10,935 +11686 -751
Kudos
#6823 (Top 2.1350%)
| Kudos/dag | 6.67 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 278 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
10,935 +11686 -751
Kudos
#6823 (Top 2.1350%)
| Kudos/dag | 6.67 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 278 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
763
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.47 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 23.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 05-09-2009 |
| Eerste reactie op | 28-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 14:35:46 door quicky1000 op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
@mikkelokkio | 25-06-26 | 16:12: jemig zeiksnor
0 kudos 2026-06-25 14:12:43 door mikkelokkio op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
'De laatste die hem interviewde'…. 'Die hem na afloop op de gang kort sprak'. Was t nou een interview of een kort gesprekje?
1 kudos 2026-06-25 14:04:55 door Geen jeweetwel op Hoe gezellig was de verjaardag?
Beetje onzin, onder de meeste vrienden is dat gewoon normaal, een handdruk, soms een gabber handje soms een weet ik veel handje, niet meer als normaal. Maar dat zou jij ook weten als je vrienden had.
3 kudos 2026-06-25 13:46:31 door Surreal op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
@LiberoHeinzKessler | 25-06-26 | 15:37: Nope:
"Kort na 18.00 uur verliet Fortuyn de studio's van Radio 3FM op het Media Park in Hilversum, waar hij twee uur lang te gast was geweest in het radioprogramma Ruuddewild.nl. De laatste die hem interviewde, was Filemon Wesselink, die hem na afloop op de gang kort sprak. Wesselink liep op dat moment stage bij BNN."
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
3 kudos 2026-06-25 13:37:51 door LiberoHeinzKessler op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
Dat was Ruud de Wild.
10 kudos 2026-06-19 19:34:55 door Reagoer op Zieke CGI in topfilm
Wel vergelijkbaar kunstenaarschap:
https://www.bbc.com/news/world...
6 kudos 2026-06-19 10:44:39 door Pufje op Dumpert Hitteplan #4
https://es.thefap.net/feed/red...
8 kudos 2026-06-14 08:45:59 door Surreal op Je bent een worst
"Lijden".
-6 kudos 2026-06-12 14:17:40 door Het Vragevuur op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
Net als vwo-er en hbo-er, schrijf je *vmbo-er met kleine letters.
0 kudos 2026-06-09 20:36:37 door simvastatien op Dixie uitschrobben
@Maxima_Hartman | 09-06-26 | 17:23:
Dat is ook héél stoer.
Wat nog stoerder is, is in het midden van dat gat te pissen. Als je dat 10x achtereen luk, dan krijg je de zak, want dan spendeer je veel teveel tijd aan het zeiken.
0 kudos 2026-06-09 18:14:20 door LordFido op Jenga met Golden Retriever
Nee, wel de ether
-2 kudos 2026-06-09 15:23:20 door Maxima_Hartman op Dixie uitschrobben
Ik heb ooit stratengelegd als vakantiebaantje. En die lui zeken gewoon tegen de buitenkant van de dixie aan want dat was stoer vonden ze.
0 kudos 2026-06-09 14:01:05 door SpaceVogel op Dixie uitschrobben
En niet in de baas zijn tijd op Dumpert zit. Eindelijk.
11 kudos 2026-06-09 12:18:43 door Betonsjeik op Dixie uitschrobben
De beste man kan bij ons ook altijd op koffie rekenen. Mocht hij elke week zelfde dag op de klus komen krijgt hij er nog een lekker koekje ook bij. En toch schijt ik altijd lekker thuis.
2 kudos 2026-06-09 11:14:54 door Meazel op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
denk dat de familie dezelfde intelligentie heeft
0 kudos 2026-06-04 19:33:44 door AZC-wegErmee op Falen is geen optie
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-04 19:20:21 door ijskauwt op Falen is geen optie
Zijn nagels zijn gewoon niet geknipt.
8 kudos 2026-06-02 18:52:53 door Rabarbershop op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Eerst vastkitten, daarna onderkitten!
-18 kudos 2026-06-02 18:47:38 door Buddystutta op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Ik wist niet dat je met een schaap kon trouwen
0 kudos 2026-05-31 20:47:10 door JeOmaOpEenHoutvlot op Finale spaghetti-eetwedstrijd
Ken uw klassiekers
-1 kudos 2026-05-25 22:21:09 door bartvd74 op Vondelpark
@pietpvv | 25-05-26 | 21:08: mand
1 kudos 2026-05-25 19:08:24 door pietpvv op Vondelpark
Moet korter.
0 kudos 2026-05-24 15:55:02 door Surreal op Motorrijder op de vlucht
@A.tractie | 24-05-26 | 14:25: Gelukkig nog iemand die sarcasme snapt!
3 kudos 2026-05-24 12:25:45 door A.tractie op Motorrijder op de vlucht
Het is de schuld van de motor, die was bloedsnel namelijk.
-7 kudos 2026-05-21 23:24:36 door grotgraver op Vistuig!
Zoveel tandjes heeft ie nou ook weer niet.
-15 kudos 2026-05-21 10:34:07 door SteavyBatser op Laswerk uit China
Hard om moet lachen! Dit is pas humor.
0 kudos 2026-05-16 21:54:33 door Surreal op Even een horloge kopen
@DieRooieVanDumpert | 16-05-26 | 17:04: En dat is jammer...
12 kudos 2026-05-16 15:04:01 door DieRooieVanDumpert op Even een horloge kopen
Dan gebeurt er helemaal niets.
-1 kudos 2026-05-14 13:39:29 door Surreal op Starter op de huizenmarkt
@Dr. Klatergoud | 14-05-26 | 14:23: https://nos.nl/nieuwsuur/artik...
1 kudos 2026-05-14 13:29:57 door Polyvalentevent op Starter op de huizenmarkt
Het babyboomerskapitaal gaat eerst nog bij gen X terecht komen. En zij lijken dan idd de rijkste generatie ooit te worden.
2 kudos 2026-05-14 12:23:57 door Dr. Klatergoud op Starter op de huizenmarkt
Hoe oud denk jij precies dat millenials zijn?
-2 kudos 2026-05-14 09:29:52 door DominiqueWeesie op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@Fresk | 13-05-26 | 21:23:
Onderbouw dat eens?
Geef de aantallen, maak een onderscheid naar etniciteit en specificeer vervolgens of de dader uit de directe kring van het slachtoffer komt of niet.
Ik ben benieuwd waar je mee komt.
-2 kudos 2026-05-13 22:55:52 door echte-nederlander op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@hansworzt | 13-05-26 | 19:50: gekke familie heb jij.
-7 kudos 2026-05-13 19:43:54 door Rest in privacy op Rob Jetten in ziekenhuis
Alleen een racist oordeelt op basis van huidskleur.
2 kudos 2026-05-13 19:23:44 door Fresk op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@Cruxus | 13-05-26 | 20:43: Statistisch gezien veel minder vaak.
-6 kudos 2026-05-13 18:43:30 door Cruxus op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@sirpantsareoff | 13-05-26 | 19:34:
Dus mensen met een Nederlandse afkomst verkrachten niet? Ik snap wat je wil zeggen maar dit is wel heel erg platgeslagen.
-7 kudos 2026-05-13 18:08:54 door Tiszoalstis op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Ik liever asielzoekers, tokkies verpesten m'n nachtrust met hun geschreeuw.
3 kudos 2026-05-13 18:07:52 door kabouterkoning op Rob Jetten in ziekenhuis
Zelfde reden als waarom pillen wit zijn: de zwarte werken niet!
5 kudos 2026-05-13 17:57:02 door Tiszoalstis op Rob Jetten in ziekenhuis
Misschien heeft het ook een beetje te maken met de wil om te werken in het ziekenhuis. Je kan iemand niet verplichten om daar te werken voor de statistieken.
-5 kudos 2026-05-13 17:50:04 door hansworzt op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Dit argument kun je beter niet gebruiken want is niet te onderbouwen met feiten. Overgrote deel van verkrachtingen en geweld tegen vrouwen komt uit directie kring, oftewel ; familie, vrienden, kennissen,...
31 kudos 2026-05-13 17:34:43 door sirpantsareoff op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
liever de tokkies, blijft mijn dochter nog maagd tot ze zelf kiest
-12 kudos 2026-05-13 17:06:21 door Anus-Martius op Nokia slopen poging zoveel
Het toestel van Teflon Mark had maarliefst 64 MB aan ruimte. Echter stelde de landsadvocaat (zo corrupt als het achterwerk van Cum Jong-un) dat de specifieke sms-box vol zat na 20 berichten. Kan ook alleen in Nederland...
-1 kudos 2026-05-05 13:01:19 door Daan_O op Jij mag hier niet fietsen
Dat geldt alleen voor de kant waar vanuit gefilmd wordt. Het is een beetje een vreemde situatie daar maar vanaf de andere kant komend mag je hier wel fietsen.
0 kudos 2026-04-29 22:52:10 door Forza_Ruud_Krol op Gewoon de kruising op gooien, boeie
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-29 06:20:49 door Piet.Beuk op Lekker neerploffen
Interieur lijkt op dat van mijn hoogbejaarde oma. En nu ga ik toch eens op haar zolder en in haar schuurtje gluren.
4 kudos 2026-04-25 05:11:26 door A-nagel op Waarom een harnas dragen in een hoogwerker handig is
Volgens mij bleef die man haken aan het stoplicht zonder dat door te hebben
6 kudos 2026-04-06 18:22:16 door normaaldoeneikel op Kamertje te koop voor € 100.000
En dat die 'pa' nu geen pand meer zou kopen om te verhuren, omdat die hele markt aan gort getrokken door is door een 'geweldig' woningmarkt beleid.
20 kudos 2026-04-06 17:56:09 door Nerbreg op Ff de kotskar leegkiepen
Dit soort knorretjes worden hooguit een of andere account manager van kiepramen.
1 kudos 2026-03-06 22:09:37 door ZusAntigoon op Bakkie doen Zondàh mellek
@Loosecanon | 06-03-26 | 22:10: Volges mèn isset un schildâh.
7 kudos 2026-03-06 21:10:49 door Loosecanon op Bakkie doen Zondàh mellek
Volgens mij is het een schildâh.