik mis je en een zoen
3 kudos 2026-05-12 08:49:26 door Athene_Noctua op Goeiemorgen vriendjes
Hunebedbouwer snapt niet waarvoor de BH dient. Aannemelijk dat deze er al voorbij zijn.
3 kudos 2026-05-12 07:15:08 door Eenopa op Goeiemorgen vriendjes
wie dan leeft, die dan zorgt
6 kudos 2026-05-12 07:10:49 door A.tractie op Goeiemorgen vriendjes
Dan kun je lekker met je biertje op de bank blijven liggen om aan haar tepels te sabbelen.
1 kudos 2026-05-03 16:09:08 door jeroenpoepaanmijnsch op Lekker brake checken op rotonde
Fijn dat er in jou provincie ook wel eens wat gebeurt, maar wat heeft dat met deze gebeurtenissen in Zuid-Limburg te maken?
0 kudos 2026-05-03 16:01:54 door cftbl01 op Lekker brake checken op rotonde
Zeg maar gerust Hulsberg.
0 kudos 2026-05-02 21:13:19 door Langnek op Goeie remmen!
tja Konttenen. We zijn ouder en verstandiger geworden.
1 kudos 2026-05-02 16:17:56 door Wateenaccountnaamzeg op Goeie remmen!
@PonyPletter | 02-05-26 | 16:10: Mwah ik zie vooral veel jankerds die het niet kunnen verwerken dat niet iedereen dezelfde mening deelt.
0 kudos 2026-05-02 14:11:20 door PonyPletter op Goeie remmen!
Deugt*
-4 kudos 2026-05-02 14:10:57 door PonyPletter op Goeie remmen!
Op Dumpert is het tegenwoordig de wedstrijd wie het meeste deugd. Allemaal gutmenschen.
-5 kudos 2026-05-02 13:38:23 door Konttenen op Goeie remmen!
Het brave huisvader gilde, vroeger trok Dumpert een ander publiek.
2 kudos 2026-05-01 09:42:33 door Holladijee op Haastige spoed
Misschien is het zo'n debiele drentse boerenlul die zelfs bij een filmpje van een wegmisbruiker nog een linkje moet leggen naar asielzoekers, zielig mannetje. Kruip terug in je hunebed.
1 kudos 2026-04-30 09:54:16 door Bubske op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Zo'n enorme brand is dit nu ook weer niet. Ander verhaal dan de Spaanse bosbranden waar Nederland ook geholpen heeft met blussen eerder dit jaar.
2 kudos 2026-04-30 08:40:42 door comentator op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Ja, ik snap niet dat dit niet gewoon ff snel geblust wordt.
0 kudos 2026-04-27 12:02:12 door Dee Miller op Ronnie Rotonde
Ik heb er geen moeite mee maar heb er wel een mening over.
1 kudos 2026-04-26 12:47:18 door Schuurm op Basejumper van de Watertoren
Lager is spannender.
-2 kudos 2026-04-14 14:06:32 door plwdr op Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
@John McClane | 14-04-26 | 16:04: Wat is dat eigenlijk: denken?
9 kudos 2026-04-14 14:04:08 door John McClane op Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Niemand denkt dat.
2 kudos 2026-04-10 11:12:29 door Het Vragevuur op Ze verbaast zich
Ik heb zelf niet zo veel met gamen, maar ik heb nog véél minder met mensen die op anderen neerkijken.
1 kudos 2026-04-10 09:29:52 door Hefan op Ze verbaast zich
@Hunebedbouwer | 10-04-26 | 10:08: Nee hoor gewoon van mensen zoals ik (gamed paar uur per maand) die dan weer kotsen op mensen die 'trots' zijn op het feit dat ze nog nooit gegamed hebben (wat ik trouwens niet geloof) omdat ze dat zien als iets slechts of te min (4 uur+ per dag is dat natuurlijk wel)
-2 kudos 2026-04-10 08:08:59 door Hunebedbouwer op Ze verbaast zich
Lekker...minnetjes van kiddo's die gamen (kots) leuk vinden., haha!
0 kudos 2026-04-05 12:50:32 door DikkePapzak op Even voluit rammen op de Autogahn
Haha, jaloers?
4 kudos 2026-04-05 12:18:22 door Pilslikker op Even voluit rammen op de Autogahn
Neem je ook de kosten mee in je vergelijking?