DumpStats voor Surreal

10,941 +11676 -735

Kudos

#6823 (Top 2.1350%)

Kudos/dag 6.68
Kudos/reaguursel 14.45
Meeste kudos op 1 reaguursel 278
Minste kudos op 1 reaguursel -65

757

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 24
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 05-09-2009
Eerste reactie op 28-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-24 22:11:14 op Technologie gaat ver
Lijkt me toch niet helemaal goed als er rood spul uit komt hoor. Misschien morgen even de huisarts bellen?

1 kudos 2026-06-23 21:50:12 op Carpaccio a la motorblok
@JohnJ.K. | 23-06-26 | 20:14: De Y-as die naar beneden gaat? J e bedoelt de kop die naar beneden gaat (of het bed omhoog) in de Z-richting, toch?

6 kudos 2026-06-23 12:44:52 op Dames hebben een mening
Deze dames cosplayen mensen met een IQ hoger dan hun schoenmaat. Heb ik persoonlijk ook een hekel aan.

-2 kudos 2026-06-23 12:31:38 op Goeiemorgen
Is dit Sophie Straat vóór of na haar concert tijdens Best Kept Secret?

3 kudos 2026-06-22 21:48:43 op Mag ik even je aandacht?
"Put your lips 'round my shoulders..."
Urbanus van Anus (1985)

0 kudos 2026-06-20 20:12:46 op Leuk project met zwarte tape
Ik heb wel eens gezien hoe ze dit bij een auto doen. Gewoon een oversized stuk folie erop plakken en dan met een héél scherp mesje langs de randjes snijden en het overtollige materiaal weghalen.

2 kudos 2026-06-19 22:02:33 op Nieuwe beelden uit Moskou
Misschien toch eens aan Israël vragen waar die Iron Dome dan goed voor is?

26 kudos 2026-06-19 21:29:40 op Bezorger gooit pakket over het hek
Want in sorteercentra worden de pakketjes met fluwelen handschoentjes aangepakt en zijn alle lopende banden uitgerust met fluwelen kussentjes. Vóórdat je pakketje in de bus van de bezorger terecht is gekomen heeft het al ik weet niet hoeveel klappers gemaakt. Daar moet de verzender gewoon rekening mee houden. Neemt natuurlijk niet weg dat het een lompe manier van doen is.

7 kudos 2026-06-19 20:16:00 op BMW van 30 K naar de kleaute
Ik dacht "mongool" en "debiel" te verstaan. In ieder geval wel iets van zelfkennis.

1 kudos 2026-06-19 11:29:56 op Engelengeduld
Uitgaande van de taalkundige uitleg van de uitdrukking "To do a 360" , had de examinator het inderdaad niet bij het juiste eind:
To "do a 360" means to make a full 360-degree rotation, which leaves you facing the exact same direction and in the exact same position where you started.
De auto stond in de tegenovergestelde richting, dus feitelijk had deze een "180" gedaan.

2 kudos 2026-06-19 11:21:09 op Engelengeduld
De generatie die echt helemaal niets meer kan zonder telefoon. Nog even en de chirurg staat tijdens de operatie te googelen hoe je ook alweer een hartklep vervangt...

1 kudos 2026-06-15 19:44:09 op Kokhalzen
Dag Jop!

52 kudos 2026-06-14 10:43:09 op Je bent een worst
Dat lachje zegt genoeg. "Oeps, ik ben de verkeerde tegengekomen en weet even niet hoe ik me hier uit moet redden zonder al teveel gezichtsverlies te leiden".

33 kudos 2026-06-14 10:36:27 op Dikke bakken jonge
Geen getüter, geen stunts, geen vlaggen, wel keurig richting aangeven. Oftewel: geen bruiloft.

14 kudos 2026-06-13 13:36:40 op Domme vrouw
En toen? Op je slippers je auto uitgesprongen en haar helemaal de moeder gebeukt?

93 kudos 2026-06-13 11:51:03 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Cameraman nam de bocht inderdaad wel een tikje krap. Maar als je instinctieve reactie dan is om op je slippers uit je 19-jarige koekblik te springen en fysiek agressief te worden, weet ik niet of je zo geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.

5 kudos 2026-06-12 15:44:33 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
Laat me raden: de hele familie is hoogopgeleid, maar papa was te gierig om een VMBO'er in te huren om de vlaggenstokhouder te monteren.

2 kudos 2026-06-09 10:50:06 op Niet fokken met deze gast
Ik moest bij dat "dansje" vanaf 0:07 meteen denken aan die robot van Buck Rogers. "Biddy, biddy, biddy, biddy".

98 kudos 2026-06-09 10:47:04 op Dixie uitschrobben
Tenminste iemand die eerlijk werkt voor zijn of haar centen. Als ik bouwvakker was en afhankelijk van zo'n ding, zou ik blij zijn dat er af en toe zo iemand langskomt en zich er niet met een Jantje van Leiden vanaf maakt.

-1 kudos 2026-06-04 21:02:38 op Falen is geen optie
Die zwarte is een stuk atletischer dan die witte.

16 kudos 2026-06-02 20:34:11 op Buurtbemiddeling 2.0
Oelewapper. Mooi scheldwoord. Beschaafd, maar duidelijk.

3 kudos 2026-06-01 16:43:28 op Is er toevallig een pianist in de zaal?
Overdag verzorgt hij de catering bij een concertzaal, maar 's avonds speelt hij de sterren van de hemel. Het is: invalman!

-4 kudos 2026-06-01 12:31:22 op DIY bladblazer knutselen
"Kijk! Ik heb een kant-en-klare modelturbinemotor gekocht en op een framepje geknutseld!"

55 kudos 2026-05-31 20:45:43 op McFittie
"Dat is toch raar?"
Nee idioot, het is raar dat jij met je poten ongevraagd aan andermans eten (nou ja, eten) zit. Kende je die dame überhaupt? Nee? Dan ben je een nog grotere eikel dan ik dacht. Zelfingenomen kneus.

18 kudos 2026-05-31 20:42:14 op Terror kat verdedigt terrein
Die kat stond toen het filmpje begon al vol in de aanvalshouding, omdat er een hond zijn territorium naderde. Mevrouw had dat ook even kunnen respecteren en een beetje afstand kunnen houden. In plaats daarvan, laat ze haar hond recht op de kat aflopen (en aanvallen, zo'n idiote oprollijn doet niet veel) en dan gaan piepen als die kat iets terug doet?