DumpStats voor brie-de-penis

51,400 +57711 -6311

Kudos

#1082 (Top 0.3386%)

Kudos/dag 17.05
Kudos/reaguursel 13.67
Meeste kudos op 1 reaguursel 1091
Minste kudos op 1 reaguursel -990

3,759

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 25.9
Reacties per reaguursel 0.06
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 56
Geregistreerd op 24-03-2018
Eerste reactie op 24-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-24 09:10:43 op Debieltje in Polo
@AlexP1981 | 23-06-26 | 22:12: Als je zo graag sportief wil rijden doe je dat maar op het daarvoor bestemde sportveld.

6 kudos 2026-06-19 18:59:05 op Wijvenfittie op stoplicht
Slank meisje probeerde nog vinger in de poepert te steken maar bedacht zich bij de aanblik ook meteen dat dat haar hand kan kosten die ze niet meer terug vind.

0 kudos 2026-06-17 22:22:12 op You bloody in een nieuw jasje
Dat zegt hij in het begin al. Get the fuck out of me. Maar ik zie niemand sleutels zoeken

0 kudos 2026-06-15 21:41:58 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Je kan ze hier in Frankrijk gewoon kopen, een kennis heeft er een die 90Km per uur haalt. Maar misschien dat daarom de bevolkingsdichtheid hier niet zo groot is. Je bent hier op zo'n ding niet beschermd door de wet. Brokken is dokken.

1 kudos 2026-06-15 21:22:26 op Frikandel graveren? Kan gewoon
Als je er teveel in een keer in de pan gooit wordt het vet te koud en gaan ze drijven voor ze bruin zijn. Maar je vet wordt wel snel bruin!!

1 kudos 2026-06-14 22:43:43 op Ondertussen op Fox Local
Maar oranje is wel de kleur van trump. Oranje haar, oranje gezicht, handen rood wit en blauw. Niet dat Nederland eerlijk kampioen zal worden maar Trump betaalt al meer aan infantillo

0 kudos 2026-06-14 21:30:43 op Andre Hazes Jr Plaspauze
Het laatste zetje voor ze echt met 113 gaan bellen. Dat is ook de reden dat er zoveel mensen zijn die bij die muziek heel veel drinken, dan weet je het nummer niet meer

-4 kudos 2026-06-10 19:34:31 op Witte kerst in juni
@Konttenen | 10-06-26 | 19:07: En jij weet dat hij een moderne merk band onder zijn auto heeft? En geen zomerbandjes omdat het eens 30 graden is geweest?

0 kudos 2026-06-07 22:04:15 op Zondagavond Erotiek #3
Nr 2 r/yousubmissivedoll , ook al vaak voorbij gekomen op Dumpert

15 kudos 2026-06-06 08:55:22 op Lelsabbelen
Tuurlijk vind ze dat lekker. Normaal zou haar man dat doen maar die ligt ergens op het slagveld in stukjes.

39 kudos 2026-06-01 00:07:11 op Ballonboys vluchten de flat uit
En als het ze uitkomt ook nog zeggen dat alles van westerse waarden niet volgens hun normen en waarden is. Dat is haram.

6 kudos 2026-06-01 00:01:24 op Rondjes rijen in Rotterdam
Dan zie je andere jongens met een mooie bak en dan saluut je elkaar, dan heb je respect voor elkaar , liefde voor elkaar. (maak nu van bak een zak) Maar niet gay??

-1 kudos 2026-05-31 23:50:36 op Dikke Dennis bij Peter Pan Speedrock
@Stummy | 31-05-26 | 16:16: Maar wel zijn geld eerlijk verdiend en uitgegeven aan wat hij leuk vind. Hij had ook een horloge kunnen kopen van een paar duizend euro met de kans dat hij daarvoor beroofd wordt.

0 kudos 2026-05-31 11:02:24 op Gitaarmuziek
Ik ben begonnen met gitaarspelen omdat ik dacht dat het me wel een leuke vrouw zou opleveren. Nu heb ik een kamer met 12 gitaren.

4 kudos 2026-05-25 22:08:21 op Haartje uittrekken met megazoom
En dan wordt er gezegd dat haar een dode materie is. Hier zit hier en daar toch wat leven aan.

2 kudos 2026-05-22 22:34:32 op Frustratie du jour
En dan zegt hij er ook nog bij dat hij geen beroepsgoederenvervoer doet maar zijn bron van inkomsten van die bus komen. Wat doet hij er dan mee? Reclame rijden?

-2 kudos 2026-05-14 12:36:44 op Starter op de huizenmarkt
En dat dan nog in een tempo dat je het niet bij kan houden met lezen. Er flitsen blokken met letters voorbij.

10 kudos 2026-05-14 12:23:19 op Hakkertjes bij de Appie
Waarom deden ze dat niet op de vleesafdeling? Daar is meer gehakt

13 kudos 2026-05-12 21:56:53 op Lekker samen dutje doen
Wie zei dat ooit? Als ik dood ga wil ik doodgaan net zoals mijn opa, lekker vredig in zijn slaap, niet zoals die drie anderen gillend in de auto.

0 kudos 2026-05-11 20:00:54 op Naam bij je artikel
stel je voor dat het plebs ineens geld heeft en een elektrische auto kan kopen. Dan loopt de staat een misselijke bult geld mis aan accijnzen op brandstof.
Zeker als ze ook nog eens zonnepanelen hebben, dan rijden ze bijna gratis en dat kan niet.

32 kudos 2026-05-10 21:11:28 op Gek wijf heeft geen geduld
Kunnen ze verkeersregelaars niet een lifehammer geven die aan een touwtje zit. In gevallen zoals dit meteen de voorruit een tikje geven

0 kudos 2026-05-10 21:07:07 op Keuken lifehack
Ja, anders trekt je kop vacuum. Smoel open als je zit, twee keer op de schouder slaan en het valt er zo uit..

4 kudos 2026-05-09 22:46:58 op Afvalluhhh!!
Klopt wel maar, waar is het overtollig vel gebleven? Daar zijn een hoop operaties mee gemoeid geweest om elke keer dat vel wat over is te verwijderen. Daar hadden ze zomaar een mooie marijke helweger mee kunnen maken.

7 kudos 2026-05-09 09:11:07 op Naar de kapper in Paraguay
Lekker met de andere Nederlanders die gevlucht zijn kringgesprekken houden over hoe slecht het daar is en als afsluiter het roze koekenspel.

-1 kudos 2026-05-02 21:19:06 op Over al die dronedreigingen he
Smeagol weet alleen van orks en hobbits, Hij heeft wel vaak een slechte drone gehad maar, gelukkig werd hij weer wakker en was het allemaal niet waar.

0 kudos 2026-05-01 23:54:25 op Valid!
Plausibel, ik zeg Plausibel.

46 kudos 2026-04-29 22:34:06 op Hard rijden?
Ik snap taakstraffen sowieso niet. Dat is een tijd waar je aanwezig moet zijn zonder dat er ergens een verwachting van de geleverde inzet gevraagd wordt. Als ze nu zouden zeggen dat hij met voorhamer en pikhouweel 4 ton basaltkeien kapot moet slaan op NS formaat zou het meer impact hebben denk ik. Scheelt ook een grote puinbreker aangezien het aantal taakstraffen nogal groot is

0 kudos 2026-04-29 22:27:52 op Altijd weer die Volvorijders
Nu je dit zegt snap ik best dat er veel grote nemen "laag" inschrijven bij de aanbesteding. Je hoeft niet zoveel te verdienen op de levering van de auto's maar de schade naderhand maakt het helemaal goed!!

2 kudos 2026-04-29 22:22:08 op Waterpolo
Om naar te kijken wel, ik heb een meisje in de klas gehad die aan waterpolo deed. Die won van iedereen met armpje drukken en die gemene trucjes onder de water kon ze ook heel goed boven de water uitvoeren. Maar zeker leuk om naar te kijken, gelukkig had/heb ik een grote fantasie.

-1 kudos 2026-04-29 22:03:09 op Nog 1 koningsdag filmpje..
Elke keer als ze onder een brug doorvaren springen er een paar op of gaan er een paar af, alles voor de likes. Ze begonnen met 4 man

10 kudos 2026-04-26 21:08:29 op Wie gaat hier in de fout?
Ik vraag me ook af wat DPD daar eigenlijk van vind? Als bedrijf zijnde talloze filmpjes voorbij zien komen die je naam beschadigen en toch niks ondernemen. Dan heb je wel lef, of een vertalingsprobleem omdat je personeel je niet verstaat.

0 kudos 2026-04-18 19:07:19 op Nieuwe wasbak
Dat moet je na die bak doen, dat deden ze in het vorige huis ook.