6,126 +6375 -249
Kudos
#11729 (Top 3.6701%)
| Kudos/dag | 1.87 |
| Kudos/reaguursel | 18.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1204 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -23 |
6,126 +6375 -249
Kudos
#11729 (Top 3.6701%)
| Kudos/dag | 1.87 |
| Kudos/reaguursel | 18.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1204 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -23 |
323
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.1 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 17.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 07-07-2017 |
| Eerste reactie op | 07-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 22:06:27 op Vis achtbaan
Arme beest komt kotsmisselijk aan in die bak, ik hoop dat hij het hele ding onder kotst.
-3 kudos 2026-06-23 22:03:51 op Afslagje gemist
Misschien is het een idee om twee poten aan je stuur te houden, vooral op een afrit met verkeer om je heen? Oh, net nog een keer bekeken met geluid aan...ik zou met twee handen los gaan rijden stumper!
17 kudos 2026-06-22 20:26:48 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Rijbewijs inleveren en rap een beetje.
2 kudos 2026-06-16 17:20:36 op Kies de nieuwe badmode
ff wachten hoor, ben nog aan het denken
-3 kudos 2026-06-16 14:46:33 op Duidelijke taal in de super
ik vind hem wel leuk
0 kudos 2026-06-15 20:13:49 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Op je muil!
7 kudos 2026-06-14 19:53:50 op Agent lift ff 185 kg
@joristweg, erg kinderachtige reactie. Het zijn meestal onzekere mannen die er problemen mee hebben als een man zegt dat een andere man knap is. Je reactie is te treurig voor woorden.
49 kudos 2026-06-13 13:58:47 op Domme vrouw
Zit niet te zeiken lul, je ziet toch dat ze twijfelt? laat dan als een gentleman een beetje ruimte.
3 kudos 2026-06-13 10:12:07 op Gezellig ritje door de hoofdstad
In zo'n geval: wachten tot hij bijna bij je auto is en dan met een dikke glimlach op je smoel wegrijden.
32 kudos 2026-06-06 13:04:25 op Zwaan word lijp
Flikker die "wajoh" collega meteen even overboord mannen!
15 kudos 2026-06-06 00:14:56 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Hier in Arnhem-Zuid ook dat getrommel en getoeter gehad. Op mijn vraag waarom dat is was het antwoord dat de muziek bedoeld was om het bruidje naar buiten te lokken......dan denk ik dat je toch écht betere muziek moet gaan maken. Als je het een minuut of 5 doet, oké, daar zal niemand iets van zeggen maar waarom zo ontieglijk lang? Op die manier kijkt de buurt hen het komende jaar met de nek aan.
-1 kudos 2026-06-03 20:16:35 op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Zeikerd, betaal een paar euro als je geen reclame wil zien.
-3 kudos 2026-06-03 19:46:45 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Sorry maar als je in 2026 nog met een luchtafvoerdroger zit dan heb je het echt niet gesnapt. Koop op z'n minst een nieuwe condensdroger een je hebt de aanschaf daarvan in notime terug verdient t.o.v. een luchtafvoerdroger.
2 kudos 2026-06-01 20:46:42 op Leuk zo'n roadtrip
Toen ze nog lekker rauw waren!
-3 kudos 2026-05-30 00:19:53 op Dikke biem in het stadje Huissen (naast Arnhem)
Huissen ligt naast, of beter gezegd, tegen Arnhem aan.
4 kudos 2026-05-29 20:35:43 op Dikke biem in het stadje Huissen (naast Arnhem)
Was inderdaad een beste klap, de ramen trilden hier in de sponningen.
5 kudos 2026-05-29 20:34:43 op Dikke biem in het stadje Huissen (naast Arnhem)
Ze hebben stadsrechten dus dan is het een stad. Het gehucht is een paar kilometer verderop, Angeren.
4 kudos 2026-05-26 10:00:30 op Vriendinnetje is dombo
Dat zijn een lot of bro's in één filmpje
10 kudos 2026-05-25 16:16:40 op Put vol met poep
Vreemd, voor dit soort klusjes hebben we in de jaren 70 toch mensen ingevlogen?
-4 kudos 2026-05-19 18:17:16 op Stukje touren met de boys
Het is maar blik hè.....wel heel duur blik in dit geval.
15 kudos 2026-05-17 19:10:29 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Ze slaan niet hard genoeg, het tuig kan nog teruglopen.
4 kudos 2026-05-17 18:27:35 op Klappertje van Alex Márques bij de Moto GP
@velpnetnaastarnhem, wat zet jij ons nou te lakken man! Nee, dat wat Vitesse doet is een stijlvolle sport voor de wel bedeelden. MotoGP is echt geen tokkiesport. Het zoals de overige klassen, en sport waarbij techniek en persoonlijke kwaliteiten hand in hand gaan en waar ommundig hard gereden wordt. Als ik al een sport als tokkiesport zou moeten benoemen dan komen darten en voetbal eerst aan de beurt.
3 kudos 2026-05-16 22:05:42 op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
Dan ben je ook echt een dombo hè.
0 kudos 2026-05-12 16:27:46 op Wheelies voor de wederzijdse families
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-08 13:51:16 op Anders maar toch een beetje hetzelfde
Charly bit me!!
2 kudos 2026-05-07 20:37:54 op Ochtendkoffie
Ik vind dinos ook heel leuk
1 kudos 2026-05-07 20:37:14 op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
Ja, ik irriteer me verschrikkelijk aan de media die het altijd verdraaien. Daar komen gewoon allemaal jongens die rotzooi gaan trappen.
10 kudos 2026-05-07 20:15:42 op De nieuwe roomies
Alleen als jij er ook op zit. Wat is je naam aldaar?
4 kudos 2026-05-06 19:05:39 op VWO vs HAVO vs MAVO vs kader
Matiger dan matig dit.
1 kudos 2026-05-05 20:05:18 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Het is wel far away lamlul.
18 kudos 2026-05-05 19:44:43 op First pitch mogen gooien
plusje voor de non
110 kudos 2026-05-05 19:28:35 op Krab treft voorbereidingen
Krabben, met name de zandbubbelkrab (Scopimera en Dotilla soorten), maken balletjes van zand als bijproduct van hun voedselzoektocht tijdens eb. Ze filteren microscopisch kleine algen en organisch materiaal uit het zand, en vormen het overgebleven, schone zand tot kleine balletjes die ze rond hun holletje leggen.
2 kudos 2026-05-03 14:21:22 op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
Elten, kan je beter een keer doordeweeks gaan...al is het dan ook al een stuk drukker dan voorheen.
19 kudos 2026-04-29 20:39:56 op Renovatie Tilburg
Schuif die kast gewoon 30cm terug man, zit daar moeilijk te doen om niks. Lekker professioneel ook om het te gaan filmen en op dumpert te peuren.
2 kudos 2026-04-28 19:05:53 op Ondertussen op de vrijmarkt.
ik heb een bloembak op mijn kofferbak, dan kan ik de politie om de tuin leiden.
2 kudos 2026-04-25 23:53:07 op Mevrouw is boos op de plisie
Pleuris eens een eind op met je puntloze verhaal!
6 kudos 2026-04-25 23:51:05 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Af en toe een punt maakt je verhaal beter leesbaar. Dat is dan ook als want wat je typt is rotzooi.
6 kudos 2026-04-22 21:55:39 op Madonna 67 jaar
Ik sla over, is mij al teveel bezocht daar bij haar down under.
10 kudos 2026-04-21 22:26:50 op Max was op dreef in zijn GT3
Was een mooie race, vooral met duits commentaar. Die commentaren waren super enthousiast. Straks Max in de WEC, dikkere wagens en beter geluid dan F1.
31 kudos 2026-04-21 22:23:43 op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Gezien je tekstuele hoogstandje is een beetje inteelt jou ook niet vreemd.
-7 kudos 2026-04-21 19:25:45 op Wie gebruikt dat gat?
Ik wil hoor, dan heeft ie wat ruimte als er vrouwelijk schoon voorbij komt.
18 kudos 2026-04-20 20:07:12 op Papa is de beste
zuurpruim
-21 kudos 2026-04-18 22:47:56 op Megacrash op de Nordschleife
Er is een tijd en moment voor dingen, dit is niet het tijd of het moment om woordgrappen te maken.
0 kudos 2026-04-18 18:23:48 op Gratis bosje rozen
hij heeft ze vast zelf gekozen voor de vrouw waar hij zoveel van houdt
0 kudos 2026-04-10 19:15:15 op Racen met de polisie
Ik heb zelf zo'n stromer maar daar ga ik echt niet mee tussen de auto's rijden.....dan maar 30 op het fietspad.
10 kudos 2026-04-10 14:34:51 op Aso op de brommer
Belachelijk brede motoren tegenwoordig zeg. Vroeger kon je zo met je motoren daar tussendoor. Maarja, vroeger reed je ook met de gedachte in je hoofd dat je de kwetsbare partij bent op de weg, dat schijnen ze tegenwoordig nogal eens te vergeten.
0 kudos 2026-04-10 14:28:39 op Erik de held van het dorp
-weggejorist-
7 kudos 2026-04-10 11:05:03 op Ze verbaast zich
Dan hoeven ze niet te praten met zo'n zeikwijf zoals jij.
0 kudos 2026-04-06 20:21:41 op Gappie valt van het dakkie
Een Micropenis komt dan ook niet vaak voor.
15 kudos 2026-04-05 12:46:49 op Even voluit rammen op de Autogahn
linksplakker, bloedirritant!