DumpStats voor Surreal

10,935 +11686 -751

Kudos

#6823 (Top 2.1350%)

Kudos/dag 6.67
Kudos/reaguursel 14.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 278
Minste kudos op 1 reaguursel -65

763

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.47
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 23.9
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 05-09-2009
Eerste reactie op 28-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 14:04:55 door Geen jeweetwel op Hoe gezellig was de verjaardag?
Beetje onzin, onder de meeste vrienden is dat gewoon normaal, een handdruk, soms een gabber handje soms een weet ik veel handje, niet meer als normaal. Maar dat zou jij ook weten als je vrienden had.

3 kudos 2026-06-25 13:46:31 door Surreal op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
@LiberoHeinzKessler | 25-06-26 | 15:37: Nope:
"Kort na 18.00 uur verliet Fortuyn de studio's van Radio 3FM op het Media Park in Hilversum, waar hij twee uur lang te gast was geweest in het radioprogramma Ruuddewild.nl. De laatste die hem interviewde, was Filemon Wesselink, die hem na afloop op de gang kort sprak. Wesselink liep op dat moment stage bij BNN."
https://nl.wikipedia.org/wiki/...

0 kudos 2026-06-09 20:36:37 door simvastatien op Dixie uitschrobben
@Maxima_Hartman | 09-06-26 | 17:23:
Dat is ook héél stoer.
Wat nog stoerder is, is in het midden van dat gat te pissen. Als je dat 10x achtereen luk, dan krijg je de zak, want dan spendeer je veel teveel tijd aan het zeiken.

-2 kudos 2026-06-09 15:23:20 door Maxima_Hartman op Dixie uitschrobben
Ik heb ooit stratengelegd als vakantiebaantje. En die lui zeken gewoon tegen de buitenkant van de dixie aan want dat was stoer vonden ze.

11 kudos 2026-06-09 12:18:43 door Betonsjeik op Dixie uitschrobben
De beste man kan bij ons ook altijd op koffie rekenen. Mocht hij elke week zelfde dag op de klus komen krijgt hij er nog een lekker koekje ook bij. En toch schijt ik altijd lekker thuis.

-7 kudos 2026-05-21 23:24:36 door grotgraver op Vistuig!
Zoveel tandjes heeft ie nou ook weer niet.

1 kudos 2026-05-14 13:29:57 door Polyvalentevent op Starter op de huizenmarkt
Het babyboomerskapitaal gaat eerst nog bij gen X terecht komen. En zij lijken dan idd de rijkste generatie ooit te worden.

-2 kudos 2026-05-14 09:29:52 door DominiqueWeesie op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@Fresk | 13-05-26 | 21:23:
Onderbouw dat eens?
Geef de aantallen, maak een onderscheid naar etniciteit en specificeer vervolgens of de dader uit de directe kring van het slachtoffer komt of niet.
Ik ben benieuwd waar je mee komt.

-6 kudos 2026-05-13 18:43:30 door Cruxus op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@sirpantsareoff | 13-05-26 | 19:34:
Dus mensen met een Nederlandse afkomst verkrachten niet? Ik snap wat je wil zeggen maar dit is wel heel erg platgeslagen.

5 kudos 2026-05-13 17:57:02 door Tiszoalstis op Rob Jetten in ziekenhuis
Misschien heeft het ook een beetje te maken met de wil om te werken in het ziekenhuis. Je kan iemand niet verplichten om daar te werken voor de statistieken.

-5 kudos 2026-05-13 17:50:04 door hansworzt op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Dit argument kun je beter niet gebruiken want is niet te onderbouwen met feiten. Overgrote deel van verkrachtingen en geweld tegen vrouwen komt uit directie kring, oftewel ; familie, vrienden, kennissen,...

-12 kudos 2026-05-13 17:06:21 door Anus-Martius op Nokia slopen poging zoveel
Het toestel van Teflon Mark had maarliefst 64 MB aan ruimte. Echter stelde de landsadvocaat (zo corrupt als het achterwerk van Cum Jong-un) dat de specifieke sms-box vol zat na 20 berichten. Kan ook alleen in Nederland...

-1 kudos 2026-05-05 13:01:19 door Daan_O op Jij mag hier niet fietsen
Dat geldt alleen voor de kant waar vanuit gefilmd wordt. Het is een beetje een vreemde situatie daar maar vanaf de andere kant komend mag je hier wel fietsen.

0 kudos 2026-04-29 06:20:49 door Piet.Beuk op Lekker neerploffen
Interieur lijkt op dat van mijn hoogbejaarde oma. En nu ga ik toch eens op haar zolder en in haar schuurtje gluren.